Altijd hetzelfde.quote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef Susi het volgende:
D'r wordt ook lekker naar hints gezocht door deelnemers.
er zullen altijd maar een paar zijn die iets doen. en de rest zijn schapen.quote:
En die wat doen, die zijn dood :pquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
er zullen altijd maar een paar zijn die iets doen. en de rest zijn schapen.
En dan klagen dat er een dorpsbewoner dood isquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
Ja kak, die wiki heeft ook geen nut natuurlijk. Dat is alleen leuk voor de basis.quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mist een aantal doden in de OP
tjah daarom is het gevaarlijk om hier te posten wat je denkt. als je te veel weet ben je dood...quote:
Dat maakt het spel nou juist zo charmant, je hebt elkaar nodig, al weet je dat het je dood kan zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah daarom is het gevaarlijk om hier te posten wat je denkt. als je te veel weet ben je dood...
Top!quote:
Beeehhhhhhh beeeehhhhhhhhquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is ook helemaal waar... In het spel wordt gelijk wel heel erg snel gezegd, als je de hints fout interpreteert, dat je bij de maffia zit. dat maakt het spelen niet erg fijn want iedereen wil overlevenquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt het spel nou juist zo charmant, je hebt elkaar nodig, al weet je dat het je dood kan zijn.
Ik zal ws altijd wel hints gaan oplossen, ook al ga ik dan sneller dood, omdat ik de rest ook wil helpen. Wel jammer dat ik niet eens één nachtje de kans kreeg, maar goed
Die had niet eens de kans om wat te doenquote:
Coole nieuwe UIquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mist een aantal doden in de OP
Nou, en arme wij; een rechercheur die dood is voordat ie iets heeft kunnen rechercheren...quote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die had niet eens de kans om wat te doen
Eerder arme Susi en CaLeX
Ik vul hem zo vaak mogelijk aan, maar dat kan de rest ook doen natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ja kak, die wiki heeft ook geen nut natuurlijk. Dat is alleen leuk voor de basis.
Je kunt het beste gewoon de OP gebruiken, die is meestal wel up to datequote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vul hem zo vaak mogelijk aan, maar dat kan de rest ook doen natuurlijk![]()
En er missen nog dagen/nachten
Het moet niet te opzichtig zijn dat je iets doet, straks ben je dood, dus het lijkt nu wel alsof niemand iets doet, maar ondertussen...quote:
Gewoon al t geblaat op de wiki, deelnemerslijst zodat je niet van iedereen weer altijd de links hoeft op te zoeken en dan alle rollen daarin of zo.quote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vul hem zo vaak mogelijk aan, maar dat kan de rest ook doen natuurlijk![]()
En er missen nog dagen/nachten
en dan toch 2 posts achter elkaar met tvp beginnenquote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Silentalarm het volgende:
tvp's zijn trouwens niet eens meer nodig
de doden zijn actierver dan de levenden denk ik somsquote:Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef Beach het volgende:
Berichtje uit het dodenrijk:
Ik lees nog steeds alles met veel plezier mee.
Denk allebeiquote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als twee speciale rollen elkaar afmaken? Gaan ze dan allebei dood of een van de twee?
Dat hangt er vanaf of de maffia steeds dezelfde personen stuurt of verschillendequote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef -Engel- het volgende:
Oke..... ik ga maar weer eens zoeken....
Oja vraagje.... de hints van de nachten.... kunnen die ook op dezelfde persoon slaan?
Of is elke moord per nacht van een ander mafialid?
a oke.....quote:Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
Dat hangt er vanaf of de maffia steeds dezelfde personen stuurt of verschillende
slaat imo ook nergens op dat het hier staat, maar ach dat is een andere discussiequote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zag net een gesloten deel 13 onderaan m'n AT staan
quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
ik dacht ook trouwens dat er een weekendbreak was. Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ladidadida het volgende:
Het komt er zsm aan! Is ff lastig gemaakt
Ja, nou, ik zag haar naam en dacht echt: OEH!quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Duimelot het volgende:
dit is wel heel erg tombola gheghe
Oeh nu heb ik iemand vermoord? Of Oeh misschien ben ik nu dood?quote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zag haar naam en dacht echt: OEH!
Oeh, nu staat het verhaal er! Zou ik nog leven!quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oeh nu heb ik iemand vermoord? Of Oeh misschien ben ik nu dood?
Gefeliciteerd, dit was een strikvraag, je heb juist geantwoord.quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, nu staat het verhaal er! Zou ik nog leven!
quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Laat me niet zo schrikken wil je
Ik vind alle 4 de manieren niet bepaald prettig!quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou nou wat een manier om dood te gaan
Haha ik zou het geen van allen in het echt willen meemaken neequote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind alle 4 de manieren niet bepaald prettig!
ik ook, vanaf het begin, en toch heeft zij de COCK met C O C K uit de weg geruimd door die hints enzo...quote:
Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook, vanaf het begin, en toch heeft zij de COCK met C O C K uit de weg geruimd door die hints enzo...
Dat is waar...quote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ook
quote:En ik vertrouw Tombo nog steeds niet.
ik had nooit voor de dubbele lynch moeten stemmen, maarja, eerste keer heh...quote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ook [ afbeelding ]
quote:En ik vertrouw Tombo nog steeds niet.
What else is newquote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
Nee, ik geloof toch niet in Hara..
Was even in verwarring door de moord op Timmmmm.
Omdat hij achteraf heel eerlijk is geweest en ik hem wel verdacht.
Dit mag je toch niet zeggen?quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:
Nee, ik geloof toch niet in Hara..
Was even in verwarring door de moord op Timmmmm.
Omdat hij achteraf heel eerlijk is geweest en ik hem wel verdacht.
Dat kan niet want ik verdenk jullie beidequote:
Wie luistert nu naar een dooie.quote:
Oh ik sta aan wal... Jij op de tribune?quote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie luistert nu naar een dooie..
Ik ben toeschouwer en de beste stuurlui staan op de tribune.
Ja okee, maar dat is toch tegen de regels?quote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie luistert nu naar een dooie..
Ik ben toeschouwer en de beste stuurlui staan op de tribune.
Fuck the rulesquote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat is toch tegen de regels?
Zegt de mafiaquote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik verdenk jullie beide
Een zeeman heeft ook wel eens een verzetje.quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ik sta aan wal... Jij op de tribune?
quote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Een zeeman heeft ook wel eens een verzetje.
Heb je al hints tegen Joe-Momma dan?quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
##Ik stem op Joe-Mamma
Aangezien rewout slechts een nieuweling in dit spel is. Krijgen we weer dat beach en het fenomeen verhaal
Ik ben iemand van de oude garde hoorquote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
##Ik stem op Joe-Mamma
Aangezien rewout slechts een nieuweling in dit spel is. Krijgen we weer dat beach en het fenomeen verhaal
Jups, de vorige nachten bevatten, als ik goed heb meegelezen, hints die joe-mamma verdacht makenquote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je al hints tegen Joe-Momma dan?
Je moet nog even de stem-lijst kopieren en je eigen stem erbij zettenquote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jups, de vorige nachten bevatten, als ik goed heb meegelezen, hints die joe-mamma verdacht maken
WAt is dat voor gare beredenering? Duimelot heeft ook ooit maar 1 of 2 keer meegespeeld, die was toch echt mafiaquote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
##Ik stem op Joe-Mamma
Lijstjequote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
##Ik stem op Joe-Mamma
Goed voor jequote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil me bemoeien maar het mag niet
Dit zie ik op het eerste gezicht als hints, nu nog kijken bij wie ze passenquote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Kalkmaar reed op zijn dooie gemakje naar huis na een feestje. In zijn auto had hij alle ruimte. Hij draaide een cd met Disneys Favorite Christmas en ging er zo in op, dat hij niet doorhad dat er iemand op de weg stond. Op het laatste moment zag hij een dorpeling op de weg staan, schrok en stuurde de auto in een reflex de bosjes in. Langzaam kwam de auto tot stilstand en Kalkmaar stapte geschrokken uit. “Sorry!” riep hij geschrokken, “ik zag je niet!” De dorpeling zei niets maar keek Kalkmaar met een strakke, kille blik aan. “Wat is er aan de hand…” bracht Kalkmaar uit. Ineens sprong de dorpeling op Kalkmaar af, duwde hem op de grond en bond zijn handen en voeten vast. “Jeetje,” riep Kalkmaar, “ik dacht juist altijd dat jij zo’n romanticus was..”. De dorpeling bond Kalkmaar vast achter de auto, stapte zelf in en scheurde het dorp door. Kalkmaar werd over de stenen straten, stoepranden en door de kuilen gesleept en al snel was hij onherkenbaar verminkt. In het bos kwam de auto tot stilstand en dumpte de dorpeling het lijk van Kalkmaar (velddokter) in een greppel.
Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.
08gnoT. had zijn donkere jas aangetrokken en liep met zijn kraag omhoog en zijn handen in zijn zakken door het donkere bos, richting de tuin van Timmmmm. Daar eenmaal aangekomen zag hij Timmmmm achter de computer zitten. Hij tikte op het raam en wachtte tot Timmmmm naar buiten zo komen. Timmmmm schrok van het geluid maar vond zichzelf een grote stoere jongen en wilde zich niet laten kennen, dus raapte hij al zijn moed bij elkaar, deed de overgordijnen opzij, drukte zijn neus tegen het raam en tuurde eens goed naar buiten. Ineens zag hij vlak voor zich de bloeddoorlopen ogen van 08gnoT, die op datzelfde moment een vuist door de ruit stompte en Timmmmm achterover op de grond duwde. Met een stuk glas bewerkte 08gnoT het gezicht van Timmmmm, ging bovenop Timmmmm zitten en wachtte net zo lang totdat Timmmmm (cop) doodgebloed was. Toen ging 08gnoT’s telefoon.
Aan de andere kant van het dorp zat een dorpeling in zijn eigen woning heerlijk te genieten van het bubbelbad in zijn tuin. Hij belde met 08gnoT. en vroeg of deze zin had om langs te komen. Sinds 7 maanden en 16 dagen hadden zij in het geheim een relatie. Het duurde wel erg lang, maar uiteindelijk kwam 08gnoT dan toch opdagen. Hij sprong direct bij zijn minnaar in het bubbelbad, fluisterde “wat heb je een geil zwart pakje aan, lieverd!” en de twee zoenden een poosje. “Ik ga even at te drinken halen,” meldde de dorpeling en stond op uit het bad. 08gnoT bleef achter en genoot, al hangend op de rand, van het warme water. ‘Hmm,’ dacht 08gnoT na een poosje, ‘het water lijkt wel warmer te worden…’. Opeens werd hij van achter door een sterke hand onder water geduwd. De dorpeling had de temperatuur van het bad op 100C gezet. 08gnoT stribbelde tegen maar kon niks meer doen. Het water werd heter en heter en de lappen huid bladderden langzaam van 08gnoT’s gezicht. Uiteindelijk bewoog 08gnoT (maffia) niet meer. Opgeruimd staat netjes.
Rust zacht, Kalkmaar, lynda, timmmm en 08gnoT…
GMTAquote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
hints dikgedrukt, aanvullingen zijn welkom uiteraard
Goede constateringen, volgens mij dacht ik dat ookquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit zie ik op het eerste gezicht als hints, nu nog kijken bij wie ze passen
Ik heb überhaupt de auto, aangezien dat een terugkerend iets is, iets met PTA?quote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GMTA
Ik had alleen nog dat ie in zijn auto alle ruimte had, misschien weer een [Single]
Zoek eens een andere obsessiequote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef ReWout het volgende:
Hara trekt aan de touwtjes...
[ afbeelding ]
Oeh, dat kan ook jaquote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt de auto, aangezien dat een terugkerend iets is, iets met PTA?
Wat heb jij, behalve dat ie dom doet, dan voor een redeneringen voor rewout? Geen hints die naar hem toe leiden gezien, voorgaande nachten...quote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt is dat voor gare beredenering? Duimelot heeft ook ooit maar 1 of 2 keer meegespeeld, die was toch echt mafia. Beach speelde ook al veel langer mee dus ik snap je reden totaal niet.
Ik stem toch niet op Rewout of wel?quote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb jij, behalve dat ie dom doet, dan voor een redeneringen voor rewout? Geen hints die naar hem toe leiden gezien, voorgaande nachten...
Nu weer ff normaal aub.quote:3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
volgens mij werd er gezegd dat het sowieso duistere personen genoemd worden als het maffia is?quote:
Ja, vaak, maar t kan ook wel een keer wel een hint zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij werd er gezegd dat het sowieso duistere personen genoemd worden als het maffia is?
Ik dacht dat Susi liet zien dat het wel een keer een hint wasquote:Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij werd er gezegd dat het sowieso duistere personen genoemd worden als het maffia is?
quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, vaak, maar t kan ook wel een keer wel een hint zijn.
I'z confusedquote:Op maandag 27 september 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Susi liet zien dat het wel een keer een hint was
Mmmmmm, niet echt auto hequote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Uit de postgeschiedenis van yosander (welke ik ook verdenk):
KLB Constructie snelheid voor brommers
pagina: 1 2 Yreal 51 1592 24/09 21:01 - Yreal
GC Het grote Fok Maffiaspel #9 Wie oh wie moet eraan geloven...
pagina: 1 2 3 4 5 6 7 Ladidadida 300 2180 25/09 01:15 - Beach
GC Lucky & Co Rijssen 0546timm 13 497 26/09 18:45 - PluisigNijntje
PUB Cross brommer Xantalien 38 732 25/09 19:38 - Shispeed
eerste en laatste topic
Maak het nu eens voor jezelf makkelijk en zet er gelijk bij waar de hint naar toe gaat.quote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
WGR Kind niet erkennen
pagina: 1 2 Heints 51 1783 04/09 13:58 - De_Rikster
die van Etcetera
Niet vloeken met al die ziektes nu de dokter dood is!quote:
dat ook idd, maarja, dubbellynch is niet meer mogelijk...quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (2) Hara
Steekten, Jip en Janneketaal, Nederland 2, bakken koffie
Romeo had ook inderdaad, niet aan Minnie gedacht.quote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb voor -SG-: uit het eerste stukje:
Disney => Miney mouse meisje in zijn icoontje
Romanticus => Romeo in zijn posthistory
2e stukje programma met yvon jaspers is waarschijnlijk boer zoekt vrouw +> Farmville topic in een paar mensen hun posthistory
heb jij die vermoord? Hoeven we daar geen hints te bekijkenquote:
het staat toch obvious in het stukje tekst? dat tong80 kwam aanlopen enzquote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
heb jij die vermoordt? Hoeven we daar geen hints te bekijken
Ik had het niet echt bekekenquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het staat toch obvious in het stukje tekst? dat tong80 kwam aanlopen enz
Ja, daar houden ze zich niet allemaal aanquote:Op maandag 27 september 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
dode mensen, mond dicht over het spel
Timmmm was de bad cop!!! People don't trust hara. Ze vermoord je in je slaap!quote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
For the sake of het spel dan maar
Tim heeft twee hints gekregen de afgelopen dagen
1. Mafia ging van hij naar zij oid
2. Mafia heeft iets gemeen met Marc Dutroux
Nu die hints naar Trevland die al langer verdacht was +
GC[KSC #1967] Hoepla, met koffie naar de kelder
Do with it as you please.
Ben meer van de brommers zoals al werd gezegdquote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Uit de postgeschiedenis van yosander (welke ik ook verdenk):
KLB Constructie snelheid voor brommers
pagina: 1 2 Yreal 51 1592 24/09 21:01 - Yreal
GC Het grote Fok Maffiaspel #9 Wie oh wie moet eraan geloven...
pagina: 1 2 3 4 5 6 7 Ladidadida 300 2180 25/09 01:15 - Beach
GC Lucky & Co Rijssen 0546timm 13 497 26/09 18:45 - PluisigNijntje
PUB Cross brommer Xantalien 38 732 25/09 19:38 - Shispeed
eerste en laatste topic
PTA, auto?
En het blauwe lichaamquote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
For the sake of het spel dan maar
Tim heeft twee hints gekregen de afgelopen dagen
1. Mafia ging van hij naar zij oid
2. Mafia heeft iets gemeen met Marc Dutroux
Nu die hints naar Trevland die al langer verdacht was +
GC[KSC #1967] Hoepla, met koffie naar de kelder
Do with it as you please.
ik verdenk je nu steeds meerquote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef ReWout het volgende:
[..]
Timmmm was de bad cop!!! People don't trust hara. Ze vermoord je in je slaap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:03 schreef CaLeX het volgende:
Je merkt het wel als je een paar dagen dood bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
oeh ik zie dat Trevland het zwaar gaat krijgen![]()
even een vragaje nog: ik als dooie maffia, win ik toch als maffia wint!?!?!
quote:
Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoohoo mensen ga zo door
![]()
alhoewel als jullie even snel alle maffia lynchen kunnen we wel een nieuw spel beginnen he!?!?!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!
Yupquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als dat zo is dan mag dat niet
Ik vind het eigenlijk best storend dat veel doden zich niet aan die regel houden
Ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als dat zo is dan mag dat niet
Ik vind het eigenlijk best storend dat veel doden zich niet aan die regel houden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!
Ja, daarvoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar was ik helemaal niet mee bezig eerlijk gezegd
ik doelde meer op dat jullie snel door moeten enzo
dood zijn is saai!!
ik snap de link er niet helemaal inquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarvoor.
Hahhaha trevland gaat het zwaar krijgen
Oh win ik nog als mafia wint? Ja
Whohoho ga zo door (link naar eerste zin)
Omdat er achter sommige dingen, vooral van MAFFIA, dingen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap de link er niet helemaal in
maar ja jullie zagen overal al hints in
ik ben DOOD en doe niet meer mee
en nog zoek je achter alles wat ik zeg iets???
ik wil nog mee kletsen maar zeg verder weinig nuttigs hoor
zelfs in pm is me door mede doden gevraagd wie nu maffia is en zelfs daar zeg ik niets! (mag ik niet van ladidadida heb t gevraagd...)
Het is gewoon regel dat je niks mag zeggen over het spel, klaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap de link er niet helemaal in
maar ja jullie zagen overal al hints in
ik ben DOOD en doe niet meer mee
en nog zoek je achter alles wat ik zeg iets???
ik wil nog mee kletsen maar zeg verder weinig nuttigs hoor
zelfs in pm is me door mede doden gevraagd wie nu maffia is en zelfs daar zeg ik niets! (mag ik niet van ladidadida heb t gevraagd...)
Alleen Trevland en SG zijn genoemd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Geachte leden van de lynch vergadering, mag ik even vragen hoever men gevorderd is in het wel, al dan niet schuldig bevinden van een van de deelnemende leden. Het is natuurlijk zeer duidelijk dat een van de betwiste maffialeden Trevland is, vanwege de spellingsfout en meer, maar ik hoor ook geluiden van andere leden van het dorp die schuldig worden bevonden aan het moorden.
Bij voorbaat dank.
ik wil je best wel lynchen hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten tot het is afgelopen zodat ik mn inbox weer kan legen.
Heb ik eindelijk Rave afgeschud, kom jij aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil je best wel lynchen hoor...
Al die maffiamail zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten tot het is afgelopen zodat ik mn inbox weer kan legen.
Oh jeetje, wat een domme opmerking van mij, nu weten jullie dat ik mafia ben.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! ik stem op Hara!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat een domme opmerking van mij, nu weten jullie dat ik mafia ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, want als Rewout gelijk heeft en jij gaat meteen met SG dood dan wil ik het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Maakt mij de pis ook niet lauw, zeg het maar! Alleen vind ik het raar dat Tombo wil kijken of ik doodga of niet
Met een 50% kans dat ik dan ook doodgaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, want als Rewout gelijk heeft en jij gaat meteen met SG dood dan wil ik het niet
-editter!-
Ik bedoel dus dat ik Rewout wel wil checken, maar jou niet kwijt wil![]()
Daarom stem ik dus niet op SGquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met een 50% kans dat ik dan ook doodga
Als SG geen mafia is zal de mafia hem vannacht wel vermoorden want die willen mij vast ook wel dood met mijn bodyguards nog levend.
Maar je zei eerder dat je wel wildequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom stem ik dus niet op SG![]()
Lees nou eens goed
Ja, maar willen en doen zijn 2 dingen hequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je zei eerder dat je wel wilde
dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijkquote:NACHT 3
Kalkmaar reed op zijn dooie gemakje naar huis na een feestje. In zijn auto had hij alle ruimte. Hij draaide een cd met Disneys Favorite Christmas en ging er zo in op, dat hij niet doorhad dat er iemand op de weg stond. Op het laatste moment zag hij een dorpeling op de weg staan, schrok en stuurde de auto in een reflex de bosjes in. Langzaam kwam de auto tot stilstand en Kalkmaar stapte geschrokken uit. “Sorry!” riep hij geschrokken, “ik zag je niet!” De dorpeling zei niets maar keek Kalkmaar met een strakke, kille blik aan. “Wat is er aan de hand…” bracht Kalkmaar uit. Ineens sprong de dorpeling op Kalkmaar af, duwde hem op de grond en bond zijn handen en voeten vast. “Jeetje,” riep Kalkmaar, “ik dacht juist altijd dat jij zo’n romanticus was..”. De dorpeling bond Kalkmaar vast achter de auto, stapte zelf in en scheurde het dorp door. Kalkmaar werd over de stenen straten, stoepranden en door de kuilen gesleept en al snel was hij onherkenbaar verminkt. In het bos kwam de auto tot stilstand en dumpte de dorpeling het lijk van Kalkmaar (velddokter) in een greppel.
Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.
Dat zijn er wel keiveel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijk
jah ik keek niet goed of ik wel iets bold had gemaaktquote:
Ja die hadden we eerder ook al, maar heb je er ook mensen bij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijk
jah de bosjes leiden een beetje naar jou... want in je sig staat iets van bos...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja die hadden we eerder ook al, maar heb je er ook mensen bij?
Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Autisme zou ook kunnen leiden naar trev, daar hij alleen in bepaalde topics post, en die topics bevatten meestal iets van koffie ofzo, maar ik weet het niet zeker...
of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.
Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zit
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Laten we Trevland lynchen want er staat een spelfout in de tekst![]()
Goed bezig jongens.
Houd nu eens op je met het spel te bemoeien danquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Laten we Trevland lynchen want er staat een spelfout in de tekst![]()
Goed bezig jongens.
Beiden zijn problemen met je hersenen, beiden worden door een orthopedagoog behandeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?
Haha ja altijd vervelendquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd heb
Op wie stem jij dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd heb
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef -Engel- het volgende:
##vote: Joe-Mamma
Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (2) Naatje, -Engel-
Trevland (8) Hara, blessed, Sheep, Huppelmuts, Yosander, Tombo, Isdatzo
-SG- (2) rave, dorpsoudste
De hints zijn nu obviousquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
En toch vind ik het eng
Straks is Trevland WEER geen maffia
Maar verder snap ik de hints weer nietIk heb nu al geen zin in morgenavond
Die naar Trevland ja, maar uit de andere stukjes?quote:
Ja, de link tussen kinderkamer en granaat lijkt me obvious.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zou de kinderkamer misschien op Trevs UI slaan?
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zou de kinderkamer misschien op Trevs UI slaan?
gameroom, kidsroom ofzo, daarbij vond ik dat mannetje wel op een kind lijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de link tussen kinderkamer en granaat lijkt me obvious.
Nee, ik ga voor Jip en Janneke.
Sorry, ik vind dit echt helemaal nergens op slaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gameroom, kidsroom ofzo, daarbij vond ik dat mannetje wel op een kind lijken
In AT.quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (2) Hara
Steekten, Jip en Janneketaal, Nederland 2, bakken koffie
kopieer het lijstjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef tripack het volgende:
goed gezocht naar hints en personen en ik kom tot de conclussie dat voor mij Trevland een mob is
##Vote Trevland
Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Stemmen op een mede mafia lid maakt je echt niet minder verdachter hoor.
## vote ReWoutquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Wel als je er als eerste op stemtquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.
Iemand die gewoon niet meepost ofzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, nog 3 mafia over. SG, ReWout ennnnnn
Joe-Mammaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, nog 3 mafia over. SG, ReWout ennnnnn
Ja. Daar zie ik ReWout wel voor aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef Sheepcidus het volgende:
De serial killer is er ook nog toch?
Of we jou of trevland lynchte maakt weinig uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.
Duurde het lang al die pijlen er uit halen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien rouwt iedereen om mij, het doet mij deugt
Ach ja, het is weer eens wat anders als telkens maar in die put te moeten zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Duurde het lang al die pijlen er uit halen?
Je hing daar zo mooi met rozen in je mondquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:31 schreef blessed19 het volgende:
3 mafia en 1 serial killer over. hoe groot is de kans dat wij dit gaan overleven?
Ik bedoel: krijgen we morgen wederom 3 kills, of zijn het er maar 2?
quote:het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
Ik heb Ladi gevraagd of ze je er langzaam en pijnlijk uit wilde schrijven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
4 boefjes op 17 dorpsbewonersquote:Op woensdag 29 september 2010 00:31 schreef blessed19 het volgende:
3 mafia en 1 serial killer over. hoe groot is de kans dat wij dit gaan overleven?
Ik bedoel: krijgen we morgen wederom 3 kills, of zijn het er maar 2?
Ik tel nog 13 dorp? + 1 seriemoordenaar + 3 boefjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
4 boefjes op 17 dorpsbewoners
Kans van 60% dat het dorp wint denk ik zo
ik ook, ik zei het alleen andersquote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik tel nog 13 dorp? + 1 seriemoordenaar + 3 boefjes?
Boefjequote:
ha-ha, jij snapt het niet. Seriemoordenaars zijn ook boefjes, en alle boefjes wonen ook in het dorpquote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik tel nog 13 dorp? + 1 seriemoordenaar + 3 boefjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |