gameroom, kidsroom ofzo, daarbij vond ik dat mannetje wel op een kind lijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de link tussen kinderkamer en granaat lijkt me obvious.
Nee, ik ga voor Jip en Janneke.
Sorry, ik vind dit echt helemaal nergens op slaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gameroom, kidsroom ofzo, daarbij vond ik dat mannetje wel op een kind lijken
In AT.quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (2) Hara
Steekten, Jip en Janneketaal, Nederland 2, bakken koffie
kopieer het lijstjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef tripack het volgende:
goed gezocht naar hints en personen en ik kom tot de conclussie dat voor mij Trevland een mob is
##Vote Trevland
Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Stemmen op een mede mafia lid maakt je echt niet minder verdachter hoor.
## vote ReWoutquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Wel als je er als eerste op stemtquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.
Iemand die gewoon niet meepost ofzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, nog 3 mafia over. SG, ReWout ennnnnn
Joe-Mammaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, nog 3 mafia over. SG, ReWout ennnnnn
Ja. Daar zie ik ReWout wel voor aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef Sheepcidus het volgende:
De serial killer is er ook nog toch?
Of we jou of trevland lynchte maakt weinig uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.
Duurde het lang al die pijlen er uit halen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien rouwt iedereen om mij, het doet mij deugt
Ach ja, het is weer eens wat anders als telkens maar in die put te moeten zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Duurde het lang al die pijlen er uit halen?
Je hing daar zo mooi met rozen in je mondquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:31 schreef blessed19 het volgende:
3 mafia en 1 serial killer over. hoe groot is de kans dat wij dit gaan overleven?
Ik bedoel: krijgen we morgen wederom 3 kills, of zijn het er maar 2?
quote:het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
Ik heb Ladi gevraagd of ze je er langzaam en pijnlijk uit wilde schrijven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
4 boefjes op 17 dorpsbewonersquote:Op woensdag 29 september 2010 00:31 schreef blessed19 het volgende:
3 mafia en 1 serial killer over. hoe groot is de kans dat wij dit gaan overleven?
Ik bedoel: krijgen we morgen wederom 3 kills, of zijn het er maar 2?
Ik tel nog 13 dorp? + 1 seriemoordenaar + 3 boefjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
4 boefjes op 17 dorpsbewoners
Kans van 60% dat het dorp wint denk ik zo
ik ook, ik zei het alleen andersquote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik tel nog 13 dorp? + 1 seriemoordenaar + 3 boefjes?
Boefjequote:
ha-ha, jij snapt het niet. Seriemoordenaars zijn ook boefjes, en alle boefjes wonen ook in het dorpquote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik tel nog 13 dorp? + 1 seriemoordenaar + 3 boefjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |