Iain Matthews - 1944 lijkt me?quote:Op dinsdag 28 september 2010 04:13 schreef Roolio het volgende:
Wat is dat eerste nummer dat gezongen wordt? Ik heb geprobeerd de lyrics the googlen maar geen resultaat. Raar. Het is de zanger van Fairport Convention, dus het zou best een nummer van hen kunnen zijn.
Ik wou vragen hoe je daarbij kwam, maar ik zie dat het een van de nummers is die in de reacties genoemd wordt, daar had ik kennelijk overheen gelezen. Het nummer heeft ook echt maar 3 scrobbles op last.fm.. Nu even zien of ik er aan kan komen. Thanks!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iain Matthews - 1944 lijkt me?
Het nummer lijkt ook een andere titel te hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik wou vragen hoe je daarbij kwam, maar ik zie dat het een van de nummers is die in de reacties genoemd wordt, daar had ik kennelijk overheen gelezen. Het nummer heeft ook echt maar 3 scrobbles op last.fm.. Nu even zien of ik er aan kan komen. Thanks!
Goed speurwerk, maar onder die naam is al helemaal niks te vinden op last.fmquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het nummer lijkt ook een andere titel te hebben
Hier kan je wel een preview beluisteren en heb voor niet eens een dollar kopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Goed speurwerk, maar onder die naam is al helemaal niks te vinden op last.fm
Onder Iain Matthews & Searing Quartet is het nummer wel bekender daar: Klik
Het staat kennelijk op het album Joy Mining, maar daar is helaas nergens een 'preview' van te downloaden.
Moet ik toch maar eens gaan betalen voor mijn muziek!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier kan je wel een preview beluisteren en heb voor niet eens een dollar kopen
Die tekst van Franky en nog wat zit er wel in toch? Niet zoals die live versie merkte ik ook al op, maar de woorden kwamen wel overeen geloof ik...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Roolio het volgende:
Volgens mij is het niet 1944 bij nader inzien. Tenminste, het lijkt totaal niet op de preview van Amazon.com.
Oh je hebt gelijk, Franky komt in beide fragmenten voor. Het is redelijk lang nummer dus misschien is het pragment op Amazon wel de intro ofzo. Wel een beetje raar om WOII "some politicians war" te noemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die tekst van Franky en nog wat zit er wel in toch? Niet zoals die live versie merkte ik ook al op, maar de woorden kwamen wel overeen geloof ik...
Een krijsende stem... In een seconde dacht ik aan Macy Gray... en ja hoor ook die heeft een versie...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben op zoek naar een cover van het liedje Bring it on home to me
Het is gezongen door een vrouwelijke beetje gillende / krijzende stem, zou haast zeggen amy whinehouse ofzo. maar kan niks vinden.
http://www.fuelfriendsblo(...)-cooke-gets-covered/ op deze site staan ook aantal covers en die zijn het ook niet
Iemand enig idee?
Ook alle liedjes op Ebay geluisterd met de titel: Bring it on home to me
Niks
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef _JoyDivision_ het volgende:
Vorig jaar zo rond sep,okt en nov hoorde ik heel vaak een bepaald liedje op de radio: man met een hele lage stem,zong best traag,maar de muziek ging redelijk ''vlug''. Lijkt ook een beetje op het nr Pokerface van Lady Gaga volgens mij.
Ik hoorde het vaak op 3fm maar ik heb nooit meegekregen van wie dat nr nou is en heb het na die periode ook niet meer gehoord.
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:22 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Een krijsende stem... In een seconde dacht ik aan Macy Gray... en ja hoor ook die heeft een versie...
quote:Op zondag 26 september 2010 22:49 schreef EggsTC het volgende:
Dit nummer, in het fimlpje op 49:30, die performance van lorenzo.
Anyone?
quote:Op woensdag 29 september 2010 01:03 schreef VinceMega het volgende:
Zonet op Nederland 3, een trailer van Penoza. Weet iemand het nummer, ik probeer nu een youtube filmpje te zoeken
Nee dat was helaas niet die trailer, het is een trailer van Nederland 3 zelf (waarschijnlijk dus van de KRO). Ze zeiden:quote:
Gokjequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef _JoyDivision_ het volgende:
Vorig jaar zo rond sep,okt en nov hoorde ik heel vaak een bepaald liedje op de radio: man met een hele lage stem,zong best traag,maar de muziek ging redelijk ''vlug''. Lijkt ook een beetje op het nr Pokerface van Lady Gaga volgens mij.
Ik hoorde het vaak op 3fm maar ik heb nooit meegekregen van wie dat nr nou is en heb het na die periode ook niet meer gehoord.
Iemand een idee?
Thnx voor het meedenken, maar nee,...ook nietquote:
Oh nee, toch niet:quote:Op woensdag 29 september 2010 02:33 schreef _JoyDivision_ het volgende:
[..]
Thnx voor het meedenken, maar nee,...ook niet![]()
Net zelf een hele tijd op YT zitten zoeken,..top 20 of 40 van eind 2009.
Ook de charts uit die maanden bekeken en alle voor mij onbekende nrs opgezocht,...
Ze draaide het echt vaak op 3fm dus ik moet het toch op een of andere manier over het hoofd zien?
Tja,..die man klinkt nóg lager van stem,..sloom, zeikerig en spookachtig,..net of ie in slowmotion zingt.
Het hele liedje gaat trouwens niet zo ''snel'' maar volgens mij valt ie wel onder de categorie dance?
Die bovenste lijkt er totaal niet op,..de onderste is al iets meer in die richting. Qua stem lijkt het er op,..maar nóg slomer en lager en de muziek ook. Tja ik weet niet hoe ik het nog meer kan uitleggen,..quote:
Gokje...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:45 schreef _JoyDivision_ het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt er totaal niet op,..de onderste is al iets meer in die richting. Qua stem lijkt het er op,..maar nóg slomer en lager en de muziek ook. Tja ik weet niet hoe ik het nog meer kan uitleggen,..![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef tommypanis het volgende:
Geen idee wat de tekst was
dingen die ik nog weet
1. Er stond in het begin met roze achtergrond ''Sweet 14'' dit kan ook een ander jaar zijn geweest maar het was onder de 16.
2. 13/16 jarige meisjes zaten aan de drank en cocaine.
3. het was een soort van dance/techno/dubsteb nummer. ( ik ben hier echt slecht in,sorry )
4. je zag 14 jarige meisjes met jongens zoenen.
5. mensen zaten ook,het was niet in een discotheek ofzo,meer een soort van thuis-feest.
6.het waren nederlandse meisjes,dit kan je niet echt weten tenzij je de comments heb gezien bij t filmpje.
7. er waren ook andere clips van dit nummer.
ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen,ik ben al bijna een jaar boos op mezelf omdat ik er niet op kom.
En alweer bedankt voor het mee zoekenquote:
Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Compass het volgende:
Ik zoek in dit filmpje: het nummer vanaf 1:18 ??? Iemand? Ik kon het niet vinden tussen de reacties
Ergens in de comments staat :quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Compass het volgende:
[..]
Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)
Echt ik moet dit nummer! haha heb al google gebruikt en overal dezelfde vraag naar ht nummer maar nergens de naam
Best een wilde gok;quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek trouwens al jaren een liedje uit denk ik midden jaren '90.
Het genre was dance, en het had een herkenbaar lalala-melodietje.
In de clip was een man te zien, die op een tafel lag. Er kwam ook een soort van paars bloed in voor.
De makers kwamen uit Italië dacht ik, maar er werd Engels gezongen door een vrouw met een lage stem.
Deze is het helaas niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Best een wilde gok;
Heb je meer info?
Nee helaas, echt geen idee.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef EggsTC het volgende:
Je weet niet wat er gezongen werd? Stukjes van de songtekst?
Wilde gok:quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek trouwens al jaren een liedje uit denk ik midden jaren '90.
Het genre was dance, en het had een herkenbaar lalala-melodietje.
In de clip was een man te zien, die op een tafel lag. Er kwam ook een soort van paars bloed in voor.
De makers kwamen uit Italië dacht ik, maar er werd Engels gezongen door een vrouw met een lage stem.
Nee helaas, dat nummer kende ik al het heeft wel idd de zelfde ritmegang en is ook een erg tof nummer maar nog steeds niet wat ik zoek heel frustrerend als er geen titels worden vermeld bij videosquote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ergens in de comments staat :
its REBIRTH" by HADOUKEN!
look for the full version and umm the freaky deaky dancing part starts like at 2:17 on the song just listen
Heb dat nr opgezocht:
en het stukje zou rond 2:01 moeten beginnen .
Hmm ik twijfel een beetje maar misschien hoor jij het wel terug .
Helaas pindakaas.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zie mn edit... eventueel sample van een stukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |