quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Ronados het volgende:
Broertje zoekt nummer, zijn herinneringen zijn:
- Videoclip speelt zich af in de regen, waar een vrouw zoent met een man. Dan gaan ze in een auto door de regen en zoenen ze in de auto. En ze krijgen ook nog eens ruzie, maar weet niet of het in de auto is of buiten de auto.
- Lyrics: "Love you no more" en iets met "each other"
Lekker moeilijk dus
Hoop em te kunnen versassen door spontaan het nummer te draaien, terwijl hij zich nu de tering zoekt op Google
deze?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef LostFormat het volgende:
ik zit echt al jaren met een kerstnummer in m;n hoofd. En dan echt constant. Maar ik ken maar een zin. I heard the sleighbells ringingdingeringdingeding. Zoiets.
Welke isda?
Dus gewoon al jaren, en dan dag in dag uit een kerstnummer in je hoofd? Ik heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef LostFormat het volgende:
ik zit echt al jaren met een kerstnummer in m;n hoofd. En dan echt constant. Maar ik ken maar een zin. I heard the sleighbells ringingdingeringdingeding. Zoiets.
Welke isda?
Haha ik durf die liedjes nou niet af te luisteren. Stel je voor..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus gewoon al jaren, en dan dag in dag uit een kerstnummer in je hoofd? Ik heb medelijden met je.![]()
Hopelijk kun je het met bovenstaande oplossing een plekje geven.
Kan nu niet bekijken maar volgens mij is dat m wel!quote:
Als je er een audiofragment van hebt, kan je dat dan niet beter meteen posten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef cookie18 het volgende:
haay!
ik ben helemaal gek van Guido Weijers,heb dan ook al zijn dvds liggen hier,
maar nu komt mijn vraag,bij zijn show Myosotis komt Guido op met een nummer waarvan ik nog steeds geen titel heb ik heb er een audiofragment van
dus wie weet het??
XDcookie
Wat een verschrikkelijke site, en wat een verschrikkelijk nummerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef cookie18 het volgende:
haay!
maar nu komt mijn vraag,bij zijn show Myosotis komt Guido op met een nummer waarvan ik nog steeds geen titel heb ik heb er een audiofragment van : http://www.mediafire.com/?bpky2di2ycm89u8
dus wie weet het??
XDcookie
Dit klinkt als een nummer van Robert Miles... En die Ster site is nooit iets geweest, maar lijkt wel steeds slechter te wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben op zoek naar dat deuntje op de achtergrond van die Staatsloterij reclame... misschien is het wel helemaal geen bestaand nummer maar ik vind t erg leuk
Ik heb daar een halfjaar geleden iets naartoe gestuurd... nooit antwoord op gekregenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:32 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een nummer van Robert Miles... En die Ster site is nooit iets geweest, maar lijkt wel steeds slechter te worden
Parla & Pardoux - Jump & Let's partyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef cookie18 het volgende:
haay!
maar nu komt mijn vraag,bij zijn show Myosotis komt Guido op met een nummer waarvan ik nog steeds geen titel heb ik heb er een audiofragment van : http://www.mediafire.com/?bpky2di2ycm89u8
dus wie weet het??
XDcookie
Lijkt heel veel op atb..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben op zoek naar dat deuntje op de achtergrond van die Staatsloterij reclame... misschien is het wel helemaal geen bestaand nummer maar ik vind t erg leuk
Ik zat al in de hoek van Parla & Pardoux te zoeken, het lag op het puntje van mijn tongquote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:09 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Parla & Pardoux - Jump & Let's party
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef seto het volgende:
House nummer van een paar jaar geleden met als clip vissen in een aquarium, weet iemand welke ik bedoel? Was een best chill nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |