abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86918888
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Ik stem ook op rewout
Ze stemmen op Hara :P
pi_86918962
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit mag je toch niet zeggen? :')
Wie luistert nu naar een dooie. :{w .

Ik ben toeschouwer en de beste stuurlui staan op de tribune.
pi_86919021
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Oh ik sta aan wal... Jij op de tribune?
pi_86919033
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja okee, maar dat is toch tegen de regels? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86919138
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja okee, maar dat is toch tegen de regels? :@
Fuck the rules (8>
  maandag 27 september 2010 @ 21:28:10 #106
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86919170
Trek me stem terug!!

Hara jij hebt een dubbele rol en moet gelynched worden. :P
pi_86919184
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat kan niet want ik verdenk jullie beide
Zegt de mafia :')
pi_86919309
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oh ik sta aan wal... Jij op de tribune?
Een zeeman heeft ook wel eens een verzetje.
  maandag 27 september 2010 @ 21:32:34 #109
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86919461
Nachtwaker, whoever het is _O_
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 27 september 2010 @ 21:32:53 #110
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86919485
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Een zeeman heeft ook wel eens een verzetje.
:')

ik vind trouwens hara steeds overtuigender eigenlijk!
pi_86919575
Voorspelbaar.. :')
Inclusief maffia zijn van Tong80.
Blij dat ik daar wel op had gestemd gister.
pi_86919618
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hara (3) ReWout, Hara
Slim
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86919691
##Ik stem op Joe-Mamma

Aangezien rewout slechts een nieuweling in dit spel is. Krijgen we weer dat beach en het fenomeen verhaal
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86919732
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
##Ik stem op Joe-Mamma

Aangezien rewout slechts een nieuweling in dit spel is. Krijgen we weer dat beach en het fenomeen verhaal
Heb je al hints tegen Joe-Momma dan?
pi_86919753
quote:
##Ik stem op Joe-Mamma

Ik ben iemand van de oude garde hoor :')
pi_86919777
Echt mensen PAK die nachtpost erbij en ga die hints oplossen.
Je weet wel die hints die Ladi niet voor jan lul aan het maken is.
Gewoon om de actie in het spel te houden nu zo goed als alle actieven (dan wel voor of achter de schermen) dood zijn.
Misschien gaan dan ook eens de goede mensen eraan :')
pi_86919791
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Heb je al hints tegen Joe-Momma dan?
Jups, de vorige nachten bevatten, als ik goed heb meegelezen, hints die joe-mamma verdacht maken
pi_86919853
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Jups, de vorige nachten bevatten, als ik goed heb meegelezen, hints die joe-mamma verdacht maken
Je moet nog even de stem-lijst kopieren en je eigen stem erbij zetten ;)
  maandag 27 september 2010 @ 21:38:50 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86919864
quote:
##Ik stem op Joe-Mamma

WAt is dat voor gare beredenering? Duimelot heeft ook ooit maar 1 of 2 keer meegespeeld, die was toch echt mafia :'). Beach speelde ook al veel langer mee dus ik snap je reden totaal niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 27 september 2010 @ 21:39:06 #120
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86919882
Ik wil me bemoeien maar het mag niet :'(
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 27 september 2010 @ 21:40:47 #121
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86919984
quote:
##Ik stem op Joe-Mamma

Lijstje }:|
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_86920023
Kalkmaar reed op zijn dooie gemakje naar huis na een feestje. In zijn auto had hij alle ruimte. Hij draaide een cd met Disneys Favorite Christmas en ging er zo in op, dat hij niet doorhad dat er iemand op de weg stond. Op het laatste moment zag hij een dorpeling op de weg staan, schrok en stuurde de auto in een reflex de bosjes in. Langzaam kwam de auto tot stilstand en Kalkmaar stapte geschrokken uit. “Sorry!” riep hij geschrokken, “ik zag je niet!” De dorpeling zei niets maar keek Kalkmaar met een strakke, kille blik aan. “Wat is er aan de hand…” bracht Kalkmaar uit. Ineens sprong de dorpeling op Kalkmaar af, duwde hem op de grond en bond zijn handen en voeten vast. “Jeetje,” riep Kalkmaar, “ik dacht juist altijd dat jij zo’n romanticus was..”. De dorpeling bond Kalkmaar vast achter de auto, stapte zelf in en scheurde het dorp door. Kalkmaar werd over de stenen straten, stoepranden en door de kuilen gesleept en al snel was hij onherkenbaar verminkt. In het bos kwam de auto tot stilstand en dumpte de dorpeling het lijk van Kalkmaar (velddokter) in een greppel.

Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.

hints dikgedrukt, aanvullingen zijn welkom uiteraard
pi_86920025
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil me bemoeien maar het mag niet :'(
Goed voor je :')
pi_86920106
Hara (3) ReWout, Hara
Joe-Mamma (1) Naatje

issie dan zo?
pi_86920120
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Kalkmaar reed op zijn dooie gemakje naar huis na een feestje. In zijn auto had hij alle ruimte. Hij draaide een cd met Disneys Favorite Christmas en ging er zo in op, dat hij niet doorhad dat er iemand op de weg stond. Op het laatste moment zag hij een dorpeling op de weg staan, schrok en stuurde de auto in een reflex de bosjes in. Langzaam kwam de auto tot stilstand en Kalkmaar stapte geschrokken uit. “Sorry!” riep hij geschrokken, “ik zag je niet!” De dorpeling zei niets maar keek Kalkmaar met een strakke, kille blik aan. “Wat is er aan de hand…” bracht Kalkmaar uit. Ineens sprong de dorpeling op Kalkmaar af, duwde hem op de grond en bond zijn handen en voeten vast. “Jeetje,” riep Kalkmaar, “ik dacht juist altijd dat jij zo’n romanticus was..”. De dorpeling bond Kalkmaar vast achter de auto, stapte zelf in en scheurde het dorp door. Kalkmaar werd over de stenen straten, stoepranden en door de kuilen gesleept en al snel was hij onherkenbaar verminkt. In het bos kwam de auto tot stilstand en dumpte de dorpeling het lijk van Kalkmaar (velddokter) in een greppel.

Lynda zat nietsvermoedend in haar woonkamer te kijken naar een show met Yvon Jaspers. Dit was een belangrijk onderdeel van de dag van Lynda, want een klein beetje autistisch was ze wel. Ineens hoorde Lynda op de kinderkamer wat gerommel, en ze besloot een kijkje te nemen. Doodsbang liep Lynda de donkere trap op. Boven gekomen wilde ze het licht aandoen, maar dit werkte niet. Blijkbaar had er iemand met de stroom geknoeid. Lynda zag vaag een figuur staan en riep angstig: “Draai je om, dan kan ik zien wie je bent, lafaard!” De mob werd hier niet zo blij van, graaide Lynda beet en smeet haar met haar hoofd naar beneden in een grote bak. Lynda probeerde er weer uit te komen maar een enorme zak zand werd geleegd in de bak. Lynda gilde maar binnen enkele tellen werd haar gegil gesmoord door het zand dat steeds hoger in de bak kwam. Na een poosje steekten enkel Lynda’s onderbenen nog boven het zand uit. De beentjes maakten nog een paar laatste stuiptrekkingen, en toen stopte Lynda (dorpsbewoner) voorgoed met bewegen.

08gnoT. had zijn donkere jas aangetrokken en liep met zijn kraag omhoog en zijn handen in zijn zakken door het donkere bos, richting de tuin van Timmmmm. Daar eenmaal aangekomen zag hij Timmmmm achter de computer zitten. Hij tikte op het raam en wachtte tot Timmmmm naar buiten zo komen. Timmmmm schrok van het geluid maar vond zichzelf een grote stoere jongen en wilde zich niet laten kennen, dus raapte hij al zijn moed bij elkaar, deed de overgordijnen opzij, drukte zijn neus tegen het raam en tuurde eens goed naar buiten. Ineens zag hij vlak voor zich de bloeddoorlopen ogen van 08gnoT, die op datzelfde moment een vuist door de ruit stompte en Timmmmm achterover op de grond duwde. Met een stuk glas bewerkte 08gnoT het gezicht van Timmmmm, ging bovenop Timmmmm zitten en wachtte net zo lang totdat Timmmmm (cop) doodgebloed was. Toen ging 08gnoT’s telefoon.
Aan de andere kant van het dorp zat een dorpeling in zijn eigen woning heerlijk te genieten van het bubbelbad in zijn tuin. Hij belde met 08gnoT. en vroeg of deze zin had om langs te komen. Sinds 7 maanden en 16 dagen hadden zij in het geheim een relatie. Het duurde wel erg lang, maar uiteindelijk kwam 08gnoT dan toch opdagen. Hij sprong direct bij zijn minnaar in het bubbelbad, fluisterde “wat heb je een geil zwart pakje aan, lieverd!” en de twee zoenden een poosje. “Ik ga even at te drinken halen,” meldde de dorpeling en stond op uit het bad. 08gnoT bleef achter en genoot, al hangend op de rand, van het warme water. ‘Hmm,’ dacht 08gnoT na een poosje, ‘het water lijkt wel warmer te worden…’. Opeens werd hij van achter door een sterke hand onder water geduwd. De dorpeling had de temperatuur van het bad op 100C gezet. 08gnoT stribbelde tegen maar kon niks meer doen. Het water werd heter en heter en de lappen huid bladderden langzaam van 08gnoT’s gezicht. Uiteindelijk bewoog 08gnoT (maffia) niet meer. Opgeruimd staat netjes.

Rust zacht, Kalkmaar, lynda, timmmm en 08gnoT…

Dit zie ik op het eerste gezicht als hints, nu nog kijken bij wie ze passen *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')