abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 september 2010 @ 23:41:16 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_86926394

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Laatste topic: Help, ik zoek...#294

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 27 september 2010 @ 23:48:32 #2
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86926641
Meezoekert B-)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86927870
Sticky.
full stops and exclamation marks
pi_86930018
Wat is dat eerste nummer dat gezongen wordt? Ik heb geprobeerd de lyrics the googlen maar geen resultaat. Raar. Het is de zanger van Fairport Convention, dus het zou best een nummer van hen kunnen zijn.
pi_86931206
er zit de hele tijd een riedeltje in mn hoofd,het is een stukje van het refrein gezongen door volgens mij een jonge vrouw. het is iets van ''oh no,why dont you go go?'' dit is een rustig stukje en dan word het gevolgd door een drukker stukje dat begint en gaat zoiets als ''nobody does it (.....) anymore'' het is een bekend en recent nummer. misschien is het wel een rotnummer,weet ik niet. maar wil weten wat het is!
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:12:28 #6
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86938659
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 04:13 schreef Roolio het volgende:
Wat is dat eerste nummer dat gezongen wordt? Ik heb geprobeerd de lyrics the googlen maar geen resultaat. Raar. Het is de zanger van Fairport Convention, dus het zou best een nummer van hen kunnen zijn.
Iain Matthews - 1944 lijkt me?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86941881
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Iain Matthews - 1944 lijkt me?
Ik wou vragen hoe je daarbij kwam, maar ik zie dat het een van de nummers is die in de reacties genoemd wordt, daar had ik kennelijk overheen gelezen. Het nummer heeft ook echt maar 3 scrobbles op last.fm.. Nu even zien of ik er aan kan komen. Thanks!
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:46:30 #8
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86941944
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Roolio het volgende:

[..]

Ik wou vragen hoe je daarbij kwam, maar ik zie dat het een van de nummers is die in de reacties genoemd wordt, daar had ik kennelijk overheen gelezen. Het nummer heeft ook echt maar 3 scrobbles op last.fm.. Nu even zien of ik er aan kan komen. Thanks!
Het nummer lijkt ook een andere titel te hebben 8-)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86942429
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het nummer lijkt ook een andere titel te hebben 8-)
Goed speurwerk, maar onder die naam is al helemaal niks te vinden op last.fm
Onder Iain Matthews & Searing Quartet is het nummer wel bekender daar: Klik

Het staat kennelijk op het album Joy Mining, maar daar is helaas nergens een 'preview' van te downloaden. :@
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:11:44 #10
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86942866
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Roolio het volgende:

[..]

Goed speurwerk, maar onder die naam is al helemaal niks te vinden op last.fm
Onder Iain Matthews & Searing Quartet is het nummer wel bekender daar: Klik

Het staat kennelijk op het album Joy Mining, maar daar is helaas nergens een 'preview' van te downloaden. :@
Hier kan je wel een preview beluisteren en heb voor niet eens een dollar kopen :7
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86942938
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hier kan je wel een preview beluisteren en heb voor niet eens een dollar kopen :7
Moet ik toch maar eens gaan betalen voor mijn muziek!

Edit: Wel jammer dat je nergens een los nummer DRM-vrij kan kopen met paypal.. :{

[ Bericht 13% gewijzigd door Roolio op 28-09-2010 15:26:38 ]
pi_86943916
Volgens mij is het niet 1944 bij nader inzien. Tenminste, het lijkt totaal niet op de preview van Amazon.com.
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:46:28 #13
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86944095
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Roolio het volgende:
Volgens mij is het niet 1944 bij nader inzien. Tenminste, het lijkt totaal niet op de preview van Amazon.com.
Die tekst van Franky en nog wat zit er wel in toch? Niet zoals die live versie merkte ik ook al op, maar de woorden kwamen wel overeen geloof ik...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86945691
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Die tekst van Franky en nog wat zit er wel in toch? Niet zoals die live versie merkte ik ook al op, maar de woorden kwamen wel overeen geloof ik...
Oh je hebt gelijk, Franky komt in beide fragmenten voor. Het is redelijk lang nummer dus misschien is het pragment op Amazon wel de intro ofzo. Wel een beetje raar om WOII "some politicians war" te noemen.
pi_86946345
Geen idee wat de tekst was

dingen die ik nog weet

1. Er stond in het begin met roze achtergrond ''Sweet 14'' dit kan ook een ander jaar zijn geweest maar het was onder de 16.
2. 13/16 jarige meisjes zaten aan de drank en cocaine.
3. het was een soort van dance/techno/dubsteb nummer. ( ik ben hier echt slecht in,sorry )
4. je zag 14 jarige meisjes met jongens zoenen.
5. mensen zaten ook,het was niet in een discotheek ofzo,meer een soort van thuis-feest.
6.het waren nederlandse meisjes,dit kan je niet echt weten tenzij je de comments heb gezien bij t filmpje.
7. er waren ook andere clips van dit nummer.

ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen,ik ben al bijna een jaar boos op mezelf omdat ik er niet op kom.
Head, meet mr. Keyboard. Mr. Keyboard, meet my head
pi_86947313
ik zoek een liedje, volgens mij is het een rap uit friesland.
ik ken maar een klein stukje:
de drank door passen die wiet .....? want het is vrijdag
zoiets,
weet iemand het misschien?
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:12:06 #17
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_86947328
Ik ben op zoek naar een cover van het liedje Bring it on home to me
Het is gezongen door een vrouwelijke beetje gillende / krijzende stem, zou haast zeggen amy whinehouse ofzo. maar kan niks vinden.

http://www.fuelfriendsblo(...)-cooke-gets-covered/ op deze site staan ook aantal covers en die zijn het ook niet :(
Iemand enig idee?
Ook alle liedjes op Ebay geluisterd met de titel: Bring it on home to me
Niks :(

[ Bericht 13% gewijzigd door Erosjuhhh op 28-09-2010 17:38:18 ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:22:21 #18
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_86951945
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben op zoek naar een cover van het liedje Bring it on home to me
Het is gezongen door een vrouwelijke beetje gillende / krijzende stem, zou haast zeggen amy whinehouse ofzo. maar kan niks vinden.

http://www.fuelfriendsblo(...)-cooke-gets-covered/ op deze site staan ook aantal covers en die zijn het ook niet :(
Iemand enig idee?
Ook alle liedjes op Ebay geluisterd met de titel: Bring it on home to me
Niks :(
Een krijsende stem... In een seconde dacht ik aan Macy Gray... en ja hoor ook die heeft een versie...

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_86953183
Vorig jaar zo rond sep,okt en nov hoorde ik heel vaak een bepaald liedje op de radio: man met een hele lage stem,zong best traag,maar de muziek ging redelijk ''vlug''. Lijkt ook een beetje op het nr Pokerface van Lady Gaga volgens mij.
Ik hoorde het vaak op 3fm maar ik heb nooit meegekregen van wie dat nr nou is en heb het na die periode ook niet meer gehoord.

Iemand een idee?
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:51:12 #20
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_86953245
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef _JoyDivision_ het volgende:
Vorig jaar zo rond sep,okt en nov hoorde ik heel vaak een bepaald liedje op de radio: man met een hele lage stem,zong best traag,maar de muziek ging redelijk ''vlug''. Lijkt ook een beetje op het nr Pokerface van Lady Gaga volgens mij.
Ik hoorde het vaak op 3fm maar ik heb nooit meegekregen van wie dat nr nou is en heb het na die periode ook niet meer gehoord.

Iemand een idee?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_86953429
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef donroyco het volgende:

[..]

thnx voor je snelle reactie maar dat is hem niet :@
Die man zong véél lager(denk een neger?)
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:16:51 #22
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_86957681
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:22 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Een krijsende stem... In een seconde dacht ik aan Macy Gray... en ja hoor ook die heeft een versie...

:D
Deze kon ik nog niet, maar is hem helaas niet ;(

* Erosjuhhh gaat binnenkort maar in die tent waar hij het hoorde vragen hoe het liedje heet. Echt onmogelijk.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_86959912
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:49 schreef EggsTC het volgende:
Dit nummer, in het fimlpje op 49:30, die performance van lorenzo.

Anyone? :)
Lambo of Rekt
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:23:22 #24
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_86961318
Ik zoek in dit filmpje: het nummer vanaf 1:18 ??? Iemand? Ik kon het niet vinden tussen de reacties :(
pi_86967483
Zonet op Nederland 3, een trailer van Penoza. Weet iemand het nummer, ik probeer nu een youtube filmpje te zoeken
  woensdag 29 september 2010 @ 01:10:26 #26
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_86967618
quote:
Op woensdag 29 september 2010 01:03 schreef VinceMega het volgende:
Zonet op Nederland 3, een trailer van Penoza. Weet iemand het nummer, ik probeer nu een youtube filmpje te zoeken
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_86967692
quote:
Nee dat was helaas niet die trailer, het is een trailer van Nederland 3 zelf (waarschijnlijk dus van de KRO). Ze zeiden:

"Aanstaande zondag op nederland 3: Penoza"

Ben benieuwd of die nog op youtube komt, kan hem momenteel niet vinden :{
pi_86967733
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef _JoyDivision_ het volgende:
Vorig jaar zo rond sep,okt en nov hoorde ik heel vaak een bepaald liedje op de radio: man met een hele lage stem,zong best traag,maar de muziek ging redelijk ''vlug''. Lijkt ook een beetje op het nr Pokerface van Lady Gaga volgens mij.
Ik hoorde het vaak op 3fm maar ik heb nooit meegekregen van wie dat nr nou is en heb het na die periode ook niet meer gehoord.

Iemand een idee?
Gokje
pi_86968438
quote:
Thnx voor het meedenken, maar nee,...ook niet :{

Net zelf een hele tijd op YT zitten zoeken,..top 20 of 40 van eind 2009.
Ook de charts uit die maanden bekeken en alle voor mij onbekende nrs opgezocht,...
Ze draaide het echt vaak op 3fm dus ik moet het toch op een of andere manier over het hoofd zien?

Tja,..die man klinkt nóg lager van stem,..sloom, zeikerig en spookachtig,..net of ie in slowmotion zingt.
Het hele liedje gaat trouwens niet zo ''snel'' maar volgens mij valt ie wel onder de categorie dance?
  woensdag 29 september 2010 @ 02:35:03 #30
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_86968450
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:33 schreef _JoyDivision_ het volgende:

[..]

Thnx voor het meedenken, maar nee,...ook niet :{

Net zelf een hele tijd op YT zitten zoeken,..top 20 of 40 van eind 2009.
Ook de charts uit die maanden bekeken en alle voor mij onbekende nrs opgezocht,...
Ze draaide het echt vaak op 3fm dus ik moet het toch op een of andere manier over het hoofd zien?

Tja,..die man klinkt nóg lager van stem,..sloom, zeikerig en spookachtig,..net of ie in slowmotion zingt.
Het hele liedje gaat trouwens niet zo ''snel'' maar volgens mij valt ie wel onder de categorie dance?
Oh nee, toch niet:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_86968486
quote:
Die bovenste lijkt er totaal niet op,..de onderste is al iets meer in die richting. Qua stem lijkt het er op,..maar nóg slomer en lager en de muziek ook. Tja ik weet niet hoe ik het nog meer kan uitleggen,.. :') :@
pi_86969788
kan niemand mij uit de brand helpen? pleeeeaaaase?
  woensdag 29 september 2010 @ 12:47:52 #33
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_86976476
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:45 schreef _JoyDivision_ het volgende:

[..]

Die bovenste lijkt er totaal niet op,..de onderste is al iets meer in die richting. Qua stem lijkt het er op,..maar nóg slomer en lager en de muziek ook. Tja ik weet niet hoe ik het nog meer kan uitleggen,.. :') :@
Gokje...
pi_86977145
ik zoek het nummer dat gebruikt wordt in de reclame van Waar is de Mol. ik zoek dus niet de interlude, maar echt het nummer die veronica laat horen wanneer ze reclame maken voor dit programma. het klinkt als een vrolijk gitaar muziekje, een soort gepingel/solo.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:42:03 #35
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_86983235
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef tommypanis het volgende:
Geen idee wat de tekst was

dingen die ik nog weet

1. Er stond in het begin met roze achtergrond ''Sweet 14'' dit kan ook een ander jaar zijn geweest maar het was onder de 16.
2. 13/16 jarige meisjes zaten aan de drank en cocaine.
3. het was een soort van dance/techno/dubsteb nummer. ( ik ben hier echt slecht in,sorry )
4. je zag 14 jarige meisjes met jongens zoenen.
5. mensen zaten ook,het was niet in een discotheek ofzo,meer een soort van thuis-feest.
6.het waren nederlandse meisjes,dit kan je niet echt weten tenzij je de comments heb gezien bij t filmpje.
7. er waren ook andere clips van dit nummer.

ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen,ik ben al bijna een jaar boos op mezelf omdat ik er niet op kom.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_86989507
ik zoek een liedje, volgens mij is het een rap uit friesland.
ik ken maar een klein stukje:
de drank door passen die wiet .....? want het is vrijdag
zoiets,
weet iemand het misschien?
pi_86992881
quote:
En alweer bedankt voor het mee zoeken :* ,...maar dit is het ook niet. Die man zingt engels....
  woensdag 29 september 2010 @ 22:11:07 #38
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87001121
Ik zoek trouwens al jaren een liedje uit denk ik midden jaren '90.
Het genre was dance, en het had een herkenbaar lalala-melodietje.
In de clip was een man te zien, die op een tafel lag. Er kwam ook een soort van paars bloed in voor.

De makers kwamen uit Italië dacht ik, maar er werd Engels gezongen door een vrouw met een lage stem.
pi_87001825
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Compass het volgende:
Ik zoek in dit filmpje: het nummer vanaf 1:18 ??? Iemand? Ik kon het niet vinden tussen de reacties :(
Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)
Echt ik moet dit nummer! haha heb al google gebruikt en overal dezelfde vraag naar ht nummer maar nergens de naam :(

pi_87002640
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Compass het volgende:

[..]

Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)
Echt ik moet dit nummer! haha heb al google gebruikt en overal dezelfde vraag naar ht nummer maar nergens de naam :(

Ergens in de comments staat :
its REBIRTH" by HADOUKEN!

look for the full version and umm the freaky deaky dancing part starts like at 2:17 on the song just listen


Heb dat nr opgezocht:
en het stukje zou rond 2:01 moeten beginnen .
Hmm ik twijfel een beetje maar misschien hoor jij het wel terug .
pi_87002736
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek trouwens al jaren een liedje uit denk ik midden jaren '90.
Het genre was dance, en het had een herkenbaar lalala-melodietje.
In de clip was een man te zien, die op een tafel lag. Er kwam ook een soort van paars bloed in voor.

De makers kwamen uit Italië dacht ik, maar er werd Engels gezongen door een vrouw met een lage stem.
Best een wilde gok;

Heb je meer info?

Wat er gezongen wordt bijv?
Lambo of Rekt
  woensdag 29 september 2010 @ 22:47:04 #42
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87003076
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Best een wilde gok;

Heb je meer info?
Deze is het helaas niet. ;( :P

De clip had een wat lugubere sfeer, vanwege die vent die daar lag. De muziek klonk ook vrij geheimzinnig. De zangeres liep volgens mij gewoon door de kamer waar die man lag. Het was voor mij vroeger moeilijk te plaatsen wat er nu eigenlijk gebeurde. Vooral het paarse spul dat me deed denken aan bloed is me bijgebleven.

Van de tekst weet ik niets meer. Het refrein was volgens mij letterlijk lalalalala.
pi_87003134
Je weet niet wat er gezongen werd? Stukjes van de songtekst?

Of een sample van het stukje?
Lambo of Rekt
  woensdag 29 september 2010 @ 22:48:41 #44
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87003158
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef EggsTC het volgende:
Je weet niet wat er gezongen werd? Stukjes van de songtekst?
Nee helaas, echt geen idee.
pi_87003247
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee helaas, echt geen idee.
Zie mn edit... eventueel sample van een stukje?
Lambo of Rekt
  woensdag 29 september 2010 @ 22:52:29 #46
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87003357
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek trouwens al jaren een liedje uit denk ik midden jaren '90.
Het genre was dance, en het had een herkenbaar lalala-melodietje.
In de clip was een man te zien, die op een tafel lag. Er kwam ook een soort van paars bloed in voor.

De makers kwamen uit Italië dacht ik, maar er werd Engels gezongen door een vrouw met een lage stem.
Wilde gok:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87003410
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Prixie het volgende:

[..]

Ergens in de comments staat :
its REBIRTH" by HADOUKEN!

look for the full version and umm the freaky deaky dancing part starts like at 2:17 on the song just listen


Heb dat nr opgezocht:
en het stukje zou rond 2:01 moeten beginnen .
Hmm ik twijfel een beetje maar misschien hoor jij het wel terug .
Nee helaas, dat nummer kende ik al het heeft wel idd de zelfde ritmegang en is ook een erg tof nummer maar nog steeds niet wat ik zoek heel frustrerend als er geen titels worden vermeld bij videos |:(
  woensdag 29 september 2010 @ 22:58:04 #48
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87003632
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Wilde gok:

Helaas pindakaas. :o Bedankt voor het meezoeken. :D
pi_87003664
Ik zoek dat liedje uit de WWF reclame, ik vind het niet op die sites. :{
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 29 september 2010 @ 22:58:44 #50
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87003676
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zie mn edit... eventueel sample van een stukje?
;( Nee. Ik weet alleen dat het een lalala-refrein had. :D
  woensdag 29 september 2010 @ 22:59:54 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87003726
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zoek dat liedje uit de WWF reclame, ik vind het niet op die sites. :{
Welke reclame van WWF?
  woensdag 29 september 2010 @ 23:01:51 #52
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87003820
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek trouwens al jaren een liedje uit denk ik midden jaren '90.
Het genre was dance, en het had een herkenbaar lalala-melodietje.
In de clip was een man te zien, die op een tafel lag. Er kwam ook een soort van paars bloed in voor.

De makers kwamen uit Italië dacht ik, maar er werd Engels gezongen door een vrouw met een lage stem.
Volgende wilde gok ;) :

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87003826
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Welke reclame van WWF?
Waarin een tekenhand het geweer omtekent in een gieter.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 29 september 2010 @ 23:06:31 #54
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_87004052
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Volgende wilde gok ;) :

Jaaaaa dat is 'm ja. Mijn omschrijving klopt niet helemaal, maar het is zo lang geleden :P
Bedankt! w/ :D
  woensdag 29 september 2010 @ 23:07:52 #55
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87004120
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:06 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Jaaaaa dat is 'm ja. Mijn omschrijving klopt niet helemaal, maar het is zo lang geleden :P
Bedankt! w/ :D
Heel graag gedaan! :D
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87004291
Vet nr ja.
Lambo of Rekt
  donderdag 30 september 2010 @ 00:56:21 #57
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87007662
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Heel graag gedaan! :D
Oldschool eurodance _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87008866
Ik ben op zoek naar een popnummer uit eind jaren 80/begin jaren 90. Het is door een vrouw gezongen en het nummer klinkt een beetje Arabisch. In het refrein haalt ze met haar stem uit(weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden :P ). Het was niet zo'n grote hit dacht ik. In de clip zie je haar in een woestijn (als ik me niet vergis, want het is wel erg lang geleden).

[ Bericht 11% gewijzigd door waffles op 30-09-2010 02:49:09 ]
pi_87009097
quote:
Op donderdag 30 september 2010 02:43 schreef waffles het volgende:
Ik ben op zoek naar een popnummer uit eind jaren 80/begin jaren 90. Het is door een vrouw gezongen en het nummer klinkt een beetje Arabisch. In het refrein haalt ze met haar stem uit(weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden :P ). Het was niet zo'n grote hit dacht ik. In de clip zie je haar in een woestijn (als ik me niet vergis, want het is wel erg lang geleden).
gokje
pi_87009202
quote:
Je bent een heldin! _O_ dank!
pi_87011556
graag gedaan
pi_87015356
er zit de hele tijd een riedeltje in mn hoofd,het is een stukje van het refrein gezongen door volgens mij een jonge vrouw. het is iets van ''oh no,why dont you go go?'' dit is een rustig stukje en dan word het gevolgd door een drukker stukje dat begint en gaat zoiets als ''nobody does it (.....) anymore'' het is een bekend en recent nummer. misschien is het wel een rotnummer,weet ik niet. maar wil weten wat het is!
  donderdag 30 september 2010 @ 11:53:27 #63
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87015385
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:52 schreef expiratorial het volgende:
er zit de hele tijd een riedeltje in mn hoofd,het is een stukje van het refrein gezongen door volgens mij een jonge vrouw. het is iets van ''oh no,why dont you go go?'' dit is een rustig stukje en dan word het gevolgd door een drukker stukje dat begint en gaat zoiets als ''nobody does it (.....) anymore'' het is een bekend en recent nummer. misschien is het wel een rotnummer,weet ik niet. maar wil weten wat het is!
Ja, dat weten we nu wel :W
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87017323
Beste lezer,

Ik hoorde laatst in een voorstukje van pimp my ride een nummertje. Een soort van hip hop nummertje en het meest voorkomende woord is bumblebee haha. Weet iemand welk nummertje ik bedoel?
  donderdag 30 september 2010 @ 12:59:10 #65
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87017494
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:53 schreef Givenchi3 het volgende:
Beste lezer,

Ik hoorde laatst in een voorstukje van pimp my ride een nummertje. Een soort van hip hop nummertje en het meest voorkomende woord is bumblebee haha. Weet iemand welk nummertje ik bedoel?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_87018677
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:59 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Held
pi_87021865
hey ik ben op zoek naar 2 nummertjes zijn alle bij best bekend denk ik

1e is een Frans nummer dacht ik en het refrein gaat iets met daddy was the king of the jungle ofzo met een beetje vage clip genre hier weet ik niet


2e herriner ik me alleen de clip van met pixel mannetje dat een hele reis maakt en bij het einde een bom laat ontploffen ofzo een vrolijk elektronisch nummer genre weet ik echt niet
  donderdag 30 september 2010 @ 15:00:10 #68
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87021912
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:58 schreef Hellrazor het volgende:
hey ik ben op zoek naar 2 nummertjes zijn alle bij best bekend denk ik

1e is een Frans nummer dacht ik en het refrein gaat iets met daddy was the king of the jungle ofzo met een beetje vage clip genre hier weet ik niet


2e herriner ik me alleen de clip van met pixel mannetje dat een hele reis maakt en bij het einde een bom laat ontploffen ofzo een vrolijk elektronisch nummer genre weet ik echt niet
1. 2.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87022026
:D 1e is goed thanks ^O^ alleen de 2e niet het is echt zo een 2d clip met een pixel mannetje
  donderdag 30 september 2010 @ 15:05:20 #70
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87022085
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Hellrazor het volgende:
:D 1e is goed thanks ^O^ alleen de 2e niet het is echt zo een 2d clip met een pixel mannetje
http://www.dailymotion.co(...)enior-move-your-feet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87022100
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Hellrazor het volgende:
:D 1e is goed thanks ^O^ alleen de 2e niet het is echt zo een 2d clip met een pixel mannetje
Deze?

pi_87022142
:D perfect bedankt _O_ _O_
  donderdag 30 september 2010 @ 15:09:54 #73
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87022222
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:06 schreef Hellrazor het volgende:
:D perfect bedankt _O_ _O_
Geen dank :)
Alweer sneller dan ruud.nl :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87022370
}:|
  donderdag 30 september 2010 @ 15:14:21 #75
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87022377
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef ruud.nl het volgende:
}:|
:*
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87026523
help, ik zoek een nummer:

http://www.tmf.nl/video/50595

je moet ff kijken bij 18.14 minuten dan vind je deuntje iets van tutu tutu tudududutu.

als je het liedje weet wil je dan alsjeblieft ff reageren
  donderdag 30 september 2010 @ 16:44:43 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87026597
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef 1234sjors het volgende:
help, ik zoek een nummer:

http://www.tmf.nl/video/50595

je moet ff kijken bij 18.14 minuten dan vind je deuntje iets van tutu tutu tudududutu.

als je het liedje weet wil je dan alsjeblieft ff reageren
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87026981
thanks XD, weet je toevoellig ook het liedje wat daarvoor kwam ?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:58:08 #79
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87027226
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:53 schreef 1234sjors het volgende:
thanks XD, weet je toevoellig ook het liedje wat daarvoor kwam ?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87028544
Derde Poging !!
Achtergrond muziekje uit een scene van Benidorm Bastard gezocht.
Ik heb het nu een paar keer voorbij zien komen maar heb geen idee
wie dit is en hoe het heet.

Wie kan mij helpen ???
Klik linkje en druk het "play" knopje om het fragmentje te beluisteren
http://andre.commtech.nl/

Alvast bedankt
pi_87028730
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Kabelventje het volgende:
Derde Poging !!
Achtergrond muziekje uit een scene van Benidorm Bastard gezocht.
Ik heb het nu een paar keer voorbij zien komen maar heb geen idee
wie dit is en hoe het heet.

Wie kan mij helpen ???
Klik linkje en druk het "play" knopje om het fragmentje te beluisteren
http://andre.commtech.nl/

Alvast bedankt
foutje.
pi_87028822
Hoezoo foutje...?
pi_87028843
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef Kabelventje het volgende:
Hoezoo foutje...?
Ik zat naar mn eigen muziek te luisteren, dacht dat hij autoplay zou doen. Dacht dus dat het de artiest was waar ik naar aan het luisteren was. :')
pi_87030644
Geen idee. Meestal is het met het zoeken op de lyrics wel te vinden: http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f8a4cff9c56b4001 echter 0 resultaten.
pi_87032014
Hoe heet dat nummer waarin af en toe "HAKKKUUUUH" wordt geschreeuwd? :P
  donderdag 30 september 2010 @ 19:03:18 #86
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87032254
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef een2drie het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin af en toe "HAKKKUUUUH" wordt geschreeuwd? :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87033247
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Compass het volgende:

[..]

Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)
Echt ik moet dit nummer! haha heb al google gebruikt en overal dezelfde vraag naar ht nummer maar nergens de naam :(

Sorry dat ik telkens zo snel post maar ik kan er vrij slecht tegen om nummers in mijn hoofd te hebben en zou graag dus het liedje willen vinden :'( (en omdat hij beetje verdween op de vorige pagina)
  donderdag 30 september 2010 @ 19:32:34 #88
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87033460
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Compass het volgende:

[..]

Sorry dat ik telkens zo snel post maar ik kan er vrij slecht tegen om nummers in mijn hoofd te hebben en zou graag dus het liedje willen vinden :'( (en omdat hij beetje verdween op de vorige pagina)
Ja, want iedereen heeft maar 50 berichten per pagina als standaard ingesteld :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87033791
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, want iedereen heeft maar 50 berichten per pagina als standaard ingesteld :')
Ja. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 30 september 2010 @ 19:42:47 #90
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_87033849
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]


Ja. :@
Alleen die maffe designers niet geloof ik :N
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_87034635
quote:
Dat zal hem wel zijn ^O^

Hij valt wel tegen... ik had iets anders verwacht
  donderdag 30 september 2010 @ 20:04:42 #92
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87034658
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef een2drie het volgende:

[..]

Dat zal hem wel zijn ^O^

Hij valt wel tegen... ik had iets anders verwacht
Ja, hè.. Het is dan ook Gabber Piet.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87035752
Zijn dit bekende nummertjes of op de plek gemixt?

  donderdag 30 september 2010 @ 20:29:00 #94
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_87035801
De originele versie waar weird al zo'n starwars nummer van heeft gemaakt??
pi_87036420
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef mcf het volgende:
De originele versie waar weird al zo'n starwars nummer van heeft gemaakt??
bedoel je deze?
dan is het antwoord
gecoverd door
pi_87042814
Oeh ik zoek nog een liedje. Het is een best wel oud liedje geloof ik, gezongen door een vrouw en de enige woorden die ik hoorde waren: The night we met...'' Hoorde het net bij madiwodo en ik ken het maar de titel niet. :P
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87043001
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Oeh ik zoek nog een liedje. Het is een best wel oud liedje geloof ik, gezongen door een vrouw en de enige woorden die ik hoorde waren: The night we met...'' Hoorde het net bij madiwodo en ik ken het maar de titel niet. :P
Deze?
pi_87043050
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Deze?
Omg dankje :D
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:29:46 #99
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87047335
Dat nummer dat in oh oh cherso werd gebruikt toen Sterretje met gerrit bezig was.

http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml

5.35 ofzoiets.

Bijvoorbaat dank! :*
pi_87048220
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Dat nummer dat in oh oh cherso werd gebruikt toen Sterretje met gerrit bezig was.

http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml

5.35 ofzoiets.

Bijvoorbaat dank! :*
Ik heb hem met Midomi 'getaged' maar geen resultaat, ook even goed naar de lyrics geluisterd en die gegoogeld ook dat zonder succes. -O-
pi_87048235
Hey mensen,

Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.

Hier zijn de links:

http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j

Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12


vanaf 0:22
Vanaf 1:10

Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
pi_87050494
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, dat weten we nu wel :W
als je dat zo goed door hebt..............help me dan ff ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:39:28 #103
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87051300
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:55 schreef expiratorial het volgende:

[..]

als je dat zo goed door hebt..............help me dan ff ;)
Ik vind het te vaag wat je zegt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87052006
Dit nummer, in het fimlpje op 49:30, die performance van lorenzo.

Komop jongens ;( er is toch wel iemand die het kent? :'(
Lambo of Rekt
pi_87052074
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef een2drie het volgende:

[..]

Dat zal hem wel zijn ^O^

Hij valt wel tegen... ik had iets anders verwacht
Hakkuhbar - gabbertje?
Lambo of Rekt
pi_87055590
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:55 schreef expiratorial het volgende:

[..]

als je dat zo goed door hebt..............help me dan ff ;)
ik kom niet verder dan deze:
:') :@
Kwa tekst zou het kunnen maar betwijfel of dit het juiste nummer is ,gokje dus
pi_87059289
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:05 schreef EggsTC het volgende:
Dit nummer, in het fimlpje op 49:30, die performance van lorenzo.

Komop jongens ;( er is toch wel iemand die het kent? :'(
pi_87059443
Ik zoek een sound effect.

Zo'n geluidje dat je iemand aan de andere kant van de lijn wat hoort brabbelen.
Wat je ook weleens in tekenfilmpjes hoort.

Ik heb al gegoogled... maar ik kom alleen uit op telefoons die overgaan, of die rinkelen.

Kan iemand me helpen?
pi_87059500
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een sound effect.

Zo'n geluidje dat je iemand aan de andere kant van de lijn wat hoort brabbelen.
Wat je ook weleens in tekenfilmpjes hoort.

Ik heb al gegoogled... maar ik kom alleen uit op telefoons die overgaan, of die rinkelen.

Kan iemand me helpen?
Dat heeft weinig met muziek te maken hè? Open er een topic over, zou ik zeggen. ^O^
pi_87059671
Oeps sorry :P
pi_87062996
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:38 schreef Prixie het volgende:

[..]

Oehh, fuck yea.
Jammer alleen dat de vocal in deze youtube niet "stil" is en het melodietje even stopt. dat was de rede waarvoor ik m zocht zodat je alleen dat vocal stukje even had. Maar ik weet iig in welke hoek ik nu moet zoeken, 1 of andere remix ofzo.

_O_ thx alot.
Lambo of Rekt
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:28:23 #112
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87066171
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 01:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb hem met Midomi 'getaged' maar geen resultaat, ook even goed naar de lyrics geluisterd en die gegoogeld ook dat zonder succes. -O-
Ja ik heb ook google afgetypt met die tekst maar hij komt er maar niet op uit. ;( Misschien iemand anders die hem herkent ofzo. :P

Toch bedankt. ^O^
pi_87079091
Haay !
ik zoek een nederlands nummer word door een man gezongen
weet alleen dat er in de tekst voor komt: eejah hallo a
is vrij nieuw
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:33:57 #114
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87086306
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef cookie18 het volgende:
Haay !
ik zoek een nederlands nummer word door een man gezongen
weet alleen dat er in de tekst voor komt: eejah hallo a
is vrij nieuw
cookie18, heb je ooit al eens een nummer gevonden met die vage omschrijvingen van je? ~O>
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87097294
Ik zoek een heel bekend liedje/deuntje wat vaak in reclames/films e.d. wordt gebruikt. Western / Cowboy achtig, alleen instrumentaal (fluit ofzo).
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:34:18 #116
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87097886
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef Ananajasje het volgende:
Ik zoek een heel bekend liedje/deuntje wat vaak in reclames/films e.d. wordt gebruikt. Western / Cowboy achtig, alleen instrumentaal (fluit ofzo).
???
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87098801
Ja die is het! Tx Roland!
pi_87098958
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:33 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

cookie18, heb je ooit al eens een nummer gevonden met die vage omschrijvingen van je? ~O>
Waarom denk je dat ik het hier vraag dan???
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:04:22 #119
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87101659
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:03 schreef cookie18 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik het hier vraag dan???
Hier kunnen ze er ook vrij weinig mee met zo weinig tekst. Want de meeste nederlandse nummers met een man erin heeft die tekst. Als je iets meer tekst hebt kunnen ze er ook wat meer mee, waar heb je hem gehoord bijvoorbeeld?
pi_87108428
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Hier kunnen ze er ook vrij weinig mee met zo weinig tekst. Want de meeste nederlandse nummers met een man erin heeft die tekst. Als je iets meer tekst hebt kunnen ze er ook wat meer mee, waar heb je hem gehoord bijvoorbeeld?
100 procent nl ik kan ff kijken of ik de playlijst kan terughalen!!
pi_87112483
Ik zoek een nummer wat in Oh Oh Cherso was,
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml

Rond 5:30, het rustige nummer. It's the way you hold my hand blabla.

Wie kent het?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:36:37 #122
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87118301
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zoek een nummer wat in Oh Oh Cherso was,
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml

Rond 5:30, het rustige nummer. It's the way you hold my hand blabla.

Wie kent het?
Haha die zocht ik ook al, die is echt nergens te vinden. Dat wordt rtl 5 maar emailen. :P
pi_87119513
en die stem komt me zo bekend voor....heb het idee dat het een 'oh jaatje' wordt als ik weet wie het zingt
pi_87119932
Ik herkende de stem volgens mij ook al.. Maar de lyrics leverden niets op in google. Het klinkt als een heel relaxt nummer.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87128480
Ik zoek een band (denk metal geen idee) die in hun clip de village people na doe iemand enig idee welke dat is?
pi_87132898
Hoe heet het nummer dat rond 8:30 begint ook alweer? Het is een bekend lied, maar ik ben het gewoon compleet vergeten. Het is in ieder geval geremixt met de lyrics van "Most Precious Love".

  zondag 3 oktober 2010 @ 15:42:32 #127
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_87134973
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zoek een nummer wat in Oh Oh Cherso was,
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml

Rond 5:30, het rustige nummer. It's the way you hold my hand blabla.

Wie kent het?
http://www.lyricstime.com/nerdee-it-s-the-way-lyrics.html
Dit moet hem zijn, kwa lyrics. Maar geen idee of het een cover is (en van wie)
want ik kan dat hele nummer nergens vinden. Niet op youtube, niet op usenet, en niet op torrent :o

De groep is bekend onder de naam "Nerdee" en "Nerdie". Iemand met goeie zoek skills? :P

Dus toch niet :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2010 16:13:28 ]
pi_87135423
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:05 schreef CrashO het volgende:

[..]

http://www.lyricstime.com/nerdee-it-s-the-way-lyrics.html
Dit moet hem zijn, kwa lyrics. Maar geen idee of het een cover is (en van wie)
want ik kan dat hele nummer nergens vinden. Niet op youtube, niet op usenet, en niet op torrent :o

De groep is bekend onder de naam "Nerdee" en "Nerdie". Iemand met goeie zoek skills? :P

Dus toch niet :')
Inderdaad niet. Deze is echt lastig..
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87141404
Op die andere van mij heb ik het antwoord,maar nou zit ik met een andere waar ik alleen de clip nog van weet.
Zwart Amerikaanse meid zingt achter een piano,ging geloof ik liefde of een breuk daarvan.
Ze had wel wat weg Lutricia McNeal
pi_87141868
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Ik ben niet ziek
pi_87141987
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef cookie18 het volgende:
Op die andere van mij heb ik het antwoord,maar nou zit ik met een andere waar ik alleen de clip nog van weet.
Zwart Amerikaanse meid zingt achter een piano,ging geloof ik liefde of een breuk daarvan.
Ze had wel wat weg Lutricia McNeal
pi_87142846
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Deze? :? :? :? :? :?
't is Rock, en heeft Whoehoeeeeeeeeee Whoehoeeeeeeeeeeeee.
Alleen is Brits, keine deutsch :P

*By nader inzien is onderstaand gepost nummer meer waarschijnlijk :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2010 20:03:19 ]
pi_87142895
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Bro Hymn in het duits?

pi_87143020
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Wel Duits (de band, niet de taal van het nummer), maar geen wooooooohohohooooow geloof ik:

full stops and exclamation marks
pi_87144523
Ik zoek het nummer onder dit filmpje:

Virgiel = knorrenbloed!
pi_87145326
Heb het al: Cecilia Bartoli-Lascia ch'io pianga
Virgiel = knorrenbloed!
pi_87149252
Help, :')
ik zoek een nummer wat nu best vaak op tmf of mtv is.
Geen idee wat de tekst is maar tis gezongen door een vrouw.
De clip is oud neergezet. Zij achter een microfoon en een vent er naast op een piano.
Volgens mij is ze Engels of Brits.

inb4 Susan Boyle :X
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:58:59 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87149346
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87149581
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Nee niet die, haha.
De vrouw in het nummer dat ik zoek zingt ook voor mij een onbekende taal.

ktxbb

[ Bericht 0% gewijzigd door BriaNL op 03-10-2010 22:16:27 ]
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_87150915
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Scorpions-Still Loving You???

=rock =duits

pi_87158918
Ik zoek een nummer, maar ik weet eigenlijk niet of het een nummer is, want hij komt in een xbox filmpje voor. Misschien dat een van jullie toevallig het nummer weet of iets wat er op lijkt?
Het begint bij 21 seconden

  maandag 4 oktober 2010 @ 08:25:02 #143
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87158970
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 08:18 schreef Papagaaj het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik weet eigenlijk niet of het een nummer is, want hij komt in een xbox filmpje voor. Misschien dat een van jullie toevallig het nummer weet of iets wat er op lijkt?
Het begint bij 21 seconden

Ik vind het in de verte een beetje lijken op:

Maar ik denk dat het gewoon opdrachtmuziek is...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:48:47 #144
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_87159234
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Compass het volgende:

[..]

Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)
Echt ik moet dit nummer! haha heb al google gebruikt en overal dezelfde vraag naar ht nummer maar nergens de naam :(

Ben nog steeds op zoek :?
pi_87164007
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Prixie het volgende:

[..]

ik kom niet verder dan deze:
:') :@
Kwa tekst zou het kunnen maar betwijfel of dit het juiste nummer is ,gokje dus
nee dat is m zeker niet,maar bedankt voor de moeite!
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:16:42 #146
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87164254
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef BriaNL het volgende:
Help, :')
ik zoek een nummer wat nu best vaak op tmf of mtv is.
Geen idee wat de tekst is maar tis gezongen door een vrouw.
De clip is oud neergezet. Zij achter een microfoon en een vent er naast op een piano.
Volgens mij is ze Engels of Brits.

inb4 Susan Boyle :X
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_87164388
Ik zoek het liedje onder dit filmpje:
http://www.vkmag.com/vide(...)_den_monster_titten/
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:24:38 #148
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87164573
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:20 schreef DrukVout het volgende:
Ik zoek het liedje onder dit filmpje:
http://www.vkmag.com/vide(...)_den_monster_titten/
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:18:32 #149
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_87170796
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Deze is Duits en eindigt met woooohohohoooow. Proberen maar:

Nothing has changed. Everything has changed.
pi_87184462
Hallo.

Ik luister wel eens naar Somertijd op Radio Veronica.
Nu zoek ik de naam van de tune van de rubriek "Wist jij dat..?"

Het is een bekend deuntje, maar ik zou graag willen weten hoe het heet, zodat ik er meer info over kan krijgen.

Bedankt.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:10:17 #151
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_87184566
Ik zoek een nogal oud nummer, het is een dance nummer, de artiest heeft 3 cijfers in zn naam (zoiets als blink182 zeg maar).
Het nummer is soort kung-fu deuntje en het 'fight' van mortal combat wordt erin gebruikt.. iemand een idee wat ik bedoel? Zit het deuntje nou te neurien |:(
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:10:59 #152
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87184602
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo.

Ik luister wel eens naar Somertijd op Radio Veronica.
Nu zoek ik de naam van de tune van de rubriek "Wist jij dat..?"

Het is een bekend deuntje, maar ik zou graag willen weten hoe het heet, zodat ik er meer info over kan krijgen.

Bedankt.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87184777
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, dat zocht ik, hartstikke bedankt! ^O^
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:31:23 #154
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87189334
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef PietPossum het volgende:
Ik zoek een nogal oud nummer, het is een dance nummer, de artiest heeft 3 cijfers in zn naam (zoiets als blink182 zeg maar).
Het nummer is soort kung-fu deuntje en het 'fight' van mortal combat wordt erin gebruikt.. iemand een idee wat ik bedoel? Zit het deuntje nou te neurien |:(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:47:31 #155
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_87190040
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

hmm nope dat is m niet, lijkt er eerlijk gezegd ook niet op.. artiestennaam is een woord+3 cijfers
tis een beetje japanse tingels erdoorheen en ook 'WHAA' (a la karate kick) en dan fight fight fight (echo) tum dududum tudum dududdum dududum dudum..
ja.. zoiets.. :P


Thanks anyways!
pi_87191781
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef PietPossum het volgende:
Ik zoek een nogal oud nummer, het is een dance nummer, de artiest heeft 3 cijfers in zn naam (zoiets als blink182 zeg maar).
Het nummer is soort kung-fu deuntje en het 'fight' van mortal combat wordt erin gebruikt.. iemand een idee wat ik bedoel? Zit het deuntje nou te neurien |:(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:21:02 #157
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87193666
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:27 schreef Prixie het volgende:

[..]

Prixie is te snel! Deze wist ik ook ;)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87194207
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:49 schreef expiratorial het volgende:
er zit de hele tijd een riedeltje in mn hoofd,het is een stukje van het refrein gezongen door volgens mij een jonge vrouw. het is iets van ''oh no,why dont you go go?'' dit is een rustig stukje en dan word het gevolgd door een drukker stukje dat begint en gaat zoiets als ''nobody does it (.....) anymore'' het is een bekend en recent nummer. misschien is het wel een rotnummer,weet ik niet. maar wil weten wat het is!
is het bang bang bang van mark ronson? (nobody does it like this anymore..)

niet echt rustig, maar iedereen heeft een andere definitie van rustig toch? :)
pi_87195827
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef _JoyDivision_ het volgende:

[..]

En alweer bedankt voor het mee zoeken :* ,...maar dit is het ook niet. Die man zingt engels....
Hercules and Love Affair - Blind

denk ik. en anders heel misschien Calvin Harris - I'm not alone? is te snel denk ik, maar wel vervormd.
pi_87196026
Ik zoek een nummer van een hele rare kerel, die bijna een vrouw lijkt. Dik met langig donker haar zoals ik het me herinner. Speelt op de piano een nummer en zingt erbij. De zang is heel vreemd, engels, maar onverstaanbaar. Het is hoog gezongen en lijkt meer voor de klank gezongen te worden dan voor de woorden.
Het nummer had geloof ik iets met een gat voor een doodskist of de kist zelf of gewoon een gat in de grond te maken, maar dit herinner ik me maar heel vaag dus hecht daar niet te veel waarde aan.

Edit: Ik was aan het zoeken en dacht zo Hé, The Ground Beneath Her Feet, dat komt me bekend voor, dat lijkt erop. Maar dat is het niet kennelijk. Maar wel iets in die richting geloof ik. Er zit wel een vrouw-iets in de titel meen ik.
Verder weet ik bijna zeker dat deze kerel dezelfde kerel zoekt: Klik Maar dat antwoord is niet goed dus.

[ Bericht 15% gewijzigd door Roolio op 05-10-2010 02:33:18 ]
pi_87196388
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zoek dat liedje uit de WWF reclame, ik vind het niet op die sites. :{
die met dat geweer en die gieter, dat is Air Traffic - Empty space. O+ prachtig nummer.
pi_87196416
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:21 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een nummer van een hele rare kerel, die bijna een vrouw lijkt. Dik met langig donker haar zoals ik het me herinner. Speelt op de piano een nummer en zingt erbij. De zang is heel vreemd, engels, maar onverstaanbaar. Het is hoog gezongen en lijkt meer voor de klank gezongen te worden dan voor de woorden.
Het nummer had geloof ik iets met een gat voor een doodskist of de kist zelf of gewoon een gat in de grond te maken, maar dit herinner ik me maar heel vaag dus hecht daar niet te veel waarde aan.

Edit: Ik was aan het zoeken en dacht zo Hé, The Ground Beneath Her Feet, dat komt me bekend voor, dat lijkt erop. Maar dat is het niet kennelijk. Maar wel iets in die richting geloof ik. Er zit wel een vrouw-iets in de titel meen ik.
Verder weet ik bijna zeker dat deze kerel dezelfde kerel zoekt: Klik Maar dat antwoord is niet goed dus.
ik hoop dat het Antony is, van Antony & The Johnsons. Misschien het nummer you are my sister? Hij heeft in ieder geval zeker in het begin lang zwart haar gehad, is nogal trans en heeft de stem van een engel.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:09:22 #163
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87198158
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:21 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een nummer van een hele rare kerel, die bijna een vrouw lijkt. Dik met langig donker haar zoals ik het me herinner. Speelt op de piano een nummer en zingt erbij. De zang is heel vreemd, engels, maar onverstaanbaar. Het is hoog gezongen en lijkt meer voor de klank gezongen te worden dan voor de woorden.
Het nummer had geloof ik iets met een gat voor een doodskist of de kist zelf of gewoon een gat in de grond te maken, maar dit herinner ik me maar heel vaag dus hecht daar niet te veel waarde aan.

Edit: Ik was aan het zoeken en dacht zo Hé, The Ground Beneath Her Feet, dat komt me bekend voor, dat lijkt erop. Maar dat is het niet kennelijk. Maar wel iets in die richting geloof ik. Er zit wel een vrouw-iets in de titel meen ik.
Verder weet ik bijna zeker dat deze kerel dezelfde kerel zoekt: Klik Maar dat antwoord is niet goed dus.
Het deed me denken aan dit:

Maar das jaren tachtig... Weet je wat voor stijl/genre en welk jaar ongeveer?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:31:25 #164
862 Arcee
Look closer
pi_87199924
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:21 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een nummer van een hele rare kerel, die bijna een vrouw lijkt. Dik met langig donker haar zoals ik het me herinner. Speelt op de piano een nummer en zingt erbij. De zang is heel vreemd, engels, maar onverstaanbaar. Het is hoog gezongen en lijkt meer voor de klank gezongen te worden dan voor de woorden.
Volgens was het die gast die een keer bij Mooi Weer De Leeuw was. Deze dus:

http://humortv.vara.nl/pa.341272.antony-and-the-johnsons.html

(hierboven ook al genoemd)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:10:05 #165
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_87201030
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:21 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een nummer van een hele rare kerel, die bijna een vrouw lijkt. Dik met langig donker haar zoals ik het me herinner. Speelt op de piano een nummer en zingt erbij. De zang is heel vreemd, engels, maar onverstaanbaar. Het is hoog gezongen en lijkt meer voor de klank gezongen te worden dan voor de woorden.
Het nummer had geloof ik iets met een gat voor een doodskist of de kist zelf of gewoon een gat in de grond te maken, maar dit herinner ik me maar heel vaag dus hecht daar niet te veel waarde aan.

Edit: Ik was aan het zoeken en dacht zo Hé, The Ground Beneath Her Feet, dat komt me bekend voor, dat lijkt erop. Maar dat is het niet kennelijk. Maar wel iets in die richting geloof ik. Er zit wel een vrouw-iets in de titel meen ik.
Verder weet ik bijna zeker dat deze kerel dezelfde kerel zoekt: Klik Maar dat antwoord is niet goed dus.
Deze hele rare kerel is niet echt dik te noemen, maar verder voldoet dit aardig aan de beschrijving (met "Bury your soul under ice" als referentie naar dat gat in de grond?):

Nothing has changed. Everything has changed.
pi_87206583
Nee is het beide niet.
Ik heb de Youtube video er wel van gezien maar ben nu dus kwijt wie het is. De clip (dat een liveregistratie was voor een klein publiek geloof ik) leek gewoon modern.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:29:37 #167
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_87210461
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Roolio het volgende:
Nee is het beide niet.
'Beide'? Er zijn drie antwoorden.

Heb je over de posts met Antony heen gekeken, want dat lijkt mij toch wel de meest voor de hand liggende oplossing.

pi_87210798
Haha sorry, het antwoord waar ik overheen las was het! Superdankjewel! Arcee bedankt, en Broer ook voor het wijzen op mijn blindheid! :P

Edit: Her Eyes Are Underneath The Ground is ook precies het nummer dat ik zocht!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:39:57 #169
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_87210878
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:21 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Prixie is te snel! Deze wist ik ook ;)
HELDEN! Dat is m! _O_
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:49:40 #170
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_87211234
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:37 schreef Roolio het volgende:
Edit: Her Eyes Are Underneath The Ground is ook precies het nummer dat ik zocht!
Daarom had ik hem er ook neergezet. 8-)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:13:06 #171
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87216740
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef PietPossum het volgende:

[..]

HELDEN! Dat is m! _O_
Alle credits moeten dit keer naar de snelle prixie...
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87219608
hee ik weet de naam van het nummer niet maar de clip is met een dikke neger die vrij hoog zingt speelt zich af in de woestijn komt een bus met lelijke dames ze gaan de bus in en komen er als topmodellen uit.
weet iemand de naam van dit nummer?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:35:23 #173
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87219856
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:30 schreef 5906 het volgende:
hee ik weet de naam van het nummer niet maar de clip is met een dikke neger die vrij hoog zingt speelt zich af in de woestijn komt een bus met lelijke dames ze gaan de bus in en komen er als topmodellen uit.
weet iemand de naam van dit nummer?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:42:16 #174
165861 Ronados
simply add the hash
pi_87223214
Broertje zoekt nummer, zijn herinneringen zijn:
- Videoclip speelt zich af in de regen, waar een vrouw zoent met een man. Dan gaan ze in een auto door de regen en zoenen ze in de auto. En ze krijgen ook nog eens ruzie, maar weet niet of het in de auto is of buiten de auto.
- Lyrics: "Love you no more" en iets met "each other"
Lekker moeilijk dus :')

Hoop em te kunnen versassen door spontaan het nummer te draaien, terwijl hij zich nu de tering zoekt op Google :)
pi_87223309
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Ronados het volgende:
Broertje zoekt nummer, zijn herinneringen zijn:
- Videoclip speelt zich af in de regen, waar een vrouw zoent met een man. Dan gaan ze in een auto door de regen en zoenen ze in de auto. En ze krijgen ook nog eens ruzie, maar weet niet of het in de auto is of buiten de auto.
- Lyrics: "Love you no more" en iets met "each other"
Lekker moeilijk dus :')

Hoop em te kunnen versassen door spontaan het nummer te draaien, terwijl hij zich nu de tering zoekt op Google :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:44:19 #176
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87223322
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Ronados het volgende:
Broertje zoekt nummer, zijn herinneringen zijn:
- Videoclip speelt zich af in de regen, waar een vrouw zoent met een man. Dan gaan ze in een auto door de regen en zoenen ze in de auto. En ze krijgen ook nog eens ruzie, maar weet niet of het in de auto is of buiten de auto.
- Lyrics: "Love you no more" en iets met "each other"
Lekker moeilijk dus :')

Hoop em te kunnen versassen door spontaan het nummer te draaien, terwijl hij zich nu de tering zoekt op Google :)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:48:39 #177
165861 Ronados
simply add the hash
pi_87223545
Nou er staat hier iemand enthousiast naast mij, dus jullie beide hebben gelijk denk ik ;) Dank!
pi_87226431
ik zit echt al jaren met een kerstnummer in m;n hoofd. En dan echt constant. Maar ik ken maar een zin. I heard the sleighbells ringingdingeringdingeding. Zoiets. :')

Welke isda?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_87228724
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef LostFormat het volgende:
ik zit echt al jaren met een kerstnummer in m;n hoofd. En dan echt constant. Maar ik ken maar een zin. I heard the sleighbells ringingdingeringdingeding. Zoiets. :')

Welke isda?
deze?
pi_87230248
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef LostFormat het volgende:
ik zit echt al jaren met een kerstnummer in m;n hoofd. En dan echt constant. Maar ik ken maar een zin. I heard the sleighbells ringingdingeringdingeding. Zoiets. :')

Welke isda?
Dus gewoon al jaren, en dan dag in dag uit een kerstnummer in je hoofd? Ik heb medelijden met je. :{
Hopelijk kun je het met bovenstaande oplossing een plekje geven. ;)
pi_87230754
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dus gewoon al jaren, en dan dag in dag uit een kerstnummer in je hoofd? Ik heb medelijden met je. :{
Hopelijk kun je het met bovenstaande oplossing een plekje geven. ;)
Haha ik durf die liedjes nou niet af te luisteren. Stel je voor.. :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:31:24 #182
302521 barrybert
WAT BEN JIJ EEN BARRY!
pi_87233047
Hallo fokkers.
Ik ben op zoek naar de volgende 4 eigenlijk 5 nummers velen bekend uit de discotheken.

-de bekende we will rock you versie die ze vaak draaien, ik gok op iets van chuckie maar kan et mis hebben, sunnery james draaide em ook op sensation white.

-de ' alle duitsers zijn homo' ( wat haat ik et als mensen dat met ze allen gaan zingen ) kan even niet meer opkomen van wie het orgineel is
-en ook van bovenstaande de bekende house remix

-House remix van Monique smit - vanavond bij mij

-house remix die je teveel hoort met angels van robbie williams

ik ben benieuwd in hoeverre julie me kunnen helpen.

<3
Is this the scenario of our era?
Are we out of control?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:35:55 #183
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87233166
1.
2. The White Stripes - Seven Nation Army (origineel)
3.
4.
5.

De rest is natuurlijk gokken :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87238545
quote:
Kan nu niet bekijken maar volgens mij is dat m wel!
Super bedankt iig!!
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_87240502
haay!
ik ben helemaal gek van Guido Weijers,heb dan ook al zijn dvds liggen hier,
maar nu komt mijn vraag,bij zijn show Myosotis komt Guido op met een nummer waarvan ik nog steeds geen titel heb ik heb er een audiofragment van : http://www.mediafire.com/?bpky2di2ycm89u8
dus wie weet het??
XDcookie

[ Bericht 17% gewijzigd door cookie18 op 06-10-2010 12:05:35 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:00:08 #186
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87240656
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef cookie18 het volgende:
haay!
ik ben helemaal gek van Guido Weijers,heb dan ook al zijn dvds liggen hier,
maar nu komt mijn vraag,bij zijn show Myosotis komt Guido op met een nummer waarvan ik nog steeds geen titel heb ik heb er een audiofragment van
dus wie weet het??
XDcookie
Als je er een audiofragment van hebt, kan je dat dan niet beter meteen posten?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87240888
haay heb hem net gewzijgd sorry!!!
pi_87244587
Ik ben op zoek naar dat deuntje op de achtergrond van die Staatsloterij reclame... misschien is het wel helemaal geen bestaand nummer maar ik vind t erg leuk :P

  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:30:50 #189
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87253102
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef cookie18 het volgende:
haay!
ik ben helemaal gek van Guido Weijers,heb dan ook al zijn dvds liggen hier,
maar nu komt mijn vraag,bij zijn show Myosotis komt Guido op met een nummer waarvan ik nog steeds geen titel heb ik heb er een audiofragment van : http://www.mediafire.com/?bpky2di2ycm89u8
dus wie weet het??
XDcookie
Wat een verschrikkelijke site, en wat een verschrikkelijk nummer :P

Maar het klinkt als skihut muziek.
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:32:34 #190
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87253165
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben op zoek naar dat deuntje op de achtergrond van die Staatsloterij reclame... misschien is het wel helemaal geen bestaand nummer maar ik vind t erg leuk :P

Dit klinkt als een nummer van Robert Miles... En die Ster site is nooit iets geweest, maar lijkt wel steeds slechter te worden :'(
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87266832
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:32 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Dit klinkt als een nummer van Robert Miles... En die Ster site is nooit iets geweest, maar lijkt wel steeds slechter te worden :'(
Ik heb daar een halfjaar geleden iets naartoe gestuurd... nooit antwoord op gekregen :P
pi_87272537
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef cookie18 het volgende:
haay!
ik ben helemaal gek van Guido Weijers,heb dan ook al zijn dvds liggen hier,
maar nu komt mijn vraag,bij zijn show Myosotis komt Guido op met een nummer waarvan ik nog steeds geen titel heb ik heb er een audiofragment van : http://www.mediafire.com/?bpky2di2ycm89u8
dus wie weet het??
XDcookie
Parla & Pardoux - Jump & Let's party
pi_87272542
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben op zoek naar dat deuntje op de achtergrond van die Staatsloterij reclame... misschien is het wel helemaal geen bestaand nummer maar ik vind t erg leuk :P

Lijkt heel veel op atb..

check deze ook:

pi_87277416
@roppenzo heel erg bedankt dat is hem:D
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:05:10 #195
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87277542
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 04:09 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

Parla & Pardoux - Jump & Let's party
Ik zat al in de hoek van Parla & Pardoux te zoeken, het lag op het puntje van mijn tong :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87281533
ik ben al een hele tijd op zoek naar het liedje dat in onderstaand filmpje bij 1.14 begint.
hopelijk weet een van jullie het te vinden,..

http://www.carversation.c(...)gear-bugatti-veyron/
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:37:41 #197
69994 seto
-|||--------|||-
pi_87287125
House nummer van een paar jaar geleden met als clip vissen in een aquarium, weet iemand welke ik bedoel? Was een best chill nummer.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:41:00 #198
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87287252
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef seto het volgende:
House nummer van een paar jaar geleden met als clip vissen in een aquarium, weet iemand welke ik bedoel? Was een best chill nummer.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:43:40 #199
69994 seto
-|||--------|||-
pi_87287359
Nee het waren geen zingende vissen, gewoon zwemmende vissen in een donker aquarium., verder niks.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_87288892
Hey mensen,

Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.

Hier zijn de links:

http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j

Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12


Birdman & Lil Wayne [ MTV CRIBS:CAR EDITION ]
vanaf 0:22
Vanaf 1:10

Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
pi_87288999
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 04:16 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

Lijkt heel veel op atb..

check deze ook:

Die ken ik al :P
Misschien toch nog es naar de Ster sturen.. :)
pi_87289459
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,

Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.

Hier zijn de links:

http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j

Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12


Birdman & Lil Wayne [ MTV CRIBS:CAR EDITION ]
vanaf 0:22
Vanaf 1:10

Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
Is er op fok! nergens een rap/hiphop/urban-forum waar je het kunt proberen ?
Het is inmiddels wel duidelijk dat niemand het hier weet misschien weet iemand in dat soort topics het.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:51:21 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87292563
Wie weet welk nummer dit is? alvast bedankt!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:52:06 #204
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87292590
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef heloef het volgende:
Wie weet welk nummer dit is? alvast bedankt!
Dario G - Carnaval de Paris
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87300945
Weet iemand wat dit voor nummer is?

http://www.watzatsong.com/EN/my-query/271633.html
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:14:26 #206
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_87318238
Ik wil graag weten hoe het eerste nummer heet in deze video (0:25 tot 1:30)

Alvast bedankt!
pi_87318545
Ik dacht eerst dat het Take That was, maar ik kan het niet meer vinden. Het was een band van meerdere mannen die in winterkleding rondliepen. Muts e.d. en het begon in de videoclip te regenen enz. terwijl hun winterkleding aanbleef en je zag het water erin stromen enz.
pi_87318635
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet

http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=223728/page=1

luisteren vanaf 15:25

Ik weet dat het afkomstig is uit een film
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:08:56 #209
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_87322144
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:30 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet

http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=223728/page=1

luisteren vanaf 15:25

Ik weet dat het afkomstig is uit een film
Braveheart wellicht.
pi_87322361
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef missconfused het volgende:
Ik zoek een band (denk metal geen idee) die in hun clip de village people na doe iemand enig idee welke dat is?
Waarschijnlijk U2 - Discotheque
pi_87322496
Weet iemand van wie dit is

tussen bij 1:02 en 1:30
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:43:39 #212
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87323325
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:14 schreef Spittie het volgende:
Ik wil graag weten hoe het eerste nummer heet in deze video (0:25 tot 1:30)

Alvast bedankt!
Er zit in elk geval een verkracht stukje in van Doop - Doop Song. Wat er daarna allemaal gebeurt weet ik niet...

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87323607
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:30 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet

http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=223728/page=1

luisteren vanaf 15:25

Ik weet dat het afkomstig is uit een film
Is het niet Jupiter van Gustav Holst?
pi_87324391
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:27 schreef Mandal het volgende:
Ik dacht eerst dat het Take That was, maar ik kan het niet meer vinden. Het was een band van meerdere mannen die in winterkleding rondliepen. Muts e.d. en het begon in de videoclip te regenen enz. terwijl hun winterkleding aanbleef en je zag het water erin stromen enz.
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:17:09 #215
69994 seto
-|||--------|||-
pi_87324492
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef seto het volgende:
House nummer van een paar jaar geleden met als clip vissen in een aquarium, weet iemand welke ik bedoel? Was een best chill nummer.
Nog maar een keer, geen Chemical Brothers.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:13:46 #216
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_87326450
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Er zit in elk geval een verkracht stukje in van Doop - Doop Song. Wat er daarna allemaal gebeurt weet ik niet...

Idd, zal wel een remix zijn. Thanx anyway!
pi_87332468
http://www.planethollywoo(...)/property-home.shtml

Hoe heet het nummer dat wordt afgespeeld op de homepagina?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:31:00 #218
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_87332737
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:13 schreef Spittie het volgende:

[..]

Idd, zal wel een remix zijn. Thanx anyway!
Is het niet

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_87336095
Is dit ooit op plaat/cd verschenen? Welk album?

pi_87337036
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef elkravo het volgende:
Is dit ooit op plaat/cd verschenen? Welk album?

van wiki
quote:
In 1981–1983, Mercury recorded several tracks with Michael Jackson, including a demo of "State of Shock", "Victory" and "There Must Be More to Life Than This"; none of these collaborations were officially released, although bootleg recordings exist. Jackson went on to record the former song with Mick Jagger for The Jacksons's album Victory, and Mercury included the solo version of the latter song on his Mr. Bad Guy album.
dus dat wordt op zoek naar bootlegs ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:19:05 #221
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87337527
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef elkravo het volgende:
Is dit ooit op plaat/cd verschenen? Welk album?

[..]

dus dat wordt op zoek naar bootlegs ;)
En naar de juiste spelling ;)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:50:01 #222
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87344277
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.planethollywoo(...)/property-home.shtml

Hoe heet het nummer dat wordt afgespeeld op de homepagina?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87348793
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

En naar de juiste spelling ;)
:?

ik mis geloof ik iets???? (of het is te laat ;) )
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:20:22 #224
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_87349565
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Is het niet

Nice, good one! ^O^
pi_87356599
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:14 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Deze?

Is het toch Take That, heel erg bedankt.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:39:29 #226
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87357500
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 03:03 schreef kvd het volgende:

[..]

:?

ik mis geloof ik iets???? (of het is te laat ;) )
Het is 'life' ipv 'live' in die clip die werd gepost. Maar never mind, ik ben een mierenneuker (of was het nou miereneuker?).
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87357583
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:39 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Het is 'life' ipv 'live' in die clip die werd gepost. Maar never mind, ik ben een mierenneuker (of was het nou miereneuker?).
ik dacht al dat ik iets verkeerd had opgeschreven (wel vaker last van ;) ), maar kon nu zelf al niets vinden.

Enne....miereNNneuker.....als het een hondeNhok is omdat er meerdere honden in kunnen, en panneNkoek omdat de koeken in meerdere pannen kunnen worden gebakken, zal het wel miereNNeuker zijn omdat je meerdere mieren kan.....afijn.....you get the picture ;)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:56:17 #228
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87359002
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:44 schreef kvd het volgende:

[..]

ik dacht al dat ik iets verkeerd had opgeschreven (wel vaker last van ;) ), maar kon nu zelf al niets vinden.

Enne....miereNNneuker.....als het een hondeNhok is omdat er meerdere honden in kunnen, en panneNkoek omdat de koeken in meerdere pannen kunnen worden gebakken, zal het wel miereNNeuker zijn omdat je meerdere mieren kan.....afijn.....you get the picture ;)
Ga er gewoon niet op in. :N hij weet zelf ook wel hoe hij mierenneuker moet schrijven. Tenzij hij helemaal heeft lopen opzoeken wanneer het live is en wanneer life. Nou ja ieder zo zijn meuk. Hij probeert gewoon lollig te doen.

Ik heb er maar één reactie voor: :')
pi_87359913
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Ga er gewoon niet op in. :N hij weet zelf ook wel hoe hij mierenneuker moet schrijven. Tenzij hij helemaal heeft lopen opzoeken wanneer het live is en wanneer life. Nou ja ieder zo zijn meuk. Hij probeert gewoon lollig te doen.

Ik heb er maar één reactie voor: :')
en jij denkt dat ik een serieus antwoord aan het geven ben?
pi_87359990
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Ga er gewoon niet op in. :N
Volg je eigen advies dan ook op. Die uiterst interessante discussie is hier nu klaar overigens.
full stops and exclamation marks
pi_87360078
Goed idee

The_Chosen_1, had jij heel toevallig RTL nog gemaild over dat mooie rustige nummer uit Oh Oh Cherso? Vraag me af of iemand al weet welk nummer dat is, klonkt wel lekker
pi_87363233
Ik zoek deze uit de laatste Oh Oh Cherso aflevering.
http://www49.zippyshare.com/v/71970651/file.html
pi_87370917
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Mekkalomp op 10-10-2010 02:55:05 ]
pi_87375301
nvm
  zondag 10 oktober 2010 @ 03:07:01 #235
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_87375471
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef kvd het volgende:
Goed idee

The_Chosen_1, had jij heel toevallig RTL nog gemaild over dat mooie rustige nummer uit Oh Oh Cherso? Vraag me af of iemand al weet welk nummer dat is, klonkt wel lekker
Welke aflevering? :D
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_87376102
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 03:07 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Welke aflevering? :D
Aflevering 5, vanaf 5.26 minuten, rustig nummer, wordt steeds afgewisseld met een ander nummer, gaat tot ongeveer 6 minuten door. Iemand anders had erom gevraagd, maar omdanks dat de stem bekend voor komt, was het tot nu toe niet te vinden.
Afllevering staat als het goed is hier
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
  zondag 10 oktober 2010 @ 09:31:23 #237
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_87377316
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 04:27 schreef kvd het volgende:

[..]

Aflevering 5, vanaf 5.26 minuten, rustig nummer, wordt steeds afgewisseld met een ander nummer, gaat tot ongeveer 6 minuten door. Iemand anders had erom gevraagd, maar omdanks dat de stem bekend voor komt, was het tot nu toe niet te vinden.
Afllevering staat als het goed is hier
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
Mmh, verder dan de Nerdee - It's The Way kom ik ook niet ;(
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 13:00:14 #238
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_87381720
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Muziekkenners, even een vraagje, waar lijkt dat keyboard/synthesyser stukje in dit liedje op:

tuditudituditudi tututututututu (die laatste gaat dan omlaag) is wat vaag in mijn geheugen zit. Misschien iets van trentemöller ofzo?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 13:00:53 #239
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_87381734
Kleine toevoeging, mijn moeder dacht dat het van de eerste CD van trentemoller afkwam
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:07:39 #240
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87381869
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]


Ik vind het wel een beetje op Tubular Bells lijken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 13:13:09 #241
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_87381993
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:07 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje op Tubular Bells lijken.
Mja, nu je het zo zegt, maar dat is niet het nummer wat ik in mijn gedachten had. Ken die band ook niet.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87389173
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 04:27 schreef kvd het volgende:

[..]

Aflevering 5, vanaf 5.26 minuten, rustig nummer, wordt steeds afgewisseld met een ander nummer, gaat tot ongeveer 6 minuten door. Iemand anders had erom gevraagd, maar omdanks dat de stem bekend voor komt, was het tot nu toe niet te vinden.
Afllevering staat als het goed is hier
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
Naar dit nummer ben ik ook op zoek. Ongelooflijk dat het gewoon onvindbaar is.

Lyrics hoorbaar in oh oh Cherso:
"It's the little things you say, that make or break my day
And it's the way you love me more
And it's the way you hold my hand
And I don't understand but you see through."

Dat komt niet overeen met de lyrics van It's the way van Nerdee.
http://www.hitslyrics.com(...)y-lyrics-547998.html
Die is het dus denk ik niet.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_87393943
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
pi_87394148
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
de 2 afrikaans-achtige die in me opkomen:
beetje minder afrikaans, qua teksten
pi_87394344
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef kvd het volgende:

[..]

de 2 afrikaans-achtige die in me opkomen:
beetje minder afrikaans, qua teksten
nee allemaal niet, maar bedankt voor het zoeken!
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:48:29 #246
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_87396035
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
Gokje:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_87396633
quote:
nee ook niet, maar bedankt.
de beat deed me eigenlijk eerder aan Bob Marley denken, dan zoiets...
pi_87398005
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef UltraR het volgende:

[..]

Naar dit nummer ben ik ook op zoek. Ongelooflijk dat het gewoon onvindbaar is.

Lyrics hoorbaar in oh oh Cherso:
"It's the little things you say, that make or break my day
And it's the way you love me more
And it's the way you hold my hand
And I don't understand but you see through."

Dat komt niet overeen met de lyrics van It's the way van Nerdee.
http://www.hitslyrics.com(...)y-lyrics-547998.html
Die is het dus denk ik niet.
Al eens geprobeerd richting RTL te mailen ?
pi_87399075
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
Ladysmith Black Mambazo misschien??
pi_87399661
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Aybabtu het volgende:

[..]

Ladysmith Black Mambazo misschien??
ook niet, maar bedankt!
pi_87400317
Was het een thuiswedstrijd? (dan zou je eventueel het mannetje kunnen vragen dat verantwoordelijk is voor de muziek ;) )
pi_87401541
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Aybabtu het volgende:
Was het een thuiswedstrijd? (dan zou je eventueel het mannetje kunnen vragen dat verantwoordelijk is voor de muziek ;) )
nee uit, en thuis regel ik meestal een muziekje, en deze wil ik graag toevoegen aan m'n collectie dus vandaar!
pi_87401964
Oh ik zoek de titelsong van benelux next top model! Wie weet het? :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87411917
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik zoek de titelsong van benelux next top model! Wie weet het? :@
Gossip met Heavy Cross
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:35:37 #255
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_87416200
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef kvd het volgende:
Goed idee

The_Chosen_1, had jij heel toevallig RTL nog gemaild over dat mooie rustige nummer uit Oh Oh Cherso? Vraag me af of iemand al weet welk nummer dat is, klonkt wel lekker
Nee had ik nog niet gedaan. Nu overigens wel al, ik laat het wel weten zodra ik bericht heb. Ik hoop dat ze erop reageren... :P
pi_87423474
Please help.
Deze blijkt heel erg moeilijk te zijn... Ik heb het al aan zo veel mensen gevraagd, maar werkelijk niemand weet het.
Dikke (virtuele ;) ) kus voor degene die het weet!


http://www.watzatsong.com/EN/my-queries/0.html
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:13:55 #257
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87424081
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef Aybabtu het volgende:
Please help.
Deze blijkt heel erg moeilijk te zijn... Ik heb het al aan zo veel mensen gevraagd, maar werkelijk niemand weet het.
Dikke (virtuele ;) ) kus voor degene die het weet!


http://www.watzatsong.com/EN/my-queries/0.html
Je moet inloggen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87424168
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
:?
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:18:06 #259
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_87424259
quote:
"You need to be logged in to access this page."

Ik denk dat je hem even ergens anders neer moet zetten.


Edit: spuit 11.
pi_87424306
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:13 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je moet inloggen.
Oh wat erg! Rookie mistake :@
De juiste link is: http://www.watzatsong.com/EN/my-query/271633.html
pi_87425849
quote:
Nee ook niet, maar bedankt voor het zoeken!
pi_87426034
welk liedje speelt er op de achtergrond :P?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:09:00 #263
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87426133
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
welk liedje speelt er op de achtergrond :P?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87426882
tnx
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:33:34 #265
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87426972
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
tnx
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 18:38:55 #266
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87427201
Wie weet welke fantastische muziek in dit filmpje te horen is? :

Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:42:43 #267
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87427346
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie weet welke fantastische muziek in dit filmpje te horen is? :

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 18:47:44 #268
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87427504
quote:
Dankje! :) En dank voor je snelle reactie.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:51:20 #269
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87427641
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Dankje! :) En dank voor je snelle reactie.
Graag gedaan (x 2).
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87429629
Ik zag laatst een reclame op TV over studeren in Enschede. Waarbij een student aan tafel zat en er alleemaal eten door de lucht vloog :P
Maar op de achtergrond speelt een piano nummer, heeft iemand enig idee hoe dit stuk heet? Waarschijnlijk van Yann Tiersen.
I'm awesome, and I fuck dolphins.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 oktober 2010 @ 20:04:24 #271
862 Arcee
Look closer
pi_87431064
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef ToverBami het volgende:
Ik zag laatst een reclame op TV over studeren in Enschede. Waarbij een student aan tafel zat en er alleemaal eten door de lucht vloog :P
Maar op de achtergrond speelt een piano nummer, heeft iemand enig idee hoe dit stuk heet? Waarschijnlijk van Yann Tiersen.
Deze wellicht:

pi_87431319
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:04 schreef Arcee het volgende:

[..]



Deze wellicht:

Nee, maar toch bedankt :)
I'm awesome, and I fuck dolphins.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:14:22 #273
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87431497
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef ToverBami het volgende:
Ik zag laatst een reclame op TV over studeren in Enschede. Waarbij een student aan tafel zat en er alleemaal eten door de lucht vloog :P
Maar op de achtergrond speelt een piano nummer, heeft iemand enig idee hoe dit stuk heet? Waarschijnlijk van Yann Tiersen.
Het stuk uit de reclame begint vanaf 0:45.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87432563
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het stuk uit de reclame begint vanaf 0:45.
Held :7
I'm awesome, and I fuck dolphins.
pi_87435465
quote:
Ik hem bij stom toeval tegen :D :D :D
Kings of Leon - Closer
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:39:50 #276
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87435670
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef VinceMega het volgende:

[..]

Ik hem bij stom toeval tegen :D :D :D
Kings of Leon - Closer
Cool :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87442417
ik zoek een lange versie hiervan zonder dat gaye gezang ertussendoor? Hoorde deze van 't weekend in een club met als thema 80s een 90s dus wss een oude track :D

thxx
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:50:37 #278
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87442505
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:48 schreef julian6 het volgende:
ik zoek een lange versie hiervan zonder dat gaye gezang ertussendoor? Hoorde deze van 't weekend in een club met als thema 80s een 90s dus wss een oude track :D

thxx
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87442546
^O^ ^O^
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:56:23 #280
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87442688
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef julian6 het volgende:
^O^ ^O^
:7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87445706
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer waar ik korte stukken tekst van heb onthouden. Het nummer is wel een jaartje of 15-20 oud ben ik bang en hoorde ik destijds als achtergrond bij een snowboardvideo wat volgens mij op MTV werd uitgezonden (een serie zelfs meen ik)

Maargoed het nummer; Ref: "Easy, tell me something I do not know", "Step u to the clowds, you had to look around" "When you're loaded every day .... " Ik was nog jong en mijn engels was beroerd maar dit zou het moeten zijn, ongeveer dan.

Verder denk ik dat het een alternatief bandje zou moeten zijn, en weet eigenlijk niet eens of ze heel bekend zijn. Hopelijk weten jullie meer !
Wat zit je nou te lullen man ?!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:07:26 #282
862 Arcee
Look closer
pi_87445847
Wat ik dan wel interessant vind: hoe komt het dat je bijna 5 jaar wacht om je eerste post te plaatsen? ;)

Nummer zou dus mid/begin jaren 90 moeten zijn en iets wat het zou kunnen zijn is dan bijvoorbeeld:

Of:

Of misschien zelfs wel:

Of wie weet deze wel:

pi_87446115
edit: gevonden.

Montagues and Capulets door Sergei Prokofiev



[ Bericht 14% gewijzigd door Cp555 op 12-10-2010 03:24:04 ]
pi_87446352
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:47 schreef Rene_Himself het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer waar ik korte stukken tekst van heb onthouden. Het nummer is wel een jaartje of 15-20 oud ben ik bang en hoorde ik destijds als achtergrond bij een snowboardvideo wat volgens mij op MTV werd uitgezonden (een serie zelfs meen ik)

Maargoed het nummer; Ref: "Easy, tell me something I do not know", "Step u to the clowds, you had to look around" "When you're loaded every day .... " Ik was nog jong en mijn engels was beroerd maar dit zou het moeten zijn, ongeveer dan.

Verder denk ik dat het een alternatief bandje zou moeten zijn, en weet eigenlijk niet eens of ze heel bekend zijn. Hopelijk weten jullie meer !
Misschien Dissident van Pearl Jam?

She had to turn around" ipv "You had to look around"
"But she sold him to the state" ipv "When you're loaded every day"
"Soon he was low" ipv "something i do not know"
"what to say" ipv "When you're loaded every day"

Beetje vergezocht misschien, maar wel rond de goede tijd. (1994)

Welk genre muziek is het ongeveer?
pi_87453161
Hoi!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje waar ik alleen van weet hoe de clip gaat, misschien weet een van jullie welk liedje het is!

Het is al een oud liedje. In de clip zit er een vrouw (volgens mij gekleed in zwart) met stijl lang donker haar op een auto (volgens mij een oude Amerikaanse) in de woestijn. Verder gebeurt er volgens mij maar weinig in de clip. Het is een liedje die wanneer je hem hoorde niet meer uit je kop ging.

Hopelijk weet iemand welk liedje ik bedoel!! Groetjes!
pi_87453474
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:38 schreef Janneke-04 het volgende:
Hoi!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje waar ik alleen van weet hoe de clip gaat, misschien weet een van jullie welk liedje het is!

Het is al een oud liedje. In de clip zit er een vrouw (volgens mij gekleed in zwart) met stijl lang donker haar op een auto (volgens mij een oude Amerikaanse) in de woestijn. Verder gebeurt er volgens mij maar weinig in de clip. Het is een liedje die wanneer je hem hoorde niet meer uit je kop ging.

Hopelijk weet iemand welk liedje ik bedoel!! Groetjes!
Hoe oud ongeveer? Die auto reed dus niet?
pi_87453564
Geen stijl lang donker haar, maar ik moest toch gelijk hieraan denken:

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:53:23 #288
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87453591
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:52 schreef bartrid het volgende:
Geen stijl lang donker haar, maar ik moest toch gelijk hieraan denken:

Je bent me net voor...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87453889
Haha ik moest ook aan dat nummer denken. Daarom vroeg ik ook of die auto reed voordat ik mijn hersenen echt ging pijnigen. :P
pi_87459449
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Roolio het volgende:

[..]

Hoe oud ongeveer? Die auto reed dus niet?
Haha, nee hij reed niet! Hij stond stil, en zij zat op de moterkap
pi_87459528
Oja, en hoe oud.. dat weet ik niet meer. Sowieso meer dan 5 jaar geleden.. denk ik :P
pi_87466256
Hier nog een oude Amerikaanse auto in de woestijn clip:
Maar die heeft geen vrouw.

Hier een vrouw met stijl lang donker haar in de woestijn clip:
Maar dan zonder auto.

En hier nog een vrouw in de woestijn met stijl lang haar clip:
Maar ze gaat nooit op de motorkap zitten.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:00:12 #293
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87466377
Ja ik weet welke er bedoeld wordt, maar kan er niet opkomen :'). Het is een donkere dame trouwens.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:01:17 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87466423
Ik dacht ook Shania *O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:02:24 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87466466
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja ik weet welke er bedoeld wordt, maar kan er niet opkomen :'). Het is een donkere dame trouwens.
Des'ree dan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:04:21 #296
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87466539
Nee, het is recenter; 2006 ongeveer.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:41:11 #297
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_87468058
Help ik zoek:

dat ene nummer met zo'n clip waarbij die camera een kogel volgt, dat de hele clip lang. En die kogel gaat door dingen heen enzo en door ballonnen.

iemand?
pi_87468524
Hmm, nee dat zijn ze niet,

Bedoel je met die kogel niet korn - freak on a leach?
Iemand anders die de misterieuze vrouw in de woestijn kent?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:59:42 #299
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87468854
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef Janneke-04 het volgende:
Hmm, nee dat zijn ze niet,

Bedoel je met die kogel niet korn - freak on a leach?
Iemand anders die de misterieuze vrouw in de woestijn kent?
Ik heb 'em:
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_87469540
Oeh yeah thanks!!!!:D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:48:44 #301
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_87480314
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Janneke-04 het volgende:
Oeh yeah thanks!!!!:D
Mooi zo! :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_87483767
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')