Ik kan het iedereen aanradenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:33 schreef alors het volgende:
Ik ben gisteravond geweest en het was echt super! Ze waren de Edison aan het vieren en hadden al een slokje opBij het eerste nummer wilde het geluid niet meewerken, al weet ik niet of dat nou echt niet wilde of een grap was van de geluidsman, de sfeer was daar wel naar namelijk. Toen ging Tim het helemaal akoestisch doen zonder microfoon en versterking, zaal muisstil. Heel erg mooi
Veel nieuwe nummers waarvan ik een paar al in Zwolle had gehoord, helaas geen Only Waiting.
Verder gewoon een heel leuk en goed optreden![]()
We liepen eerst verkeerd en toen liepen we blijkbaar achter de oefenruimte langs en ik hoorde wel gepingel, maar ik dacht dat kun je vast niet zien. Alleen toen ik door het raam keek zag ik daar gewoon Tim en Matthijs zitten oefenen![]()
Voorprogramma Tommy Ebbens was ook goed, dat eerste nummer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc
Thnx!quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh dit nr ben ik echt zo kotsbeu.
Fireflies
Doet me wel een beetje denken aan de winter en de sneeuw enzoquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat geen huwelijk+kinderen gaat worden.
12:36| Big Brovaz - Nu Flowquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Big Brovaz aanstaande ?
Of is die al geweest ?
Ok, ik zag hem bij 'Now Playing' staan maar toen waren er al 2 andere platen geweest dus ik dacht dan zal die wel aanstaande zijn, niet dus.quote:
nou iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:02 schreef Paul-89 het volgende:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken om iemand anders zijn geaardheid.
Ik moet vooral heel erg aan Jean Michel Jarre denken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Muziekkenners, even een vraagje, waar lijkt dat keyboard/synthesyser stukje in dit liedje op:
tuditudituditudi tututututututu (die laatste gaat dan omlaag) is wat vaag in mijn geheugen zit. Misschien iets van trentemöller ofzo?
link?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet vooral heel erg aan Jean Michel Jarre denken.
Jean Michel Jarre hoor je te kennen. En ik ben te lui om op te zoeken welke van JMJ me er het meeste aan doet denken. Haast alles, denk ik. Google is your friend, succes!quote:
Ja, ik bedoel dus welke van JMJquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jean Michel Jarre hoor je te kennen. En ik ben te lui om op te zoeken welke van JMJ me er het meeste aan doet denken. Haast alles, denk ik. Google is your friend, succes!
Dat zeg ik, dat zoek je zelf maar uit. Je dacht toch niet da'k op m'n vrije zondagmiddag JMJ ga luisteren?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |