Dat moet 'm wel zijn. Dacht er ook meteen aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef Janneke-04 het volgende:
Hmm, nee dat zijn ze niet,
Bedoel je met die kogel niet korn - freak on a leach?
Iemand anders die de misterieuze vrouw in de woestijn kent?
Deze misschien ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
hmm volgens mij niet helemaal de quote die je bedoeldequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef MagicMedicine het volgende:
Ik zoek een filmpje van Jimi Hendrix dat ik ooit gezien heb, maar nu ik hem nodig heb niet terug kan vinden.
Het is een live nummer (welke weet ik niet) dat hij introduceert met "This song is dedicated to all the boys who are in war right now" en dan denkt iedereen dat hij het over de Vietnam oorlog heeft, maar dan zegt hij iets van "Yeah, all the boys that are fighting for their rights in Chicago" of iets dergelijks.
Die quote wil ik gebruiken voor een paper, maar dan moet ik wel eerst de bron hebben.
Hi, het is Bloom met Peace of mind:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:06 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zoek nog steeds een liedje uit Oh Oh Cherso aflevering 5.
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
Het rustige liedje op tijdstip 5:25
Op de lyrics googlen levert niets op, dus ik hoop dat iemand de zangeres herkent.
Hee, dat is hem wel! Ik denk dat ik hem in mijn herinnering vervormd heb, dat verklaart wel waarom ik hem nooit kon vinden. Super bedankt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef Prixie het volgende:
[..]
hmm volgens mij niet helemaal de quote die je bedoelde
Je hebt hem al gevondenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef MagicMedicine het volgende:
Ik zoek een filmpje van Jimi Hendrix dat ik ooit gezien heb, maar nu ik hem nodig heb niet terug kan vinden.
Het is een live nummer (welke weet ik niet) dat hij introduceert met "This song is dedicated to all the boys who are in war right now" en dan denkt iedereen dat hij het over de Vietnam oorlog heeft, maar dan zegt hij iets van "Yeah, all the boys that are fighting for their rights in Chicago" of iets dergelijks.
Die quote wil ik gebruiken voor een paper, maar dan moet ik wel eerst de bron hebben.
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:47 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Hee, dat is hem wel! Ik denk dat ik hem in mijn herinnering vervormd heb, dat verklaart wel waarom ik hem nooit kon vinden. Super bedankt!
net het nummer geluisterd, maar da's niet het nummer uit oh oh chersoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hi, het is Bloom met Peace of mind:
Het liedje heet You, ik zie dat ik het verkeerde linkje geplaatst hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef kvd het volgende:
[..]
net het nummer geluisterd, maar da's niet het nummer uit oh oh cherso
neee, het is denk ik onmogelijk dat ie nog wordt gevonden, maar bedankt!quote:
Bedankt! Dat zijn zequote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hi, het is Bloom met Peace of mind:
Je zult het vooral moeten zoeken in de punk rock, grunge achtige nummers ... Moet zeggen trouwens dat Pearl Jam er wel op lijkt, maar is het helaas niet. Tijd en periode kloppen ook aardig, zal namelijk ergens rond 1994/1995 zijn geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 04:22 schreef Roolio het volgende:
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:47 schreef Rene_Himself het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer waar ik korte stukken tekst van heb onthouden. Het nummer is wel een jaartje of 15-20 oud ben ik bang en hoorde ik destijds als achtergrond bij een snowboardvideo wat volgens mij op MTV werd uitgezonden (een serie zelfs meen ik)
Maargoed het nummer; Ref: "Easy, tell me something I do not know", "Step u to the clowds, you had to look around" "When you're loaded every day .... " Ik was nog jong en mijn engels was beroerd maar dit zou het moeten zijn, ongeveer dan.
Verder denk ik dat het een alternatief bandje zou moeten zijn, en weet eigenlijk niet eens of ze heel bekend zijn. Hopelijk weten jullie meer !
Misschien Dissident van Pearl Jam?
She had to turn around" ipv "You had to look around"
"But she sold him to the state" ipv "When you're loaded every day"
"Soon he was low" ipv "something i do not know"
"what to say" ipv "When you're loaded every day"
Beetje vergezocht misschien, maar wel rond de goede tijd. (1994)
Welk genre muziek is het ongeveer?
het klinkt als Abba, maar dat zal het wel niet zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef artelligence het volgende:
Ik heb daar dus heel vaak last van. Dan ligt een woord, een naam of wat dan ook op het puntje van mijn tong maar ik kom er maar niet op! (korsakoff?)
In dit geval dus een band, die uit twee vrouwen en twee mannen bestaat. Alle vier lang haar, beetje hippy-achtig. Als ik me niet vergis zijn het twee stellen en zijn twee van hun ook broer en zus. Maar ik kan er naast zitten. Ik geloof dat ze ook op LL hebben gestaan een x aantal jaar terug. Muziek klinkt een beetje als (het nummer When The War Ends van) Portugal. The Man.
Kan iemand me helpen? Thnx!
Lijkt me The Magic Numbers, toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef artelligence het volgende:
Ik heb daar dus heel vaak last van. Dan ligt een woord, een naam of wat dan ook op het puntje van mijn tong maar ik kom er maar niet op! (korsakoff?)
In dit geval dus een band, die uit twee vrouwen en twee mannen bestaat. Alle vier lang haar, beetje hippy-achtig. Als ik me niet vergis zijn het twee stellen en zijn twee van hun ook broer en zus. Maar ik kan er naast zitten. Ik geloof dat ze ook op LL hebben gestaan een x aantal jaar terug. Muziek klinkt een beetje als (het nummer When The War Ends van) Portugal. The Man.
Kan iemand me helpen? Thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |