Deze staat iig nog open...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
Je hoort heel vaak een liedje in clubs die als het volgt gaat:
Tu tu tu tu tududududutu tu tu tu tu TUDUDUDUDUTU!
Iedereen schreeuwt em altijd mee..
Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje
Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!
bedankt, groetjes
En ik geloof ook deze:quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:25 schreef fredjanssen het volgende:
Iemand die weet met welk nummer Lowlands Rave deel 1 eindigt, dus na Noisia Yellow Brick?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
ik zoek een dance nummer. volgens mij redelijk recent
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.
nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..
iemand een idee?
Het eerste wat in mij opkomt:quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje
Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!
bedankt, groetjes
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef DuranK het volgende:
bedankt, groetjes
Zo'n beschrijving kán maar duiden op 1 nummerquote:
Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:quote:Je hoort heel vaak een liedje in clubs die als het volgt gaat:
bedankt, groetjes
is het deze:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.
nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..
iemand een idee?
Je bent een topper!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:
Is het misschien deze:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
iemand een idee?
Geen Bob, maar misschien zoek je deze?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een liedje, het is een beetje rasta/jamaican.
Volgens mij is het van Bob Marley, en het is iets van I'm from jamaica, we call it. burning/merlin ik heb echt geen idee.
neeeeeeeeeeeeee het is echt rasta/jamaicanquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Geen Bob, maar misschien zoek je deze?
Out in the streets, they call it murder!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een liedje, het is een beetje rasta/jamaican.
Volgens mij is het van Bob Marley, en het is iets van I'm from jamaica, we call it. burning/merlin ik heb echt geen idee.
Heb je geen idee hoe de melodie of het refrein gaat ? Of iets anders herkenbaars ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:35 schreef Spittie het volgende:
Nog maar een keer proberen:
Ik zoek een (dance) nummer met een clip in een Chinese setting, een vrouwelijke zangeres die op een gegeven moment in een stoel zit en er een gay kapper verschillende kapsels bij haar knipt, in snel tempo.
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:48 schreef Dropdown het volgende:
Heb al een keer voor dit nummer gevraagd, maar kan mijn post niet meer vinden. Is een nogal vreemd liedje. Met een vage clip waar wat digitaal een paar ventjes een muziekclip spelen. Ze treden op voor een publiek. De ventjes zijn dik. Ook lopen ze op een toren een keer. De ventjes lijken een beetje op die van the Village people.
Alvast dank.
Vergeten te vermelden. Is nogal een blij muziekje. En was rond de tijd van Blue van Eiffel65. Dus ongeveer 10 jaar geleden.
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef Dropdown het volgende:
[..]20 Dansende dikzakjes voor jouw spot!
Deze?quote:Op zondag 5 september 2010 13:00 schreef Sh0t het volgende:
HaiIk zoek een nummer, maar heet er vrij weinig van. Het werd gister afgespeeld door de DJ, en het hoofdinstrument was een trompet, en ik kon enkel het woordje 'dance' onderscheiden! Het was een electro/house nummer
Wie kan me helpen
Huldequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:05 schreef Spittie het volgende:
[..]
Out in the streets, they call it murder!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |