Deze staat iig nog open...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
Je hoort heel vaak een liedje in clubs die als het volgt gaat:
Tu tu tu tu tududududutu tu tu tu tu TUDUDUDUDUTU!
Iedereen schreeuwt em altijd mee..
Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje
Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!
bedankt, groetjes
En ik geloof ook deze:quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:25 schreef fredjanssen het volgende:
Iemand die weet met welk nummer Lowlands Rave deel 1 eindigt, dus na Noisia Yellow Brick?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43852344
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
ik zoek een dance nummer. volgens mij redelijk recent
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.
nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..
iemand een idee?
Het eerste wat in mij opkomt:quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje
Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!
bedankt, groetjes
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef DuranK het volgende:
bedankt, groetjes
Zo'n beschrijving kán maar duiden op 1 nummerquote:
Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:quote:Je hoort heel vaak een liedje in clubs die als het volgt gaat:
bedankt, groetjes
is het deze:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.
nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..
iemand een idee?
Je bent een topper!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:
Is het misschien deze:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
iemand een idee?
Geen Bob, maar misschien zoek je deze?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een liedje, het is een beetje rasta/jamaican.
Volgens mij is het van Bob Marley, en het is iets van I'm from jamaica, we call it. burning/merlin ik heb echt geen idee.
neeeeeeeeeeeeee het is echt rasta/jamaicanquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Geen Bob, maar misschien zoek je deze?
Out in the streets, they call it murder!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een liedje, het is een beetje rasta/jamaican.
Volgens mij is het van Bob Marley, en het is iets van I'm from jamaica, we call it. burning/merlin ik heb echt geen idee.
Heb je geen idee hoe de melodie of het refrein gaat ? Of iets anders herkenbaars ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:35 schreef Spittie het volgende:
Nog maar een keer proberen:
Ik zoek een (dance) nummer met een clip in een Chinese setting, een vrouwelijke zangeres die op een gegeven moment in een stoel zit en er een gay kapper verschillende kapsels bij haar knipt, in snel tempo.
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:48 schreef Dropdown het volgende:
Heb al een keer voor dit nummer gevraagd, maar kan mijn post niet meer vinden. Is een nogal vreemd liedje. Met een vage clip waar wat digitaal een paar ventjes een muziekclip spelen. Ze treden op voor een publiek. De ventjes zijn dik. Ook lopen ze op een toren een keer. De ventjes lijken een beetje op die van the Village people.
Alvast dank.
Vergeten te vermelden. Is nogal een blij muziekje. En was rond de tijd van Blue van Eiffel65. Dus ongeveer 10 jaar geleden.
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:48 schreef Dropdown het volgende:
[..]20 Dansende dikzakjes voor jouw spot!
Deze?quote:Op zondag 5 september 2010 13:00 schreef Sh0t het volgende:
HaiIk zoek een nummer, maar heet er vrij weinig van. Het werd gister afgespeeld door de DJ, en het hoofdinstrument was een trompet, en ik kon enkel het woordje 'dance' onderscheiden! Het was een electro/house nummer
Wie kan me helpen
Huldequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:05 schreef Spittie het volgende:
[..]
Out in the streets, they call it murder!!!
Ik heb even Midomi gebruikt eerste 2 geen idee.quote:Op zondag 5 september 2010 13:44 schreef Thas het volgende:
Ik zat gisteren te luisteren naar Clubbin Live en DJ Jean At Work (SlamFM), en hoorde daar en aantal nummers waarvan ik graag zou weten hoe ze heten
Volgens mij klopt er echt niks van de playlists op de website, ik heb van sommige nummers de tijd dat ze gedraaid worden opgeschreven en als ik dan de nummers uit de playlists check rond die tijd klopt er echt niks van![]()
Gelukkig heb ik wel stukjes opgeslagen dus iemand weet vast wel hoe ze heten
http://www18.zippyshare.com/v/89821932/file.html
http://www18.zippyshare.com/v/61507174/file.html
http://www18.zippyshare.com/v/63380201/file.html
En dan bij http://www7.zippyshare.com/v/99260356/file.html hoor je DJ Jean op 0:55 zeggen "Daarna hoorde je Raven(?) met White(?)", maar als ik op die termen zoek is er echt nergens iets te vinden, iemand een idee welk nummer hij kan hebben bedoeld?
als iemand het probeert
Bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb even Midomi gebruikt eerste 2 geen idee.
3e =
Het kan zijn dat de playlist aankomende week nog geplaatst gaat worden op de Slamfm site.quote:Op zondag 5 september 2010 13:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Staat nergens in de playlists, dus die kloppen echt niet
Ik dacht altijd dat ze op zaterdag gewoon de vrijdag editie herhaaldenquote:Op zondag 5 september 2010 14:00 schreef Spittie het volgende:
De playlist op de SlamFM site is ook van vrijdag.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Nummer onder dit filmpje
http://www.liveleak.com/view?i=30e_1283577486
Kwam het op het FoK! blog tegen, naam staat niet in het commentaar en men is te retarded om credits te maken in het filmpje....
wow dat doe je snel, bedanktquote:
Geen dank.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:00 schreef Creeg het volgende:
Let's work together, come on come on let's work together.
Thnxquote:
Als je goed het laatste fragment beluisterd hoor je de arrogante Dj Jean zeggen dat de playlist op zijn site staat. Dj Ravin - White.quote:Op zondag 5 september 2010 13:44 schreef Thas het volgende:
Ik zat gisteren te luisteren naar Clubbin Live en DJ Jean At Work (SlamFM), en hoorde daar en aantal nummers waarvan ik graag zou weten hoe ze heten
Volgens mij klopt er echt niks van de playlists op de website, ik heb van sommige nummers de tijd dat ze gedraaid worden opgeschreven en als ik dan de nummers uit de playlists check rond die tijd klopt er echt niks van![]()
Gelukkig heb ik wel stukjes opgeslagen dus iemand weet vast wel hoe ze heten
http://www18.zippyshare.com/v/89821932/file.html
http://www18.zippyshare.com/v/61507174/file.html = Quintino vs The Partysquad - Fire (R3hab Remix)
http://www18.zippyshare.com/v/63380201/file.html = Norman Doray & David Tort - Chase The Sun (Original Mix)
En dan bij http://www7.zippyshare.com/v/99260356/file.html hoor je DJ Jean op 0:55 zeggen "Daarna hoorde je Raven(?) met White(?)", maar als ik op die termen zoek is er echt nergens iets te vinden, iemand een idee welk nummer hij kan hebben bedoeld?
als iemand het probeert
Als er lyrics aanwezig zijn heb ik daar natuurlijk al wel op gegooglet, dus daar ligt het niet aan![]()
Of een ander nummer van haar: http://www.youtube.com/results?search_query=a+fine+frenzy&aq=fquote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef holeki het volgende:
Ik zoek:
Een liedje ( volgens mij een country o.id. ) waar in de videoclip een roodharige dame zingt.
Volgens mij zaten er ook vallende bladeren in de videoclip.
Misschien ben ik heel scheef hoor, maar volgens mij zou dit de playlist moeten zijn http://www.slamfm.nl/page/radioprogrammadetail/8/35880, er staat geen nieuwere, en hier staat hij niet tussenquote:Op zondag 5 september 2010 23:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als je goed het laatste fragment beluisterd hoor je de arrogante Dj Jean zeggen dat de playlist op zijn site staat. Dj Ravin - White.
Hij verwijst naar zijn eigen websitequote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel scheef hoor, maar volgens mij zou dit de playlist moeten zijn http://www.slamfm.nl/page/radioprogrammadetail/8/35880, er staat geen nieuwere, en hier staat hij niet tussen
Erg bedanktquote:Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Hij verwijst naar zijn eigen websiteNiet die van SlamFM. Bovendien is die van SLAMFM helemaal niet up to date, 4 juni was de laatste wijziging.
edit: linkje
quote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit moet een soort Russisch volkslied zijn. Wie kent het?
Yeah, top gevonden. dank uquote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
??quote:Op maandag 6 september 2010 19:33 schreef turnazz het volgende:
ik heb een deuntje in mijn hoofd, het gefluit wat je in deze video hoort is van een ander liedje maar ik weet niet meer welke..
quote:
juistem deze kerel knows what Im talkin about, thanks Paul..quote:Op maandag 6 september 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 september 2010 19:40 schreef turnazz het volgende:
[..]
juistem deze kerel knows what Im talkin about, thanks Paul..
Deze mag eigenlijk wel in de OP, denk dat hij bij elk nummer van de reeks deze wel is gevraagdquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Kijkend naar de hoeveelheid tududu's lijkt mij deze het meest waarschijnlijk:
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 19:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Deze mag eigenlijk wel in de OP, denk dat hij bij elk nummer van de reeks deze wel is gevraagd
Is dat nummer er ook niet in een hardere versie?quote:Op maandag 6 september 2010 19:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Deze mag eigenlijk wel in de OP, denk dat hij bij elk nummer van de reeks deze wel is gevraagd
Explode (Seikos & Santoshi Remix)quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef bhm het volgende:
[..]
Is dat nummer er ook niet in een hardere versie?
Van dj korsakoff ofzo?
Ik heb de reclame niet gezien, maar ik vermoed dat het deze is:quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:07 schreef Zetfil het volgende:
Ik zag vandaag op veronica een reclame voor de film The Mexican. Ze hebben daar een nummer uit ergens begin deze eeuw voor gebruikt en ik kan niet op de naam komen. Ik heb ook al op internet gezocht, maar hij komt niet van de soundtrack en de reclame kan ik ook niet op youtube vinden.
Het nummer heeft een hiphop beat met een overheersende trompet als melodie, een beetje lastig uit te leggen.
Als iemand de reclame gezien heeft en het weet:
of dezequote:Op dinsdag 7 september 2010 00:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb de reclame niet gezien, maar ik vermoed dat het deze is:
Of deze:quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:50 schreef Spittie het volgende:
Wie weet welk nummer dit is..
Een getekende clip waarbij een astronautje in de ruimte allemaal voorbijkomende objecten moet ontwijken als in een computerspelletje, er staat ook een score bovenin beeld. Het is ook een soort muziek die je in een soortgelijke (NES) game zou verwachten.
Alvast bedankt!
Bedoel je deze misschien?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan de titel Sara/Sarah is of bevat.... waarschijnlijk een nederlandstalig nummer!
Alvast bedankt!
nee helaas, dit is de artiest Sarah, ik moet een titel met Sarah hebben... maar toch bedankt!quote:
Hoewel niet Nederlandstalig:quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan de titel Sara/Sarah is of bevat.... waarschijnlijk een nederlandstalig nummer!
Alvast bedankt!
Linkje zou handig zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef ToverBami het volgende:
Ik zoek een soort house nummer waarbij je een stem hoort die als instrument wordt gebruikt
Aardig recent. En staat op een aantal nummer gemixed zoals Quintino's twisted stereo. Die een uur duurt, komt het nummer voor rond 53 minuten. Alvast bedankt
Er is een site met muziekstatistieken van 3FM. Misschien staat hij daar tussen? En anders kunnen ze je hier wellicht helpen: [3FM #2197] Over 12 dagen is Dave Clarke jarig. Hoera!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Pablo88 het volgende:
Hoe heet dat nummer, dat ik al vaker bij Gerard Ekdom in de show heb gehoord, waarbij aan het begin van het nummer een heel recept op wordt genoemd om een taart? te bakken.
The XXquote:Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gister op 3FM heb gehoord (laat in de avond of snachts). Net lieten ze weer heel ff kort dat nummer horen, want dat nummer had een of andere prijs gewonnen. Ik verstond dat ze zoiets heten als 'the ex ex' (fonetisch gespeld, weet niet hoe je het schrijft dus, als ik daar op google kom ik nergens op uit).
Tis een beetje laidback/ melancholisch nummer en vrouw (en of de man meezingt weet ik niet eens meer) zingt vaak 'a-i-a-i-aaj' en ik verstond nog iets met sea en ocean of zo, voor de rest kan ik me geen tekst meer herinneren.
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:51 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Die zijn het idd, met Crystalised
Ik kan de aftiteling niet eens vinden. Shazam vindt ook niets bij mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef laucas het volgende:
vanaf 03:40 ogeveer in dit filmpje, nummer staat in de aftiteling maar kan m nergens vinden
Ja vreemd, in de aftiteling stond "juanitos - oriental fever" maar daar vind je echt niks op. Bedankt voor de moeite!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:15 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik kan de aftiteling niet eens vinden. Shazam vindt ook niets bij mij.
Ik dacht dat er Professor Kliq – Suburban Walkman stond?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:24 schreef laucas het volgende:
Ja vreemd, in de aftiteling stond "juanitos - oriental fever" maar daar vind je echt niks op. Bedankt voor de moeite!
Kloptquote:Op woensdag 8 september 2010 17:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Professor Kliq – Suburban Walkman stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door belsen op 08-09-2010 18:20:09 ]
Verwijder je link eens, dat mag niet.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:40 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Kloptbedankt!! krijg m alleen niet gedownloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door belsen op 08-09-2010 18:20:35 ]
Ik ken wel de soul stewquote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Pablo88 het volgende:
Hoe heet dat nummer, dat ik al vaker bij Gerard Ekdom in de show heb gehoord, waarbij aan het begin van het nummer een heel recept op wordt genoemd om een taart? te bakken.
Wel hetzelfde idee maar niet wat ik bedoel.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Pablo88 het volgende:
Lol, dat is idd diegene die ik bedoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |