Jan krijgt nog een papfles 'smorgens, en 's avonds een pyamapapje, ook uit de fles. De rest drinkt hij uit bekers of tuitbekers. ik kijk als hij een jaar of twee is geweest wel eens om daar mee te stoppen. K heb geen zin in drama, en nu zeker niet, omdat we waarschijnlijk gaan verhuizen binnenkort. en wat karin zegt: wat niet weet wat niet deert ...quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Basboussa het volgende:
Rocka gefeliciteerd!
En huup wat een gekwakkel allemaal toch!
De dame hier is druk bezig met kettinkjes, haarbanden en een telefoon. Zucht... Had/heeft wel 'pink eye' vorige week, in combinatie met een verkoudheidje. Nu aan de oogdroppels, en daar blijft ze, na te hebben uitgevonden dat het toch niet zoveel pijn doet, gewoon rustig voor zitten...
Wanneer stopten jullie trouwens met de fles? Den arts vindt het hoogste tijd om daarmee te stoppen, maar ze hangt zo graag met de fles voor slapengaan op de bank enzo. Nu kan ze heel netjes uit bekertjes drinken (als ze dat wil), maar ik vind het zo makkelijk eigenlijk. Puur eigenbelang dus, maar misschien niet zo gezond (tandjes ed). Ze drinkt nauwelijks uit tuitbekers, rietjesbekers ed, alleen dus 2 flesjes per dag. (18 maanden)
Wie hou je dan voor de gek? Die arts zegt het toch niet om te pesten? Ik ben niet anti fles, hoor, maar vind dit argument wel een beetje gek.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan krijgt nog een papfles 'smorgens, en 's avonds een pyamapapje, ook uit de fles. De rest drinkt hij uit bekers of tuitbekers. ik kijk als hij een jaar of twee is geweest wel eens om daar mee te stoppen. K heb geen zin in drama, en nu zeker niet, omdat we waarschijnlijk gaan verhuizen binnenkort. en wat karin zegt: wat niet weet wat niet deert ...
ik houd niemand voor de gek. vind ik niet althans, Jan drinkt toch keurig uit een beker en / of tuitbeker? dat hij vooral 's avonds nog behoefte heeft aan die fles, geen arts kan mij ervan overtuigen dat het goed is om je kind iets te onthouden wat hem kalmeert/helpt rustiger te worden voor het slapen gaan. (en dat doet het bij Jan dus wel iig, zonder fles is hij veel drukker en kan dan dus niet in slaap vallen)quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wie hou je dan voor de gek? Die arts zegt het toch niet om te pesten? Ik ben niet anti fles, hoor, maar vind dit argument wel een beetje gek.
Ik zit me ook wel eens af te vragen wanneer en hoe we hier met de fles moeten stoppen. Lente krijgt nog borstvoeding, ook op het kdv een afgekolfd en opgewarmd flesje. Is het gek om hier nog even mee door gaan of is het handiger om het koud uit een (tuit)beker te geven. Hoe doen 'normale'kindjes van één dat die koeienmelk drinken? Toch ook gewoon uit een beker?
hmm nou het is een advies lijkt me, mag natuurlijk zelf weten of ik het opvolg of niet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wie hou je dan voor de gek? Die arts zegt het toch niet om te pesten? Ik ben niet anti fles, hoor, maar vind dit argument wel een beetje gek.
Bij Senna duurt het wel eens lang, hoor. TEnmsinte, het drinken eerst, en dan nog even hangen voor ze klaar is om naar bed te gaan. Waarom zou het in jouw ogen een probleem zijn als het een half uur duurt?quote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Trol! ;-)
Ik zeg het dan liever niet, krijg dan een preek en daar heb ik toch geen zin in.
Ze geven ook hele goeie adviezen waar ik wel wat mee doe, en dingen die ik anders wil doen die doe ik anders.
Daarbij, ik zie niet in wat er slecht aan is om voor het slapen gaan een flesje melk te drinken.
Als het nou een half uur zou duren?.....
klopt!quote:Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef Nijna het volgende:
Iris drinkt 's morgens en voor ze 's middags gaat slapen een flesje met melk. Verder drinkt ze uit een rietjesbeker en tussen de middag een beetje uit een beker om te oefenen.
Mirte heeft tot aan onze vakantie van de zomer 's morgens haar melk nog uit een fles met tuit gehad, vond ze lekker. Terwijl ze de rest eigenlijk allemaal uit een beker dronk. Toen we op vakantie gingen hebben we de fles niet meegenomen voor haar en daarna ook niet meer gegeven. Ze drinkt haar melk nog wel warm 's morgens (bijna 3 nu).
Is het niet zo dat ze van de fles af willen voor de mondmotoriek en omdat het slecht voor de tanden is als een kindje constant slokjes blijft nemen uit een fles? Ik heb zelf zoiets als ze ook uit andere bekers drinken en niet constant maar kleine slokjes nemen, zal het allemaal best wel los lopen. Want qua slecht voor de tanden kan ik me niet voorstellen dat uit een fles drinken schadelijker zou zijn dan uit een beker, maar goed ik heb er niet voor geleerd.
Tyler is niet meer in het ziekenhuis, ook niet thuis. Maar bij mijn ouders.quote:Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef bodpa09 het volgende:
Ingrid, hadden jullie vandaag gesprek in het ziekenhuis over Tyler?
Eigenlijk eet ze zowat alles gewoon mee: pasta, broodkorstjes, risotto, pannenkoeken, plakjes kaas, koekjes etc. Ik heb niet echt het idee dat ze er heel veel last van heeft. Alleen bv harde pistoletjes geef ik niet zo snel. Dan krijgt ze een zacht broodje. En kijk het heeft natuurlijk ook voordelen. Na de laatste fles hoeven wij lekker geen tandjes te poetsenquote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Chan het volgende:
Stiemie ik vroeg me al af hoe je dat met eten doet voor Esmee, maar alleen maar zachte dingen dus? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, Timo heeft haast zn complete gebit al(hij moet de 4 achterste kiezen nog en zn onderste hoektanden, maar die onderste hoektanden lijken al een klein beetje in aantocht ook..)
of eventueel een heel klein beetje chocolademelkpoeder erdoor... beetje de smaak maskerenquote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stiemie het volgende:
melk met water? Tsja ze vindt het gewoon vies lijkt wel. En ik geef 'r groot gelijk want lust ook geen melk. Maar ik ga het aanlengen eens proberen!
quote:Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef Stiemie het volgende:
Wij "mochten" van het cb ook al overgaan op gewone melk, maar mevrouw vindt het blijkbaar niet lekker want na 1 slokje slingert ze de fles met gewone melk wegDus daar moeten we nog even een oplossing voor bedenken en tot die tijd krijgt ze maar gewoon nutrilon 3
herkenbaarquote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stiemie het volgende:
melk met water? Tsja ze vindt het gewoon vies lijkt wel. En ik geef 'r groot gelijk want lust ook geen melk. Maar ik ga het aanlengen eens proberen!
Oh nee hoor, dat wil ik echt niet. Tuurlijk zal ze dat vast wel lekker vinden (ik ook namelijk), maar dan kan ik net zo goed ranja ofzo gaan geven. Van mij hoeft ze niet perse melk te drinken. Thee ofzo is ook goed. Binnenkort maar eens gaan proberenquote:Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
of eventueel een heel klein beetje chocolademelkpoeder erdoor... beetje de smaak maskeren
Nu ik Esmee bij mooi weer ook op de grond kan zetten zodat ze rond kan scharrelen, zet ik de loopfiets gewoon in de wagenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef Nijna het volgende:
Echt waar Stiemieongelooflijk... Kan je het fietsje anders niet gewoon met zo'n kettingslot ergens vastzetten zodat je dat misschien niet hebt? Irritant lijkt me.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Stiemie. Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...
Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad. Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Helaas houdt het wonen vlakbij de binnenstad ook in dat er veel ouders zijn die denken dat hun kind eeeehhh....heel bijzonder is. Echt we hebben al een paar keer gedoe gehad omdat er een Roderick/Willemijn in zijn/haar egoistische periode zat. En het was dan vaak niet echt de vraag van wie ze dat hadden
Geweldig! Zulk soort dingen komen vaak wel in me op, maar uitvoeren is weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Stiemie. Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...
Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad. Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Zou goed kunnen hoor, dat ik het eerder heb verteldquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt?
Wat een briljante actie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik vandaag thuiskwam van het werk kwam ze op me afgerend "mama" met een blije lach![]()
Dát dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!
komt vast van de webcamcamcamquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
Ja hallo zeg, dat moet je vooral ook 1 grote staart achter op haar hoofd maken, en óf ze dan groot lijkt!!![]()
Heeeerlijk Huups! Wat jammer toch dat je die gave vaak verliest om je zo heerlijk bezig te kunnen houden met kleine simpele dingen! dat soort op dat moment uit het leven gegrepen filmpjes en foto's vind ik de allermooiste! en volgens mij zit er een superdiepe bodem in de curverbakhet geluid komt een halve seconden later dan het blokje, ik mistte nog net de echo echo echo
Maarten ruimt zijn potloden op in een doos die nog bij ons in de woonkamer staat...quote:Op woensdag 29 september 2010 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar stopt alles door het kattenluikje.Ik breek regelmatig mijn nek als ik de bijkeuken in stap.
Zijn fles, legoblokjes, stapelbekers, alles wat past gaat naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Estrys op 29-09-2010 09:24:25 ]ti amo più di ieri ma meno di domani
Dat verschilt per kindje, kan allebei. Bij Seb duurde het enorm lang, die was erg onzeker en bang om te vallen. Volgens mij liet hij ineens de tafel los, eerst per ongeluk. Daarna werd hij wat zekerder van zijn zaak.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:zonder al te erge drama's zijn hier tand 3 & 4 nu echt door, tand 5 & 6 volgen waarschijnlijk morgen.
FTA, klinkt heel schattig en praktisch. Weet je tenminste waar je moet zoeken.
Hoe gaan kindjes trouwens los staan? Wij laten Driekus nu telkens even los staan als we em neer zetten, maar hij maakt verder geen aanstalten om het zelf te doen als ie zelf gaat staan. Laten ze de tafel gewoon los of gaan ze echt vanuit hurk omhoog ofzo? Ik kan me er even niets bij voorstellen...
Oh, zo hebben wij meerdere verstoppingen gehad.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:23 schreef Marie79 het volgende:
Estrys, herkenbare fotoMaarten die trekt alleen het wc papier gelijk de wc in om dan door te kunnen trekken
As we speak was hij net (gelukkig alleen maar) de wc aan het doortrekken
Wat lief!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Ach.. die van mij smeert zich in met creme, jat mijn oogschaduw, smeert dat op zijn wangen, loopt graag met kettingen terwijl hij "mooooooi" verzucht. Dat zegt ie trouwens ook als ik in BH sta ;-)
Ik wil je lief niet bang maken Oeke, maar auto's zijn hier veruit favoriet. En treinen, bussen, tractors.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Leuk dat zo'n kindje steeds meer eigenheid krijgt, ik ben zo benieuwd waar Ko over een half jaar mee speelt.
hahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat ik Seb zijn liefde voor poetsen en auto's eens moet gaan combineren, bedenk ik me. Mijn auto moet nog gewassen. Jammer dat we dat bij ons nieuwe huis niet meer mogen (auto wassen), denk dat mijn auto anders altijd spik en span zou zijn
Nope, want het ging een tijdje heel goed, tot ze de prikken kregen en da's nu zo'n vier weken geleden. Echt, iedere keer als wij denken: hehe, het wordt echt beter nu", dan gebeurt er weer iets. Afgelopen nacht was wel weer een toppunt. Manlief is niet zo van 'de middeltjes'. Gebruiken jullie t nu ook nog voor Tess?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, heb je kindival van vsm al eens geprobeerd??
Vannacht ging het als volgt: (tijden zijn ongeveer hoor, had een slaaphoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef oeke het volgende:
Poeh, zwaar hoor, Mikoxx.
Wat doen jullie nu in zo'n nacht?
in verband met de hemelwaterafvoer, het water gaat niet het riool inquote:Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef oeke het volgende:Wat goed van Amelie!
![]()
Haha, dat voorover laten vallen herken ik wel. Gewoon die laatste stapjes niet meer willen zetten.![]()
Oh, wat gaat het toch snel allemaal, als we straks meeten, dan kunnen Ko en Amelie samen een ommetje gaan maken.![]()
Estrys, dat vind ik een heel goed plan! Jammer dat het niet meer zo warm is, anders zou het helemaal leuk zijn!
Waarom mag je trouwens bij je nieuwe huis je auto niet wassen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ameliewat goed
ti amo più di ieri ma meno di domani
Dan zou ik het niet gebruikenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, we zijn er weer mee begonnen. Tess is zo onrustig. Tis homeopatisch, baadt het niet, het schaadt ook nier.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet gebruiken![]()
flauw
Af en toe zou je toch denken dat bepaalde protocollen ietsje te ver doorslaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler mag nog steeds niet naar huis en dat is *PIEP!*
Volgens hun is het nog niet veilig genoeg thuis.
Wel fijn om hier mijn/ons ei kwijt te kunnen!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Estrys het volgende:
Kunnen ze gewoon 'zomaar' zeggen dat je kind niet naar huis mag omdat jij misschien weleens depressief zou kunnen zijn? Zonder een diagnose van een arts kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat je depressief bent? En Kim dan? Die is toch wel gewoon thuis? En er is toch ook nog een vader in het geheel. Ik snap dr niks van
Wat frustrerend moet dit allemaal zijn voor jullie zegen hoe moet het voor Tyler zijn
Bel maar ff als je tijd hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Noli. het volgende:![]()
Schijnbaar is het in hun ogen dus nooit goed, wat je ook doet..![]()
Maareh dus wel een exemplaar met PMS?
Psies, dat dus... Maakt het allemaal niet makkelijker, maar ik ga er maar vanuit dat niemand dit doet om 'mensen te pesten'. Kan onnodig zijn, maar dan willen ze dat eerst wel garanderen natuurlijk...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig.Ik vind het te lastig op op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.
Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal.
Ik snap het. Daarom moeten ze tegenwoordig ook dingen sneller onderzoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig.Ik vind het te lastig om op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.
Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal.
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Amélielopen, wow!
mikoxx, het klinkt echt heel zwaar, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Misschien kun je iets met het boekje dat Wupwup laatst aanraadde: Lekker slapen zonder huilen. Als je interesse hebt, zoek ik in m'n pm even de schrijfster voor je.
Ingrid, moeilijke situatie, heel naar voor jullie. Ik sluit me wel aan bij wat Sserpente zegt.
En misschien kun je het ook positief bekijken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al druk bezig om te structureren, te veranderen, hulp voor Kim en Djeez in te schakelen. Jullie zijn dus al op de goede weg, en je krijgt nu meer en sneller en gepaster de hulp die jullie nodig hebben. Sterkte iig, het lijkt me een heel moeilijke tijd.
Het was niet bagatelliserend bedoeld. Zoals je ziet, zeg ik ook dat het me heel moeilijk lijkt. Maar feit is wel dat ze nu meer hulp en handgrepen krijgen in versneld tempo. Dan kun je natuurlijk blijven focussen op de narigheid, maar je kunt ook proberen daarnaast alle hulp met beide handen aan te grijpen en de veranderingen te verwezenlijken die worden verwacht.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Jore het volgende:
[..]
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuis.
Het lijkt me meer iets wat je achteraf kunt zeggen, dat het toch wel goed is geweest, maar ik vind het op dit moment wat bagatelliserend eerlijkgezegd.
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Djeez het volgende:
Vanochtend bij de chirurg geweest. Hij keek Ingrid en mijn schoonvader vreemd aan, want er was niets vreemds te zien, het bot is al weer bijna aan elkaar gegroeid. Volgende week voor de zekerheid naar de orthopeed, om te kijken of er nog iets vreemds te zien is. Voor de verandering wordt er dan weer een foto gemaakt. Is alles dan inderdaad nog steeds goed, dan hoef hij nog maar twee weken in het gips en kan hij eindelijk eens naar huis.
Hier ook al? Ik hoopte dat dat digitaal wat minder minder was ivm het gebrek aan non-verbale communicatie en zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef seilram het volgende:
Serpente, lol, jij kunt altijd zo heerlijk uit de hoek komen.
Maar Djeez, dat klinkt positief!
Joep heeft een nieuwe pose. Hij staat, zakt een beetje door zijn bovenbenen, billen naar achter en gaat dan met zijn bovenlichaam draaienNet alsof iets zoekt! Nu alleen nog een hand boven zijn ogen tegen de zon en de pose is af
Jan had ook een klierdag hoor (zoals ik in 't peutertopic ook schreef: ik denk afreageren van 't psz en ws ook mijn hectische week mbt verhuizen, dat straal ik natuurlijk ook uit naar hem bedenk ik me net pas). Hij was zó moe vanavond om half zes dat hij gewoon omrolde van de slaap. Net hoorde ik m huilen, even (in t donker) gaan kijken, en hij ging meteen weer liggen en verder pitten zonder speenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:06 schreef Vicky het volgende:
Serpente, ik snap m ook niet.
Ik hoop dat Tess vannacht wel gaat slapen. Afgelopen nacht was zeer leuk.. NOT!
En madam was zeer gezellig vandaag
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Ik duim met je mee, Vicky, hopelijk slaapt Ko ook eens door. Dat kunnen we wel gebruiken.![]()
Zo schattig, ik vroeg vanmiddag om een kusje, krijg ik zo'n wangetje toegekeerd, en daarna het andere wangetje.
zo'n kus dus, maar dan ook met z'n tong erbijquote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ko
Wat schattig Oeke!
Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussenOf ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?
Fijn dat het gips er al zo snel af mag! Lijkt me zo irritant, blegh!
Moewahquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah!
dat doet Jan wel met knuffelen tegenwoordig! dan duwt ie z'n hoofd in je nek en hmmmmm murmelen danquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah!
Een beetje.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.
Ja wel een breuk natuurlijk, maar het is al bijna weer dicht gegroeid zeg maar.
De kinderorthopeed moet er nog maar naar kijken voor de zekerheid zei hij. Maar hij verwacht niks bijzonders.
Ws moet er dan dinsdag weer een foto gemaakt worden om te kijken hoe de stand is en of het er goed uit ziet.
Is dat allemaal ok, dan nog 2 weken wachten en het gips mag eraf.
Duidelijker zo?
hahaha hier ook zoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ko
Wat schattig Oeke!
Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussenOf ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond
Wat leuk, op dezelfde dag als Thijs!!!quote:
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
dat soort dingen ga ik vast nog enorm missen als ze groter is en niet meer wil, dat enorme knuffelige
Oeke dat klinkt heel leuk zegquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig.![]()
Wat heerlijk al dat knuffelen en kroelen. Hier gaan we elke avond papa een kusje geven. Dan is het weer dat wangetje van zijne koninklijke hoogheid en 'Moewah' En op je been of tegen je aan zitten is zo gezellig.![]()
Esmee, ging je een stukje lopen langs de bank?
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Vicky het volgende:
En ja hoor, mevrouw is weer compleet over de zeik en ontroostbaar... Wil niet in dr eigen bed, alleen maar bij mij. Ben het een beetje zat dat slaapgedrag.
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?
Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
in dat geval zou ik niet te streng zijn naar dr toe .. juist blij zijn dat ze zich op haar manier kan uiten en laten merken dat ze zich niet lekker voelt ..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
Nee niet nodig. Ze voelt niet warm.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt?
Gisteren heeft Julian dus echt een tijdje gehuild zonder dat ik het in de gaten had. M'n vriend heeft dus vaker de gewoonte de baby-foon uit te zetten als ie beneden is: 'Ja, we weten dat ie huilt'quote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef DJMO het volgende:
ook dat idd N_Z .. ik heb mezelf moeten dwingen om Jan te laten huilen als het puur van vermoeidheid was. Ik had dan echt een kookwekker naast me liggen die ik op vijf minuten zette. die vijf minuten waren voor mij pers. wel echt de grens, als ik langer liet huilen werd het hysterisch en hielp het laten huilen ook niet meer. Het gaat pas sinds de laatste maanden steeds beter het herkennen van wanneer hij me uitdaagt en wanneer hij jankt om zijn zin te krijgen.
Ach ja, tegen de tijd dat de volgende in deze fase komt zit Jan op school hopelijk
mjuh, ik heb nu ook wel een woning, maar dan heb ik een echt grote mensen huisquote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
De babyfoon hoeft alleen aan als Julian in bed ligt en wij beneden nog op zijn. Hij heeft wel z'n eigen kamer en wij ook, naast elkaar.
Ik las dat je binnenkort een huis hebt DJMO, is wel fijn dan dat je niet meer allemaal samen of op de bank hoeft te liggen.
Same here, maar wel met passie en overgave! MWAH!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars kust alleen maar met poppen
ze lag om 19.00 en werd toen dus wakker om 21.30. Ze is een uurtje wakker geweest en is toen bij me in slaap gevallen maar ze bleef onrustig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:43 schreef Marie79 het volgende:
StiemieEsmee beterschap
Vicky, voor Tess een goede nacht, maar ik vind hem nog vrij kort hoor.
Hier ook een jongetje dat heeft uitgeslapenMaarten was heel even om half 6 aan het huilen maar kunnen troosten en hij is weer gaan slapen tot half 9. We zitten nu ook pas aan ons ontbijt met
![]()
DJMO uitslapen is gewoon lekker
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:46 schreef Stiemie het volgende:Linde is ziek, maar die hield Esmee wakker. Vandaar dat Esmee om half 1 nog wakker was. Maar Esmee gaat zo naar de opvang en Linde ligt thuis ziek op de bank
En Willow ook hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Chan het volgende:
Jemig zeg, ben ik een paar dagen aan het werk, loop ik ineens enorm achter![]()
Amélie en Thijs aan het lopen![]()
Hoera, dat jouw dochertje ook loopt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
[..]
En Willow ook hoorSinds vorige week, maar ik denk dat bijna iedereen dat gemist heeft hier
sorry sorry ik wil echt niet zo iemand zijn die verwacht dat iedereen op me reageert, maar dit was zoiets groots en bijna niemand zei er wat van
![]()
quote:
Senna is ook nog best klein, dat vind ik helemáál superschattig. Een kindje van nog geen 80 centimeter wat danst en doetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Willow![]()
sorry innepin, had het wel gelezen maar idd niet gereageerd, maar wat goed he
Ik vind dat lopen echt helemaal geweldigNiet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch
Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is
En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien
en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.
Vandaag voor het eerst op vrijdag naar het kdv. Natuurlijk heeft ze nog geen idee van dagen enzo, maar ik ahd echt het idee toen ik haar wegbracht dat ze zoiets had van WTF ik ben hier kortgeleden al geweest, wat doe ik er nu al weer
Wat schattigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat lopen echt helemaal geweldigNiet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch
Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is
En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien
Ze heeft zelfs favorietenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef Xenia het volgende:
[..]
Wat schattig
Ik neem me nu meteen voor ook wat vaker de radio thuis aan te zetten. Kijken of Xeentje binnenkort ook wil dansen. We zetten nu wel af en toe de K3 dvd aan en dan gaan we samen dansen
Bij mij zit het bij Ziggo ook op de kabelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Eftelingradio? Wat mis ik?
Is dat overal?
Haha ja het groeit gewoon door. Het verbaast me zelf ook iedere keer weer moet ik eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, is jouw kleine meisje al een dreumes? Nee joh, dat kan niet! In mijn gedachten blijft Xeentje altijd een klein popje, die wordt niet groter en gaat niet staan en lopen en brabbelen
Gefeliciteerd met je mooie meisje
jan heeft dat ook een (hele) poos gedaan, toen wegzetten niet hielp, gaf ik 'm elke keer als hij beet een piekje tegen zijn wang aan. klinkt misschien zielig, en is niet wat je wil als ouder, maar bij jan was het het enige wat werkte. praten, uitleggen au zeggenhielp allemaal niet , t werd er alleen maar erger doorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:00 schreef Chan het volgende:
Willow ook al aan het lopen?? Dat heb ik helemaal gemist dan!ook voor Willow!
Xenia van harte met Xeentjewat vliegt de tijd zeg!
Wat gaan al jullie kinders weer hard zeg! Timo houdt er zo zijn eigen tempo op na![]()
Pff heeft iemand hier misschien een tip? Timo bijt me de hele tijd.. En ik zeg dus elke keer Auw, en leg uit dat het pijn doet en dat hij het daarom niet mag doen en zo.. maar hij vindt het alleen maar heel erg lollig en doet het vooral nog vaker als ik auw zeg.. Maar ik ben het eigenlijk wel echt spuugzat nuDus.. hoe leer ik het hem af?..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!
En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
En dan het dansen, fantasatischDan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is
Ik denk dat ze bedoelt:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
WillowAmélie, super!!!!!
En huupinnepin, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
Ja dat bedacht ik me dus vanmorgen, kan toch nie lekker liggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
Dat heb ik nou altijd met jou en Innepin... sorry!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders
Ik bedoelde wel Willow, super!!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!
En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
Nee hadden het al een keer eerder gebruokt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed van Tess
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
Huup, was nog vergeten te zeggen dat mevrouw hier pas goed melk ging drinken toen ik helemaal gestopt ben met afkolven. Daarvoor was het net als bij jou prut. Misschien is het wel een beetje dat ze pas genoegen nemen met het 'mindere' als je pas echt helemaal gestopt bent met het 'betere'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef huuphuup het volgende:
Mijn mup drinkt melk!zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Wij hebben het er vandaag even 'goed' over gehad en ik ga t morgen halenquote:
ja, van VSM zelf gekregen. Ik heb ze van de week even gebeld want de een zei je moet ze 1 week geven en een ander zei weer 2 weken. VSM zelf zegt 4 weken lang geven en dan stoppen. Dan moet het lijf het weer "overnemen" zeg maar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregenEn zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. We gaan speelgoed naar boven leggen, had expres wat duplo gevraagd waar ie dan nu wel niet veel mee doet, maar straks wel. En natuurlijk zijn wishbonebike, hij snapte het principe meteen, maar hij kon net niet hard genoeg afzetten met zijn voetjes. In de achteruit ging wel. Hij ligt nu net op bed. Ben benieuwd, het was net nog niet stil.
Tess die slaaptDriekus slaapt wel goed, maar wordt wel tussendoor 'wakker' . Hij wordt niet echt wakker, maar kreunt en gaat op z'n knietjes schudden in bed. Dat is dan ook meteen de reden dat ie dan alles nat plast. Heeeerlijk. En boos dat ie wordt als je em dan wakker maakt. Dat doe ik dus ook alleen maar als ie echt nat is, want zo'n boos jochie vroeg in de ochtend is ook niet alles.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Oh nee, hij heeft alles! Moet nog 4 kiezen maar die komen geloof ik pas rond zijn 2de verjaardag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef huuphuup het volgende:
Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Ja, heel moe!quote:
Ha, hier staat meneer ook met mijn sleutelbos in zo'n laag slot te poeren.quote:schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |