Braveheart wellicht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:30 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=223728/page=1
luisteren vanaf 15:25
Ik weet dat het afkomstig is uit een film
Waarschijnlijk U2 - Discothequequote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef missconfused het volgende:
Ik zoek een band (denk metal geen idee) die in hun clip de village people na doe iemand enig idee welke dat is?
Er zit in elk geval een verkracht stukje in van Doop - Doop Song. Wat er daarna allemaal gebeurt weet ik niet...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:14 schreef Spittie het volgende:
Ik wil graag weten hoe het eerste nummer heet in deze video (0:25 tot 1:30)
Alvast bedankt!
Is het niet Jupiter van Gustav Holst?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:30 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=223728/page=1
luisteren vanaf 15:25
Ik weet dat het afkomstig is uit een film
Deze?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:27 schreef Mandal het volgende:
Ik dacht eerst dat het Take That was, maar ik kan het niet meer vinden. Het was een band van meerdere mannen die in winterkleding rondliepen. Muts e.d. en het begon in de videoclip te regenen enz. terwijl hun winterkleding aanbleef en je zag het water erin stromen enz.
Nog maar een keer, geen Chemical Brothers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef seto het volgende:
House nummer van een paar jaar geleden met als clip vissen in een aquarium, weet iemand welke ik bedoel? Was een best chill nummer.
Idd, zal wel een remix zijn. Thanx anyway!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zit in elk geval een verkracht stukje in van Doop - Doop Song. Wat er daarna allemaal gebeurt weet ik niet...
Is het nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:13 schreef Spittie het volgende:
[..]
Idd, zal wel een remix zijn. Thanx anyway!
van wikiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef elkravo het volgende:
Is dit ooit op plaat/cd verschenen? Welk album?
dus dat wordt op zoek naar bootlegsquote:In 1981–1983, Mercury recorded several tracks with Michael Jackson, including a demo of "State of Shock", "Victory" and "There Must Be More to Life Than This"; none of these collaborations were officially released, although bootleg recordings exist. Jackson went on to record the former song with Mick Jagger for The Jacksons's album Victory, and Mercury included the solo version of the latter song on his Mr. Bad Guy album.
En naar de juiste spellingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef elkravo het volgende:
Is dit ooit op plaat/cd verschenen? Welk album?
[..]
dus dat wordt op zoek naar bootlegs
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:23 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.planethollywoo(...)/property-home.shtml
Hoe heet het nummer dat wordt afgespeeld op de homepagina?
Nice, good one!quote:
Het is 'life' ipv 'live' in die clip die werd gepost. Maar never mind, ik ben een mierenneuker (of was het nou miereneuker?).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:03 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
ik mis geloof ik iets???? (of het is te laat)
ik dacht al dat ik iets verkeerd had opgeschreven (wel vaker last vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:39 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het is 'life' ipv 'live' in die clip die werd gepost. Maar never mind, ik ben een mierenneuker (of was het nou miereneuker?).
Ga er gewoon niet op in.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:44 schreef kvd het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik iets verkeerd had opgeschreven (wel vaker last van), maar kon nu zelf al niets vinden.
Enne....miereNNneuker.....als het een hondeNhok is omdat er meerdere honden in kunnen, en panneNkoek omdat de koeken in meerdere pannen kunnen worden gebakken, zal het wel miereNNeuker zijn omdat je meerdere mieren kan.....afijn.....you get the picture
en jij denkt dat ik een serieus antwoord aan het geven ben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ga er gewoon niet op in.hij weet zelf ook wel hoe hij mierenneuker moet schrijven. Tenzij hij helemaal heeft lopen opzoeken wanneer het live is en wanneer life. Nou ja ieder zo zijn meuk. Hij probeert gewoon lollig te doen.
Ik heb er maar één reactie voor:
Volg je eigen advies dan ook op. Die uiterst interessante discussie is hier nu klaar overigens.quote:
Welke aflevering?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef kvd het volgende:
Goed idee
The_Chosen_1, had jij heel toevallig RTL nog gemaild over dat mooie rustige nummer uit Oh Oh Cherso? Vraag me af of iemand al weet welk nummer dat is, klonkt wel lekker
Aflevering 5, vanaf 5.26 minuten, rustig nummer, wordt steeds afgewisseld met een ander nummer, gaat tot ongeveer 6 minuten door. Iemand anders had erom gevraagd, maar omdanks dat de stem bekend voor komt, was het tot nu toe niet te vinden.quote:
Mmh, verder dan de Nerdee - It's The Way kom ik ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 04:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Aflevering 5, vanaf 5.26 minuten, rustig nummer, wordt steeds afgewisseld met een ander nummer, gaat tot ongeveer 6 minuten door. Iemand anders had erom gevraagd, maar omdanks dat de stem bekend voor komt, was het tot nu toe niet te vinden.
Afllevering staat als het goed is hier
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Muziekkenners, even een vraagje, waar lijkt dat keyboard/synthesyser stukje in dit liedje op:
tuditudituditudi tututututututu (die laatste gaat dan omlaag) is wat vaag in mijn geheugen zit. Misschien iets van trentemöller ofzo?
Ik vind het wel een beetje op Tubular Bells lijken.quote:
Mja, nu je het zo zegt, maar dat is niet het nummer wat ik in mijn gedachten had. Ken die band ook niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje op Tubular Bells lijken.
Naar dit nummer ben ik ook op zoek. Ongelooflijk dat het gewoon onvindbaar is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 04:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Aflevering 5, vanaf 5.26 minuten, rustig nummer, wordt steeds afgewisseld met een ander nummer, gaat tot ongeveer 6 minuten door. Iemand anders had erom gevraagd, maar omdanks dat de stem bekend voor komt, was het tot nu toe niet te vinden.
Afllevering staat als het goed is hier
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
de 2 afrikaans-achtige die in me opkomen:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
nee allemaal niet, maar bedankt voor het zoeken!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef kvd het volgende:
[..]
de 2 afrikaans-achtige die in me opkomen:
beetje minder afrikaans, qua teksten
Gokje:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
en anders is het jammer
nee ook niet, maar bedankt.quote:
Al eens geprobeerd richting RTL te mailen ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
Naar dit nummer ben ik ook op zoek. Ongelooflijk dat het gewoon onvindbaar is.
Lyrics hoorbaar in oh oh Cherso:
"It's the little things you say, that make or break my day
And it's the way you love me more
And it's the way you hold my hand
And I don't understand but you see through."
Dat komt niet overeen met de lyrics van It's the way van Nerdee.
http://www.hitslyrics.com(...)y-lyrics-547998.html
Die is het dus denk ik niet.
Ladysmith Black Mambazo misschien??quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
en anders is het jammer
ook niet, maar bedankt!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Aybabtu het volgende:
[..]
Ladysmith Black Mambazo misschien??
nee uit, en thuis regel ik meestal een muziekje, en deze wil ik graag toevoegen aan m'n collectie dus vandaar!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Aybabtu het volgende:
Was het een thuiswedstrijd? (dan zou je eventueel het mannetje kunnen vragen dat verantwoordelijk is voor de muziek)
Gossip met Heavy Crossquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik zoek de titelsong van benelux next top model! Wie weet het?
Nee had ik nog niet gedaan. Nu overigens wel al, ik laat het wel weten zodra ik bericht heb. Ik hoop dat ze erop reageren...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef kvd het volgende:
Goed idee
The_Chosen_1, had jij heel toevallig RTL nog gemaild over dat mooie rustige nummer uit Oh Oh Cherso? Vraag me af of iemand al weet welk nummer dat is, klonkt wel lekker
Je moet inloggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef Aybabtu het volgende:
Please help.
Deze blijkt heel erg moeilijk te zijn... Ik heb het al aan zo veel mensen gevraagd, maar werkelijk niemand weet het.
Dikke (virtuele) kus voor degene die het weet!
http://www.watzatsong.com/EN/my-queries/0.html
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
en anders is het jammer
"You need to be logged in to access this page."quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef Aybabtu het volgende:
http://www.watzatsong.com/EN/my-queries/0.html
Oh wat erg! Rookie mistakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |