Welke reclame van WWF?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zoek dat liedje uit de WWF reclame, ik vind het niet op die sites.
Volgende wilde gokquote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek trouwens al jaren een liedje uit denk ik midden jaren '90.
Het genre was dance, en het had een herkenbaar lalala-melodietje.
In de clip was een man te zien, die op een tafel lag. Er kwam ook een soort van paars bloed in voor.
De makers kwamen uit Italië dacht ik, maar er werd Engels gezongen door een vrouw met een lage stem.
Waarin een tekenhand het geweer omtekent in een gieter.quote:
Jaaaaa dat is 'm ja. Mijn omschrijving klopt niet helemaal, maar het is zo lang geledenquote:
Heel graag gedaan!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jaaaaa dat is 'm ja. Mijn omschrijving klopt niet helemaal, maar het is zo lang geleden![]()
Bedankt!![]()
Oldschool eurodancequote:
gokjequote:Op donderdag 30 september 2010 02:43 schreef waffles het volgende:
Ik ben op zoek naar een popnummer uit eind jaren 80/begin jaren 90. Het is door een vrouw gezongen en het nummer klinkt een beetje Arabisch. In het refrein haalt ze met haar stem uit(weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden). Het was niet zo'n grote hit dacht ik. In de clip zie je haar in een woestijn (als ik me niet vergis, want het is wel erg lang geleden).
Ja, dat weten we nu welquote:Op donderdag 30 september 2010 11:52 schreef expiratorial het volgende:
er zit de hele tijd een riedeltje in mn hoofd,het is een stukje van het refrein gezongen door volgens mij een jonge vrouw. het is iets van ''oh no,why dont you go go?'' dit is een rustig stukje en dan word het gevolgd door een drukker stukje dat begint en gaat zoiets als ''nobody does it (.....) anymore'' het is een bekend en recent nummer. misschien is het wel een rotnummer,weet ik niet. maar wil weten wat het is!
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:53 schreef Givenchi3 het volgende:
Beste lezer,
Ik hoorde laatst in een voorstukje van pimp my ride een nummertje. Een soort van hip hop nummertje en het meest voorkomende woord is bumblebee haha. Weet iemand welk nummertje ik bedoel?
1. 2.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:58 schreef Hellrazor het volgende:
hey ik ben op zoek naar 2 nummertjes zijn alle bij best bekend denk ik
1e is een Frans nummer dacht ik en het refrein gaat iets met daddy was the king of the jungle ofzo met een beetje vage clip genre hier weet ik niet
2e herriner ik me alleen de clip van met pixel mannetje dat een hele reis maakt en bij het einde een bom laat ontploffen ofzo een vrolijk elektronisch nummer genre weet ik echt niet
http://www.dailymotion.co(...)enior-move-your-feetquote:Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Hellrazor het volgende:
1e is goed thanks
alleen de 2e niet het is echt zo een 2d clip met een pixel mannetje
Deze?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Hellrazor het volgende:
1e is goed thanks
alleen de 2e niet het is echt zo een 2d clip met een pixel mannetje
Geen dankquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef 1234sjors het volgende:
help, ik zoek een nummer:
http://www.tmf.nl/video/50595
je moet ff kijken bij 18.14 minuten dan vind je deuntje iets van tutu tutu tudududutu.
als je het liedje weet wil je dan alsjeblieft ff reageren
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:53 schreef 1234sjors het volgende:
thanks XD, weet je toevoellig ook het liedje wat daarvoor kwam ?
foutje.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Kabelventje het volgende:
Derde Poging !!
Achtergrond muziekje uit een scene van Benidorm Bastard gezocht.
Ik heb het nu een paar keer voorbij zien komen maar heb geen idee
wie dit is en hoe het heet.
Wie kan mij helpen ???
Klik linkje en druk het "play" knopje om het fragmentje te beluisteren
http://andre.commtech.nl/
Alvast bedankt
Ik zat naar mn eigen muziek te luisteren, dacht dat hij autoplay zou doen. Dacht dus dat het de artiest was waar ik naar aan het luisteren was.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef een2drie het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin af en toe "HAKKKUUUUH" wordt geschreeuwd?
Sorry dat ik telkens zo snel post maar ik kan er vrij slecht tegen om nummers in mijn hoofd te hebben en zou graag dus het liedje willen vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Compass het volgende:
[..]
Hier een link naar een video waarin hij direct afgespeeld word (op shane's stem na dan)
Echt ik moet dit nummer! haha heb al google gebruikt en overal dezelfde vraag naar ht nummer maar nergens de naam
Ja, want iedereen heeft maar 50 berichten per pagina als standaard ingesteldquote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Compass het volgende:
[..]
Sorry dat ik telkens zo snel post maar ik kan er vrij slecht tegen om nummers in mijn hoofd te hebben en zou graag dus het liedje willen vinden(en omdat hij beetje verdween op de vorige pagina)
Ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, want iedereen heeft maar 50 berichten per pagina als standaard ingesteld
Alleen die maffe designers niet geloof ikquote:
Ja, hè.. Het is dan ook Gabber Piet.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef een2drie het volgende:
[..]
Dat zal hem wel zijn
Hij valt wel tegen... ik had iets anders verwacht
bedoel je deze?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef mcf het volgende:
De originele versie waar weird al zo'n starwars nummer van heeft gemaakt??
Deze?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Oeh ik zoek nog een liedje. Het is een best wel oud liedje geloof ik, gezongen door een vrouw en de enige woorden die ik hoorde waren: The night we met...'' Hoorde het net bij madiwodo en ik ken het maar de titel niet.
Omg dankjequote:
Ik heb hem met Midomi 'getaged' maar geen resultaat, ook even goed naar de lyrics geluisterd en die gegoogeld ook dat zonder succes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Dat nummer dat in oh oh cherso werd gebruikt toen Sterretje met gerrit bezig was.
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
5.35 ofzoiets.
Bijvoorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |