Eens met onze BMquote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, zullen we hier na dit spel ruzie over gaan maken?
Make love not warquote:Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar moeten we dan nu ruzie over maken?
NOU VOORUITquote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Ladidadida het volgende:
Het komt eraan hoor, klein momentje nog
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
De nachtwaker heeft Blessed vermoord?
Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....
O man ik snap er echt geen fuck van?
Jep, kan ook de seriemoordenaar zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
? kan het niet de seriemoordenaar zijn? Die is toch ook nog in het spel.....
O man ik snap er echt geen fuck van?
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog, maar dan heeft NW niets gedaan
Probeer 's?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk
Nee, daarom stond er ook niet "Dus de nachtwaker of serial killer heeft Blessed vermoord, Ladidadida?"quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tja, dan heeft een van de twee niks gedaan. Maar ik denk niet dat ladi daar is van gaat zeggen. We kunnen het haar lief vragen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |