ik verdenk je nu steeds meerquote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef ReWout het volgende:
[..]
Timmmm was de bad cop!!! People don't trust hara. Ze vermoord je in je slaap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:03 schreef CaLeX het volgende:
Je merkt het wel als je een paar dagen dood bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
oeh ik zie dat Trevland het zwaar gaat krijgen![]()
even een vragaje nog: ik als dooie maffia, win ik toch als maffia wint!?!?!
quote:
Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoohoo mensen ga zo door
![]()
alhoewel als jullie even snel alle maffia lynchen kunnen we wel een nieuw spel beginnen he!?!?!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!
Yupquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als dat zo is dan mag dat niet
Ik vind het eigenlijk best storend dat veel doden zich niet aan die regel houden
Ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als dat zo is dan mag dat niet
Ik vind het eigenlijk best storend dat veel doden zich niet aan die regel houden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt me een betere optie. En jij probeert nu alleen maar te doen alsof Trevland dorp is om hem te beschermen. Tough luck missy!
Ja, daarvoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar was ik helemaal niet mee bezig eerlijk gezegd
ik doelde meer op dat jullie snel door moeten enzo
dood zijn is saai!!
ik snap de link er niet helemaal inquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarvoor.
Hahhaha trevland gaat het zwaar krijgen
Oh win ik nog als mafia wint? Ja
Whohoho ga zo door (link naar eerste zin)
Omdat er achter sommige dingen, vooral van MAFFIA, dingen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap de link er niet helemaal in
maar ja jullie zagen overal al hints in
ik ben DOOD en doe niet meer mee
en nog zoek je achter alles wat ik zeg iets???
ik wil nog mee kletsen maar zeg verder weinig nuttigs hoor
zelfs in pm is me door mede doden gevraagd wie nu maffia is en zelfs daar zeg ik niets! (mag ik niet van ladidadida heb t gevraagd...)
Het is gewoon regel dat je niks mag zeggen over het spel, klaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap de link er niet helemaal in
maar ja jullie zagen overal al hints in
ik ben DOOD en doe niet meer mee
en nog zoek je achter alles wat ik zeg iets???
ik wil nog mee kletsen maar zeg verder weinig nuttigs hoor
zelfs in pm is me door mede doden gevraagd wie nu maffia is en zelfs daar zeg ik niets! (mag ik niet van ladidadida heb t gevraagd...)
Alleen Trevland en SG zijn genoemd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Geachte leden van de lynch vergadering, mag ik even vragen hoever men gevorderd is in het wel, al dan niet schuldig bevinden van een van de deelnemende leden. Het is natuurlijk zeer duidelijk dat een van de betwiste maffialeden Trevland is, vanwege de spellingsfout en meer, maar ik hoor ook geluiden van andere leden van het dorp die schuldig worden bevonden aan het moorden.
Bij voorbaat dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |