Dikgedrukte stukjes zijn hints. Ik zweer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef lynda het volgende:
Nachtpost:
Op een avond liep Ladida rondjes in het bos tot ze over een schaap struikelde.
Helaas kwam zij zeer verkeerd terecht en ging dood na een lijdensweg van 47 uur
Kon het nog makkelijker.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dikgedrukte stukjes zijn hints. Ik zweer.
Een beetje mij de moord in de schoenen schuivenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om af te wijken van een goed werkende gewoonte
[/autisme]
Ik kom wel rondspokenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts doet nachtlampje aan, legt wapens op en rond haar bed en slaapt met 1 oog open
Kom maar op
Dus gisteravond is het dag geworden waarin een lynch is geweestquote:
mag ik onder je bed schuilenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts doet nachtlampje aan, legt wapens op en rond haar bed en slaapt met 1 oog open
Kom maar op
agreequote:Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dus gisteravond is het dag geworden waarin een lynch is geweest
en nu is er niets enzo
hmmm saai kan die dag niet een uur duren ofzo dat t dan weer nacht wordt
nee nu is de maffia aan het moorden, en ladi moet ook de verhaaltjes bedenken hequote:Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dus gisteravond is het dag geworden waarin een lynch is geweest
en nu is er niets enzo
hmmm saai kan die dag niet een uur duren ofzo dat t dan weer nacht wordt
Zoals het nu gaat vind ik het wel prima. Geen gehaast, we hebben alle tijd om hints te zoeken. Dat stopt ook he als je beiden op 1 dag doetquote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
Kan ze dan niet gewoon alvast de nacht posten als ze alles binnenheeft en een verhaal heeft gemaakt, dus dat deze deadline van 20:30 blijft bestaan, maar dat ze de nachtpost ook eerder dan 21h kan posten?
Even kijken:quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat vind ik het wel prima. Geen gehaast, we hebben alle tijd om hints te zoeken. Dat stopt ook he als je beiden op 1 dag doet
we hebben nu toch niets te doenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, zullen we hier na dit spel ruzie over gaan maken?
Heeft hij een puntquote:Op woensdag 29 september 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben nu toch niets te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |