abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:36:19 #1
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_86040666

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:39:58 #2
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_86040827
Help, ik zoek...#293 <---- vorige topic

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
Je hoort heel vaak een liedje in clubs die als het volgt gaat:

Tu tu tu tu tududududutu tu tu tu tu TUDUDUDUDUTU!

Iedereen schreeuwt em altijd mee..
Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje

Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!

bedankt, groetjes
Deze staat iig nog open...

En deze:

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:25 schreef fredjanssen het volgende:
Iemand die weet met welk nummer Lowlands Rave deel 1 eindigt, dus na Noisia Yellow Brick?

http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344
En ik geloof ook deze:

quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
ik zoek een dance nummer. volgens mij redelijk recent
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.

nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..

iemand een idee?

[ Bericht 18% gewijzigd door Roland1000 op 03-09-2010 21:45:33 ]
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_86040972
Weet iemand wat de muziek is die onder dit filmpje speelt? Superfijn!

Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_86041477
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:

Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje

Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!

bedankt, groetjes
Het eerste wat in mij opkomt:

pi_86042165
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef DuranK het volgende:

bedankt, groetjes
quote:
Het eerste wat in mij opkomt:

Zo'n beschrijving kán maar duiden op 1 nummer :P

And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_86045551
quote:

bedankt, groetjes
Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:

pi_86045901
tvp

Mag deze sticky?
pi_86050882
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef EvanStone het volgende:
tvp
Doen we niet meer.

quote:
Mag deze sticky?
Dat wel.
full stops and exclamation marks
  zaterdag 4 september 2010 @ 06:40:46 #9
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_86052736
quote:
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.

nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..

iemand een idee?
is het deze:
http://vimeo.com/5936810

of toch deze:

Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  zaterdag 4 september 2010 @ 08:35:26 #10
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_86053120
Nog maar een keer proberen:

Ik zoek een (dance) nummer met een clip in een Chinese setting, een vrouwelijke zangeres die op een gegeven moment in een stoel zit en er een gay kapper verschillende kapsels bij haar knipt, in snel tempo.

Alvast bedankt!
pi_86056237
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:

Je bent een topper!!!!
dankjewel!

zaak gesloten:)
(Y)
pi_86057276
quote:

iemand een idee?
Is het misschien deze:

pi_86057468
Ik zoek een liedje, het is een beetje rasta/jamaican.
Volgens mij is het van Bob Marley, en het is iets van I'm from jamaica, we call it. burning/merlin ik heb echt geen idee.
AJAX AMSTERDAM!
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:14:47 #14
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_86058246
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Volgens mij is het van Bob Marley, en het is iets van I'm from jamaica, we call it. burning/merlin ik heb echt geen idee.
Geen Bob, maar misschien zoek je deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_86058904
Er is ergens op Limewire een liedje dat niet is wat het blijkt te zijn.
Er zijn meerdere titels voor, maar de echte kan ik niet vinden. Linkin Park - What Ive done wordt het vaakst gebruikt.
Dat is het dus niet...
Maar ik vind het liedje een beetje leuk xD
't Begint vrijwel meteen met zang: 'In fear I'm drowning' of iets dergelijks... Enig idee wat het echte liedje is?
Alvast bedankt ^^

EDIT:

Ghehe, ik heb 'm gevonden ^^
Sorry :p
Tribal Ink - Refugee

[ Bericht 33% gewijzigd door Koekjee op 04-09-2010 14:15:24 ]
pi_86058962
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:14 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Geen Bob, maar misschien zoek je deze?

neeeeeeeeeeeeee het is echt rasta/jamaican
AJAX AMSTERDAM!
  zaterdag 4 september 2010 @ 15:05:42 #17
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_86061260
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Out in the streets, they call it murder!!!
pi_86062458
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 08:35 schreef Spittie het volgende:
Nog maar een keer proberen:

Ik zoek een (dance) nummer met een clip in een Chinese setting, een vrouwelijke zangeres die op een gegeven moment in een stoel zit en er een gay kapper verschillende kapsels bij haar knipt, in snel tempo.

Alvast bedankt!
Heb je geen idee hoe de melodie of het refrein gaat ? Of iets anders herkenbaars ?
pi_86063822
Heb al een keer voor dit nummer gevraagd, maar kan mijn post niet meer vinden ;(. Is een nogal vreemd liedje. Met een vage clip waar wat digitaal een paar ventjes een muziekclip spelen. Ze treden op voor een publiek. De ventjes zijn dik. Ook lopen ze op een toren een keer. De ventjes lijken een beetje op die van the Village people.

Alvast dank :D.

Vergeten te vermelden. Is nogal een blij muziekje. En was rond de tijd van Blue van Eiffel65. Dus ongeveer 10 jaar geleden.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:07:20 #20
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_86064275
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:48 schreef Dropdown het volgende:
Heb al een keer voor dit nummer gevraagd, maar kan mijn post niet meer vinden ;(. Is een nogal vreemd liedje. Met een vage clip waar wat digitaal een paar ventjes een muziekclip spelen. Ze treden op voor een publiek. De ventjes zijn dik. Ook lopen ze op een toren een keer. De ventjes lijken een beetje op die van the Village people.

Alvast dank :D.

Vergeten te vermelden. Is nogal een blij muziekje. En was rond de tijd van Blue van Eiffel65. Dus ongeveer 10 jaar geleden.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_86072017
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

_O_ 20 Dansende dikzakjes voor jouw spot!
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zondag 5 september 2010 @ 09:20:12 #22
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_86081954
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef Dropdown het volgende:

[..]

_O_ 20 Dansende dikzakjes voor jouw spot!
:D.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_86086098
Hai :D Ik zoek een nummer, maar heet er vrij weinig van. Het werd gister afgespeeld door de DJ, en het hoofdinstrument was een trompet, en ik kon enkel het woordje 'dance' onderscheiden! Het was een electro/house nummer :)

Wie kan me helpen :(
  zondag 5 september 2010 @ 13:27:10 #24
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_86086939
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:00 schreef Sh0t het volgende:
Hai :D Ik zoek een nummer, maar heet er vrij weinig van. Het werd gister afgespeeld door de DJ, en het hoofdinstrument was een trompet, en ik kon enkel het woordje 'dance' onderscheiden! Het was een electro/house nummer :)

Wie kan me helpen :(
Deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_86087037
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:05 schreef Spittie het volgende:

[..]

Out in the streets, they call it murder!!!
Hulde _O_
AJAX AMSTERDAM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')