Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Autisme zou ook kunnen leiden naar trev, daar hij alleen in bepaalde topics post, en die topics bevatten meestal iets van koffie ofzo, maar ik weet het niet zeker...
of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Mensen met autisme houden niet van verandering, eh.
Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of gewoon dat autisme in dezelfde categorie als dyslexie zit
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Laten we Trevland lynchen want er staat een spelfout in de tekst![]()
Goed bezig jongens.
Houd nu eens op je met het spel te bemoeien danquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Laten we Trevland lynchen want er staat een spelfout in de tekst![]()
Goed bezig jongens.
Beiden zijn problemen met je hersenen, beiden worden door een orthopedagoog behandeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit dan in dezelfde categorie dan?
Haha ja altijd vervelendquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd heb
Op wie stem jij dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat om een moord die ik niet eens gepleegd heb
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef -Engel- het volgende:
##vote: Joe-Mamma
Hara (2) ReWout, SG
Joe-Mamma (2) Naatje, -Engel-
Trevland (8) Hara, blessed, Sheep, Huppelmuts, Yosander, Tombo, Isdatzo
-SG- (2) rave, dorpsoudste
De hints zijn nu obviousquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
En toch vind ik het eng
Straks is Trevland WEER geen maffia
Maar verder snap ik de hints weer nietIk heb nu al geen zin in morgenavond
Die naar Trevland ja, maar uit de andere stukjes?quote:
Ja, de link tussen kinderkamer en granaat lijkt me obvious.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zou de kinderkamer misschien op Trevs UI slaan?
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zou de kinderkamer misschien op Trevs UI slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |