http://www.lyricstime.com/nerdee-it-s-the-way-lyrics.htmlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zoek een nummer wat in Oh Oh Cherso was,
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
Rond 5:30, het rustige nummer. It's the way you hold my hand blabla.
Wie kent het?
Inderdaad niet. Deze is echt lastig..quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
http://www.lyricstime.com/nerdee-it-s-the-way-lyrics.html
Dit moet hem zijn, kwa lyrics. Maar geen idee of het een cover is (en van wie)
want ik kan dat hele nummer nergens vinden. Niet op youtube, niet op usenet, en niet op torrent
De groep is bekend onder de naam "Nerdee" en "Nerdie". Iemand met goeie zoek skills?![]()
Dus toch niet
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef cookie18 het volgende:
Op die andere van mij heb ik het antwoord,maar nou zit ik met een andere waar ik alleen de clip nog van weet.
Zwart Amerikaanse meid zingt achter een piano,ging geloof ik liefde of een breuk daarvan.
Ze had wel wat weg Lutricia McNeal
Deze?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Bro Hymn in het duits?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
ik zoek er echt al heeel lang naar, tis een Duits nummer. Rock, en het stuk wat iedereen meezingt gaat een beetje van wooooooooohohohoooooow, whooohohohohooow. niet dat dat echt helpt maarja... wordt altijd wel gedraaid op Scholierencarnaval in Sittard maar denk niet dat iemand daar komt
Wel Duits (de band, niet de taal van het nummer), maar geen wooooooohohohooooow geloof ik:quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
Nee niet die, haha.quote:
Scorpions-Still Loving You???quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
Ik vind het in de verte een beetje lijken op:quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:18 schreef Papagaaj het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik weet eigenlijk niet of het een nummer is, want hij komt in een xbox filmpje voor. Misschien dat een van jullie toevallig het nummer weet of iets wat er op lijkt?
Het begint bij 21 seconden
Ben nog steeds op zoekquote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Compass het volgende:
[..]
Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)
Echt ik moet dit nummer! haha heb al google gebruikt en overal dezelfde vraag naar ht nummer maar nergens de naam
nee dat is m zeker niet,maar bedankt voor de moeite!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Prixie het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan deze:
![]()
![]()
Kwa tekst zou het kunnen maar betwijfel of dit het juiste nummer is ,gokje dus
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef BriaNL het volgende:
Help,![]()
ik zoek een nummer wat nu best vaak op tmf of mtv is.
Geen idee wat de tekst is maar tis gezongen door een vrouw.
De clip is oud neergezet. Zij achter een microfoon en een vent er naast op een piano.
Volgens mij is ze Engels of Brits.
inb4 Susan Boyle
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:20 schreef DrukVout het volgende:
Ik zoek het liedje onder dit filmpje:
http://www.vkmag.com/vide(...)_den_monster_titten/
Deze is Duits en eindigt met woooohohohoooow. Proberen maar:quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef tjuppi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |