ik wil je best wel lynchen hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten tot het is afgelopen zodat ik mn inbox weer kan legen.
Heb ik eindelijk Rave afgeschud, kom jij aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil je best wel lynchen hoor...
Al die maffiamail zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten tot het is afgelopen zodat ik mn inbox weer kan legen.
Oh jeetje, wat een domme opmerking van mij, nu weten jullie dat ik mafia ben.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! ik stem op Hara!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat een domme opmerking van mij, nu weten jullie dat ik mafia ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, want als Rewout gelijk heeft en jij gaat meteen met SG dood dan wil ik het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Maakt mij de pis ook niet lauw, zeg het maar! Alleen vind ik het raar dat Tombo wil kijken of ik doodga of niet
Met een 50% kans dat ik dan ook doodgaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, want als Rewout gelijk heeft en jij gaat meteen met SG dood dan wil ik het niet
-editter!-
Ik bedoel dus dat ik Rewout wel wil checken, maar jou niet kwijt wil![]()
Daarom stem ik dus niet op SGquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met een 50% kans dat ik dan ook doodga
Als SG geen mafia is zal de mafia hem vannacht wel vermoorden want die willen mij vast ook wel dood met mijn bodyguards nog levend.
Maar je zei eerder dat je wel wildequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom stem ik dus niet op SG![]()
Lees nou eens goed
Ja, maar willen en doen zijn 2 dingen hequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je zei eerder dat je wel wilde
dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijkquote:NACHT 3
Kalkmaar reed op zijn dooie gemakje naar huis na een feestje. In zijn auto had hij alle ruimte. Hij draaide een cd met Disneys Favorite Christmas en ging er zo in op, dat hij niet doorhad dat er iemand op de weg stond. Op het laatste moment zag hij een dorpeling op de weg staan, schrok en stuurde de auto in een reflex de bosjes in. Langzaam kwam de auto tot stilstand en Kalkmaar stapte geschrokken uit. “Sorry!” riep hij geschrokken, “ik zag je niet!” De dorpeling zei niets maar keek Kalkmaar met een strakke, kille blik aan. “Wat is er aan de hand…” bracht Kalkmaar uit. Ineens sprong de dorpeling op Kalkmaar af, duwde hem op de grond en bond zijn handen en voeten vast. “Jeetje,” riep Kalkmaar, “ik dacht juist altijd dat jij zo’n romanticus was..”. De dorpeling bond Kalkmaar vast achter de auto, stapte zelf in en scheurde het dorp door. Kalkmaar werd over de stenen straten, stoepranden en door de kuilen gesleept en al snel was hij onherkenbaar verminkt. In het bos kwam de auto tot stilstand en dumpte de dorpeling het lijk van Kalkmaar (velddokter) in een greppel.
Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.
Dat zijn er wel keiveel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijk
jah ik keek niet goed of ik wel iets bold had gemaaktquote:
Ja die hadden we eerder ook al, maar heb je er ook mensen bij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijk
jah de bosjes leiden een beetje naar jou... want in je sig staat iets van bos...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja die hadden we eerder ook al, maar heb je er ook mensen bij?
Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Autisme zou ook kunnen leiden naar trev, daar hij alleen in bepaalde topics post, en die topics bevatten meestal iets van koffie ofzo, maar ik weet het niet zeker...
of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.
Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zit
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Laten we Trevland lynchen want er staat een spelfout in de tekst![]()
Goed bezig jongens.
Houd nu eens op je met het spel te bemoeien danquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Laten we Trevland lynchen want er staat een spelfout in de tekst![]()
Goed bezig jongens.
Beiden zijn problemen met je hersenen, beiden worden door een orthopedagoog behandeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?
Haha ja altijd vervelendquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd heb
Op wie stem jij dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd heb
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef -Engel- het volgende:
##vote: Joe-Mamma
Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (2) Naatje, -Engel-
Trevland (8) Hara, blessed, Sheep, Huppelmuts, Yosander, Tombo, Isdatzo
-SG- (2) rave, dorpsoudste
De hints zijn nu obviousquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
En toch vind ik het eng
Straks is Trevland WEER geen maffia
Maar verder snap ik de hints weer nietIk heb nu al geen zin in morgenavond
Die naar Trevland ja, maar uit de andere stukjes?quote:
Ja, de link tussen kinderkamer en granaat lijkt me obvious.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zou de kinderkamer misschien op Trevs UI slaan?
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zou de kinderkamer misschien op Trevs UI slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |