abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 14:36:58 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86900089

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek Cop
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Mafia
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek Velddokter
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek Mafia
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
18. Beach Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
19. Puntenslijpsel Profiel | History | FotoboekCop
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek Mafia
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 28-09-2010 21:18:08 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 27 september 2010 @ 14:37:49 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86900133
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef Susi het volgende:
D'r wordt ook lekker naar hints gezocht door deelnemers.
Altijd hetzelfde.
pi_86900241
:Y)
  maandag 27 september 2010 @ 14:41:05 #4
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86900291
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde.
er zullen altijd maar een paar zijn die iets doen. en de rest zijn schapen.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_86900324
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde.
Je mist een aantal doden in de OP :P
compact en kleverig.
pi_86900608
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef tripack het volgende:

[..]

En die wat doen, die zijn dood :p
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 27 september 2010 @ 14:50:02 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86900771
quote:

[..]

En dan klagen dat er een dorpsbewoner dood is :').
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja kak, die wiki heeft ook geen nut natuurlijk. Dat is alleen leuk voor de basis.
pi_86900812
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef CaLeX het volgende:

[..]

arme PS... ;(
  maandag 27 september 2010 @ 14:50:50 #9
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86900818
quote:

[..]

tjah daarom is het gevaarlijk om hier te posten wat je denkt. als je te veel weet ben je dood...
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
  maandag 27 september 2010 @ 14:53:21 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86900941
Kloppen de doden zo?
pi_86901080
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef tripack het volgende:

[..]

tjah daarom is het gevaarlijk om hier te posten wat je denkt. als je te veel weet ben je dood...
Dat maakt het spel nou juist zo charmant, je hebt elkaar nodig, al weet je dat het je dood kan zijn.

Ik zal ws altijd wel hints gaan oplossen, ook al ga ik dan sneller dood, omdat ik de rest ook wil helpen. Wel jammer dat ik niet eens één nachtje de kans kreeg, maar goed :+
compact en kleverig.
  maandag 27 september 2010 @ 14:56:08 #12
202348 Susi
Temple of Love
pi_86901081
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Kloppen de doden zo?
Nock, nock
pi_86901124
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Kloppen de doden zo?
Top!

Ik vind trouwens het huidige tijd systeem erg prettig, zo geeft het iedereen de gelegenheid om achter hints te gaan. ^O^
  maandag 27 september 2010 @ 14:57:04 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86901134
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Susi het volgende:

[..]

Nock, nock
:')
pi_86901157
Volgens mij klopt t :Y
compact en kleverig.
  maandag 27 september 2010 @ 15:03:35 #16
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86901420
quote:

[..]

Beeehhhhhhh beeeehhhhhhhh
  maandag 27 september 2010 @ 15:04:45 #17
256575 Joe-Momma
pi_86901473
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Susi het volgende:

[..]

Nock, nock
Who's there???
  maandag 27 september 2010 @ 15:07:08 #18
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86901563
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat maakt het spel nou juist zo charmant, je hebt elkaar nodig, al weet je dat het je dood kan zijn.

Ik zal ws altijd wel hints gaan oplossen, ook al ga ik dan sneller dood, omdat ik de rest ook wil helpen. Wel jammer dat ik niet eens één nachtje de kans kreeg, maar goed :+
dat is ook helemaal waar... In het spel wordt gelijk wel heel erg snel gezegd, als je de hints fout interpreteert, dat je bij de maffia zit. dat maakt het spelen niet erg fijn want iedereen wil overleven :P
en ik vind dat iedereen wel hints moet posten en en dat ze daarna zelf uitzoeken of er iets van klopt
myminicity
pi_86903792
nou whatever happened, het deed het activisme in het topic geen goed...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_86903869
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef blessed19 het volgende:

[..]

arme PS... ;(
Die had niet eens de kans om wat te doen :o

Eerder arme Susi en CaLeX
  Redactie Frontpage maandag 27 september 2010 @ 16:17:07 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86904498
:O
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86904882
Ik vertrouw je nog wel hoor Hara :) Maar daar heb je niet zoveel aan.
pi_86905079
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Coole nieuwe UI :)
  maandag 27 september 2010 @ 16:33:18 #24
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86905245
Spelletjes in MEN.

TVP :)
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_86905533
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Coole nieuwe UI :)
Is alleen geen Brownie :N
compact en kleverig.
pi_86905829
Goh nu halve pagina terug lezen.
Nou hoop ik niet dat het zo blijft tot einde van deze ronde :{
pi_86906672
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Die had niet eens de kans om wat te doen :o

Eerder arme Susi en CaLeX
Nou, en arme wij; een rechercheur die dood is voordat ie iets heeft kunnen rechercheren... -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86908870
Hee topic weer gevonden!!!! 8-)
pi_86908912
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Harajuku. het volgende:

Ja kak, die wiki heeft ook geen nut natuurlijk. Dat is alleen leuk voor de basis.
Ik vul hem zo vaak mogelijk aan, maar dat kan de rest ook doen natuurlijk :{w
En er missen nog dagen/nachten :P
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86908960
Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3

>>> ik mis deze nog in de op <<<<<
  maandag 27 september 2010 @ 17:56:38 #31
163094 Ladidadida
pi_86908963
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Je kunt het beste gewoon de OP gebruiken, die is meestal wel up to date :)
pi_86909030
quote:

[..]

Het moet niet te opzichtig zijn dat je iets doet, straks ben je dood, dus het lijkt nu wel alsof niemand iets doet, maar ondertussen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86909106
En degenen die de waarheid vertellen worden gelynchd door de burgers... Alleen, omdat iedereen Hara vertrouwt/de alszijnde burgermeester.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 27 september 2010 @ 18:06:41 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86909284
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Gewoon al t geblaat op de wiki, deelnemerslijst zodat je niet van iedereen weer altijd de links hoeft op te zoeken en dan alle rollen daarin of zo.
  maandag 27 september 2010 @ 18:14:36 #35
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86909540
zo weer gevonden ^O^
pi_86909588
tvp. Ga maar snel dood allemaal ik heb zin om mee te doen :*
pi_86909607
tvp's zijn trouwens niet eens meer nodig :')
  maandag 27 september 2010 @ 18:17:10 #38
238120 Duimelot
pi_86909627
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Silentalarm het volgende:
tvp's zijn trouwens niet eens meer nodig :')
en dan toch 2 posts achter elkaar met tvp beginnen :+
pi_86909954
Berichtje uit het dodenrijk:
Ik lees nog steeds alles met veel plezier mee.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 27 september 2010 @ 18:40:30 #40
238120 Duimelot
pi_86910570
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef Beach het volgende:
Berichtje uit het dodenrijk:
Ik lees nog steeds alles met veel plezier mee.
de doden zijn actierver dan de levenden denk ik soms :')
pi_86910990
Ja inderdaad :')

22 Man over, ik ga de hints maar eens nakijken van nacht 2, kijken of ik nog iets had kunnen vinden als ik levend was geweest, moet kunnen natuurlijk na deze falende lynch.

[ Bericht 46% gewijzigd door StijnDa op 27-09-2010 19:07:36 ]
  maandag 27 september 2010 @ 19:08:48 #42
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86911819
Ziek op bed liggen is niks tijdens maffiadrukte
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86912020
Wat gebeurt er eigenlijk als twee speciale rollen elkaar afmaken? Gaan ze dan allebei dood of een van de twee?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86912065
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als twee speciale rollen elkaar afmaken? Gaan ze dan allebei dood of een van de twee?
Denk allebei :)
pi_86912406
Timmmmm's fobo,
quote:
Seksualiteit = Wat me het beste uitkomt.
_O-
  maandag 27 september 2010 @ 19:36:30 #46
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86913078
Ik was het topic kwijt :'(.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_86913169
Oke..... ik ga maar weer eens zoeken....

Oja vraagje.... de hints van de nachten.... kunnen die ook op dezelfde persoon slaan?
Of is elke moord per nacht van een ander mafialid?
  maandag 27 september 2010 @ 19:41:21 #48
163094 Ladidadida
pi_86913309
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef -Engel- het volgende:
Oke..... ik ga maar weer eens zoeken....

Oja vraagje.... de hints van de nachten.... kunnen die ook op dezelfde persoon slaan?
Of is elke moord per nacht van een ander mafialid?
Dat hangt er vanaf of de maffia steeds dezelfde personen stuurt of verschillende :)
pi_86913438
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef Ladidadida het volgende:
Dat hangt er vanaf of de maffia steeds dezelfde personen stuurt of verschillende :)
a oke.....
pi_86913532
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:36 schreef -SG- het volgende:
Ik was het topic kwijt :'(.
Herkenbaar, ik zag net een gesloten deel 13 onderaan m'n AT staan
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  maandag 27 september 2010 @ 19:52:13 #51
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86913815
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik zag net een gesloten deel 13 onderaan m'n AT staan
slaat imo ook nergens op dat het hier staat, maar ach dat is een andere discussie
  maandag 27 september 2010 @ 19:52:51 #52
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86913849
ik dacht ook trouwens dat er een weekendbreak was :'). Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
pi_86913939
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef -SG- het volgende:
ik dacht ook trouwens dat er een weekendbreak was :'). Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
:Y
pi_86914031
Nog een uurtje! *O* *O* *O*
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 27 september 2010 @ 20:02:26 #55
238120 Duimelot
pi_86914344
ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanaaf!!
pi_86914625
Ik ook...m ijn zoektocht ...slaat ook weer nergens op.... ik vind nu echt alles verdacht :|W
pi_86916202
Een aantal van de levende people nog eens doorgekeken, en ik ben behoorlijk zeker van 1 mob :)
  maandag 27 september 2010 @ 20:37:07 #58
238120 Duimelot
pi_86916205
zelfs de stilte is verdacht.....
pi_86916270
Yesssssssss, ik ben op tijd thuis voor de dag *O*
pi_86916703
15 min :)
pi_86916918
De spanning stijgt :o
  maandag 27 september 2010 @ 20:57:01 #62
163094 Ladidadida
pi_86917317
Het komt er zsm aan! Is ff lastig gemaakt :')
pi_86917369
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Ladidadida het volgende:
Het komt er zsm aan! Is ff lastig gemaakt :')
o|O o|O o|O o|O o|O o|O o|O o|O
Ik had helemaal zenuwen omdat ik jouw naam zag, en dan is het geen dag-stuk _O-
  maandag 27 september 2010 @ 20:59:19 #64
238120 Duimelot
pi_86917446
:') dit is wel heel erg tombola gheghe
pi_86917516
spannend
pi_86917584
M'n F5 raakt kaal ;(
pi_86917599
Lurk uiteraard ook mee he.

Arme dorpelingen die oprecht in spanning zitten. :* .
pi_86917617
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef 08gnoT. het volgende:
M'n F5 raakt kaal ;(
pi_86917670
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Duimelot het volgende:
:') dit is wel heel erg tombola gheghe
Ja, nou, ik zag haar naam en dacht echt: OEH! :o
pi_86917757
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, nou, ik zag haar naam en dacht echt: OEH! :o
Oeh nu heb ik iemand vermoord? Of Oeh misschien ben ik nu dood?
pi_86917880
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oeh nu heb ik iemand vermoord? Of Oeh misschien ben ik nu dood?
Oeh, nu staat het verhaal er! Zou ik nog leven! :o
pi_86917926
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Laat me niet zo schrikken wil je }:|
pi_86917952
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, dit was een strikvraag, je heb juist geantwoord.
:P
  maandag 27 september 2010 @ 21:08:13 #74
163094 Ladidadida
pi_86918023

Kalkmaar reed op zijn dooie gemakje naar huis na een feestje. In zijn auto had hij alle ruimte. Hij draaide een cd met Disneys Favorite Christmas en ging er zo in op, dat hij niet doorhad dat er iemand op de weg stond. Op het laatste moment zag hij een dorpeling op de weg staan, schrok en stuurde de auto in een reflex de bosjes in. Langzaam kwam de auto tot stilstand en Kalkmaar stapte geschrokken uit. “Sorry!” riep hij geschrokken, “ik zag je niet!” De dorpeling zei niets maar keek Kalkmaar met een strakke, kille blik aan. “Wat is er aan de hand…” bracht Kalkmaar uit. Ineens sprong de dorpeling op Kalkmaar af, duwde hem op de grond en bond zijn handen en voeten vast. “Jeetje,” riep Kalkmaar, “ik dacht juist altijd dat jij zo’n romanticus was..”. De dorpeling bond Kalkmaar vast achter de auto, stapte zelf in en scheurde het dorp door. Kalkmaar werd over de stenen straten, stoepranden en door de kuilen gesleept en al snel was hij onherkenbaar verminkt. In het bos kwam de auto tot stilstand en dumpte de dorpeling het lijk van Kalkmaar (velddokter) in een greppel.

Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.

08gnoT. had zijn donkere jas aangetrokken en liep met zijn kraag omhoog en zijn handen in zijn zakken door het donkere bos, richting de tuin van Timmmmm. Daar eenmaal aangekomen zag hij Timmmmm achter de computer zitten. Hij tikte op het raam en wachtte tot Timmmmm naar buiten zo komen. Timmmmm schrok van het geluid maar vond zichzelf een grote stoere jongen en wilde zich niet laten kennen, dus raapte hij al zijn moed bij elkaar, deed de overgordijnen opzij, drukte zijn neus tegen het raam en tuurde eens goed naar buiten. Ineens zag hij vlak voor zich de bloeddoorlopen ogen van 08gnoT, die op datzelfde moment een vuist door de ruit stompte en Timmmmm achterover op de grond duwde. Met een stuk glas bewerkte 08gnoT het gezicht van Timmmmm, ging bovenop Timmmmm zitten en wachtte net zo lang totdat Timmmmm (cop) doodgebloed was. Toen ging 08gnoT’s telefoon.
Aan de andere kant van het dorp zat een dorpeling in zijn eigen woning heerlijk te genieten van het bubbelbad in zijn tuin. Hij belde met 08gnoT. en vroeg of deze zin had om langs te komen. Sinds 7 maanden en 16 dagen hadden zij in het geheim een relatie. Het duurde wel erg lang, maar uiteindelijk kwam 08gnoT dan toch opdagen. Hij sprong direct bij zijn minnaar in het bubbelbad, fluisterde “wat heb je een geil zwart pakje aan, lieverd!” en de twee zoenden een poosje. “Ik ga even at te drinken halen,” meldde de dorpeling en stond op uit het bad. 08gnoT bleef achter en genoot, al hangend op de rand, van het warme water. ‘Hmm,’ dacht 08gnoT na een poosje, ‘het water lijkt wel warmer te worden…’. Opeens werd hij van achter door een sterke hand onder water geduwd. De dorpeling had de temperatuur van het bad op 100C gezet. 08gnoT stribbelde tegen maar kon niks meer doen. Het water werd heter en heter en de lappen huid bladderden langzaam van 08gnoT’s gezicht. Uiteindelijk bewoog 08gnoT (maffia) niet meer. Opgeruimd staat netjes.

Rust zacht, Kalkmaar, lynda, timmmm en 08gnoT…

[hintvrije zone]
Tijd om aan de slag te gaan! Morgen om 21:00 is er weer een dorpslynch. En wederom: hij = zij en zij = hij en omgekeerd!
pi_86918032
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Laat me niet zo schrikken wil je }:|
_O-
pi_86918109
Nou nou wat een manier om dood te gaan :'(
pi_86918172
doei tong80
pi_86918213
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou nou wat een manier om dood te gaan :'(
Ik vind alle 4 de manieren niet bepaald prettig! :o
  maandag 27 september 2010 @ 21:11:59 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86918236
Steekten :')
pi_86918258
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind alle 4 de manieren niet bepaald prettig! :o
Haha ik zou het geen van allen in het echt willen meemaken nee :')
pi_86918266
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Steekten :')
TREVLAND
pi_86918289
Ik begin Hara te geloven.
  maandag 27 september 2010 @ 21:13:09 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86918315
En waarom had lynda niet door dat ze door een bak heenliep om boven te komen :')
pi_86918343
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef Stali het volgende:
Ik begin Hara te geloven.
ik ook, vanaf het begin, en toch heeft zij de COCK met C O C K uit de weg geruimd door die hints enzo...
  maandag 27 september 2010 @ 21:14:32 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86918388
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik ook, vanaf het begin, en toch heeft zij de COCK met C O C K uit de weg geruimd door die hints enzo...
Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ook

En ik vertrouw Tombo nog steeds niet.
  maandag 27 september 2010 @ 21:15:09 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86918422
We kunnen iig wel stellen dat Rewout niet de NW is, :').
pi_86918541
#Vote Harajuku.
pi_86918543
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ook
Dat is waar... :Y
quote:
;(
Maar ik snap je wel, ik heb ook nog wel mn twijfels bij jou :P
  maandag 27 september 2010 @ 21:17:29 #89
238120 Duimelot
pi_86918549
*O* geweldige moorden weer!
en :o Timmmmm had niet gelogen over zn rol in pm nu voel ik me schuldig dat ik wel glashard aan t jokkebrokken was :@
pi_86918624
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Goede hints naar Tong en Duimelot had ik ook [ afbeelding ]
ik had nooit voor de dubbele lynch moeten stemmen, maarja, eerste keer heh...
quote:
pi_86918633
Nee, ik geloof toch niet in Hara. :{w .

Was even in verwarring door de moord op Timmmmm.
Omdat hij achteraf heel eerlijk is geweest en ik hem wel verdacht.
pi_86918710
--- ik snap er echt geen hout meer van ----

[ Bericht 84% gewijzigd door -Engel- op 27-09-2010 21:30:05 ]
  maandag 27 september 2010 @ 21:20:20 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86918711
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:

What else is new :')
  maandag 27 september 2010 @ 21:20:44 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86918733
Hara (3) ReWout, Hara
pi_86918750
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Stali het volgende:

Dit mag je toch niet zeggen? :')
pi_86918775
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hara (3) ReWout, Hara
Whut? _O-
pi_86918787
quote:
Hara (3) ReWout, Hara
Jij bent zo goed in hints.
  maandag 27 september 2010 @ 21:22:32 #98
256575 Joe-Momma
pi_86918826
quote:
Hara (3) ReWout, Hara
Ik stem ook op rewout
pi_86918875
quote:
Hara (3) ReWout, Hara
Treed je nou vrijwillig af? :D
  maandag 27 september 2010 @ 21:23:40 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86918887
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Ik stem ook op rewout
Dat kan niet want ik verdenk jullie beide
pi_86918888
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Ik stem ook op rewout
Ze stemmen op Hara :P
pi_86918962
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit mag je toch niet zeggen? :')
Wie luistert nu naar een dooie. :{w .

Ik ben toeschouwer en de beste stuurlui staan op de tribune.
pi_86919021
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Oh ik sta aan wal... Jij op de tribune?
pi_86919033
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja okee, maar dat is toch tegen de regels? :@
pi_86919138
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja okee, maar dat is toch tegen de regels? :@
Fuck the rules (8>
  maandag 27 september 2010 @ 21:28:10 #106
256575 Joe-Momma
pi_86919170
Trek me stem terug!!

Hara jij hebt een dubbele rol en moet gelynched worden. :P
pi_86919184
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat kan niet want ik verdenk jullie beide
Zegt de mafia :')
pi_86919309
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oh ik sta aan wal... Jij op de tribune?
Een zeeman heeft ook wel eens een verzetje.
  maandag 27 september 2010 @ 21:32:34 #109
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86919461
Nachtwaker, whoever het is _O_
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 27 september 2010 @ 21:32:53 #110
238120 Duimelot
pi_86919485
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Een zeeman heeft ook wel eens een verzetje.

ik vind trouwens hara steeds overtuigender eigenlijk!
pi_86919575
Voorspelbaar.. :')
Inclusief maffia zijn van Tong80.
Blij dat ik daar wel op had gestemd gister.
pi_86919618
quote:
Hara (3) ReWout, Hara
Slim
pi_86919691
##Ik stem op Joe-Mamma

Aangezien rewout slechts een nieuweling in dit spel is. Krijgen we weer dat beach en het fenomeen verhaal
pi_86919732
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
##Ik stem op Joe-Mamma

Aangezien rewout slechts een nieuweling in dit spel is. Krijgen we weer dat beach en het fenomeen verhaal
Heb je al hints tegen Joe-Momma dan?
pi_86919753
quote:
##Ik stem op Joe-Mamma

Ik ben iemand van de oude garde hoor :')
pi_86919777
Echt mensen PAK die nachtpost erbij en ga die hints oplossen.
Je weet wel die hints die Ladi niet voor jan lul aan het maken is.
Gewoon om de actie in het spel te houden nu zo goed als alle actieven (dan wel voor of achter de schermen) dood zijn.
Misschien gaan dan ook eens de goede mensen eraan :')
pi_86919791
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Heb je al hints tegen Joe-Momma dan?
Jups, de vorige nachten bevatten, als ik goed heb meegelezen, hints die joe-mamma verdacht maken
pi_86919853
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Jups, de vorige nachten bevatten, als ik goed heb meegelezen, hints die joe-mamma verdacht maken
Je moet nog even de stem-lijst kopieren en je eigen stem erbij zetten ;)
  maandag 27 september 2010 @ 21:38:50 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86919864
quote:
##Ik stem op Joe-Mamma

WAt is dat voor gare beredenering? Duimelot heeft ook ooit maar 1 of 2 keer meegespeeld, die was toch echt mafia :'). Beach speelde ook al veel langer mee dus ik snap je reden totaal niet.
  maandag 27 september 2010 @ 21:39:06 #120
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86919882
Ik wil me bemoeien maar het mag niet :'(
  maandag 27 september 2010 @ 21:40:47 #121
163094 Ladidadida
pi_86919984
quote:
##Ik stem op Joe-Mamma

Lijstje }:|
pi_86920023
Kalkmaar reed op zijn dooie gemakje naar huis na een feestje. In zijn auto had hij alle ruimte. Hij draaide een cd met Disneys Favorite Christmas en ging er zo in op, dat hij niet doorhad dat er iemand op de weg stond. Op het laatste moment zag hij een dorpeling op de weg staan, schrok en stuurde de auto in een reflex de bosjes in. Langzaam kwam de auto tot stilstand en Kalkmaar stapte geschrokken uit. “Sorry!” riep hij geschrokken, “ik zag je niet!” De dorpeling zei niets maar keek Kalkmaar met een strakke, kille blik aan. “Wat is er aan de hand…” bracht Kalkmaar uit. Ineens sprong de dorpeling op Kalkmaar af, duwde hem op de grond en bond zijn handen en voeten vast. “Jeetje,” riep Kalkmaar, “ik dacht juist altijd dat jij zo’n romanticus was..”. De dorpeling bond Kalkmaar vast achter de auto, stapte zelf in en scheurde het dorp door. Kalkmaar werd over de stenen straten, stoepranden en door de kuilen gesleept en al snel was hij onherkenbaar verminkt. In het bos kwam de auto tot stilstand en dumpte de dorpeling het lijk van Kalkmaar (velddokter) in een greppel.

Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.

hints dikgedrukt, aanvullingen zijn welkom uiteraard
pi_86920025
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil me bemoeien maar het mag niet :'(
Goed voor je :')
pi_86920106
Hara (3) ReWout, Hara
Joe-Mamma (1) Naatje

issie dan zo?
pi_86920120
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]

08gnoT. had zijn donkere jas aangetrokken en liep met zijn kraag omhoog en zijn handen in zijn zakken door het donkere bos, richting de tuin van Timmmmm. Daar eenmaal aangekomen zag hij Timmmmm achter de computer zitten. Hij tikte op het raam en wachtte tot Timmmmm naar buiten zo komen. Timmmmm schrok van het geluid maar vond zichzelf een grote stoere jongen en wilde zich niet laten kennen, dus raapte hij al zijn moed bij elkaar, deed de overgordijnen opzij, drukte zijn neus tegen het raam en tuurde eens goed naar buiten. Ineens zag hij vlak voor zich de bloeddoorlopen ogen van 08gnoT, die op datzelfde moment een vuist door de ruit stompte en Timmmmm achterover op de grond duwde. Met een stuk glas bewerkte 08gnoT het gezicht van Timmmmm, ging bovenop Timmmmm zitten en wachtte net zo lang totdat Timmmmm (cop) doodgebloed was. Toen ging 08gnoT’s telefoon.
Aan de andere kant van het dorp zat een dorpeling in zijn eigen woning heerlijk te genieten van het bubbelbad in zijn tuin. Hij belde met 08gnoT. en vroeg of deze zin had om langs te komen. Sinds 7 maanden en 16 dagen hadden zij in het geheim een relatie. Het duurde wel erg lang, maar uiteindelijk kwam 08gnoT dan toch opdagen. Hij sprong direct bij zijn minnaar in het bubbelbad, fluisterde “wat heb je een geil zwart pakje aan, lieverd!” en de twee zoenden een poosje. “Ik ga even at te drinken halen,” meldde de dorpeling en stond op uit het bad. 08gnoT bleef achter en genoot, al hangend op de rand, van het warme water. ‘Hmm,’ dacht 08gnoT na een poosje, ‘het water lijkt wel warmer te worden…’. Opeens werd hij van achter door een sterke hand onder water geduwd. De dorpeling had de temperatuur van het bad op 100C gezet. 08gnoT stribbelde tegen maar kon niks meer doen. Het water werd heter en heter en de lappen huid bladderden langzaam van 08gnoT’s gezicht. Uiteindelijk bewoog 08gnoT (maffia) niet meer. Opgeruimd staat netjes.

Rust zacht, Kalkmaar, lynda, timmmm en 08gnoT…

Dit zie ik op het eerste gezicht als hints, nu nog kijken bij wie ze passen *O*
pi_86920201
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:

hints dikgedrukt, aanvullingen zijn welkom uiteraard
GMTA :D
Ik had alleen nog dat ie in zijn auto alle ruimte had, misschien weer een [Single] :P
pi_86920230
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit zie ik op het eerste gezicht als hints, nu nog kijken bij wie ze passen *O*
Goede constateringen, volgens mij dacht ik dat ook
pi_86920283
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

GMTA :D
Ik had alleen nog dat ie in zijn auto alle ruimte had, misschien weer een [Single] :P
Ik heb überhaupt de auto, aangezien dat een terugkerend iets is, iets met PTA?
pi_86920308
Hara trekt aan de touwtjes...

maandag 27 september 2010 @ 21:46:24 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86920345
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef ReWout het volgende:
Hara trekt aan de touwtjes...

[ afbeelding ]
Zoek eens een andere obsessie :')
pi_86920421
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik heb überhaupt de auto, aangezien dat een terugkerend iets is, iets met PTA?
Oeh, dat kan ook ja :Y Ik ga even zoeken, ben wel geintrigeerd door dat autisme *O*
  maandag 27 september 2010 @ 21:47:41 #132
238120 Duimelot
pi_86920439
:X :X :X
ik ga maar weg hier voor ik mn mond voorbij praat!

maar lees lynda dr berichtje ff
mensen DOE wat
ik vind best lullig de mensen die actief meededen zijn dood en verbijten zich nu en de stille luilakken die zelf geen hints oplossen (op hara na geloof ik ;)) blijven over

als hara ook eraan gaat dan wordt t een vreemd spel zo zonder opgeloste hints :P
pi_86920465
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

WAt is dat voor gare beredenering? Duimelot heeft ook ooit maar 1 of 2 keer meegespeeld, die was toch echt mafia :'). Beach speelde ook al veel langer mee dus ik snap je reden totaal niet.
Wat heb jij, behalve dat ie dom doet, dan voor een redeneringen voor rewout? Geen hints die naar hem toe leiden gezien, voorgaande nachten...
  maandag 27 september 2010 @ 21:48:42 #134
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86920516
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat heb jij, behalve dat ie dom doet, dan voor een redeneringen voor rewout? Geen hints die naar hem toe leiden gezien, voorgaande nachten...
Ik stem toch niet op Rewout of wel?
  maandag 27 september 2010 @ 21:49:47 #135
163094 Ladidadida
pi_86920594
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje

quote:
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
Nu weer ff normaal aub.
pi_86920598
OOOH, de afgelopen nachten was er een duister figuur, kijk eens naar de UI van joe-mamma
pi_86920638
of ben ik dan spuit11
pi_86921071
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
of ben ik dan spuit11
volgens mij werd er gezegd dat het sowieso duistere personen genoemd worden als het maffia is? :?
  maandag 27 september 2010 @ 21:57:14 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86921096
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

volgens mij werd er gezegd dat het sowieso duistere personen genoemd worden als het maffia is? :?
Ja, vaak, maar t kan ook wel een keer wel een hint zijn.
pi_86921155
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik dacht dat Susi liet zien dat het wel een keer een hint was
  maandag 27 september 2010 @ 22:00:52 #141
163094 Ladidadida
pi_86921323
Succes weer allen *O* Hier is het bedtijd :Z
pi_86921351
Uit de postgeschiedenis van yosander (welke ik ook verdenk):

KLB Constructie snelheid voor brommers
pagina: 1 2 Yreal 51 1592 24/09 21:01 - Yreal
GC Het grote Fok Maffiaspel #9 Wie oh wie moet eraan geloven...
pagina: 1 2 3 4 5 6 7 Ladidadida 300 2180 25/09 01:15 - Beach
GC Lucky & Co Rijssen 0546timm 13 497 26/09 18:45 - PluisigNijntje
PUB Cross brommer Xantalien 38 732 25/09 19:38 - Shispeed

eerste en laatste topic

PTA, auto?

[ Bericht 2% gewijzigd door naatje_1 op 27-09-2010 22:13:45 ]
pi_86921476
* ReWout is treurig

pi_86921603
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, vaak, maar t kan ook wel een keer wel een hint zijn.
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Susi liet zien dat het wel een keer een hint was
I'z confused :')
pi_86921664
WGR Kind niet erkennen
pagina: 1 2 Heints 51 1783 04/09 13:58 - De_Rikster

die van Etcetera

(kinderkamer)

[ Bericht 9% gewijzigd door naatje_1 op 27-09-2010 22:14:05 ]
pi_86921916
Uit de postgeschiedenis van oa ReWout en tombolafan:

GAM Farmville #128 Allemaal naar school!
pagina: 1 2 3 4 5 6 7 Cat22 301 3723 26/09 21:20 - Mirjam

(kinderkamer)
pi_86921961
En dat vind ik wel weer genoeg voor vanavond, ik ga slapen
pi_86922007
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:

eerste en laatste topic
Mmmmmm, niet echt auto he :+
pi_86922008
Ik durf geen hints te posten ;( .... straks word ik gekilld :(
  maandag 27 september 2010 @ 22:11:33 #150
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86922039
straks eens ff hints zoeken 14.gif
pi_86922052
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef ReWout het volgende:
* ReWout is treurig

[ afbeelding ]
O+ lief kittentje
pi_86922074
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
WGR Kind niet erkennen
pagina: 1 2 Heints 51 1783 04/09 13:58 - De_Rikster

die van Etcetera
Maak het nu eens voor jezelf makkelijk en zet er gelijk bij waar de hint naar toe gaat.
Stel in de nachtpost staat de hond zei blaf!
En in jou posthistory staat het topic: Woef woef

Naatje:
Hond zei blaf: topic woef woef
of iets in die richting.. dan behoud je het overzicht voor jezelf en mensen snappen waar je het over hebt.
  maandag 27 september 2010 @ 22:12:07 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86922086
Kankertyfusaidshoeren.
Laffe huichelaar
pi_86922117
Ik ga ook zo mn bed in, krijg vierkante ogen _O-
pi_86922133
Daar dacht ik net ook aan, nog even editten dan :P
pi_86922160
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Kankertyfusaidshoeren.
it wasn't me
  maandag 27 september 2010 @ 22:13:49 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86922192
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (2) Hara

Steekten, Jip en Janneketaal, Nederland 2, bakken koffie :W
pi_86922205
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Kankertyfusaidshoeren.
Niet vloeken met al die ziektes nu de dokter dood is! :o
  maandag 27 september 2010 @ 22:14:07 #159
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86922211
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door 08gnoT. op 27-09-2010 22:23:19 ]
  maandag 27 september 2010 @ 22:14:13 #160
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86922216
Ik heb voor -SG-: uit het eerste stukje:

Disney => Miney mouse meisje in zijn icoontje
Romanticus => Romeo in zijn posthistory

2e stukje programma met yvon jaspers is waarschijnlijk boer zoekt vrouw +> Farmville topic in een paar mensen hun posthistory
Radio Soulwax!
pi_86922257
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (2) Hara

dat ook idd, maarja, dubbellynch is niet meer mogelijk...
  maandag 27 september 2010 @ 22:15:01 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86922262
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb voor -SG-: uit het eerste stukje:

Disney => Miney mouse meisje in zijn icoontje
Romanticus => Romeo in zijn posthistory

2e stukje programma met yvon jaspers is waarschijnlijk boer zoekt vrouw +> Farmville topic in een paar mensen hun posthistory
Romeo had ook inderdaad, niet aan Minnie gedacht.
  maandag 27 september 2010 @ 22:15:50 #163
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86922328
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

:@
heb jij die vermoord? Hoeven we daar geen hints te bekijken
Radio Soulwax!
pi_86922393
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

heb jij die vermoordt? Hoeven we daar geen hints te bekijken
het staat toch obvious in het stukje tekst? dat tong80 kwam aanlopen enz
  maandag 27 september 2010 @ 22:17:56 #165
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86922450
weg

[ Bericht 98% gewijzigd door 08gnoT. op 27-09-2010 22:23:09 ]
  maandag 27 september 2010 @ 22:18:07 #166
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86922461
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

het staat toch obvious in het stukje tekst? dat tong80 kwam aanlopen enz
Ik had het niet echt bekeken :@
Radio Soulwax!
  maandag 27 september 2010 @ 22:19:28 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86922530
dode mensen, mond dicht over het spel
Laffe huichelaar
pi_86922707
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
dode mensen, mond dicht over het spel
Ja, daar houden ze zich niet allemaal aan :')
  maandag 27 september 2010 @ 22:23:54 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86922782
Vanaf nu dus wel
Laffe huichelaar
  maandag 27 september 2010 @ 22:26:26 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86922940
For the sake of het spel dan maar

Tim heeft twee hints gekregen de afgelopen dagen
1. Mafia ging van hij naar zij oid
2. Mafia heeft iets gemeen met Marc Dutroux

Nu die hints naar Trevland die al langer verdacht was +
GC[KSC #1967] Hoepla, met koffie naar de kelder

Do with it as you please.
pi_86923837
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:

Timmmm was de bad cop!!! People don't trust hara. Ze vermoord je in je slaap!
  maandag 27 september 2010 @ 22:43:12 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86923916
:O
pi_86924622
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:

eerste en laatste topic

PTA, auto?
Ben meer van de brommers zoals al werd gezegd :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 27 september 2010 @ 23:23:00 #174
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86925763
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:

En het blauwe lichaam :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:04:21 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86927173
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En het blauwe lichaam :Y
:?
pi_86928186
Ja, godver. moet ik die stomme lynch lijst weer opzoeken.

Hara, maak eens 2 topics aan voor ons! :*
pi_86928205
## Trevland

Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (3) Hara, blessed
  dinsdag 28 september 2010 @ 04:33:12 #178
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86930041
Timmmm -O-

Nu ben ik toch geneigd om Hara weer wat krediet te geven..

Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
-SG- (1) rave

Btw lui, ik moest gister halsoverkop naar het buitenland toe voor m'n werk dus ik kan, en om financiële redenen want mobiel internet wil, niet meer fulltime aanwezig zijn..
Hopelijk ben ik niet dood tegen de tijd dat ik terug ben, al verwacht ik dat het binnen 2, 3 dagen is.. ;(

Good hunting, Rave
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_86930182
oh boy :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 07:32:21 #180
163094 Ladidadida
pi_86930415
Mogguh.
pi_86930607
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef ReWout het volgende:

[..]

Timmmm was de bad cop!!! People don't trust hara. Ze vermoord je in je slaap!
ik verdenk je nu steeds meer :')
pi_86931467
Je merkt het wel als je een paar dagen dood bent

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86935048
Ik moest wel hard lachen om die '' want een klein beetje autistisch was ze wel.'' ! Vlak nadat ik dat gelezen had, toch maar even trevland fobo nagegaan (door hara's gebrabbel). :D :'( :D !
Schuddenbuiken alom.

Maar goed voor de rest heeft mijn eerste zoektocht niet zoveel uitgehaald, naast een paar losse flodders hier en daar. en hier gebeurt er dus weer geen flikker, en iedereen die hints beweert te hebben doet niet eens de moeite om ze te vermelden of mensen terug te wijzen naar de posts waar ze die hebben uitgezocht, ja want dan moet je maar bijlezen :'( . bok toch op eens zeg, wil je nou dorp overtuigen of niet? maffia attitude doordrenkt dit topic. :')

Ik heb er dus helaas nog niet zoveel kaas van kunnen maken, en moet zodadelijk toch echt werken!
wellicht dat ik rond 4en toch nog wat tijd heb als ik geluk heb, maar het zou zomaar kunnen dat ik meteen doormoet, dus jullie zullen het helemaal zelf moeten gaan doen liefjes. Succes en doe toch eens wat!
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:06:17 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86938444
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:03 schreef CaLeX het volgende:
Je merkt het wel als je een paar dagen dood bent

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:32:28 #185
238120 Duimelot
pi_86939369
oeh ik zie dat Trevland het zwaar gaat krijgen *O*

even een vragaje nog: ik als dooie maffia, win ik toch als maffia wint!?!?! :+
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:32:53 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86939386
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
oeh ik zie dat Trevland het zwaar gaat krijgen *O*

even een vragaje nog: ik als dooie maffia, win ik toch als maffia wint!?!?! :+
Ja.
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:35:17 #187
238120 Duimelot
pi_86939463
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja.
*O* whoohoo mensen ga zo door 8-)
alhoewel als jullie even snel alle maffia lynchen kunnen we wel een nieuw spel beginnen he!?!?!
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:37:05 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86939516
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

*O* whoohoo mensen ga zo door 8-)
alhoewel als jullie even snel alle maffia lynchen kunnen we wel een nieuw spel beginnen he!?!?!
Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!
pi_86939577
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!
:o
En als dat zo is dan mag dat niet :(

Ik vind het eigenlijk best storend dat veel doden zich niet aan die regel houden -O-
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:39:57 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86939599
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best storend dat veel doden zich niet aan die regel houden -O-
Yup
pi_86939716
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ook

Zo moeilijk is het niet stelletje dooien, spel inhoudelijk / opmerkingen richting het spel mag je gewoon voor je houden. Nu be-invloed je de nog levende spelers :(
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:48:03 #192
238120 Duimelot
pi_86939932
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:o daar was ik helemaal niet mee bezig eerlijk gezegd :')
ik doelde meer op dat jullie snel door moeten enzo
dood zijn is saai!!
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:49:12 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86939960
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

:o daar was ik helemaal niet mee bezig eerlijk gezegd :')
ik doelde meer op dat jullie snel door moeten enzo
dood zijn is saai!!
Ja, daarvoor.

Hahhaha trevland gaat het zwaar krijgen
Oh win ik nog als mafia wint? Ja
Whohoho ga zo door (link naar eerste zin)
pi_86940634
:W
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:07:03 #195
238120 Duimelot
pi_86940635
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, daarvoor.

Hahhaha trevland gaat het zwaar krijgen
Oh win ik nog als mafia wint? Ja
Whohoho ga zo door (link naar eerste zin)
ik snap de link er niet helemaal in
maar ja jullie zagen overal al hints in
ik ben DOOD en doe niet meer mee
en nog zoek je achter alles wat ik zeg iets???

ik wil nog mee kletsen maar zeg verder weinig nuttigs hoor
zelfs in pm is me door mede doden gevraagd wie nu maffia is en zelfs daar zeg ik niets! (mag ik niet van ladidadida heb t gevraagd...)
pi_86941215
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zelfs in pm is me door mede doden gevraagd wie nu maffia is en zelfs daar zeg ik niets! (mag ik niet van ladidadida heb t gevraagd...)
Omdat er achter sommige dingen, vooral van MAFFIA, dingen te vinden zijn.
Daarom zeg niets in het topic over je rol, over je dood, over hoe je dood bent gegaan, over hoe de rest dood gaat, over welke hints dan ook, over welke speler dan ook.
Snap je het nu?
pi_86941264
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Het is gewoon regel dat je niks mag zeggen over het spel, klaar :)
Dan maakt het niet uit of je veel of weinig nuttigs zegt, het mag gewoon niet :s)
pi_86941579
Geachte leden van de lynch vergadering, mag ik even vragen hoever men gevorderd is in het wel, al dan niet schuldig bevinden van een van de deelnemende leden. Het is natuurlijk zeer duidelijk dat een van de betwiste maffialeden Trevland is, vanwege de spellingsfout en meer, maar ik hoor ook geluiden van andere leden van het dorp die schuldig worden bevonden aan het moorden.

Bij voorbaat dank.
pi_86941595
Oja, voor het volgende spel stem ik voor PS als BM
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:37:22 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86941664
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Geachte leden van de lynch vergadering, mag ik even vragen hoever men gevorderd is in het wel, al dan niet schuldig bevinden van een van de deelnemende leden. Het is natuurlijk zeer duidelijk dat een van de betwiste maffialeden Trevland is, vanwege de spellingsfout en meer, maar ik hoor ook geluiden van andere leden van het dorp die schuldig worden bevonden aan het moorden.

Bij voorbaat dank.
Alleen Trevland en SG zijn genoemd.
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:48:58 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86942023
Ik kan niet wachten tot het is afgelopen zodat ik mn inbox weer kan legen.
pi_86942180
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
ik wil je best wel lynchen hoor...
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:58:43 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86942365
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik wil je best wel lynchen hoor...
Heb ik eindelijk Rave afgeschud, kom jij aan.
pi_86942601
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Al die maffiamail zeker? :{w
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:06:56 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86942683
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Al die maffiamail zeker? :{w
Oh jeetje, wat een domme opmerking van mij, nu weten jullie dat ik mafia ben.
pi_86942860
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
-SG- (1) rave

Zal deze nog aangevuld worden of zal het zo blijven tot vanavond :9
pi_86943531
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh jeetje, wat een domme opmerking van mij, nu weten jullie dat ik mafia ben.
Jaaaaaaaaaaaaaa! ik stem op Hara!

SPOILER
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:37:21 #208
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86943770
Ik wil ook wel SG of Trevland lynchen
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:38:19 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86943807
't Maakt mij de pis ook niet lauw, zeg het maar! Alleen vind ik het raar dat Tombo wil kijken of ik doodga of niet :')
pi_86943835
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Maakt mij de pis ook niet lauw, zeg het maar! Alleen vind ik het raar dat Tombo wil kijken of ik doodga of niet :')
Nee, want als Rewout gelijk heeft en jij gaat meteen met SG dood dan wil ik het niet _O-

-editter! :P -

Ik bedoel dus dat ik Rewout wel wil checken, maar jou niet kwijt wil :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:41:50 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86943924
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, want als Rewout gelijk heeft en jij gaat meteen met SG dood dan wil ik het niet _O-

-editter! :P -

Ik bedoel dus dat ik Rewout wel wil checken, maar jou niet kwijt wil :')
Met een 50% kans dat ik dan ook doodga :')

Als SG geen mafia is zal de mafia hem vannacht wel vermoorden want die willen mij vast ook wel dood met mijn bodyguards nog levend.
pi_86943973
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Met een 50% kans dat ik dan ook doodga :')

Als SG geen mafia is zal de mafia hem vannacht wel vermoorden want die willen mij vast ook wel dood met mijn bodyguards nog levend.
Daarom stem ik dus niet op SG :(
Lees nou eens goed :(
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:43:31 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86943989
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Daarom stem ik dus niet op SG :(
Lees nou eens goed :(
Maar je zei eerder dat je wel wilde :(
pi_86944029
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar je zei eerder dat je wel wilde :(
Ja, maar willen en doen zijn 2 dingen he :{w
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:53:39 #215
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86944343
Stemmen we op Trevland?
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:05:23 #216
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86944755
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (4) Hara, blessed, Sheep
-SG- (1) rave
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:14:47 #217
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86945148
Ik voel me te beroerd om zelf hints te zoeken ;(

##Ik stem op trevland

Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (5) Hara, blessed, Sheep, Huppelmuts
-SG- (1) rave
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86945392
Vote #Trevland

Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (6) Hara, blessed, Sheep, Huppelmuts, Yosander
-SG- (1) rave
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_86946116
Mijn stem blijft staan, gewoon om mijzelf en jullie er van te overtuigen dat ik geen meeloper ben. Maar uiteraard ben ik ook voor het lynchen van Trev, dus mijn toestemming heb je.
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:41:11 #220
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86946143
quote:
NACHT 3

dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door tripack op 28-09-2010 16:47:04 ]
myminicity
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:41:42 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86946159
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef tripack het volgende:

[..]

dit zijn de hints die ik denk te vinden, maar kan me ook wel vergissen natuurlijk
Dat zijn er wel keiveel.
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:47:52 #222
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86946390
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat zijn er wel keiveel.
jah ik keek niet goed of ik wel iets bold had gemaakt :')
nu is het dus iets kleiner
myminicity
pi_86946451
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef tripack het volgende:

[..]

Ja die hadden we eerder ook al, maar heb je er ook mensen bij? :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:54:47 #224
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86946675
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja die hadden we eerder ook al, maar heb je er ook mensen bij? :P
jah de bosjes leiden een beetje naar jou... want in je sig staat iets van bos...

en ook tegen Trevland heb ik hints gevonden:
- eenfoto in zijn Fobo zie je hem in het donker. (duister figuur uit eerdere nachten) en dhet licht dat niet aanging
- steekten :')
- thee (nacht2); Trevland post veel in Ksc

[ Bericht 2% gewijzigd door tripack op 28-09-2010 17:09:08 ]
myminicity
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:20:26 #225
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86947650
haaaaa ik stem op hara 8-)

### harajuku
pi_86948040
Ik stem op Trevland:
# Trevland
Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (7) Hara, blessed, Sheep, Huppelmuts, Yosander, Tombo
-SG- (1) rave
pi_86948678
Autisme zou ook kunnen leiden naar trev, daar hij alleen in bepaalde topics post, en die topics bevatten meestal iets van koffie ofzo, maar ik weet het niet zeker...
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:53:29 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86948815
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Autisme zou ook kunnen leiden naar trev, daar hij alleen in bepaalde topics post, en die topics bevatten meestal iets van koffie ofzo, maar ik weet het niet zeker...
Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:53:57 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86948831
Die steekten alleen is duidelijk genoeg _O- . Trevland dus.

Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (8) Hara, blessed, Sheep, Huppelmuts, Yosander, Tombo, Isdatzo
-SG- (1) rave
Huilen dan.
pi_86948844
Ik ga eerst eten en dan weer een uurtje of zo puzzelen :Y
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:00:03 #231
163094 Ladidadida
pi_86949029
Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (1) Naatje
-SG- (2) rave, dorpsoudste
pi_86949180
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.
of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zit
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:09:00 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86949316
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zit
Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?
pi_86949322
Laten we Trevland lynchen want er staat een spelfout in de tekst _O-
Goed bezig jongens.
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:10:07 #235
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86949346
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Goed bezig jongens.
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd heb
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:10:29 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86949362
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Goed bezig jongens.
Houd nu eens op je met het spel te bemoeien dan
pi_86949384
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?
Beiden zijn problemen met je hersenen, beiden worden door een orthopedagoog behandeld
pi_86949691
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:

[..]

Haha ja altijd vervelend :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:22:07 #239
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86949788
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:

[..]

Op wie stem jij dan?
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:25:10 #240
216584 Trevland
pi_86949912
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Op wie stem jij dan?
Misschien wel op jou :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:26:26 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86949973
:').
pi_86951646
##vote: Joe-Mamma

Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (2) Naatje, -Engel-
pi_86951863
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef -Engel- het volgende:
##vote: Joe-Mamma

Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (2) Naatje, -Engel-
:D ^O^
pi_86952164
En toch vind ik het eng :')
Straks is Trevland WEER geen maffia :X

Maar verder snap ik de hints weer niet -O- Ik heb nu al geen zin in morgenavond _O-
pi_86952192
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
En toch vind ik het eng :')
Straks is Trevland WEER geen maffia :X

Maar verder snap ik de hints weer niet -O- Ik heb nu al geen zin in morgenavond _O-
De hints zijn nu obvious
pi_86952274
Zou de kinderkamer misschien op Trevs UI slaan?
pi_86952277
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:28 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De hints zijn nu obvious
Die naar Trevland ja, maar uit de andere stukjes? :o
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:31:08 #248
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86952315
*Lurk
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:32:18 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86952374
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, de link tussen kinderkamer en granaat lijkt me obvious.

Nee, ik ga voor Jip en Janneke.
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:32:20 #250
216584 Trevland
pi_86952378
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap je niet
pi_86952415
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, de link tussen kinderkamer en granaat lijkt me obvious.

Nee, ik ga voor Jip en Janneke.
gameroom, kidsroom ofzo, daarbij vond ik dat mannetje wel op een kind lijken
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:34:24 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86952467
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

gameroom, kidsroom ofzo, daarbij vond ik dat mannetje wel op een kind lijken
Sorry, ik vind dit echt helemaal nergens op slaan.
pi_86952493
Maar ehm, jip en janneke?
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:36:21 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86952550
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hara (1) ReWout
Joe-Mamma (1) Naatje
Trevland (2) Hara

In AT.
pi_86952628
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

In AT.
Oh, ik zie, op pagina 2
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:38:38 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86952639
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Oh, ik zie, op pagina 2
Gisteren toch echt niet.
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:49:26 #257
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86953164
goed gezocht naar hints en personen en ik kom tot de conclussie dat voor mij Trevland een mob is
##Vote Trevland
myminicity
pi_86953224
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef tripack het volgende:
goed gezocht naar hints en personen en ik kom tot de conclussie dat voor mij Trevland een mob is
##Vote Trevland
kopieer het lijstje
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:39:46 #259
202348 Susi
Temple of Love
pi_86955788
Dáág.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:40:47 #260
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86955838
Háái.
Huilen dan.
pi_86956233
We konden tot half 9 stemmen toch? :o
Dus bye bye Trevland! :W Hopen dat het maffia is ~O>
pi_86956662
spannend
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:00:23 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86956758
Ik ga keihard huillachen als het weer dorp is :')
  Redactie Frontpage dinsdag 28 september 2010 @ 21:03:10 #264
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86956890
kak te druk gehad om te stemmen, of om uberhaupt naar hints te zoeken -O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:03:13 #265
163094 Ladidadida
pi_86956892

De volgende ochtend waren de dorpelingen in rep en roer. Het verdriet en de angst maakten plaats voor enorme woede, en de sfeer in het dorp was dan ook niet meer echt gezellig. Eén van de dorpelingen hield een dorpsvergadering voor prominenten in zijn woonkamer, en besloot dat het tijd werd om op basis van gezond verstand de maffia nu eindelijk eens uit te schakelen. “Het heeft lang genoeg geduurd!” riep één van de deelnemers. “Ik heb vannacht Trevland zien lopen, het kan niet anders dan dat hij schuldig is!” Met elkaar bespraken ze Trevland en zijn vreemde gedrag van de afgelopen dagen, en na een poosje was men het er unaniem over eens dat Trevland eraan moest geloven. Gezamenlijk gingen ze op pad naar het huis van Trevland, die heel burgerlijk in zijn voortuin de rozenstruiken water stond te geven. “Goedemiddag lieve dorpelingen! Vanwaar de eer van dit bezoek?” riep Trevland het gezelschap vrolijk toe. Het groepje dorpelingen liep op Trev af, werkten hem tegen de grond en bonden zijn handen en voeten vast. In zijn mond propten ze een paar rozen, zodat Trevlands geschreeuw wat gedempt werd. Daarna namen ze hem mee, terwijl Trevland wild bewoog in een poging zichzelf te bevrijden. Net buiten het dorp, knoopten ze Trevland op in een hoge boom. Op een paar meter afstand maakte één van de dorpelingen met zijn klomp een streep in het zand, en zei: “Kom, we maken er een spelletje van Trevlandstyle!” Alle bewoners gingen in een rijtje staan en om de beurt schoten zij een dunne pijl af op Trevland. Een paar goede mikkers wisten flink wat pijlen in Trevlands oogkas en keel te schieten, de rest van de pijlen boorden zich willekeurige ergens in Trevlands lichaam. Het duurde even voordat Trevland eindelijk het leven liet, maar na 193 pijlen was het dan toch echt gebeurd met Trevland (maffia). Wraak was zoet.

Rust zacht, Trevland!

[hintvrije zone]
De speciale rollen hebben weer tot 20:30 de tijd voor PM’s!
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:03:54 #266
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86956921
*O*
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:05:03 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86956963
Wat zei je ook weer, ReWout?
pi_86956996
*O*
pi_86957072
het gaat langzaam ... maar weer een mob dood.....
Hoeveel ziijn er nu nog?

2 of 3???
pi_86957244
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zei je ook weer, ReWout?
Stemmen op een mede mafia lid maakt je echt niet minder verdachter hoor.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:10:44 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86957319
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef ReWout het volgende:

[..]

Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.
pi_86957324
quote:

[..]

## vote ReWout

dinsdag 28 september 2010 @ 21:13:17 #273
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86957458
quote:

[..]

Wel als je er als eerste op stemt :P
Radio Soulwax!
pi_86957472
yesssssssssssssss *O* *O* *O*
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar jij probeerde de lynch op Trevland tegen te houden door te zeggen dat ik erover loog.
Scherp :o
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:18:38 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86957764
Nou, nog 3 mafia over. SG, ReWout ennnnnn
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:19:19 #276
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86957800
jij zelf toch hara :o
pi_86957808
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand die gewoon niet meepost ofzo... -O- Zodat hij/zij niet opvalt
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:19:43 #278
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86957833
ben benieuwd wat de nacht brengt :)
pi_86957870
Hebben jullie ook zo'n spierpijjn van het pijl-en-boog schieten :')
pi_86957899
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Joe-Mamma
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:22:16 #281
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86957986
De serial killer is er ook nog toch? :P
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:23:41 #282
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86958094
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef Sheepcidus het volgende:
De serial killer is er ook nog toch? :P
Ja. Daar zie ik ReWout wel voor aan.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:27:46 #283
202348 Susi
Temple of Love
pi_86958315
Goezzo een maffia dood *O*
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:40:44 #284
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86959039
*O* i knew it *O*
myminicity
pi_86959844
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Of we jou of trevland lynchte maakt weinig uit :') maar ik wil jou dood omdat hij gniepige mafia bent, en altijd de touwtjes in de hand hebt..
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:56:47 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86959896
Bèèèèèèh.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:52:32 #287
216584 Trevland
pi_86962993
Zo te zien rouwt iedereen om mij, het doet mij deugt
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:00:58 #288
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86963403
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Duurde het lang al die pijlen er uit halen? :P
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:02:00 #289
216584 Trevland
pi_86963464
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Duurde het lang al die pijlen er uit halen? :P
Ach ja, het is weer eens wat anders als telkens maar in die put te moeten zitten :P
pi_86966721
3 mafia en 1 serial killer over. hoe groot is de kans dat wij dit gaan overleven? :)

Ik bedoel: krijgen we morgen wederom 3 kills, of zijn het er maar 2?
pi_86968733
Ah, dag gemist, maar yay mafia dood *O*
full stops and exclamation marks
  woensdag 29 september 2010 @ 07:38:40 #292
163094 Ladidadida
pi_86969112
quote:
Je hing daar zo mooi met rozen in je mond :Y
  woensdag 29 september 2010 @ 07:39:53 #293
163094 Ladidadida
pi_86969121
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:31 schreef blessed19 het volgende:
3 mafia en 1 serial killer over. hoe groot is de kans dat wij dit gaan overleven? :)

quote:
het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
  woensdag 29 september 2010 @ 08:32:35 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86969563
quote:
Ik heb Ladi gevraagd of ze je er langzaam en pijnlijk uit wilde schrijven.
Laffe huichelaar
pi_86971851
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:31 schreef blessed19 het volgende:

4 boefjes op 17 dorpsbewoners ;)

Kans van 60% dat het dorp wint denk ik zo
  woensdag 29 september 2010 @ 10:36:28 #296
163094 Ladidadida
pi_86972282
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

4 boefjes op 17 dorpsbewoners ;)

Kans van 60% dat het dorp wint denk ik zo
Ik tel nog 13 dorp? + 1 seriemoordenaar + 3 boefjes?
pi_86972509
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

ik ook, ik zei het alleen anders
  woensdag 29 september 2010 @ 11:08:20 #298
163094 Ladidadida
pi_86973108
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ik ook, ik zei het alleen anders
Boefje :@
  woensdag 29 september 2010 @ 11:10:04 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86973167
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

ha-ha, jij snapt het niet. Seriemoordenaars zijn ook boefjes, en alle boefjes wonen ook in het dorp
Laffe huichelaar
  woensdag 29 september 2010 @ 11:16:05 #300
163094 Ladidadida
pi_86973392
Maar zijn geen dorp.
  woensdag 29 september 2010 @ 11:54:00 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86974680
Iedereen is dorpsbewoner. sommige mensen krijgen er alleen aan andere rol bij.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')