abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86896440
Het vorige deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) #74

De dreumessen:

21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 02-10-2010 18:19:57 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86896450
Met een warm welkom voor Rocks en Rocker *O*
pi_86896796
Welkom Rocka en zoon *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 september 2010 @ 13:14:10 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86897115
welkom Rocka en Zoon *O* gefeliciteerd *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86897418
Rocka en Rocker, welkom! *O* Wat een mooi menneke is het toch, hij heeft nog steeds dat mooie fijne gezichtje, hoewel ie wel al meer een echt knullenkoppie krijgt. Hij lijkt wel wat meer op z'n grote broer inmiddels, heb ik het idee...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86897552
joehoe! Klein Rockertje is 1!!! Hoera Hoera!!!

Oef Huup, slechte nachten....ik trek dat altijd zo slecht, maar hoe gaat het met jou? hou je het vol zo?
Och en dat schorre stemmetje, klinkt meteen zo sneu he... :*

Timo gelukkig weer wat beter te pas, en wat heeft hij al veel tanden!

Leuk contrast met Esmee, was Linde ook zo laat met tanden? ik vond Lars al laat met zijn ruim 11 maand...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86897683
Rocks welkom!! *O* van harte nogmaals met je kleine rocker O+ fijne dag vandaag :*

Karin ik hou het wel vol hoor :) het is geluk bij ongeluk dat ik nu toch niet meer mn bed uit hoef voor werk enzo, dus ik slaap 's morgens gewoon iets langer door en ik loop overdag een stapje minder hard, gaat best zo. Ik vind het alleen voor haar zelf ook zo vervelend, ze zou denk ik veel sneller opknappen na wat nachten goed slapen, maar dat kun je niet afdwingen natuurlijk dus sja.

En dat stemmetje _O- B. heeft het er ontzettend moeilijk mee, hij kan er echt niet tegen hahaha. Echt hoor, papa's prinsesje :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86897944
Rocka en dreumes, welkom *O* :)
Fake it till you make it...
pi_86899054
*O* Mijn dreumes is al een hele tijd zelf aan het spelen met de koekjestrommel!
Ze stopt steeds het ronde vormpje in het goede gat!! *O*
*TROTS*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86899436
Rocka gefeliciteerd! *O*
  maandag 27 september 2010 @ 14:31:31 #11
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86899847
Gefeliciteerd Rocka en L. en welkom hier bij de dreumesen *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 27 september 2010 @ 14:33:38 #12
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86899946
Rocka gefeliciteerd!

En huup wat een gekwakkel allemaal toch!

De dame hier is druk bezig met kettinkjes, haarbanden en een telefoon. Zucht... Had/heeft wel 'pink eye' vorige week, in combinatie met een verkoudheidje. Nu aan de oogdroppels, en daar blijft ze, na te hebben uitgevonden dat het toch niet zoveel pijn doet, gewoon rustig voor zitten...

Wanneer stopten jullie trouwens met de fles? Den arts vindt het hoogste tijd om daarmee te stoppen, maar ze hangt zo graag met de fles voor slapengaan op de bank enzo. Nu kan ze heel netjes uit bekertjes drinken (als ze dat wil), maar ik vind het zo makkelijk eigenlijk. Puur eigenbelang dus, maar misschien niet zo gezond (tandjes ed). Ze drinkt nauwelijks uit tuitbekers, rietjesbekers ed, alleen dus 2 flesjes per dag. (18 maanden)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86900168
Meike heeft nog heel lang een flesje gehad savonds, gewoon zo'n klein sapflesje met melk erin (150cc ofzo?) Vond ze ook altijd lekker.
Op vakantie is het flesje in het oventje gesmolten :@ :') en nu heeft ze dus geen flesje meer savonds.
(en meike is dus al 3 he)
Als je het nog graag wilt geven gewoon niet tegen de arts zeggen, wat niet weet wat niet deert.

Goed ja van Tess! Knap!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 september 2010 @ 14:42:01 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86900338
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Basboussa het volgende:
Rocka gefeliciteerd!

En huup wat een gekwakkel allemaal toch!

De dame hier is druk bezig met kettinkjes, haarbanden en een telefoon. Zucht... Had/heeft wel 'pink eye' vorige week, in combinatie met een verkoudheidje. Nu aan de oogdroppels, en daar blijft ze, na te hebben uitgevonden dat het toch niet zoveel pijn doet, gewoon rustig voor zitten...

Wanneer stopten jullie trouwens met de fles? Den arts vindt het hoogste tijd om daarmee te stoppen, maar ze hangt zo graag met de fles voor slapengaan op de bank enzo. Nu kan ze heel netjes uit bekertjes drinken (als ze dat wil), maar ik vind het zo makkelijk eigenlijk. Puur eigenbelang dus, maar misschien niet zo gezond (tandjes ed). Ze drinkt nauwelijks uit tuitbekers, rietjesbekers ed, alleen dus 2 flesjes per dag. (18 maanden)
Jan krijgt nog een papfles 'smorgens, en 's avonds een pyamapapje, ook uit de fles. De rest drinkt hij uit bekers of tuitbekers. ik kijk als hij een jaar of twee is geweest wel eens om daar mee te stoppen. K heb geen zin in drama, en nu zeker niet, omdat we waarschijnlijk gaan verhuizen binnenkort. en wat karin zegt: wat niet weet wat niet deert ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86900773
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan krijgt nog een papfles 'smorgens, en 's avonds een pyamapapje, ook uit de fles. De rest drinkt hij uit bekers of tuitbekers. ik kijk als hij een jaar of twee is geweest wel eens om daar mee te stoppen. K heb geen zin in drama, en nu zeker niet, omdat we waarschijnlijk gaan verhuizen binnenkort. en wat karin zegt: wat niet weet wat niet deert ...
Wie hou je dan voor de gek? Die arts zegt het toch niet om te pesten? Ik ben niet anti fles, hoor, maar vind dit argument wel een beetje gek.

Ik zit me ook wel eens af te vragen wanneer en hoe we hier met de fles moeten stoppen. Lente krijgt nog borstvoeding, ook op het kdv een afgekolfd en opgewarmd flesje. Is het gek om hier nog even mee door gaan of is het handiger om het koud uit een (tuit)beker te geven. Hoe doen 'normale' :P kindjes van één dat die koeienmelk drinken? Toch ook gewoon uit een beker?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 september 2010 @ 14:52:22 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86900889
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Wie hou je dan voor de gek? Die arts zegt het toch niet om te pesten? Ik ben niet anti fles, hoor, maar vind dit argument wel een beetje gek.

Ik zit me ook wel eens af te vragen wanneer en hoe we hier met de fles moeten stoppen. Lente krijgt nog borstvoeding, ook op het kdv een afgekolfd en opgewarmd flesje. Is het gek om hier nog even mee door gaan of is het handiger om het koud uit een (tuit)beker te geven. Hoe doen 'normale' :P kindjes van één dat die koeienmelk drinken? Toch ook gewoon uit een beker?
ik houd niemand voor de gek. vind ik niet althans, Jan drinkt toch keurig uit een beker en / of tuitbeker? dat hij vooral 's avonds nog behoefte heeft aan die fles, geen arts kan mij ervan overtuigen dat het goed is om je kind iets te onthouden wat hem kalmeert/helpt rustiger te worden voor het slapen gaan. (en dat doet het bij Jan dus wel iig, zonder fles is hij veel drukker en kan dan dus niet in slaap vallen)

pi_86901024
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

hmm nou het is een advies lijkt me, mag natuurlijk zelf weten of ik het opvolg of niet.

Ik zie het slechte er niet zo van in, binnen 1 minuut is dat flesje leeg, hoe slecht kan dat nou zijn?

ik volg niet alle adviezen van het cb op, zoals bijv dat de speen weg moet bij de leeftijd van 1 jaar.
Prima dat ze die adviezen geven, maar ik HOEF ze niet op te volgen.

Bij ons op het kdv drinken de kindjes bijna allemaal (dit zijn kindjes vanaf 15 maanden) melk koud uit een tuitbeker of gewone beker trouwens.
Maar thuis krijgen ze vaak nog een flesje voor het slapen gaan, ook vooral omdat het zo'n knus moment is, even lekker rustig bij je liggen het flesje drinken.
pi_86901698
Dus als je het verzwijgt voor de arts, is het niet slecht voor de tanden? :P Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen toen ik vroeg wie je dan voor de gek houdt.

Maar ik snap het wel, hoor, zit ook maar een beetje te trollen. ;) Als Lente het volgend jaar nog fijn vindt om voor het slapen een flesje te drinken, krijgt ze het ws ook gewoon. Maar dat zou ik dan wel gewoon tegen de arts zeggen. :)
pi_86901804
Trol! ;-)

Ik zeg het dan liever niet, krijg dan een preek en daar heb ik toch geen zin in.
Ze geven ook hele goeie adviezen waar ik wel wat mee doe, en dingen die ik anders wil doen die doe ik anders.

Daarbij, ik zie niet in wat er slecht aan is om voor het slapen gaan een flesje melk te drinken.
Als het nou een half uur zou duren?.....
pi_86901945
Senna krijgt ook een pyjamapapje voor het slapen gaan. Erna gaan we naar haar kamertje, slaapzak aan, tandenpoetsen en dan nog een slokje bv als toetje. Na de pap dus even poetsen werkt hier prima, dus daarvoor is het geen probleem. Ik hou mezelf tenminste voor dat bv niet zo slecht is voor de tandjes, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Ik ben vergeten het op het cb te zeggen, laatste keer, maar ik vind het idee "wat niet weet wat niet deert" een beetje onzin. Je hoeft het niet op te volgen, dergelijk advies, maar als je dat niet doet, hoef je dat toch niet stiekem te doen :? Gewoon zeggen dat je het anders aanpakt, lijkt me.
pi_86902111
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Trol! ;-)

Ik zeg het dan liever niet, krijg dan een preek en daar heb ik toch geen zin in.
Ze geven ook hele goeie adviezen waar ik wel wat mee doe, en dingen die ik anders wil doen die doe ik anders.

Daarbij, ik zie niet in wat er slecht aan is om voor het slapen gaan een flesje melk te drinken.
Als het nou een half uur zou duren?.....
Bij Senna duurt het wel eens lang, hoor. TEnmsinte, het drinken eerst, en dan nog even hangen voor ze klaar is om naar bed te gaan. Waarom zou het in jouw ogen een probleem zijn als het een half uur duurt?

Ik geloof dat ik niet zo begrijp wat het probleem is :')

Ik geloof dat Senna soms op ohet kdv ook nog wel eens een flesje krijgt rond 15 uur (wel kv inmiddels, want ik kolf niet meer). Geen probleem toch als dat nog goed gaat?
pi_86902799
Amber heeft tot ruim 3 's avonds een fles melk met honing gedronken, lekker slaapmutsje :D Verder dronk ze wel gewoon uit een beker hoor.
Tess krijgt nu ook 's avodns nog een fles melk met pap erin. 's ochtens ook nog een fles en verder een bekertje of rietjesbeker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86904466
Iris drinkt 's morgens en voor ze 's middags gaat slapen een flesje met melk. Verder drinkt ze uit een rietjesbeker en tussen de middag een beetje uit een beker om te oefenen.

Mirte heeft tot aan onze vakantie van de zomer 's morgens haar melk nog uit een fles met tuit gehad, vond ze lekker. Terwijl ze de rest eigenlijk allemaal uit een beker dronk. Toen we op vakantie gingen hebben we de fles niet meegenomen voor haar en daarna ook niet meer gegeven. Ze drinkt haar melk nog wel warm 's morgens (bijna 3 nu).

Is het niet zo dat ze van de fles af willen voor de mondmotoriek en omdat het slecht voor de tanden is als een kindje constant slokjes blijft nemen uit een fles? Ik heb zelf zoiets als ze ook uit andere bekers drinken en niet constant maar kleine slokjes nemen, zal het allemaal best wel los lopen. Want qua slecht voor de tanden kan ik me niet voorstellen dat uit een fles drinken schadelijker zou zijn dan uit een beker, maar goed ik heb er niet voor geleerd ;).
pi_86904585
Ingrid, hadden jullie vandaag gesprek in het ziekenhuis over Tyler?
pi_86904705
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef Nijna het volgende:
Iris drinkt 's morgens en voor ze 's middags gaat slapen een flesje met melk. Verder drinkt ze uit een rietjesbeker en tussen de middag een beetje uit een beker om te oefenen.

Mirte heeft tot aan onze vakantie van de zomer 's morgens haar melk nog uit een fles met tuit gehad, vond ze lekker. Terwijl ze de rest eigenlijk allemaal uit een beker dronk. Toen we op vakantie gingen hebben we de fles niet meegenomen voor haar en daarna ook niet meer gegeven. Ze drinkt haar melk nog wel warm 's morgens (bijna 3 nu).

Is het niet zo dat ze van de fles af willen voor de mondmotoriek en omdat het slecht voor de tanden is als een kindje constant slokjes blijft nemen uit een fles? Ik heb zelf zoiets als ze ook uit andere bekers drinken en niet constant maar kleine slokjes nemen, zal het allemaal best wel los lopen. Want qua slecht voor de tanden kan ik me niet voorstellen dat uit een fles drinken schadelijker zou zijn dan uit een beker, maar goed ik heb er niet voor geleerd ;).
klopt!

O+ Tess heeft leren springen O+
Als je nu eeeen tweeee drieee HOPPA zegt gooit ze haar armen omhoog en doet ze een springbeweging O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86904933
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef bodpa09 het volgende:
Ingrid, hadden jullie vandaag gesprek in het ziekenhuis over Tyler?
Tyler is niet meer in het ziekenhuis, ook niet thuis. Maar bij mijn ouders.
En woensdag 9.15 is het gesprek bij Jeugdzorg zelf. Met de mensen van jeugdzorg, Accare, wij, mijn ouders en zusje en mijn goede vriendin komt ook. En wellicht iemand van school, ggz, ziekenhuis en weet ik veel wat nog meer.
Ze hadden gezegd dat we goede vrienden en directe buren ook mee mogen nemen. Dit vinden mijn ouders en zusje wat vreemd. Maar goed, als hun het zeggen dan mag het en doe ik dat.
pi_86905455
Rocka wat een mooie foto zeg O+

quote:
Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Chan het volgende:
Stiemie ik vroeg me al af hoe je dat met eten doet voor Esmee, maar alleen maar zachte dingen dus? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, Timo heeft haast zn complete gebit al :o (hij moet de 4 achterste kiezen nog en zn onderste hoektanden, maar die onderste hoektanden lijken al een klein beetje in aantocht ook..)
Eigenlijk eet ze zowat alles gewoon mee: pasta, broodkorstjes, risotto, pannenkoeken, plakjes kaas, koekjes etc. Ik heb niet echt het idee dat ze er heel veel last van heeft. Alleen bv harde pistoletjes geef ik niet zo snel. Dan krijgt ze een zacht broodje. En kijk het heeft natuurlijk ook voordelen. Na de laatste fles hoeven wij lekker geen tandjes te poetsen ;)
pi_86905782
Succes morgen Ingrid en dat wordt volgens mij volle bak, zoveel mensen!

Tess springt *O* leuk. Iris probeert dat ook ;).

Hahaha Stiemie, dat is wel handig dat je nog niet hoeft te poetsen.

Iemand trouwens nog poets tips? Want Iris wil het graag zelf doen en dat schiet eigenlijk niet echt op... maar als wij het doen dan draait ze haar hoofd weg en gaat ze raar doen, alsof ze half vermoord wordt ofzo... :o
pi_86905959
Finn krijgt voor het slapen gaan een flesje kv 180 cc. Vicky en Karin wanneer zijn jullie over gegaan op gewone verse melk? Dat vraag ik me eigenlijk al een tijdje af of ik die kv niet gewoon kan vervangen voor verse melk. Verder krijgt hij 's ochtends nog bv, maar ik heb het idee dat dat een beetje op zn eind is. Overdag drinkt hij uit een rietjesbeker of een gewone beker.

Miss, hier zeiden ze op het cb dat ik moest stoppen met de nachtvoedingen bv omdat het slecht is voor de tandjes. Nou heeft Finn zelf besloten om te gaan doorslapen (en daarna heel vroeg wakker te zijn), dus die nachtvoeding is vanzelf komen te vervallen.

Tess wat knap!!
pi_86906024
FTA, met een maand of 14. Mijn pakken kv waren allemaal op en ik had geen zin om nieuwe te kopen. Ben toen ik overgegaan op verse melk. Tess had al vaker verse melk gedronken en vond het heerlijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86906101
Wij "mochten" van het cb ook al overgaan op gewone melk, maar mevrouw vindt het blijkbaar niet lekker want na 1 slokje slingert ze de fles met gewone melk weg }:| Dus daar moeten we nog even een oplossing voor bedenken en tot die tijd krijgt ze maar gewoon nutrilon 3
pi_86906124
wat als je m nou aanlengt met wat water stiemie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86906174
melk met water? Tsja ze vindt het gewoon vies lijkt wel. En ik geef 'r groot gelijk want lust ook geen melk. Maar ik ga het aanlengen eens proberen!
pi_86906297
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stiemie het volgende:
melk met water? Tsja ze vindt het gewoon vies lijkt wel. En ik geef 'r groot gelijk want lust ook geen melk. Maar ik ga het aanlengen eens proberen!
of eventueel een heel klein beetje chocolademelkpoeder erdoor... beetje de smaak maskeren :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86906486
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef Stiemie het volgende:
Wij "mochten" van het cb ook al overgaan op gewone melk, maar mevrouw vindt het blijkbaar niet lekker want na 1 slokje slingert ze de fles met gewone melk weg }:| Dus daar moeten we nog even een oplossing voor bedenken en tot die tijd krijgt ze maar gewoon nutrilon 3
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stiemie het volgende:
herkenbaar _O-

Wij gaan voorlopig dus gewoon door met geven van nr 3 melk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86906492
Welkom Rocker! Wat een mooi jongetje ben jij toch. O+

We zijn weer terug van de tuin. Een tikje weemoedig, echt afscheid van de zomer genomen, van de plek waar Ko zo heerlijk kan spelen en leerde lopen.
Tenminste het voelt nu als een afscheid. Maar we gaan natuurlijk weer terug om alles nog af te maken en dan volgende zomer nog meer te genieten. :Y

Ik moet er even weer inkomen hier. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86906643
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

of eventueel een heel klein beetje chocolademelkpoeder erdoor... beetje de smaak maskeren :D
Oh nee hoor, dat wil ik echt niet. Tuurlijk zal ze dat vast wel lekker vinden (ik ook namelijk), maar dan kan ik net zo goed ranja ofzo gaan geven. Van mij hoeft ze niet perse melk te drinken. Thee ofzo is ook goed. Binnenkort maar eens gaan proberen :)
pi_86913821
FTA, hier nog geen verse melk hoor, Lars heeft koemelkallergie, dus die blijft voorlopig nog op de pepti.

Miss, ik bedoelde wat ze hier ook al aangaven dat langdurig sabbelen op een fles wellicht wel schadelijk is voor de tandjes.
Als avondritueel zie ik er echt geen kwaad in :N

Whehe ik heb zo'n komisch duo hier O+ ...Meike en Lars beginnen echt met elkaar te spelen, Meike voert Lars zogenaamde hapjes, en Lars zegt haar vanalles na! Ik hoorde vandaag klanken voorbij komen waarvan ik dacht: :? die had ik nog niet eerder gehoord!
En dan gaat Meike even in haar keukentje spelen, 2 tellen later staat Lars ernaast met een pan in zijn hand....echt zo snoepig!
pi_86913871
wat schattig Karin!! Hier wordt ook flink met elkaar gespeeld, nou ja vooral gestoeid. Tess duikt regelmatig boven op Amber _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86914235
haha Tess! het kan haar ook niet gek genoeg he!
ik moet Meike soms nog wel even erop wijzen dat Lars nog klein is, en nog niet alles kan.
Vandaag wilde ze met hem gaan lopen, had ze zijn handjes vast, en liet ze hem ineens los.
Klabats, keihard met zijn koppie op de vloer..... :{
En daarna heel verdrietig: "ik deed het niet expres mama...."
Deed ze ook niet hoor, maar dat soort dingen kunnen hier dus nog niet eigenlijk.
Gelukkig kwam ze daarna met haar toverlamp (zo'n lichgevend geval uit het circus) op de proppen, die mag Lars normaal echt niet hebben, maar nu kreeg hij hem als troost....dat vond ik superlief van haar! O+
pi_86914306
Hoe gekker hoe beter bij Tess al moet ik Amber ook wel eens terugroepen hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86916679
Rocka van harte gefeliciteerd met je mooie Rocker! *O*

Hah Stiemie dat is inderdaad wel een voordeel van nog geen tandjes hebben :D En toch handig dat ze bijna alles mee kan eten.

Nijna wij poetsen Timo's tandjes altijd eerst zelf en daarna mag hij het zelf doen. Hij heeft een fase gehad dat hij deed alsof hij vermoord werd tijdens het poetsen en wat een beetje hielp is dat de ene hem in de houdgreep had en ondertussen zo vrolijk mogelijk liedjes zong en de ander zo snel mogelijk zn tandjes poetste.. En dan ligt hij dus plat op zn rug. Ik zet m ook wel eens tegen me aan met zn achterhoofd, gewoon op schoot dus zegmaar, en dan zn hoofd wat naar achteren kantelen en mn hand op zn voorhoofd om zn hoofd vast te klemmen.
Gelukkig is de fase nu weer voorbij en is tandjes poetsen helemaal het einde :D

Timo krijgt helemaal geen fles meer, hij kreeg tot een maand geleden of zo overdag nog afgekolfde melk uit een fles, maar nu drinkt hij alleen nog 's ochtends en 's avonds bij mij. Verder drinkt hij vooral uit een rietjesbeker en af en toe uit een gewone open beker. Tuitbekers snapt hij niet, en ik trouwens ook niet :P

Tess aan het springen! Knap :D

Timo liet mij net helemaal versteld staan trouwens, we hebben een vormenstoof met 3 verschillende vormen en hij deed al wel met moeite af en toe een blokje erdoor, maar vanavond gingen ineens alle blokjes achter elkaar er in :D (waarbij ik wel moet helpen met door welk gat ze moeten), op 1 blokje na, dat ging niet goed en werd meteen boos weggesmeten :o
pi_86930802
Leuk zeg al die spelende kindjes die ineens allerlei dingen kunnen *O*
pi_86931571
Timo wat knap!! :o hihi en wat een temper ;)
Wat kun je dan zelf verbaasd zijn ineens hè Chan? Ze worden groot onze kleintjes.

Ahw Karin wat lief van Meike O+ dan is ze toch ineens ook wel heel grote zus op zo'n manier, als ze hem dan zo gaat troosten enzo. Keilief O+

Amélie heeft gisteravond een fles gehad om 11 uur en ze heeft daarna de hele nacht doorgetukt :o Ik ben er gewoon een beetje gaar van zoveel slaap ineens hahaha. Ik was er al uit vanmorgen, dus gelijk maar een fles klaargezet want de ervaring is inmiddels dat dat niet samengaat, baby met honger op stand luchtalarm en dan op je gemak een flesje maken :P Dus tijdens het verschonen had ze zelf de fles vast, kukelt ze erna gewoon weer in slaap -O- dacht ik net even gezellig te gaan knuffelen met r enzo }:|
Dus nu ligt ze weer in bed. :') en ik hoop dat ze bijtijds wakker is want we moeten over een uur weg naar de vk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86931970
oh wa theerlijk Huup!

Ik heb een klein dreumesje met verlatingsangst :{
Ze was vannacht zo ontzettend onrustig. Eerst bi jons in bed gelegen, maar ze was zo aan het kloten. Toen terug naar d'r eigen bed, ik liep weg en het was huilen. Heb ruim een half uur bij d'r gezeten en toen was ze in slaap gevallen. Ik sta op en ja hoor, wakker. M. heeft een tuinstoelkussen gepakt en is bij d'r op de grond gaan liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86932590
Amélie, lekker doorgeslapen! Goedzo!

Vicky, arme kleine meid :*.
pi_86933118
Lekker Huup, dat ze zo geslapen heeft!

Aaa Tess toch, arm ding. Maar ik lees wel dat je kunt springen! Kan Joep niet op les komen hahaha, die doet zo zijn best, maar het lukt nog niet echt.

Chan, heel herkenbaar, dat gooien met een blokje van de vormenstoof als het niet gelijk lukt hahaha.

Rocka, gefeliciteerd en welkom!

Oeke, welkom terug hahaha. Je hebt iig wel iets om lekker naar uit te kijken.

Karin, lief dat ze zo leuk samen spelen!

Joep gaat voortaan op de grond liggen en rondjes draaien als ik vraag "Ga je breakdancen?" hahahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_86933339
Seilram, we kunnen ze wel een keer naast elkaar zetten :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:36:13 #49
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86937525
Och Tess, het is ook helemaal niet leuk om alleen te moeten slapen :*

Hier een dreumes die verschrikkelijk jaloers kan zijn zeg... Maarten had sowieso zijn ochtend al niet en we waren even op het kdv om afscheid te nemen van één van zijn vaste leidsters (gaat bij een ander kdv werken) en er ging een ander jongetje naast me zitten, nou meteen huilen en bij mij op schoot willen. Hij had het totaal niet bij het baby'tje van mijn vriendin maar nu :?
pi_86939411
Oh Vicky, dat hadden wij ook vannacht. Huilen en uiteindelijk tussen ons in slaap vallen.
Nu heb ik hoofdpijn. Ik lig dan toch niet echt ontspannen.

Marie, dat is bijzonder om te zien he? Die heftige emoties bij je kleintje. O+

Karin, wat gezellig, zo broer en zus samen aan de speel. *;

Leuk he Chan? Dat verrast me ook steeds, ineens kunnen ze weer iets. Zo was Ko een tijd terug ineens een toren aan het bouwen. Ik viel gewoon van mijn stoel.

He, wat heerlijk zo'n lange nacht, Huup. :Y

Grappig trouwens dat ik nu ontdek dat er ook echt verschil tussen kinderboerderijen is.
We hebben maar ontzettend veel geluk met onze stadsboerderij op loopafstand, vind ik.
Veel speelmogelijkheden, veel speelgoed, veel dieren, veel aai-uurtjes en leuke mensen.

De 2 boerderijen vlakbij het tuinhuis, vielen zo enorm tegen. :{
Er was in een van die boerderijen trouwens een kindje van een jaar of 3 met een speel-mitrailleur. :r
Ko liep lekker te keutelen met een gieter naar het jongetje toe en dat jongetje gaf vervolgens een schop tegen Ko zijn gietertje. :o
En die moeder deed of zei er niets van. Ik werd dus wel even boos. Geen baby's schoppen. }:|
Bah, ik was er meteen klaar mee.
Ko vond het trouwens helemaal niet vervelend.
pi_86939981
Je wordt geclaimed Marie ;)

Oeke, hier was dat zondag in het zwembad. Er was een jongetje, ook van een jaar of 3 die al het speelgoed (wat van het zwembad zelf is) voor zichzelf wilde. Toen Joep een waterrad pakte, wat dat kereltje bij zijn verzameling had gelegd, kreeg Joep een douw. Moederlief zat ernaast en zei niets. Ik vond dat ook heel raar, ik dacht: nou als Joep ooit zoiets doet, dan krijgt ie het wel te horen hoor. Dus heb ik het ventje verteld dat het speelgoed voor iedereen was en Joep ook best iets mocht pakken en hij Joep zeker niet hoefde te duwen. Zegt die moeder: ja hij zit in een egoistische fase... Ja! Ik merk het, doe er wat aan!
pi_86940224
Jemig, wat een stomme opmerking. Hij zal toch moeten leren delen, anders duurt de egoistische fase zijn leven lang. :{
pi_86941746
Lekker excuus... "ja hij zit in een egoistische fase"...:{.
Ik zou mn kind vertellen dat anderen ook met dat speelgoed mogen spelen...

Over delen gesproken... de oudste deelt haar gebrek aan slaap met Iris...
Ze ligt namelijk zo luid te kletsen en zingen enzo in bed dat ik regelmatig reacties uit Iris haar kamer hoor komen ;). En eigenlijk had ik gehoopt dat het nog even rustig zou zijn boven...
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:10:47 #54
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86942832
Over het hele fles gebeuren: ik ben dus gisteren de fles kwijtgeraakt. Het hele huis (appartement, is niet zooooooooo groot) doorgezocht en het is dus echt verdwenen, prullenbak gekeken, wasgoed, alles gehad, maar geen fles. Kind is uiteindelijk zonder flesje heel rustig gaan slapen en ook 's nachts was er verder geen probleem toen ik met een beker met een beetje melk kwam aanzetten. Nu even kijken of ze wel de juiste hoeveelheid vloeistof binnenkrijgt op een dag (ze dronk nogal wat melk, vindt ze lekker), en zien hoe het vandaag en morgen gaat, anders heeft mijn 'probleem' zich vanzelf opgelost.

Bizar!

En vervelende kindjes! Bah! Dochter hier kan er ook wel wat van: NO! gillen als er ook maar wat kinderen op 'haar' speelgoed afkomen... Ach, ze maakt nog weinig indruk, en vindt het eigenlijk wel best als ze het wel pakken, maar ik hou het zeker in de gaten. Zie haar zo een tik verkopen of iemand aan de haren trekken. Nu is ze vorige week zelf geslagen door een meisje. Vond ik eigenlijk wel goed.... (Niet van het meisje, maar weet de prinses ook weer even haar plaats in deze wereld ;) )
pi_86943975
haha basboussa nou kijk aan :D soms lost het zich zomaar vanzelf op :P
maar wel mooi dat er geen drama van kwam, dat flesje, dat had toch vervelend geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86944497
Oeke en seilram wat stom zeg :o

Hier hebben soms ook vreselijk irritante ouders bij de kinderboerderij. Dan komt Linde met haar loopfietsje (dat gaat wat sneller dan lopen) en dan hou ik dat steeds bij me in de buurt. En toch zijn er dan kindjes die erop gaan zitten (begrijpelijk want ze snappen soms nog niet dat het niet de bedoeling is) en dan vragen ouders wel eens of die kindjes er een rondje op mogen maken. Nou ja liever niet dus. Je kan ook zo het park in fietsen en dan is Linde haar fietsje kwijt.

Bovendien heb ik al eens erg laaaaang moeten wachten op een kindje dat er niet meer afwilde en die dus van zijn moeder steeds "nou nog 1 rondje dan" mocht. Of het is een kind van 6 en die is dat ding meteen helemaal aan het afraggen terwijl Linde er zo zuinig op is.

Die opmerkingen die ik dan krijg :o En laatst zei iemand dus: "nou het mag toch wel heel even?" terwijl ik dus al nee had gezegd en ze haar kind er gewoon ondertussen opzette. Heb maar even gevraagd of ze slechthorend was :X
pi_86944742
Echt waar Stiemie :o ongelooflijk... Kan je het fietsje anders niet gewoon met zo'n kettingslot ergens vastzetten zodat je dat misschien niet hebt? Irritant lijkt me.
pi_86944975
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef Nijna het volgende:
Echt waar Stiemie :o ongelooflijk... Kan je het fietsje anders niet gewoon met zo'n kettingslot ergens vastzetten zodat je dat misschien niet hebt? Irritant lijkt me.
Nu ik Esmee bij mooi weer ook op de grond kan zetten zodat ze rond kan scharrelen, zet ik de loopfiets gewoon in de wagen :) Is dat ook opgelost.

Helaas houdt het wonen vlakbij de binnenstad ook in dat er veel ouders zijn die denken dat hun kind eeeehhh....heel bijzonder is. Echt we hebben al een paar keer gedoe gehad omdat er een Roderick/Willemijn in zijn/haar egoistische periode zat. En het was dan vaak niet echt de vraag van wie ze dat hadden :P
pi_86945797
Stiemie :D . Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...

Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad _O- . Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
pi_86945861
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Stiemie :D . Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...

Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad _O- . Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
:o :o :o Wat erg :o :o :o Maar een geweldige reactie van die man! _O-
pi_86945967
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Helaas houdt het wonen vlakbij de binnenstad ook in dat er veel ouders zijn die denken dat hun kind eeeehhh....heel bijzonder is. Echt we hebben al een paar keer gedoe gehad omdat er een Roderick/Willemijn in zijn/haar egoistische periode zat. En het was dan vaak niet echt de vraag van wie ze dat hadden :P
_O- hahaha
mens ik kom niet meer bij :D

Maar belachelijk zeg... dat mensen daar dan ook serieus een discussie over aan durven te gaan :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86946463
quote:

Geweldig! Zulk soort dingen komen vaak wel in me op, maar uitvoeren is weer een heel ander verhaal. :D
pi_86947569
quote:

Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt? ;)
pi_86947661
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt? ;)
Zou goed kunnen hoor, dat ik het eerder heb verteld :D Mijn lief begint ook al te zuchten als ie het hoort hahaha. Hoe is het met Julian eigenlijk?
pi_86948381
Goed hoor. Lief en ondeugend, de hele dag lekker in de 'weer'. Alleen nog niet aan het praten en lopen. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:01:42 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86953799
quote:

Wat een briljante actie! :D
pi_86955489
Goede actie van die man!
pi_86959025
even zonder bij te lezen: wij zijn er!

Statistieken:
praten: nuh, niet verstaanbaar
kruipen: ja
staan: ja
lopen: alleen achter een kar oid, kruipen gaat veeeeel sneller
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86959236
Mefke, dat kan niet hoor!! Jij bent pasgeleden bevallen!! :o

*O* gefeliciteerd!!0
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86960008
haha seilram, wat een verhaal :D

mefke :o welkom! Wat is je mannetje mooi O+ Gefeliciteerd *O*
pi_86961063
ah gos driekus O+
wat een leuk mannetje is het toch! :D zo vrolijk O+

gefeliciteerd mefke! leuke dag gehad?

ik ben een filmpje aan het uploaden, echt al uren ofzo, omdat B. steeds zonder het aan te kondigen de modem reset waardoor mn upload weer stopt. :') ik ben benieuwd of ie dit keer wel goed gaat of dat ik weer zo'n stom filmpje op double-speed heb :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86961207
Driekus en Mefke, welkom! *O*
Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! En jij ook Mefke, met je eerste verjaardag als mama!

Haha, Seilram, wat moet dat een indruk op je gemaakt hebben! _O-
pi_86961370
*dubbel*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:24:57 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86961423
Mefke, wat een leuk ventje zeg! O+
pi_86961468
Ik kan me nog dagelijks verwonderen over alles wat ze kan, en wat ze zo ineens weer leert, hebben jullie dat ook?
Toen ik vandaag thuiskwam van het werk kwam ze op me afgerend "mama" met een blije lach O+ Na een dikke knuffel gaan we dan even samen spelen. En dan loopt ze te dansen, op haar teentjes te dartelen, doet stappetappetappetap met haar speelgoedjes, komt een beestej brengen dat ik een kusje moet geven, draait rondjes op een muziekje dat alleen in haar hoofd aanwezig is O+
Volgens mij heeft ze altijd muziek in haar hoofd, want ze danst bijna altijd :D
En vertellen, ow jee, het mondje staat niet stil. Ik versta er nog errug weinig van :D maar aan de intonatie kun je horen dat ze echt iets vertelt. De zin heeft ook een einde, te horen aan de toon. En dan kijkt ze je aan met een uitdrukking die hoort bij het verhaal: blij, ernstig, grappig, lief.

Ik vond de baby geweldig en lief en mooi, maar wat is dit een nog leukere fase O+
pi_86961500
Driekus!!! Dag grote man!! Gefeliciteerd! *O*

Mijn kleine ding blaatte me vandaag ineens na toen ik "shit" zei...*sittttttttt*....uhhhhh :@ we zijn dus bij de let op je woorden fase beland ;)

En vanavond toen ze voor de 3e keer achter elkaar haar eten weer uit haar mond liet vallen, maar wel steeds zat te azen op een volgend hapje zei ik "Nou uhhh Lena, zo is t klaar hoor, daaaaaaaaaag*, met als gevolg dat ze dr handje opstak, zwaaide en *dadahhh* terugzei... ze begint dus ook al wat te puberen geloof ik :') ;)

Oh oh oh en en ze stond ineens zomaar los vandaag nadat ze steeds dat stukje durf mistte! zomaar ineens toen ik net de camera in mn handen had om een foto van haar nieuwe winterjasje te maken! *klik!* Of het was een toevalstreffer omdat ze door de dikke grote stijve winterjas dacht dat ze vastgehouden werd natuurlijk ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-09-2010 22:45:59 ]
pi_86961575
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik vandaag thuiskwam van het werk kwam ze op me afgerend "mama" met een blije lach O+
Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!
pi_86962313
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!
Dát dus O+

wat een heerlijke postings miss en poppedein O+ daar doe je het toch voor?

Mn filmpje is gelukt :D
totaal niet boeiend verder maar dit is mn meiske gewoon, zo lekker rustig aan het spelen, blokje dr in, rammen, hmm gaat niet dicht, dan maar weer alle blokjes eruit enzo. Alles uiteraard in opperste concentratie enzo :D
ze leek zo groot ineens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86962547
Ja hallo zeg, dat moet je vooral ook 1 grote staart achter op haar hoofd maken, en óf ze dan groot lijkt!! :o
Heeeerlijk Huups! Wat jammer toch dat je die gave vaak verliest om je zo heerlijk bezig te kunnen houden met kleine simpele dingen! dat soort op dat moment uit het leven gegrepen filmpjes en foto's vind ik de allermooiste! en volgens mij zit er een superdiepe bodem in de curverbak :P het geluid komt een halve seconden later dan het blokje, ik mistte nog net de echo echo echo ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:47:44 #80
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86962710
Hoi mef en driekus!!! *O* Van harte nog! :)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86962787
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
Ja hallo zeg, dat moet je vooral ook 1 grote staart achter op haar hoofd maken, en óf ze dan groot lijkt!! :o
Heeeerlijk Huups! Wat jammer toch dat je die gave vaak verliest om je zo heerlijk bezig te kunnen houden met kleine simpele dingen! dat soort op dat moment uit het leven gegrepen filmpjes en foto's vind ik de allermooiste! en volgens mij zit er een superdiepe bodem in de curverbak :P het geluid komt een halve seconden later dan het blokje, ik mistte nog net de echo echo echo ;)
komt vast van de webcamcamcam :') :P
een en ander is ook gewoon onder de bank geeindigd hoor en onder de tafel enzo. Het werd redelijk lukraak naar achter gesmeten, zo van 'daar stond die bak ongeveer toch?'

van wie zuo ze die opruimskills hebben? :')

@Oeke, die balletjes uit het kleertjestopic heb ik ook van kruidvat inderdaad rollerballs ofzo, volgens mij van playskool? of wat anders? hmm, ik weet het niet meer. Ik dacht een euro of 5 of 6 ofzo en inderdaad met beestjes erin die dan ronddraaien. Mijn favoriet is de hamster in zn renrad :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:48:59 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86962794
Leuk filmpje idd Huup, gewoon dat heerlijke rommelen dat ze kunnen doen! O+
Ik vind het wel eens jammer hier dat Oscar daar niet altijd de kans voor krijgt omdat Sasha vaak mee wil doen.
Andersom krijgt Sasha ook niet altijd de kans om lekker even met de trein te spelen hoor. ;)
Maar de box is hier nog steeds goed in gebruik om de mannen wat rust te geven. :Y
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:50:54 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86962909
Heel leuk en herkenbaar dat filmpje :Y
Zo lekker kneuterig. Maar eigenlijk ook heel knap als je weet dat ze nu al diepte en alles kunnen inschatten met pakken en wegleggen en een aantal dingen tegelijk kunnen doen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:52:24 #84
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86962981
Wat lekker Huup. Juist die gewone alledaagse dingen zijn later zo dierbaar.

Thomas is in waterpokken-fase-drie aanbeland, vanochtend waren de eerste korstjes verschenen. Aan de ene kant ziet het er erger uit, die donkere korstjes steken duidelijk af. Maar aan de andere kant zie je wel dat de huid rondom de waterpokken er kalmer uit ziet, dus dat is fijn. De koorts is weer achter de rug. Gisteren was het maar een zielig hoopje, dat het grootste deel van de dag tegen mijn moeder aangeplakt heeft gezeten. Ze was zo lief om vandaag nog een keer te komen, zodat hij nog een dagje thuis kon blijven van het kinderdagverblijf. Maar vanochtend zat hij al duidelijk weer lekkerder in zijn velletje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86963053
hahaha we bekijken het filmpje net op B.'s pc en daar is ook die echo. Wtf :D alsof het 3 meter naar beneden gegooid wordt inderdaad :D
dat is op mijn laptop heul niet hahaha

Ja BE dat bedacht ik me ook pas, de volgende zal een stuk minder rustig zomaar op een kleedje in de kamer kunnen dreutelen in het begin enzo. Dat wordt weer een hele nieuwe manier vinden straks om daar mee om te gaan enzo. Gaat vast vanzelf maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86963451
Dat filmpje O+

Fijn dat Thomas weer aan het opknappen is, Ca.ra!
pi_86964054
Fijn dat Thomas zich alweer wat beter voelt Ca.ra. En lief van je moeder. :Y

Heerlijk jullie liefdevolle posts. Dat zelf spelen is zo herkenbaar. Dingetjes eruit halen en er weer in.
Hier zijn sleutels ook erg populair. En dan proberen de kastdeur op slot te doen. O+

En mama zeggen en jou bedoelen. O+ Smelt.
Ko prikt P. ook vaak in zijn schouder met zijn wijsvingertje en dan zegt hij op dringende toon: Mama, mama.
Maar vandaag zei hij ineens een paar keer papa.
Alsof er nu toch eenonderscheid gaat komen tussen P. en mij. :D
pi_86969458
Zonder wat gelezen te hebben wil ik jullie vragen om zo te duimen dat het gesprek goed gaat en Tyler weer thuis komt. 9.15 moeten we er zijn. Kan wel 2 uur duren zeiden ze.
pi_86969877
Ik duim voor jullie Ingrid!

Wat eem schattig filmpje huup!

Oeke, geweldig is dat he. Vanochtend in bed werd ik wakker doordat Finn naast me zat en zachtjes mama mama mama zei O+

Finn loopt vaak rond in huis met een bakje of boodschappentas en dan stopt hij daar alles in wat hij tegen komt en leuk vindt. Laatst waren we de afstandsbediening kwijt, die had hij in zijn koffertje gestopt :)
pi_86970232
Haha FTA wat schattig! :D O+
en je weet gelijk waar je moet zoeken als je wat kwijt bent :Y) zo kijk ik inderdaad eerst in dat bakje van het fietsje en anders in die blauwe bak. Geheid dat het daar inzit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 september 2010 @ 09:13:38 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86970263
Oscar stopt alles door het kattenluikje. :D Ik breek regelmatig mijn nek als ik de bijkeuken in stap.
Zijn fles, legoblokjes, stapelbekers, alles wat past gaat naar buiten.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:15:30 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86970312
Ik denk aan jullie Ingrid :*
Fijn dat Thomas weer beter gaat :)
Wekom Driekus *O*

Leuk hè, al die spelende kindjes. (leuk filmpje Huup) Maarten kan ook zo lekker spelen met bijv. blokjes of autootjes. Helaas ziet hij dan weer dingen waar hij níet aan mag komen en gaat op ontdekkingstocht...

*gaap* Maarten is wat snotterig en vannacht was hij dus wakker geworden van ws. een snotneus. Nadat eerst W. en toen ik hem getroost had en zijn snotneus afgeveegd was hij later weer aan het huilen. Toen maar tussen ons in in bed, maar dat was in eerste instantie ook niet echt een succes. Aan het kletsen en op een gegeven moment lag hij overdwars bij W. in zijn buik te trappelen. Daarna is hij wel in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik wakker, toen was Maarten bezig van bed af te kruipen en zei achter elkaar: "ikke bath, ikke bath" (hij bedoelde natuurlijk: "ik wil van bed af". We hebben gelukkig een rustig dagje voor de boeg :)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:17:52 #93
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86970368
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar stopt alles door het kattenluikje. :D Ik breek regelmatig mijn nek als ik de bijkeuken in stap.
Zijn fles, legoblokjes, stapelbekers, alles wat past gaat naar buiten.
Maarten ruimt zijn potloden op in een doos die nog bij ons in de woonkamer staat...
pi_86970388
Lief als ze mama zeggen :Y Dat doet Seb nooit, die zegt alleen maar papaaaaaaaaaa tegen zijn vader (en alle plaatjes die hij tegenkomt, alles is papaaaaaaa) Hij begint wel wear andere klanken te maken in zijn brabbelen. hij zegt wel drinken, eten en worst _O- en tractor (je woont in een boerendorp of niet) en natuurlijk autooooooooooow. En hij is helemaaaaal niet ondeugend :N O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Estrys op 29-09-2010 09:24:25 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86970391
*O* zonder al te erge drama's zijn hier tand 3 & 4 nu echt door, tand 5 & 6 volgen waarschijnlijk morgen.
FTA, klinkt heel schattig en praktisch. Weet je tenminste waar je moet zoeken.
Hoe gaan kindjes trouwens los staan? Wij laten Driekus nu telkens even los staan als we em neer zetten, maar hij maakt verder geen aanstalten om het zelf te doen als ie zelf gaat staan. Laten ze de tafel gewoon los of gaan ze echt vanuit hurk omhoog ofzo? Ik kan me er even niets bij voorstellen...
pi_86970453
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:
*O* zonder al te erge drama's zijn hier tand 3 & 4 nu echt door, tand 5 & 6 volgen waarschijnlijk morgen.
FTA, klinkt heel schattig en praktisch. Weet je tenminste waar je moet zoeken.
Hoe gaan kindjes trouwens los staan? Wij laten Driekus nu telkens even los staan als we em neer zetten, maar hij maakt verder geen aanstalten om het zelf te doen als ie zelf gaat staan. Laten ze de tafel gewoon los of gaan ze echt vanuit hurk omhoog ofzo? Ik kan me er even niets bij voorstellen...
Dat verschilt per kindje, kan allebei. Bij Seb duurde het enorm lang, die was erg onzeker en bang om te vallen. Volgens mij liet hij ineens de tafel los, eerst per ongeluk. Daarna werd hij wat zekerder van zijn zaak.
Zijn loopauto heeft hem wel enorm geholpen daarbij :Y
  woensdag 29 september 2010 @ 09:23:46 #97
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86970470
Tanden voor Driekus :)
Bij Maarten duurde het ook lang voor hij echt ging lopen, we hebben denk ik wel 2 maanden tegen elkaar gezegd: "nú gaat hij vast zo lopen". En met staan deed hij volgens mij alleen vast houden, tot hij ging lopen dus.

Estrys, herkenbare foto :D Maarten die trekt alleen het wc papier gelijk de wc in om dan door te kunnen trekken :D As we speak was hij net (gelukkig alleen maar) de wc aan het doortrekken :D
pi_86970730
Isabeau en ik komen ons hier over twee weekjes aansluiten, maar ik lees vast mee. Ben ik vast op de hoogte enzo :D

Nou ja, dat wilde ik even melden :W
pi_86971136
Haha Estrys, die van mij zegt dus alleen maar mama, tegen papa, tegen een koe in de wei, tegen een auto... En ik, elke keer als hij mama zegt, ja Ko?
De aanhouder wint, hoop ik...

Zo schattig al die kleine gewoontes van je kindje. Ko stopt graag sleutels door de opening van het badkamerkastje.

quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:23 schreef Marie79 het volgende:
Estrys, herkenbare foto :D Maarten die trekt alleen het wc papier gelijk de wc in om dan door te kunnen trekken :D As we speak was hij net (gelukkig alleen maar) de wc aan het doortrekken :D
Oh, zo hebben wij meerdere verstoppingen gehad. }:| Nu staat het wc-papier heel hoog.

Hey Sorboo! :W
pi_86972028
Ons kind loopt de hele dag met de kruimelzuiger rond en met een doekje om dingen schoon te maken, is er iets mis met hem denken jullie? :P Het is wel schoon, dat wel. Geen kruimeltje op de grond
pi_86972170
Heeft hij ook een schortje, Estrys? Dan zou ik me zorgen gaan maken. :P
pi_86972207
Ach.. die van mij smeert zich in met creme, jat mijn oogschaduw, smeert dat op zijn wangen, loopt graag met kettingen terwijl hij "mooooooi" verzucht. Dat zegt ie trouwens ook als ik in BH sta ;-)

Maarre...handig hoor, Seb de schoonmaakman.
pi_86972333
smetvrees Seb?? :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86972762
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Ach.. die van mij smeert zich in met creme, jat mijn oogschaduw, smeert dat op zijn wangen, loopt graag met kettingen terwijl hij "mooooooi" verzucht. Dat zegt ie trouwens ook als ik in BH sta ;-)
Wat lief! O+
Leuk dat zo'n kindje steeds meer eigenheid krijgt, ik ben zo benieuwd waar Ko over een half jaar mee speelt.
pi_86972810
Hij heeft geen schortje, maar laat ik mijn moeder niet op ideeen brengen :{w
Seb helpt het allerliefste de hele dag mee in het huishouden. Poetsen, stofzuigen, was in de wasmachine, wasknijpers aangeven. Alleen ik ben het liefste niet de hele dag bezig met het huishouden :P Dat geeft nog weleens conflicten
pi_86972963
make up jatten, dat heeft Seb nog niet gedaan. Maar zo was ons achterneefje van bijna drie vorige week tijdens het oppassen boven aan het spelen. Tip: als het stil is dan is het niet goed :N Ik riep hem voor het eten. Komt ie beneden: zijn hele gezicht onder de mascara. Ik kwam niet meer bij. Vraag ik aan hem heb jij aan oma's mascara gezeten? Nee niet gedaan zegt hij ook nog met zijn meest onschuldige blik _O- Die vlekken in het tapijt zijn minder }:|
pi_86973476
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef oeke het volgende:

[..]

Wat lief! O+
Leuk dat zo'n kindje steeds meer eigenheid krijgt, ik ben zo benieuwd waar Ko over een half jaar mee speelt.
Ik wil je lief niet bang maken Oeke, maar auto's zijn hier veruit favoriet. En treinen, bussen, tractors.
pi_86973668
Hier ook alles op wielen favoriet: autooooooooooooooooooow O+
pi_86973933
Haha, dat zal vast gebeuren!
Momenteel is hier de portemonnee van mama favoriet, schroevendraaiers (echte, geen plastic :{ ) sleutels en bakjes om water in te doen of torens van de bouwen.

Ik weet nog dat mijn neefje anderhalf was en dat we wel een half uur op straat naar een graafmachine hebben staan kijken. Zo grappig vond ik die al zo duidelijke voorkeur.
pi_86974104
Ik denk dat ik Seb zijn liefde voor poetsen en auto's eens moet gaan combineren, bedenk ik me. Mijn auto moet nog gewassen. Jammer dat we dat bij ons nieuwe huis niet meer mogen (auto wassen), denk dat mijn auto anders altijd spik en span zou zijn :D
pi_86975512
Hoe is het gegaan Ingrid?
pi_86976013
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat ik Seb zijn liefde voor poetsen en auto's eens moet gaan combineren, bedenk ik me. Mijn auto moet nog gewassen. Jammer dat we dat bij ons nieuwe huis niet meer mogen (auto wassen), denk dat mijn auto anders altijd spik en span zou zijn :D
hahaha :D gebruik van maken nu hij het nog leuk vindt! :P

Amélie loopt! :D *O*
ineens. Nog niet echt overtuigend de hele kamer door, daar gaat kruipen nog te snel voor. Maar ze heeft het wel door nu. Voorheen als ze stond en ze verloor haar evenwicht dan liet ze zich vallen en ging kruipend verder, nu corrigeert ze zichzelf en zet dan stapjes.
Ik vind het zo knap :D ze is zo groot gelijk maar tegelijk is ze ineens weer zo klein zo rechtop haha

ze heeft alleen wel de neiging om zich te laten vallen als ze denkt dat ze er bijna is :X
zo van oh, jij vangt me wel hè? Ze heeft inmiddels begrepen dat de tafel haar niet vangt, dat papa traag van reactie is en dat mama geen uitschuifarmen heeft :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 september 2010 @ 12:56:38 #113
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86976780
Yay Amélietje *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86976801
Bodpa _O- O+
Seb :D Handig, zo'n hulp in de huishouding!
Welkom Driekus *O* Wat een mooi mannetje ben je O+
Amélie, wat goed, wat snel joh! *O*

Willow houdt het voorlopig nog bij af en toe een paar stapjes, maar wel steeds meer "expres" ofzo. Je ziet haar echt denken van: nu ga ik een stapje zetten!
(Oh en zoals Amélie denkt, heeft Willow ook al een keer de tafel en een keer de tvkast geknuffeld _O- Ja meis, je was er bijna..)
Maar nu komt tandje nummer 8 door en is het een grote brok ellende, 't arme kind heeft helemaal bavianenbillen van de irriterende spuitpoep. ;(
pi_86976828
*O* Wat goed van Amelie! *O*
Haha, dat voorover laten vallen herken ik wel. Gewoon die laatste stapjes niet meer willen zetten. :D

Oh, wat gaat het toch snel allemaal, als we straks meeten, dan kunnen Ko en Amelie samen een ommetje gaan maken. O+

Estrys, dat vind ik een heel goed plan! Jammer dat het niet meer zo warm is, anders zou het helemaal leuk zijn!
Waarom mag je trouwens bij je nieuwe huis je auto niet wassen? :?
  woensdag 29 september 2010 @ 13:07:31 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86977153
Amelie :o *O* Yeah, knapperd!

Ik mag misschien niet klagen met 2 gezonde kids, maar ik moet t wel ff kwijt hoor... buh... de nachten blijven hier een beetje op en af. Vannacht was t weer bal van half 1 tot half 5 en de wekker ging om half 7. Ik voel me dus fijn zeg maar. Gemiddeld slapen we 1 nacht per week helemaal door....... :( ;( en ik wil dit niet meer hoor, echt nietmeer! Ik heb de hulp om me heen keihard nodig en schoonmama is er onzettend veel voor ons, maar ik wil dat gewoon niet meer en ik wil het zelf kunnen en ik wil mijn eigen dingen kunnen doen en niet afhankelijk zijn en en en.............. :'( :'( sorry.............
pi_86977255
*O* go Amélietje!!

Mikoxx, heb je kindival van vsm al eens geprobeerd?? :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 29 september 2010 @ 13:15:06 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86977413
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:

Mikoxx, heb je kindival van vsm al eens geprobeerd?? :*
Nope, want het ging een tijdje heel goed, tot ze de prikken kregen en da's nu zo'n vier weken geleden. Echt, iedere keer als wij denken: hehe, het wordt echt beter nu", dan gebeurt er weer iets. Afgelopen nacht was wel weer een toppunt. Manlief is niet zo van 'de middeltjes'. Gebruiken jullie t nu ook nog voor Tess?
pi_86977468
Poeh, zwaar hoor, Mikoxx.
Wat doen jullie nu in zo'n nacht?
  woensdag 29 september 2010 @ 13:18:54 #120
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_86977537
Heeft Ingrid al weer iets gepost?

* Noli. verder duimt *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:22:00 #121
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86977657
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef oeke het volgende:
Poeh, zwaar hoor, Mikoxx.
Wat doen jullie nu in zo'n nacht?
Vannacht ging het als volgt: (tijden zijn ongeveer hoor, had een slaaphoofd ;))
19.30 naar bed, allebei zonder gemopper slapen
00.30 M. wakker, speentje gegeven, blijft huilen. Na 15 min uit bed gepakt, vind ie heel gezellig. Luier gecheckt, drinken gegeven, van alles niks, dus weer in bed (ong 1.00u) --> huilen!
1.30 T. ook wakker, allebei huilen, even troosten, speentje geven. Ze blijven huilen allebei.
2.00. M. valt in slaap, T. moppert nog wat. Steeds 10 min stil en weer wakker zeg maar. Op een gegeven moment uit bed gehaald 2.30 u gok ik. Beetje drinken gegeven en 3.00 weer naar bed. Daarna bleef hij afwisselend 10 min slapen en mopperen (niet echt huilen), tot 4.30 al met al.

Schiet maar hoor, ik wil graaaaag tips!
pi_86977828
Tjee, wat een gedoe. En vooral omdat je chagerijnig wordt ervan 's nachts. Ik tenminste. :@
Ik heb niet echt tips, als Ko zo doet, dan drinkt hij aan de borst tot hij weer in slaap valt en dan schuif ik hem terug zijn bed in.
Lukt dat niet, dan laten we hem tussen ons in slapen.
En lukt dat ook niet dan krijgt hij een paracetamol.
Maar dat zijn voornamelijk dingen waar jij niks aan hebt.

Het enige wat ik kan bedenken is honger. Hebben ze geen honger?
pi_86977883
Mikoxx :* Ik wou dat ik een magische tip voor je had.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:35:03 #124
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_86978080
Oi.. Ik stamp er ook zo tussendoor..

Jeetje Mikoxx. Ik heb ook niet echt tips dus aan mij heb je ook niet veel. :*
Slapen ze op één kamer, worden ze wakker van elkaar misschien? T.essel lag vrij snel alleen op haar eigen kamertje omdat die gewoon al heel erg onrustig sliep door onze ademhaling.

En whiehoo voor Amelie! *O*
Maxi, Midi & Mini
pi_86978410
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef oeke het volgende:
*O* Wat goed van Amelie! *O*
Haha, dat voorover laten vallen herken ik wel. Gewoon die laatste stapjes niet meer willen zetten. :D

Oh, wat gaat het toch snel allemaal, als we straks meeten, dan kunnen Ko en Amelie samen een ommetje gaan maken. O+

Estrys, dat vind ik een heel goed plan! Jammer dat het niet meer zo warm is, anders zou het helemaal leuk zijn!
Waarom mag je trouwens bij je nieuwe huis je auto niet wassen? :?
in verband met de hemelwaterafvoer, het water gaat niet het riool in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
amelie *O* wat goed
pi_86978643
Mikoxx, we zijn er weer mee begonnen. Tess is zo onrustig. Tis homeopatisch, baadt het niet, het schaadt ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 29-09-2010 13:55:10 (:6) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86978737
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, we zijn er weer mee begonnen. Tess is zo onrustig. Tis homeopatisch, baadt het niet, het schaadt ook nier.
Dan zou ik het niet gebruiken :P
flauw
pi_86978874
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dan zou ik het niet gebruiken :P
flauw
:6
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86979413
Mikoxx ik weet precies wat je bedoelt. :*

Leander slaapt ook nog steeds niet door. Bij hem ligt het allemaal nog wel ingewikkeld maar we hebben hier eigenlijk ook altijd andere mensen in huis. Alleen de woensdagmiddag gelukkig niet. Leander moet door de weeks elke dag wel ergens heen en aangezien R of ik niet altijd kunnen is het of de gastouder (die gaat 1 keer in de week mee na gebarenles) of mijn schoonmoeder (die gaat 1 keer in de week met hem naar fysio) of mijn moeder ( die gaat 1 keer naar fysio en 1 keer naar gebaren). En zo is de hele week altijd iemand hier enzo. Tis allemaal heel erg druk en echt tijd voor jezelf is er niet meer bij. Gelukkig gaan we in december verhuizen en komt mijn schoonmoeder bij ons in. Die komt dan zonder werk te zitten en kan op deze manier ons een stuk opvangen en met Leander naar de fysio en gebaren. Zodat er niet steeds iemand anders mee gaat. Stuk rustiger voor ons en voor Leander.

En hoe gaat het verder met de kleine man. Vertel het maar even hier omdat ik veel pmmetjes krijg met de vraag hoe het gaat.
Het gaat wisselend. Het lopen gaat een stuk beter. En sleept zijn been niet meer zo achter zich aan. Hij buigt hem ook niet zoals het hoort maar neemt hem draaiend mee. Maar dankzij de fysio gaat het gewoon een heel stuk beter. We hopen dat ie volgend jaar zonder kan.
De gebaren gaat ook heel erg goed. Hij leert het snel maar als we te snel nieuwe gebaren aanbieden vergeet ie ook heel snel weer. Omdat het de vraag is hoeveel ie zou kunnen gaan onthouden en hoelang we met 1 gebaar bezig moeten zijn zitten we nu nog steeds in de uitprobeerfase. We merkten namelijk dat ie geleerde gebaren niet meer wist als ie een nieuwe had geleerd. Dat is dus nu allemaal beetje uitzoeken. Hij kan nu in princiepe 15 belangrijke gebaren en dan nog een paar "gewone".
Praten doet ie dus ook nog steeds niet. Hij zit nu op het niveau van een kind van 6 maand qau geluiden die ie maakt. We merken er nog geen verandering in. We blijven hopen dat dat nog komt.
Verder is ie heel leuk O+ Hij kan goed verstoppertje spelen en speelt nog steeds graag met auto's. Daar heeft ie er veel van omdat ie steeds niet meer weet waar ie ze neer zet. En om driftbuien te voorkomen :P Verder is het echt een dreumes. Ondeugend en lief O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_86985249
Tyler mag nog steeds niet naar huis en dat is *PIEP!*
Volgens hun is het nog niet veilig genoeg thuis.
pi_86985315
Nou Ingrid wat kut zeg. :{
  woensdag 29 september 2010 @ 16:26:17 #132
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86985322
Wat een naar bericht Ingrid. :*

Wat is de reden dat Tyler nog niet naar huis mag?
A grand adventure has begun.
pi_86985402
Sorry trouwens dat ik niet op de rest reageer.

Volgens hun ben ik misschien wel depressief, ik vind van niet. Wel enorm chago nu.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:29:14 #134
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86985461
Dat je sacherijnig bent kan ik heel goed begrijpen. Blijft hij dan nu onder toezicht van jeugdzorg staan? Wat zijn de verwachtingen verder?

Ik vind het zo rot voor jullie. :* :'(
A grand adventure has begun.
pi_86985613
Shit hee Ingrid.....wat hadden ze voor redenen ervoor? En kun je je daarin vinden?
Hoe staan je ouders hierin, want die staan mooi tussen 2 vuren in zo.

Mikoxx, pff wat naar zeg :'( ik kom je snel een echte knuffel brengen, helpt wel niet, maar och :*

We zijn vanmorgen op visite geweest naar alle kindjes en mama's van de zwangerschapsgym.....
En Lars was de grootste bandiet van allemaal :o :P
Score: 1 kannetje melk omver en 1 glas drinken....oeps :D
Maar.....hij is nog steeds de leukste :P
pi_86985691
Kunnen ze gewoon 'zomaar' zeggen dat je kind niet naar huis mag omdat jij misschien weleens depressief zou kunnen zijn? Zonder een diagnose van een arts kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat je depressief bent? En Kim dan? Die is toch wel gewoon thuis? En er is toch ook nog een vader in het geheel. Ik snap dr niks van

Wat frustrerend moet dit allemaal zijn voor jullie zeg :( en hoe moet het voor Tyler zijn :'(
pi_86985842
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler mag nog steeds niet naar huis en dat is *PIEP!*
Volgens hun is het nog niet veilig genoeg thuis.
Af en toe zou je toch denken dat bepaalde protocollen ietsje te ver doorslaan.
Gaan ze er echt van uit dat Kim de oorzaak is van Tylers gebroken arm?

Ik vind het erg vervelend voor jullie Ingrid, en wens jullie veel sterkte met het verdere verloop. :*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_86985861
Het is iig geen ots. Wel vrijwillig. Maar als we niet mee werken gaat het naar de rechter en grote kans dat het alsnog ots zou worden dan.
Tyler is te kwetsbaar nu met zn arm. Wij zijn te inconsequent, hebben te weinig structuur en ritme. Letten niet goed genoeg op volgens hun. Kim is soms heel druk en luistert slecht, is alleen maar door onze sculd zo etc. Waar we het niet allemaal mee eens zijn.
Kleine dingen worden uit verband gerukt.
We werken juist heel hard aan de punten. Hebben al een hele tijd hulp van Accare. Zijn voor Kim met picto's bezig. Letten juist heel goed op. Vooraal met structuur en ritme zijn we bezig. Daarvoor is oa Accare om mee te helpen.
Want we zijn zelf gewoon niet zo. Dus hebben we ook daar wat extra hulp bij nodig.
Ook gaat het vaak heel goed tussen hun samen.

En ik ben een jaar na de geboorte van Kim depressief geweest, daarom zal ik dat nu ook wel zijn of worden. Want de kans daarop is groot.
Toen Kim klein was ben ik een keer met haar van de trap gevallen, dat kwam ook weer boven. En natuurlijk de val van de trap van Tyler toen ging duwde niet express. En dat hij tijdens het spelen met Kim tegen de tafel viel. Wat ook wel logisch is hoor.
Pfff, misschien warrig. Kan zijn dat het wel een maand of nog langer duurt voordat hij thuis komt.
Wellicht heeft Djeez nog aanvullingen.
pi_86985961
\Wat een vreselijke situatie Ingrid.
pi_86986090
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Estrys het volgende:
Kunnen ze gewoon 'zomaar' zeggen dat je kind niet naar huis mag omdat jij misschien weleens depressief zou kunnen zijn? Zonder een diagnose van een arts kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat je depressief bent? En Kim dan? Die is toch wel gewoon thuis? En er is toch ook nog een vader in het geheel. Ik snap dr niks van

Wat frustrerend moet dit allemaal zijn voor jullie zeg :( en hoe moet het voor Tyler zijn :'(
Wel fijn om hier mijn/ons ei kwijt te kunnen!

Ze denken het volgens mij wel en omdat wij niet goed genoeg hebben opgelet is het gebeurd.
Ik moet verplicht naar een psychiater. Zsm gaan ze dat regelen.
Ohja, ik toonde niet genoeg emoties. :?

Kim is idd wel thuis. Het is ook erg verwarrend allemaal. Djeez heeft ook hulp voor zijn adhd en bijkomende problemen. Had hij allang aangevraagd zeg maar bij ggz. Kon pas december.
Nu met spoed tussendoor en heeft hij medicijnen erbij. En gesprek psychiater gehad en volgende week nog een gesprek. De rest volgt dan in december. (oa onderzoek of hij ook een vorm van autisme naast adhd heeft)

We hebben dus al snel hulp gezocht en doen er echt alles aan vinden wij.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:46:45 #141
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86986122
Ingrid, da's wel heftig zeg... sterkte!

Dank voor alle tips en virtuele hugs, het helpt wel om me een beetje weer 'up and running' te krijgen :P fijn! Honger lijkt het niet echt op, omdat de fles door M geweigerd wordt. Vanavond maar eens een slaapzakje met mouwtjes proberen, kijken of het te warm/te koud is misschien.....
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:54:08 #142
240917 Mula
pi_86986434
Ingrid, wat een rotsituatie! Wat ik me afvraag; mag je wel gewoon contact met Tyler hebben op het moment? Mag je hem gewoon zien of zijn daar ook eisen aan gesteld? Dat arme mannetje. ;( HOe leg je zo`n klein kind uit dat hij niet naar huis mag?
pi_86986502
Dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen zeg... Dat ze van alles van je denken en je je kind afpakken.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:00:45 #144
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86986671
Lastige situatie Ingrid! Echt, iets waar je alleen in nachtmerries serieus rekening mee houdt.

En mikoxx, ontzettend balen dat het slapen gewoon weer bal is. Als er ook maar iets 'is', dan uit dat zich meteen in slechte nachten, niet? Lijkt me niet dat het honger is, oid, maar gewoon verwerken van dingen, onrust etc. . Heel veel sterkte, en misschien toch gewoon dat homeopatische proberen...
  woensdag 29 september 2010 @ 17:01:45 #145
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_86986706
:N
Schijnbaar is het in hun ogen dus nooit goed, wat je ook doet.. :{

Maareh dus wel een exemplaar met PMS?
:*
Maxi, Midi & Mini
pi_86986852
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Noli. het volgende:
:N
Schijnbaar is het in hun ogen dus nooit goed, wat je ook doet.. :{

Maareh dus wel een exemplaar met PMS?
:*
Bel maar ff als je tijd hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2010 @ 17:45:54 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86988318
ik heb je een pm gestuurd _Ingrid_ :*

woensdag 29 september 2010 @ 18:07:41 #148
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86989157
Ingrid en Djeez ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen ook al kan ik me niet altijd vinden in jullie denken en doen lijkt me dit erg moeilijk om mee om te gaan. Meer dan een dikke knuffel vanuit hier geven kan ik niet.

Gaat het met Tyler wel goed bij je pap, mam en zusje?
pi_86991147
Tyler vind het gelukkig wel leuk bij mijn ouders en zusje.
We kwamen er gelukkig best vaak, dus voelt vast vertrouwd voor hem. Beter zo dan een pleeggezin oid.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:37:04 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86992677
Jee zeg, wat Noli. ook zegt is ook mijn eerste reactie, alsof ze daar altijd wel een reden hebben om Tyler niet naar huis te laten gaan :{
  woensdag 29 september 2010 @ 19:53:39 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86993348
Ingrid, wat ik me afvraag, kan Kim niet met Tyler mee, zodat ze toch nog 'samen zijn'? Of is dat een heel gek idee? Ik vind het bizar, zoals jij het omschrijft vind ik de reden hiervan echt ver gezocht hoor
pi_86994193
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig. :') Ik vind het te lastig om op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.

Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 29-09-2010 20:19:06 ]
  woensdag 29 september 2010 @ 20:12:15 #153
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86994307
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig. :') Ik vind het te lastig op op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.

Psies, dat dus... Maakt het allemaal niet makkelijker, maar ik ga er maar vanuit dat niemand dit doet om 'mensen te pesten'. Kan onnodig zijn, maar dan willen ze dat eerst wel garanderen natuurlijk...
pi_86994543
Mikoxx, ik stuur je kerels even telepatisch een dosis goede nachtrust :* Dat dat doorslapen maar eens mag beginnen, ik kan me helemaal voorstellen hoe vreselijk vermoeiend dat moet zijn.

Ingrid, wat ontzettend naar dat Tyler niet naar huis mag. Gelukkig dat hij het wel naar zijn zin heeft verder. Weet je, ik vind dat ook lastig om er iets van te zeggen, ik ken je ook alleen maar "digitaal". Het lijkt me voor een moeder iig een vreselijke situatie. Ik denk zelf wel dat als je gewoon het beste doet wat je kunt, dat Tyler snel weer naar huis mag. Hoop dat het beetje overkomt.

Ow enne Innipin, dat verhaal van jou met het eten en zwaaien _O- Joep had dat in de supermarkt, toen wilde hij met het pinapparaat spelen wat van mij niet mocht, dus ik zei ook "Ja daaaag". Begint ie ook doodleuk te zwaaien :')

En *O* *O* *O* You go Amelie!!
pi_86994735
O ja, vergeet ik helemaal Amelie! Ze loopt! Wat goed! Grappig dat je dat zegt, Huup, dat ze nu zowel groot als klein lijkt. Ervaar dat ook zo. :)
pi_86996074
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig. :') Ik vind het te lastig om op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.

Ik snap het. Daarom moeten ze tegenwoordig ook dingen sneller onderzoeken.

Kim mag niet teveel bij Tyler zijn omdat ze bang zijn dat er iets gebeurd. Iig zo vatten wij het op.
Niet dat het zeker is dat Kim hier iets mee te maken heeft gehad he.

Ik had nog een lief filmpje van Amelie gezien. O+
pi_86996326
Ingrid, ik sluit me aan bij Ssserpente, beter kan ik het niet zeggen. Maar wat enorm rot voor jou, voor Tyler, Kim en Djeez. Serkte!

Huup, je meisje is ineens groot! Wauw!

Mikkox, slapen je jongens op 1 kamer? Zou het helpen om ze anders apart te leggen? Tis maar een ideetje..Ik hoop voor je dat ze snel lekker gaan slapen.

Driekus maakt van tanden krijgen dan wel geen drama, maar hij wordt er wel miepig van. Huilt echt heel snel en is snel boos. En hij kan echt driftig worden, nu al. Wat moet dat worden later?
pi_86997044
Mefke :@ vergat ik jou en Driekus helemaal te feliciteren! Alsnog van harte!! Dubbel van harte geloof ik hè! *O*
pi_86997441
Seilram thanks! Ja waarschijnlijk dubbel feest ja. Ben nog een beetje voorzichtig er mee, al voelt het wel goed.
pi_86998276
Ingrid, wat moeilijk moet dat zijn voor jullie vieren. ;(
Hopelijk lost het zich snel op ten goede voor iedereen. :*

Mikoxx, ik hoop op een paar goede nachten voor jullie om weer wat bij te komen. Hopelijk hebben ze de truc snel door. :*

Mefke, hier kijken wij elkaar ook af en toe aan. We houden ons hart soms vast voor de toekomst met ons kleine eigenwijze driftkopje. O+
pi_86998381
Amélie *O* lopen, wow!

mikoxx, het klinkt echt heel zwaar, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Misschien kun je iets met het boekje dat Wupwup laatst aanraadde: Lekker slapen zonder huilen. Als je interesse hebt, zoek ik in m'n pm even de schrijfster voor je.

Ingrid, moeilijke situatie, heel naar voor jullie. Ik sluit me wel aan bij wat Sserpente zegt.
En misschien kun je het ook positief bekijken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al druk bezig om te structureren, te veranderen, hulp voor Kim en Djeez in te schakelen. Jullie zijn dus al op de goede weg, en je krijgt nu meer en sneller en gepaster de hulp die jullie nodig hebben. Sterkte iig, het lijkt me een heel moeilijke tijd.
pi_87000451
Ingrid, ik weet niet zo goed wat te zeggen :* heftig zeg! Hou jullie taai!

Mikoxx, wat een nachten :* .

Wij hebben vanmiddag schoenen voor Iris gekocht, alweer een maatje groter, 21 :o. Ze liep er zo op weg, het eerste paar dat we probeerden aan te doen was brullen. Tja toen was het wel duidelijk welke we moesten kiezen ;).
pi_87001669
Welkom Mefke en Driekus! Wat is het een mooi jochie zeg!

Amelie loopt *O* Wat goed!

Mikoxx dat klinkt niet als fijne nachten zeg ;( Helaas geen goede tip voor je, alleen heel veel sterkte-wensen.

En Ingrid wat is dit toch vreselijk voor jullie allemaal. Hopelijk komt er snel een goede oplossing :*
pi_87004077
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Amélie *O* lopen, wow!

mikoxx, het klinkt echt heel zwaar, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Misschien kun je iets met het boekje dat Wupwup laatst aanraadde: Lekker slapen zonder huilen. Als je interesse hebt, zoek ik in m'n pm even de schrijfster voor je.

Ingrid, moeilijke situatie, heel naar voor jullie. Ik sluit me wel aan bij wat Sserpente zegt.
En misschien kun je het ook positief bekijken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al druk bezig om te structureren, te veranderen, hulp voor Kim en Djeez in te schakelen. Jullie zijn dus al op de goede weg, en je krijgt nu meer en sneller en gepaster de hulp die jullie nodig hebben. Sterkte iig, het lijkt me een heel moeilijke tijd.
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuis :{ .
Het lijkt me meer iets wat je achteraf kunt zeggen, dat het toch wel goed is geweest, maar ik vind het op dit moment wat bagatelliserend eerlijkgezegd.

Hoe dan ook: heel veel sterkte Ingrid en Djeez!

Mikoxx, wat naar dat het slapen zo slecht gaat. Ik heb het wel vaker gezegd, het lijkt me echt heel zwaar als het ook nog eens twee kindjes betreft. Sterkte ermee!

Verder zie ik hier heel veel liefs en vrolijks voorbij komen O+ .
  woensdag 29 september 2010 @ 23:08:45 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87004159
Amelie! Knappe meid! *O*

Ingrid, sterkte ermee joh!
pi_87004539
MeNicole, ik wilde nog even zeggen dat je zo sterk klinkt.
Fijn dat je schoonmoeder jullie straks wat kan ontlasten en helpen.
En wat fijn dat Leander al zo goed kan lopen.
En de gebaren, wat geweldig! Hopelijk kan hij er toch steeds meer gaan onthouden.
Het lijkt me best zwaar maar volgens mij gaat er een hoop liefde om bij jullie, en daardoor klinkt het allemaal ook heel fijn! :Y
pi_87012773
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Jore het volgende:

[..]

Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuis :{ .
Het lijkt me meer iets wat je achteraf kunt zeggen, dat het toch wel goed is geweest, maar ik vind het op dit moment wat bagatelliserend eerlijkgezegd.

Het was niet bagatelliserend bedoeld. Zoals je ziet, zeg ik ook dat het me heel moeilijk lijkt. Maar feit is wel dat ze nu meer hulp en handgrepen krijgen in versneld tempo. Dan kun je natuurlijk blijven focussen op de narigheid, maar je kunt ook proberen daarnaast alle hulp met beide handen aan te grijpen en de veranderingen te verwezenlijken die worden verwacht.
  Redactie Frontpage donderdag 30 september 2010 @ 13:48:02 #168
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_87019330
Vanochtend bij de chirurg geweest. Hij keek Ingrid en mijn schoonvader vreemd aan, want er was niets vreemds te zien, het bot is al weer bijna aan elkaar gegroeid. Volgende week voor de zekerheid naar de orthopeed, om te kijken of er nog iets vreemds te zien is. Voor de verandering wordt er dan weer een foto gemaakt. Is alles dan inderdaad nog steeds goed, dan hoef hij nog maar twee weken in het gips en kan hij eindelijk eens naar huis.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_87034505
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Djeez het volgende:
Vanochtend bij de chirurg geweest. Hij keek Ingrid en mijn schoonvader vreemd aan, want er was niets vreemds te zien, het bot is al weer bijna aan elkaar gegroeid. Volgende week voor de zekerheid naar de orthopeed, om te kijken of er nog iets vreemds te zien is. Voor de verandering wordt er dan weer een foto gemaakt. Is alles dan inderdaad nog steeds goed, dan hoef hij nog maar twee weken in het gips en kan hij eindelijk eens naar huis.
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?

Fijn dat het gips er al zo snel af mag! Lijkt me zo irritant, blegh!
pi_87034661
Serpente, lol, jij kunt altijd zo heerlijk uit de hoek komen.

Maar Djeez, dat klinkt positief!

Joep heeft een nieuwe pose. Hij staat, zakt een beetje door zijn bovenbenen, billen naar achter en gaat dan met zijn bovenlichaam draaien :D Net alsof iets zoekt! Nu alleen nog een hand boven zijn ogen tegen de zon en de pose is af :7
pi_87034744
Serpente, ik snap m ook niet.

Ik hoop dat Tess vannacht wel gaat slapen. Afgelopen nacht was zeer leuk.. NOT!
En madam was zeer gezellig vandaag :N
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87034834
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef seilram het volgende:
Serpente, lol, jij kunt altijd zo heerlijk uit de hoek komen.

Maar Djeez, dat klinkt positief!

Joep heeft een nieuwe pose. Hij staat, zakt een beetje door zijn bovenbenen, billen naar achter en gaat dan met zijn bovenlichaam draaien :D Net alsof iets zoekt! Nu alleen nog een hand boven zijn ogen tegen de zon en de pose is af :7
Hier ook al? Ik hoopte dat dat digitaal wat minder minder was ivm het gebrek aan non-verbale communicatie en zo. :@

Balen, Vick. Lente is de laatste dagen ook erg vroeg wakker. En zelf kan ik erg moeilijk in slaap komen. :O

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 30-09-2010 20:20:30 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 20:12:25 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87034970
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:06 schreef Vicky het volgende:
Serpente, ik snap m ook niet.

Ik hoop dat Tess vannacht wel gaat slapen. Afgelopen nacht was zeer leuk.. NOT!
En madam was zeer gezellig vandaag :N
Jan had ook een klierdag hoor (zoals ik in 't peutertopic ook schreef: ik denk afreageren van 't psz en ws ook mijn hectische week mbt verhuizen, dat straal ik natuurlijk ook uit naar hem bedenk ik me net pas). Hij was zó moe vanavond om half zes dat hij gewoon omrolde van de slaap. Net hoorde ik m huilen, even (in t donker) gaan kijken, en hij ging meteen weer liggen en verder pitten zonder speen :o dan issie toch wel doodop lijkt me ;(

pi_87035341
Ssserpente, lekker duidelijk toch? Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik er niets van snapte....
Mijn manneke heeft net even in de beco gezeten om te proberen. Heerlijk die friemelende vingertjes in je nek.
pi_87036494
We hadden hier tussen de middag een ware driftbui... Iris had het broodje van zuslief afgepakt en dat maakte ik even ongedaan. Op de grond liggen, krijsen tot ze bijna over haar nek ging. Uitpuilende rode ogen en er gewoon ook lekker in blijven hangen. Dramaqueen. Pfoeh, dit is echt een dame met pit en ze had vandaag niet helemaal haar dag, ik weet niet wat het was, maar ze was moe en mopperig.
pi_87037267
Ik duim met je mee, Vicky, hopelijk slaapt Ko ook eens door. Dat kunnen we wel gebruiken. :)

Zo schattig, ik vroeg vanmiddag om een kusje, krijg ik zo'n wangetje toegekeerd, en daarna het andere wangetje. O+
pi_87037337
Lief oeks!!
Oei Nijna, pittige dame!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 20:58:52 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87037381
ahwww oeke O+ (hier krijg je een lik over je gezicht als je om een kus vraagt :') )

pi_87037382
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Ik duim met je mee, Vicky, hopelijk slaapt Ko ook eens door. Dat kunnen we wel gebruiken. :)

Zo schattig, ik vroeg vanmiddag om een kusje, krijg ik zo'n wangetje toegekeerd, en daarna het andere wangetje. O+
O+ Ko O+ Wat schattig Oeke!

Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussen :D Of ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond :9
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:02:32 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87037559
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussen :D Of ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond :9
zo'n kus dus, maar dan ook met z'n tong erbij :X papa zegt altijd dat moet je doen als je zestien bent :P

pi_87037589
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah! O+
pi_87037610
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?

Fijn dat het gips er al zo snel af mag! Lijkt me zo irritant, blegh!
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.
Ja wel een breuk natuurlijk, maar het is al bijna weer dicht gegroeid zeg maar.
De kinderorthopeed moet er nog maar naar kijken voor de zekerheid zei hij. Maar hij verwacht niks bijzonders.
Ws moet er dan dinsdag weer een foto gemaakt worden om te kijken hoe de stand is en of het er goed uit ziet.
Is dat allemaal ok, dan nog 2 weken wachten en het gips mag eraf.
Duidelijker zo?
pi_87037754
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah! O+
Moewah O+ Ik krijg alleen een kusje als het mevrouw de dreumes zo uitkomt hoor en meestal in dat dan in dezelfde actie waarin ze mijn bril probeert te grijpen }:|

Esmee roept de hele dag "nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee!" Drie keer raden wat ze de hele dag hoort omdat ze nu ze kan staan ineens overal bij kan O-) Ze trok laatst bijna de plant omver en vanmiddag ging mijn laptop bijna van tafel :X Oh en ze liep gewoon een paar pasjes langs de bank O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:07:07 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87037776
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
dat doet Jan wel met knuffelen tegenwoordig! dan duwt ie z'n hoofd in je nek en hmmmmm murmelen dan O+ O+

pi_87037899
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.
Ja wel een breuk natuurlijk, maar het is al bijna weer dicht gegroeid zeg maar.
De kinderorthopeed moet er nog maar naar kijken voor de zekerheid zei hij. Maar hij verwacht niks bijzonders.
Ws moet er dan dinsdag weer een foto gemaakt worden om te kijken hoe de stand is en of het er goed uit ziet.
Is dat allemaal ok, dan nog 2 weken wachten en het gips mag eraf.
Duidelijker zo?
Een beetje. :)

Was dit een extra afspraak dan bij de chirurg? Moest dat van Jeugdzorg of zo? En waarom dan toch nog langs de kinderorthopeed?
pi_87038077
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:

[..]

hahaha hier ook zo O+
wat schattig toch die kussende kindjes!

Amélie is echt een kroelkip, ze komt heel vaak bij me staan om even mn been of mn arm een kusje te geven en als ik bij haar op de grond kom zitten om te spelen dan komt ze echt bij me staan en dan moet ik haar vasthouden en dan wil ze knuffelen enzo :D keischattig O+
En dan gaat ze rustig verder met spelen terwijl ze op mn been zit ofzo. <3

dat soort dingen ga ik vast nog enorm missen als ze groter is en niet meer wil, dat enorme knuffelige ;(
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87038108
Kusjes zijn zo leuk en lief! Kreeg ik vandaag nog met een dikke knuffel. O+
En driftbuien heeft Tyler ook wel. Dat hadden ze in het ziekenhuis wel door. Nee vind hij niet leuk om te horen.
Mijn ouders hebben het ook wel ondervonden. Echt de leeftijd dus.
pi_87038164
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Amélie loopt! :D *O*

Wat leuk, op dezelfde dag als Thijs!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87038202
Ingrid, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..... Hopelijk komt het allemaal goed : met jou, met Tyler, met Kim en met Djeez!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_87038241
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
dat soort dingen ga ik vast nog enorm missen als ze groter is en niet meer wil, dat enorme knuffelige ;(
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig. ;(

Wat heerlijk al dat knuffelen en kroelen. Hier gaan we elke avond papa een kusje geven. Dan is het weer dat wangetje van zijne koninklijke hoogheid en 'Moewah'
En op je been of tegen je aan zitten is zo gezellig. :Y

Esmee, ging je een stukje lopen langs de bank? *O*
pi_87038367
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig. ;(

Wat heerlijk al dat knuffelen en kroelen. Hier gaan we elke avond papa een kusje geven. Dan is het weer dat wangetje van zijne koninklijke hoogheid en 'Moewah' En op je been of tegen je aan zitten is zo gezellig. :Y

Esmee, ging je een stukje lopen langs de bank? *O*
Oeke dat klinkt heel leuk zeg O+

Thijs ook al lopen *O*

Esmee wil iets meer dan ze kan dus die zie ik de hele dag optrekken en weer op haar luier ploffen (of op haar hoofd stuiteren :X )
pi_87039306
En ja hoor, mevrouw is weer compleet over de zeik en ontroostbaar... Wil niet in dr eigen bed, alleen maar bij mij. Ben het een beetje zat dat slaapgedrag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:39:01 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87039453
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Vicky het volgende:
En ja hoor, mevrouw is weer compleet over de zeik en ontroostbaar... Wil niet in dr eigen bed, alleen maar bij mij. Ben het een beetje zat dat slaapgedrag.
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?

pi_87039517
Julian heeft vaak ook van die buien. Ik merk wel dat als ik zelf moe ben en wat eerder toegeef dat ik 'm eerder in bed neem met als gevolg dat we nog langer wakker zijn allemaal. Hij is veel te onrustig en kan niet slapen bij ons in bed en dan komt toch weer het moment dat ie naar z'n eigen bedje toe moet...Met een nog langer drama tot gevolg. :P
Gisteren was ik dus wel consequent en is hij na 20 minuten heel hard huilen in een diepe slaap gevallen tot de volgende ochtend 8.30. Maar het is vaak moeilijk hoor!
pi_87039635
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87039715
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt? ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:44:27 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87039762
ook dat idd N_Z .. ik heb mezelf moeten dwingen om Jan te laten huilen als het puur van vermoeidheid was. Ik had dan echt een kookwekker naast me liggen die ik op vijf minuten zette. die vijf minuten waren voor mij pers. wel echt de grens, als ik langer liet huilen werd het hysterisch en hielp het laten huilen ook niet meer. Het gaat pas sinds de laatste maanden steeds beter het herkennen van wanneer hij me uitdaagt en wanneer hij jankt om zijn zin te krijgen.

Ach ja, tegen de tijd dat de volgende in deze fase komt zit Jan op school hopelijk :+

pi_87039794
Hier is het ook feest. Linde had gedroomd en werd huilend wakker. Niet te bedaren, helemaal van de kaart en vooral niet zeggen wat er is he }:| Tsja en als ze dan samen op 1 kamer slapen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:46:00 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87039855
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

in dat geval zou ik niet te streng zijn naar dr toe .. juist blij zijn dat ze zich op haar manier kan uiten en laten merken dat ze zich niet lekker voelt .. :*

pi_87039873
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt? ;)
Nee niet nodig. Ze voelt niet warm.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87039952
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef DJMO het volgende:
ook dat idd N_Z .. ik heb mezelf moeten dwingen om Jan te laten huilen als het puur van vermoeidheid was. Ik had dan echt een kookwekker naast me liggen die ik op vijf minuten zette. die vijf minuten waren voor mij pers. wel echt de grens, als ik langer liet huilen werd het hysterisch en hielp het laten huilen ook niet meer. Het gaat pas sinds de laatste maanden steeds beter het herkennen van wanneer hij me uitdaagt en wanneer hij jankt om zijn zin te krijgen.

Ach ja, tegen de tijd dat de volgende in deze fase komt zit Jan op school hopelijk :+
Gisteren heeft Julian dus echt een tijdje gehuild zonder dat ik het in de gaten had. M'n vriend heeft dus vaker de gewoonte de baby-foon uit te zetten als ie beneden is: 'Ja, we weten dat ie huilt'
Dat wist ik dus niet, tot we hem beneden boven de tv uit hoorden komen.

Echt, waarom heb je dat ding anders! o|O
pi_87040221
Kussende kindjes O+. Hier wordt soms een voorhoofd toegestoken, maar dat is het dan ook wel ;).

Fijn om te lezen dat er meer dreumessen zijn die zo driftig kunnen zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:51:35 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87040232
dat is wel sneu idd :{ ik heb tegenwoordig de gewoonte om steeds als ik Jan op bed gelegd heb de babyfoon te controleren of hij wel aanstaat (mijn man heeft die gewoonte dus ook, aangezien hij op de bank slaap op dit moment, we slapen nog met z'n drieeen op één kamer, en kleine wordt anders om vijf uur wakker van johan's wekker en hij houdt mij wakker met gesnurk enzo).

pi_87040893
De babyfoon hoeft alleen aan als Julian in bed ligt en wij beneden nog op zijn. Hij heeft wel z'n eigen kamer en wij ook, naast elkaar.
Ik las dat je binnenkort een huis hebt DJMO, is wel fijn dan dat je niet meer allemaal samen of op de bank hoeft te liggen. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 22:04:31 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87041067
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
De babyfoon hoeft alleen aan als Julian in bed ligt en wij beneden nog op zijn. Hij heeft wel z'n eigen kamer en wij ook, naast elkaar.
Ik las dat je binnenkort een huis hebt DJMO, is wel fijn dan dat je niet meer allemaal samen of op de bank hoeft te liggen. :)
mjuh, ik heb nu ook wel een woning, maar dan heb ik een echt grote mensen huis O+ voor mijn gevoel :Y

pi_87042213
Amelie loopt! *O* En thijs ook! *O* goed zeg!
Gaat hard ineens dan he!

En Ko die wangetjes toesteekt voor een kusje O+
Lars kust alleen maar met poppen :')
  donderdag 30 september 2010 @ 22:52:01 #207
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87043628
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Lars kust alleen maar met poppen :')
Same here, maar wel met passie en overgave! MWAH!
  donderdag 30 september 2010 @ 22:54:45 #208
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87043759
Hoest nu met Tess, Vicky? Slaapt ze?

Driftbuien :X herkenbaar :X
Het wordt gelukkig wel iets minder nu, Maarten kan duidelijker maken wat hij dan wél wil ipv alleen maar blèren en schreeuwen.
pi_87044314
Vicky slaapt Tess inmiddels?

Ik hoor mijn dreumes nog zeeeeer regelmatig hele verhalen houden uit haar kamer :X De grote stervende zwaan ligt inmiddels naast me op de bank. Ben nu al anderhalf uur bezig en ik kom er gewoon niet achter of het nou echt is of niet :X Dus dan bonjour ik d'r ook niet zomaar weer terug haar bed in. Gelukkig was mijn vriend onderweg naar huis. Ik ben echt altijd de l*l als ze ziek worden of een rotnacht hebben, dan is hij altijd net weg o|O
pi_87049552
Tess is uiteindelijk rond 23.00 naar dr eigen bed gegaan en ze werd zowaar pas om 6.20 wakker!! Ik a vaker klagen ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87049563
Amélie en Thijs lopen! *O*

Oef, al die onrustig slapende kindjes... :O
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:21:44 #212
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87050023
Thijs *O* Jij ook al aan de wandel!

Vicky, dat is toch een hele mooie nacht geworden uiteindelijk! Fijn :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:26:43 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87050091
ik had vannacht ook een uitzonderlijke nacht :@ van half zes/kwart voor zes gisterenavond tot tien voor acht vanmorgen :@ volgens mij had hij duidelijk wat slaap in te halen :') :@

ik zeg dit overigens niet om te pochen, jan is altijd een goede slaper geweest en daar ben ik blij om, maar voor mijn gevoel waren de laatste weken hier ook behoorlijk k*t.

vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:21:21 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87050907
Ik heb Esmee tot half 1 horen ta-ta-ta-en en Linde besloot vanaf half 1 haar maag leeg te gooien. Het was dus echt en ze ligt nu nog ziek op de bank... :O
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:27:54 #215
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_87051026
Oh dat klinkt heel gezellig Stiemie. Sterkte met je zieke dame...
pi_87051094
Oef stiemie :X beterschap voor Linde :*

MeNicole fijn dat het zo goed gaat met Leander en mooi dat jullie een prettige werkbare situatie kunnen creeren straks.

[ Bericht 1% gewijzigd door huuphuup op 01-10-2010 09:45:14 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:43:49 #217
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87051395
Stiemie :{ Esmee beterschap :*

Vicky, voor Tess een goede nacht, maar ik vind hem nog vrij kort hoor.

Hier ook een jongetje dat heeft uitgeslapen :) Maarten was heel even om half 6 aan het huilen maar kunnen troosten en hij is weer gaan slapen tot half 9. We zitten nu ook pas aan ons ontbijt met c_/
DJMO uitslapen is gewoon lekker :)
pi_87051416
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:43 schreef Marie79 het volgende:
Stiemie :{ Esmee beterschap :*

Vicky, voor Tess een goede nacht, maar ik vind hem nog vrij kort hoor.

Hier ook een jongetje dat heeft uitgeslapen :) Maarten was heel even om half 6 aan het huilen maar kunnen troosten en hij is weer gaan slapen tot half 9. We zitten nu ook pas aan ons ontbijt met c_/
DJMO uitslapen is gewoon lekker :)
ze lag om 19.00 en werd toen dus wakker om 21.30. Ze is een uurtje wakker geweest en is toen bij me in slaap gevallen maar ze bleef onrustig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:46:18 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87051448
:D Linde is ziek, maar die hield Esmee wakker. Vandaar dat Esmee om half 1 nog wakker was. Maar Esmee gaat zo naar de opvang en Linde ligt thuis ziek op de bank ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:46:53 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87051459
O, dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat ze gisteravond een hele tijd wakker was geweest!
pi_87051480
Och, wat sneu voor Linde! Beterschap voor je meisje Stiemie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:50:05 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87051541
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:46 schreef Stiemie het volgende:
:D Linde is ziek, maar die hield Esmee wakker. Vandaar dat Esmee om half 1 nog wakker was. Maar Esmee gaat zo naar de opvang en Linde ligt thuis ziek op de bank ;)
:D Ik zit dus gewoon heerlijk half te lezen, blijkt maar weer Teletubbies staan aan, is dat een excuus :P

Nieuwe poging:
Beterschap voor Linde :*
pi_87055755
Jemig zeg, ben ik een paar dagen aan het werk, loop ik ineens enorm achter :o

Amélie en Thijs aan het lopen *O*

:* voor alle zieke kindjes en ook voor alle mama's van slecht slapende kindjes..

Hier gaat het redelijk, Timo is niet meer echt ziek maar ook niet echt fit. Hij slaapt ineens héél veel overdag maar 's nachts toch wat minder nog.. En net ook weer zn mond vol bloed, dus er is echt weer iets gaande qua tanden/kiezen. Maar verder kan hij héérlijk spelen en is hij super vrolijk en lekker knuffelig O+ En ook heel goed in kusjes geven, maar dan wel mét tandjes :X
pi_87058094
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Chan het volgende:
Jemig zeg, ben ik een paar dagen aan het werk, loop ik ineens enorm achter :o

Amélie en Thijs aan het lopen *O*
En Willow ook hoor ;( Sinds vorige week, maar ik denk dat bijna iedereen dat gemist heeft hier :') sorry sorry ik wil echt niet zo iemand zijn die verwacht dat iedereen op me reageert, maar dit was zoiets groots en bijna niemand zei er wat van :@
pi_87058228
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef innepin het volgende:

[..]

En Willow ook hoor ;( Sinds vorige week, maar ik denk dat bijna iedereen dat gemist heeft hier :') sorry sorry ik wil echt niet zo iemand zijn die verwacht dat iedereen op me reageert, maar dit was zoiets groots en bijna niemand zei er wat van :@
Hoera, dat jouw dochertje ook loopt! *O* *O* *O*

Julian kan wel lopen, maar durft niet/heeft geen zin. Af en toe staat ie uit zichzelf op, doet een stapje of twee en laat zich weer door de knieen zakken. Hij is heeeel voorzichtig. Aan één vinger loopt ie heel soepel en snel mee, prachtig in evenwicht, maar zo gauw ik loslaat wordt ie onzeker. Ik verheug me in ieder geval op het moment dat het echt gaat gebeuren.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:11:36 #226
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_87058290
Pst n_z het is een dochtertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:11:37 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87058293
pssst Willow is een meisje :P

Innepin *O* *O* *O* voor wandelende Willow *O* *O* *O*

(ook voor Amélie en thijs ofcourse *O* *O* *O*

vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:12:15 #228
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_87058321
Pst het is Amelie met een streepje.
pi_87058335
Oh shit, wat een blunder. Sorry. :@
pi_87058922
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh shit, wat een blunder. Sorry. :@
_O- hahahahahaha!

Sorry voor de aandachttrekkerij verder en bedankt dat jullie er even op reageren O+

Willow doet 't ook nog heel voorzichtig en heel af en toe hoor. De ene keer twee stapjes, dan ineens tien, dan gewoon weer laten vallen op d'r kont en verder kruipen. Maar toch! O+
pi_87059363
Willow *O*
pi_87061384
Speciaal voor Willow: *O* !

Ik vond/vind het zoveel leuker sinds Lieuwe loopt. Dat gescharrel is zo lief, eerst die onzekere stapjes en later 'kun je ook heel hard?' en nu begint 'ie met op z'n tenen lopen, of hele rare grote clownspassen, of achteruit lopen O+ . En je kunt veel makkelijker naar buiten vind ik, naar speeltuintjes enzo. Ze zijn ineens zo echt kind!
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:43:03 #233
5428 crew  miss_sly
pi_87061821
Willow *O*

sorry innepin, had het wel gelezen maar idd niet gereageerd, maar wat goed he *O*

Ik vind dat lopen echt helemaal geweldig O+ Niet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch O+ Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is :D En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien :') en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.

Vandaag voor het eerst op vrijdag naar het kdv. Natuurlijk heeft ze nog geen idee van dagen enzo, maar ik ahd echt het idee toen ik haar wegbracht dat ze zoiets had van WTF ik ben hier kortgeleden al geweest, wat doe ik er nu al weer :?
pi_87062134
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Willow *O*

sorry innepin, had het wel gelezen maar idd niet gereageerd, maar wat goed he *O*

Ik vind dat lopen echt helemaal geweldig O+ Niet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch O+ Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is :D En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien :') en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.

Vandaag voor het eerst op vrijdag naar het kdv. Natuurlijk heeft ze nog geen idee van dagen enzo, maar ik ahd echt het idee toen ik haar wegbracht dat ze zoiets had van WTF ik ben hier kortgeleden al geweest, wat doe ik er nu al weer :?
Senna is ook nog best klein, dat vind ik helemáál superschattig. Een kindje van nog geen 80 centimeter wat danst en doet O+ .
pi_87062356

Meldt O+

Ze loopt nog niet, maar ze staat wel en soms zelfs met losse handjes (tot ze het zelf merkt), ze kruipt wel als de snelste, is dol op knuffelen, eten, boekjes lezen, poesjes aaien, haar papapapapa, op de foto gezet worden en is vrolijk vanaf de allereerste seconde van wakker worden. Mijn kleine grote meisje O+
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:01:47 #236
5428 crew  miss_sly
pi_87062564
Jore, ruim gemeten 73 cm :D

Xenia, is jouw kleine meisje al een dreumes? Nee joh, dat kan niet! In mijn gedachten blijft Xeentje altijd een klein popje, die wordt niet groter en gaat niet staan en lopen en brabbelen :o
Gefeliciteerd met je mooie meisje :*
pi_87062602
quote:
Wat schattig O+
Ik neem me nu meteen voor ook wat vaker de radio thuis aan te zetten. Kijken of Xeentje binnenkort ook wil dansen. We zetten nu wel af en toe de K3 dvd aan en dan gaan we samen dansen *O*
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:04:49 #238
5428 crew  miss_sly
pi_87062694
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef Xenia het volgende:

[..]

Wat schattig O+
Ik neem me nu meteen voor ook wat vaker de radio thuis aan te zetten. Kijken of Xeentje binnenkort ook wil dansen. We zetten nu wel af en toe de K3 dvd aan en dan gaan we samen dansen *O*
Ze heeft zelfs favorieten :Y Laatst zat ze bij me op de bank, boekje lezen, terwijl de radio nog aanstond, wipt ze ineens van de bank af om te gaan dansen :D

Wij hebben vaak Efteling radio aanstaan, hoewel ik me heb voorgenomen ook eens radio 3 ofzo aan te gaan zetten. Werken aan d ealgemene muzieksmaak enzo :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:06:32 #239
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87062769
Welkom Xenia en gefeliciteerd met je meisje *O*

Aaaa Stiemie, veel beterschap voor je mupke :*

Enne Willow *O* *O* heb ik dan zo over jou heengelezen meis :* Maar dat is zeker een dubbele vermelding waard hoor!

Miss_sly :D dan kan ze met Joep komen carnavallen in maart :7

HIer een kereltje met diarree... alweer ;( Twee weken terug ook een hele week aan de dunne geweest, verder niet ziek en goed eten. En nu weer. Vandaag al twee keer alles vol, dus maar onder de douche gezet en schone kleren aan. Maar tis zo sneu, zelfs als een scheet laat dan zit er drap in zijn pamper.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:07:26 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87062815
Eftelingradio? Wat mis ik? :o
Is dat overal?
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:12:29 #241
5428 crew  miss_sly
pi_87063059
Ow ja, beterschap voor Linde! Hoe is het nu met haar?

Ik heb schaap al gewaarschuwd dat er volgend jaar iig een middag kindercarnaval gevierd gaat worden :D hij is er nog niet enthousiast over :P

BE, wee tik niet. Wij hebben UPC met babypakket en dan zit het op de kabel. Is echt wel leuk, hoor, met 4 keer per dag een sprookjesvertelling, verhalen van de Sprookjesboom en liedjes over sprookjes, kinderliedjes, maar ook K3, Kinderen voor Kinderen en wat Nederlandstalige meuk. NIet alles vind ik even leuk, maar het is wel aardig met zo'n kleintje in huis. En natuurlijk regelmatig muziekjes tussendoor van de paddenstoelen, carnaval festival, fata morgana, etc. Het is van 7-19 uur, iedere dag.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:14:54 #242
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_87063174
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Eftelingradio? Wat mis ik? :o
Is dat overal?
Bij mij zit het bij Ziggo ook op de kabel :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:18:26 #243
5428 crew  miss_sly
pi_87063350
pi_87063458
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, is jouw kleine meisje al een dreumes? Nee joh, dat kan niet! In mijn gedachten blijft Xeentje altijd een klein popje, die wordt niet groter en gaat niet staan en lopen en brabbelen :o
Gefeliciteerd met je mooie meisje :*
Haha ja het groeit gewoon door. Het verbaast me zelf ook iedere keer weer moet ik eerlijk toegeven :o
Maar ondanks dat is ze nog steeds wel een klein popje van net 8,4 kilo.

Eftelingradio klinkt heel leuk. Ik ga er ook eens naar zoeken.

Seilram, niet fijn die diarree :{ Gelukkig verder niet ziekjes. Is hij misschien pas ingeent? Daar krijgt Xeentje altijd diarree van.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:21:11 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87063468
Hmmm... ik zal eens gaan kijken. Is weer eens wat anders dan voor de zoveelste keer VOF de Kunst. ;)
pi_87064136
Xenia :o Jij al hier? :o
Gefeliciteerd! *O*
pi_87065096
Willow ook al aan het lopen?? Dat heb ik helemaal gemist dan! *O* ook voor Willow!

Xenia van harte met Xeentje *O* wat vliegt de tijd zeg!

Wat gaan al jullie kinders weer hard zeg! Timo houdt er zo zijn eigen tempo op na :P

Pff heeft iemand hier misschien een tip? Timo bijt me de hele tijd.. En ik zeg dus elke keer Auw, en leg uit dat het pijn doet en dat hij het daarom niet mag doen en zo.. maar hij vindt het alleen maar heel erg lollig en doet het vooral nog vaker als ik auw zeg.. Maar ik ben het eigenlijk wel echt spuugzat nu :{ Dus.. hoe leer ik het hem af?..
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:04:48 #248
5428 crew  miss_sly
pi_87065258
Chan, vervelend is dat. Senna heeft da took een tijdje gedaan. Eerst deed ik ook wat jij deed, maar dat maakte weinig indruk. Toen heb ik een tijdje Auw gezegd, dat mag niet en haar meteen op de grond gezet ofzo en afstand gecreeerd, fysiek dus. Verder niet heel boos gedaan ofzo, maar wel consequent weggezet. Nu doet ze het eigenlijk al een hele tijd niet meer, alleen gisteren ineens een keertje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:06:36 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87065322
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:00 schreef Chan het volgende:
Willow ook al aan het lopen?? Dat heb ik helemaal gemist dan! *O* ook voor Willow!

Xenia van harte met Xeentje *O* wat vliegt de tijd zeg!

Wat gaan al jullie kinders weer hard zeg! Timo houdt er zo zijn eigen tempo op na :P

Pff heeft iemand hier misschien een tip? Timo bijt me de hele tijd.. En ik zeg dus elke keer Auw, en leg uit dat het pijn doet en dat hij het daarom niet mag doen en zo.. maar hij vindt het alleen maar heel erg lollig en doet het vooral nog vaker als ik auw zeg.. Maar ik ben het eigenlijk wel echt spuugzat nu :{ Dus.. hoe leer ik het hem af?..
jan heeft dat ook een (hele) poos gedaan, toen wegzetten niet hielp, gaf ik 'm elke keer als hij beet een piekje tegen zijn wang aan. klinkt misschien zielig, en is niet wat je wil als ouder, maar bij jan was het het enige wat werkte. praten, uitleggen au zeggenhielp allemaal niet , t werd er alleen maar erger door :{

pi_87065459
Chan, ik meld me ook met een bijtertje/krabbertje... Nee zeggen/roepen werkt niet. Als ze me krabt haar arm vastpakken helpt ook niet. Ze gaat alleen maar lachen :') Dus ik zet haar nu inderdaad gewoon op de grond een paar meter verderop en loop even naar de keuken ofzo. Dan gaat zij in standje driftbui maar da's dan jammer.
pi_87069338
Willow, super!!!!!

En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
pi_87069875
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!

:?
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87070092
quote:
En dan het dansen, fantasatisch O+ Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is :D En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien :') en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.
O+
pi_87071288
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt:
quote:
WillowAmélie, super!!!!!

En huupinnepin, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
:P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:09:36 #255
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87073892
Lol Innepin en *O* voor *O* Willow *O* Ik heb het wel gelezen dacht ik en ik weet per god niet meer of ik wel of niet gereageerd had

Een lopend kindje naast je is zóóó leuk! Het is gewoon net echt O+ (ja, dat denk ik nog steeds soms)
pi_87075200
Oh Innepin....sowwy :@ Hurray! *O* Willow loopt!
en je hebt gelijk hoor, het is ook iets groots, en dat is erg jammer dat je dan niet gehoord wordt.

Xenia, wat heb je toch een mooi meisje! O+ Gefeliciteerd met haar verjaardag! *O*
Doe mij eens even een pm met haar naam (als je wilt) ik weet nog dat ik het zo'n mooie naam vond en nu ben ik hem vergeten, en dat iiriteert met mateloos :@

Zieke kindjes :* snel beter worden hoor!!

Seilram, ik heb zo gelachen om je verhaal in die winkel met de vrije opvoeding _O-
Geweldige actie!
Ik wou dat ik dat soort dingen durfde :P

haha zei ik gister toch dat Lars alleen poppen kustte?
Vandaag kreeg ik er 1!! Een echte! Met open mond. O+
Mijn mama zag het en die moest bijna huilen ervan :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:30:04 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87077580
lief he zo'n kusje karin? O+

Jan is weer naar de kapper geweest, één groot feest vond hij het, tot de kapper de föhn pakte _O-

voor:

en na:

pi_87089762
Heb ik al *O* voor een stappende Willow gedaan?? Geeeen idee dussuh *O* Go Willow!! *O*

:') mijn dreumes is tv verslaafd :')
Mevrouw liep vanmorgen de woonkamer in, ging voor de tv staan, stak haar vingertje uit en zei: mam mam mam die!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:27:21 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87090238
Herkenbaar hoor... Maarten pakt gewoon de afstandsbediening :')
pi_87090561
Hoe zat dat nou met slaapzakjes? Hoeveel ruimte moet er onderin nog zijn zeg maar?

Ik had er eentje in 90 cm en ik dacht dat we daar nou wel ff mee vooruit konden met haar 74 cm, maar ze zit er met haar voetjes tegenaan aan de onderkant, hij is dus flink gekrompen in de was. Ik heb er nog een liggen in maat 110 cm, maar die heeft weer geen mouwen.
Is dat een punt dat ze met haar voetjes er tegenaan komt aan de onderkant? Of beter toch maar een grotere bijkopen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87090612
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87090630
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
Ja dat bedacht ik me dus vanmorgen, kan toch nie lekker liggen :')
Maar B. zegt weer dat het niet uit moet maken dus nu twijfel ik :P Ik wil sowieso 2 slaapzakken hebben liggen, in geval van projectielspugen enzo :') dus dan misschien toch maar gewoon eentje met mouwen erbij kopen in een grotere maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87092411
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat heb ik nou altijd met jou en Innepin... sorry!!
pi_87092477
quote:
Willow, super!!!!!

Ik bedoelde wel Willow, super!!!!!

En Inne, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:55:55 #265
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87096564
Kindercarnaval lijkt me ook leuk miss_sly. Ik denk dat we hier gewoon dik ingepakt weer naar optocht gaan... dat vind ik zelf altijd carnaval genoeg :D Hopelijk Joep ook, en anders heeft ie dikke pech :+ Doe ik thuis wel een keer de polonaise met hem.

Jan, staat je goed dat nieuwe haar! Had je gewoon ff je oude kapsel met eten besmeurd!! Tja, toen moest je wel naar de kapper :D

Karin, ja zelf zou ik zoiets ook echt niet durven, maar ik vergeet het echt nooit meer! En lief he, die zoentjes O+
pi_87116310
OMG DJMO die eerste foto van Jan, met al die etensresten in z'n haar :o _O- Leuk kort koppie zo hoor!

McLaura, tis al goed hoor ;) :*

Willow heeft vandaag haar eerste playdate gehad _O- Ik had een moeder uit de buurt leren kennen met een zoontje van een paar maanden ouder dus die kwamen op bezoek. Zó schattig, die twee gingen alles delen (eten, drinken, speelgoed) en continu achter elkaar aan racen, als de ene wegging kroop de ander er vliegensvlug achterna :D O+ Lief O+
pi_87119051
Ah ja carnaval. Seb mag/moet dit keer ook verkleden voor het Kdv. Denk dat hij zelf het liefst als K3 gaat of Bumba. Maar heb mijn moeder al laten weten dan ze hetzelfde clownspak mag maken als voor mij vroeger. Ze heeft het patroon nog! Kan niet wachten om hem in zo'n cute pakkie te hijsen.

Jan staat je goed! Seb gaat over een week, zijn haar hangt in zijn ogen en het is zo lang dat de krul weg is. Dus stukje er af en hopelijk weer wat krul. Hoewel langer haar mij
voorkeur heeft, dus maar klein stukje korter.
pi_87124704
Ik zeg maar 1 ding!
19.15 - 6.30 *O*
:'( :N :z :Y

*O* voor VSM! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 3 oktober 2010 @ 09:34:12 #269
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87125050
*O* Voor Tess die geslapen heeft *O*
pi_87125176
Tess *O* Woohoo!
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:13:51 #271
5428 crew  miss_sly
pi_87126393
Wat goed van Tess *O*
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
pi_87126532
Ohhh Vicky wat heerlijk zeg!! Go Tess!! *O*

Hier ook voor t eerst sinds alweer enige tijd een nacht zonder ook maar 1 enkele onderbreking...mennn wat word je dan uitgeslapen wakker 's ochtends! heerlijk!

[ Bericht 19% gewijzigd door Poppedein op 03-10-2010 11:26:12 ]
pi_87126619
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed van Tess *O*
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
Nee hadden het al een keer eerder gebruokt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:27:24 #274
5428 crew  miss_sly
pi_87126672
En toen niet hetzelfde resultaat? Dus het is geen garantie dat het helpt?

Wij hebben al een aantal maanden een netjes doorslapende Senna, maar afgelopen week is ze wat moeilijker. Al een paar keer toch wakker worden en pas weer gaan slapen na wat bv, maar afgelopen nacht ging ze niet slapen toen ze om 12 uur wakker werd, dus heeft ze de rest van de nacht tussen ons in gelegen en als een roosje geslapen tot 7.15 :D
pi_87126928
Ja ook wel hetzelfde resultaat en toen zijn we gestopt omdat het goed ging met slapen. We gebruiken het nu een kleine week en het gaat nu weer goed. Kreeg van VSM de tip om het nu 4w te gebruiken en dan te kijken hoe het gaat zonder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87127064
Wat heerlijk, Vicks! *O*

Miss, wat gezellig soms he? *;

Heerlijk ook, Poppedein! *O*

Vanochtend was Ko om half 6 wakker, dat vond ik wel wat vroeg. Gelukkig lag P. boven te slapen, die kwam vannacht om 4 uur uit zijn werk. :X
Gelukkig wilde hij om 9.30 nog anderhalf uur slapen bij mama in het grote bed. O+
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 12:07:46 #277
5428 crew  miss_sly
pi_87127636
Het was heel gezellig, oeke O+ zeker ook omdat ze dit keer even heeft gedronken, in slaap is gevallen en de hele nacht geslapen heeft. Niet telkens weer even een slokje waardoor ik ook niet aan slapen toe kom.
Maar intussen had ze toch niet genoeg geslapen, want ze ligt nu al weer 2 uur te pitten. Toen ik vroeg of ze moe was en zei dat ik haar in bed ging leggen, zei ze: Nee, nee :D
pi_87127799
Vicky woehoe *O*

en Poppedein ook *O* wat heerlijk, en wat kun je eraan toe zijn dan. Je hebt een hoop over voor je kleine mup en het gaat allemaal zoals het gaat maar na zo'n nachtje goed slapen besef ik altijd extra hoe móe ik eigk was.
Hoe gaat t verder met je meiske?

Oh Miss dat ken ik haha, lekker hyperen en stuiteren en vrolijk en gelijk in bed gaan staan en me aan kijken van :o wat doe jij nou?? ik hoef toch niet te gaan slapen?? slapen is voor :O ba- :z by's :Z
en dan vervolgens inderdaad een dikke 2 uur onder zeil :D

Mijn mup drinkt melk! *O* zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:24:35 #279
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87137589
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef huuphuup het volgende:
Mijn mup drinkt melk! *O* zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Huup, was nog vergeten te zeggen dat mevrouw hier pas goed melk ging drinken toen ik helemaal gestopt ben met afkolven. Daarvoor was het net als bij jou prut. Misschien is het wel een beetje dat ze pas genoegen nemen met het 'mindere' als je pas echt helemaal gestopt bent met het 'betere'. ;)
pi_87138569
Oh, wat fijn, Huup! *O*
Is het gewoon vanzelf opgelost! Dat verbaast me, hoe vaak dingen zich vanzelf oplossen bij die kleintjes van ons. O+

Leuke middag gehad in Artis, Miss?

Wij hadden een leuke middag in de kinderboerderij, het was feest voor dierendag!
Dat wist ik helemaal niet.
Ballonnen, een clown en gezellig druk! Hij heeft heerlijk gespeeld, de geitjes geaaid, andere kindjes geaaid, en heel veel zand gegooid! :)
Nu ligt hij uitgepoept in bed, dus ik kan even ongestoord koken. Fijn is dat.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 19:13:58 #281
5428 crew  miss_sly
pi_87141198
Wat goed huup *O*

Klinkt als een heerlijke middag, oeke! Ik ben toch wel erg benieuwd naar die kinderboerderij van jou :Y

in Artis was het ook erg leuk. Senna heeft heerlijk rondgewandeld, de dieren bekeken (vooral de olifanten, giraffen en de vale gieren :? ) waren interessant. Na een lekker rondje Artis zijn we met een omweg naar huis gewandeld zodat Senna in de buggy lekker even kon slapen. Wat was het toch heerlijk weer O+ Morgen schijnt het weer zo te worden *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:05:38 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87143095
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 08:49 schreef Vicky het volgende:
Ik zeg maar 1 ding!
19.15 - 6.30 *O*
:'( :N :z :Y

*O* voor VSM! *O*
Wij hebben het er vandaag even 'goed' over gehad en ik ga t morgen halen :Y Ben benieuwd...

Ik lees meer mama's en kindjes die vandaag zo heerlijk genoten hebben van het heerlijke zonnetje! Ook wij zijn lekker naar de dierentuin gegaan, megadruk, maar ach, t was wel weer even leuk. Ze krijgen ook echt steeds meer aandacht voor de dieren, leuk is dat! -O- *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:07:02 #283
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87143149
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregen :? En zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
pi_87143789
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregen :? En zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
ja, van VSM zelf gekregen. Ik heb ze van de week even gebeld want de een zei je moet ze 1 week geven en een ander zei weer 2 weken. VSM zelf zegt 4 weken lang geven en dan stoppen. Dan moet het lijf het weer "overnemen" zeg maar.

*O* wat super Huup!! *O* Go Amelietje!! *O*

Miss, klinkt als eenheerlijk dagje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 oktober 2010 @ 20:36:56 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87144370
ik heb met mijn dochter destijds kindival gebruikt, en dat werkte prima. t is lang geleden, maar achteraf blijkt dus dat ze ook slaapmedicatie (lichaamseigen stof dat wel) nodig heeft. Ze heeft adhd, en sliep geen enkele nacht normaal door .. met kindival sliep ze iig een stuk rustiger destijds.

pi_87145191
Klinkt goed miss, en Mikoxx ook naar de dierentuin. Heerlijk met dit weer. :Y

Wat fijn dat dat middel zo goed lijkt te werken, Vicky. :)

Huup, terwijl ik net een heerlijke poepluier aan het verschonen was, vroeg ik me af hoe de poepsituatie nu bij jullie is. Gaat het beter? Of kost het nog steeds veel pijn en moeite?
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:57:24 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_87145421
:O
Wij hebben een drukke, vermoeiende dag achter de rug. We hebben heerlijk buiten in het zonnetje Driekus zijn verjaardag gevierd. En het manneke is echt enorm verwend. Enorm veel speelgoed, kleren, nike-gympen met fluorgele veters en een trainingsjackie
SPOILER
. We gaan speelgoed naar boven leggen, had expres wat duplo gevraagd waar ie dan nu wel niet veel mee doet, maar straks wel. En natuurlijk zijn wishbonebike, hij snapte het principe meteen, maar hij kon net niet hard genoeg afzetten met zijn voetjes. In de achteruit ging wel. Hij ligt nu net op bed. Ben benieuwd, het was net nog niet stil.

Tess die slaapt *O* Driekus slaapt wel goed, maar wordt wel tussendoor 'wakker' . Hij wordt niet echt wakker, maar kreunt en gaat op z'n knietjes schudden in bed. Dat is dan ook meteen de reden dat ie dan alles nat plast. Heeeerlijk. En boos dat ie wordt als je em dan wakker maakt. Dat doe ik dus ook alleen maar als ie echt nat is, want zo'n boos jochie vroeg in de ochtend is ook niet alles.
pi_87146005
Gefeliciteerd Mefke, met je mooie kereltje!
Leuke dag gehad dus! En flink verwend, zo hoort het ;)

en Ko zo lekker gespeeld op de kinderboerderij, heerlijk!

Wij hebben vanmiddag lekker gefietst, even langs de plek waar ze ons huis gaan bouwen (is nu nog vooral onkruid :') ) ijsje gegeten (lars rozijntjes ;) ), naar de speeltuin, en op weg naar huis patatjes meegenomen.
Lars die kaant die patatjes toch weg! :Y) En maar niet te spreken over die frikandel die er nog achteraan kwam :9~
pi_87146362
Fijn dat jullie een toffe dag hebben gehad Mefke :)

Oeks :D
Het ging probleemloos eigenlijk, vanaf het moment dat ze flesvoeding krijgt hebben we nergens meer een probleem mee gehad. Sinds een dag of 2 heeft ze wel wat hardere keutels, ik gok er op dat ze wat meer moet drinken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87147760
Dat klinkt als een leuke dag, Mefke! Geniet maar lekker na. :)

Ook een fijne dag gehad dus, Karin. Lekker, fietsen in het zonnetje.

Oh, dat is fijn, Huup. Hier hebben we sinds de bijvoeding wat meer werd ook geen last meer, alhoewel ik nu vaak vind dat het te dun is. En maak ik me daar weer zorgen over. :')
pi_87148142
Ik vind de dikte van de poep altijd lastig in te schatten. Het wordt geplet en vaak zit er ook plas bij.

Hoevaak poept Ko, Oek? Lente nu minstens twee keer per dag. Eigenlijk altijd direct na de ochtendvoeidng en 's middags nog een keer. :%
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:41:54 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87148203
Even een :W hallo van ons na een heerlijk weekend.
De waterpokjes zijn nog slechts korstjes, en Thomas blijft er ook goed van af. Ik weet niet zeker of het aan de kidsclin ligt die we gebruikt hebben, maar hij lijkt weinig jeuk gehad te hebben.
Gisteren zijn we met oma naar de dierentuin geweest, de eerste keer voor Thomas. Dat was echt heel leuk. Als je dan andere ouders ziet lopen met kleintjes daar, dan kan ik niet wachten totdat Thomas ook zo ver is. Dat lijkt me zo leuk!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_87148316
Ko heeft een tijd echt drolletjes gehad, gewoon zoals het hoort, maar nu is het meestal heel plakkerig en zit het overal, als een spuitluier ofzo. Maar dan dikker. :')
Hij poept soms 2 keer soms 3 keer en soms niet. :s)
Vaak na het avondeten en soms 's ochtends.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:47:31 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87148528
Bij Thomas varieert het van drolletjes (soms iets te hard naar mijn zin, lijkt me pijnlijk) naar plakkerig, naar dun. Ik wijt het eigenlijk altijd maar aan zijn verteringgsysteempje dat nog met van alles moet leren omgaan, en besteed er verder eigenlijk weinig aandacht aan.
pi_87148606
och troost je, ik doe het al 26 jaar :Y) so far voor de tmi :+
Nee te dun tsja, lastig maar ik heb begrepen dat het echt waterdun moet zijn voordat het diarree heet bij kleintjes.

Over of het wel of niet hoort als keutels dat weet ik dus nog zo net niet. Wederom uit de categorie too much info, ik heb zoiets zelf nooit. Ik zeg niet dat ik doorlopend aan de dunne ben, maar het zit er niet ver vanaf. Nou heeft mijn lactose-gezever daar wel mee te maken, maar ik heb er verder geen last van. en het scheelt me aambeien tijdens de zwangerschap :+
Amélie heeft dus ook een hele tijd van die dikkere-dan-spuitpoep luiers gehad en nu sinds een dag of 2 echt van die keutels.

Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87149114
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef huuphuup het volgende:
Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Oh nee, hij heeft alles! Moet nog 4 kiezen maar die komen geloof ik pas rond zijn 2de verjaardag. }:|
Thanks voor de info, het is ook wel een onderwerp voor de zondagavond. :{
Ik ga er maar vanuit dat het gewoon goed zit, het verandert alleen om de zoveel tijd en daar raak ik van in de war. :P

Ca.ra, fijn dat jullie een lekker weekend hadden. En dat Thomas bijna van de waterpokken af is! :)
pi_87149171
Oh, en ik wil dat mijn kind gaat slapen. Hij is zo wakker alsof hij een snuif speed heeft genomen. :X
pi_87149405
Oh is ie dan niet juist moe?
Hier wil Amélie nog wel eens tegen de muren langs omhoog stuiteren als ze erg moe is :') zie ze dan maar eens in slaap te krijgen dat dan weer wel... uitdagingen enzo... -O-

schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me. Ze is er keurig om 7 uur ofzo ingegaan maar werd wakker en wilde niet meer slapen. Tsja. Dan niet ofzo, denk ik?
Ik ruik ook iets dubieus nu :') dus ik wacht wel even tot ze klaar is, dan maar een schone luier, slaapzak aan kijken of ze nog wat wil drinken en hopen dat ze dan wel weer gaat slapen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:04:10 #299
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87149720
Foei, wat een stout stinkend pakketje :)

Ik was nog vergeten: Thomas geeft tegenwoordig kushandjes bij het naar bed brengen. Te schattig!
En hij deed vandaag voor het eerst zelf de chauffeur en een van de blokjes in de vormenstoof-bus. En dan ging hij voor zichzelf klappen. O+
pi_87149943
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh is ie dan niet juist moe?
Ja, heel moe!
quote:
schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me.
Ha, hier staat meneer ook met mijn sleutelbos in zo'n laag slot te poeren.
Hij wil ook niet aan de borst, daar wordt hij meestal wel rustig van.
En ik wil zo graag een wijntje drinken. ;(
En rust!
Nouja, het duurt niet lang meer, ik laat hem maar een beetje uitrazen. 2 dutjes op een dag is echt teveel slaap, dat is duidelijk.
pi_87149988
ahw wat poepig die kushandjes O+
en och ze zit me verder niet in de weg 's avonds gelukkig. Ze is niet zielig of mopperig, ze speelt gewoon lief, alleen ze slaapt niet :P nouja goed, ik hoef toch nergens vroeg voor op te staan :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')