Dat was ik al van plan, ik werd gedwongen door timmmmm om hieraan mee te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan doe je voortaan toch lekker niet meer mee.
Ja die stond vast naast je pc met een gun tegen je kop aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, ik werd gedwongen door timmmmm om hieraan mee te doen
Kut timmmmmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, ik werd gedwongen door timmmmm om hieraan mee te doen
En heb jij de gepijlde slachtoffers van Cupido bericht? OF liep Rewout te liegen?quote:
Ja die van naatjequote:
Ja, vergelijkquote:
met de nu versie en oordeel zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Gelukkig vergeet Google niks:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Owja veel plezier vanavond Tombola
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, voila, U ziet het, ik ben eerlijk geweest wat betreft mijn kwestie over de update
Dat kun je wel blijven zeggen, maar dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, vergelijk
[..]
met de nu versie en oordeel zelf
Ik kan even niks spelinhoudelijks zeggen zolang het spel loopt. ReWout moet ook zijn mond houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En heb jij de gepijlde slachtoffers van Cupido bericht? OF liep Rewout te liegen?
Eigenlijk staat hier modkill op. Dus ik ga er even over nadenken wat ik ga doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, vergelijk
[..]
Lijkt me vrij duidelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eigenlijk staat hier modkill op. Dus ik ga er even over nadenken wat ik ga doen
Eigenwijs kreng. Al heb je alleen ergens een . toegevoegd. Het mocht niet, het mag niet en het zal nooit mogen ook!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, vergelijk
[..]
Kill in het spel en een ban van 48 uurquote:
Moet ik je brengen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kom ik langs om je irl af te maken.
Een Ban van Fok voor 4 wekenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kom ik langs om je irl af te maken.
Incl foboban zodat je niks kan updatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |