Nu ik Esmee bij mooi weer ook op de grond kan zetten zodat ze rond kan scharrelen, zet ik de loopfiets gewoon in de wagenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef Nijna het volgende:
Echt waar Stiemieongelooflijk... Kan je het fietsje anders niet gewoon met zo'n kettingslot ergens vastzetten zodat je dat misschien niet hebt? Irritant lijkt me.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Stiemie. Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...
Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad. Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Helaas houdt het wonen vlakbij de binnenstad ook in dat er veel ouders zijn die denken dat hun kind eeeehhh....heel bijzonder is. Echt we hebben al een paar keer gedoe gehad omdat er een Roderick/Willemijn in zijn/haar egoistische periode zat. En het was dan vaak niet echt de vraag van wie ze dat hadden
Geweldig! Zulk soort dingen komen vaak wel in me op, maar uitvoeren is weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Stiemie. Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...
Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad. Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Zou goed kunnen hoor, dat ik het eerder heb verteldquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt?
Wat een briljante actie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik vandaag thuiskwam van het werk kwam ze op me afgerend "mama" met een blije lach![]()
Dát dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!
komt vast van de webcamcamcamquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
Ja hallo zeg, dat moet je vooral ook 1 grote staart achter op haar hoofd maken, en óf ze dan groot lijkt!!![]()
Heeeerlijk Huups! Wat jammer toch dat je die gave vaak verliest om je zo heerlijk bezig te kunnen houden met kleine simpele dingen! dat soort op dat moment uit het leven gegrepen filmpjes en foto's vind ik de allermooiste! en volgens mij zit er een superdiepe bodem in de curverbakhet geluid komt een halve seconden later dan het blokje, ik mistte nog net de echo echo echo
Maarten ruimt zijn potloden op in een doos die nog bij ons in de woonkamer staat...quote:Op woensdag 29 september 2010 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar stopt alles door het kattenluikje.Ik breek regelmatig mijn nek als ik de bijkeuken in stap.
Zijn fles, legoblokjes, stapelbekers, alles wat past gaat naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Estrys op 29-09-2010 09:24:25 ]ti amo più di ieri ma meno di domani
Dat verschilt per kindje, kan allebei. Bij Seb duurde het enorm lang, die was erg onzeker en bang om te vallen. Volgens mij liet hij ineens de tafel los, eerst per ongeluk. Daarna werd hij wat zekerder van zijn zaak.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:zonder al te erge drama's zijn hier tand 3 & 4 nu echt door, tand 5 & 6 volgen waarschijnlijk morgen.
FTA, klinkt heel schattig en praktisch. Weet je tenminste waar je moet zoeken.
Hoe gaan kindjes trouwens los staan? Wij laten Driekus nu telkens even los staan als we em neer zetten, maar hij maakt verder geen aanstalten om het zelf te doen als ie zelf gaat staan. Laten ze de tafel gewoon los of gaan ze echt vanuit hurk omhoog ofzo? Ik kan me er even niets bij voorstellen...
Oh, zo hebben wij meerdere verstoppingen gehad.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:23 schreef Marie79 het volgende:
Estrys, herkenbare fotoMaarten die trekt alleen het wc papier gelijk de wc in om dan door te kunnen trekken
As we speak was hij net (gelukkig alleen maar) de wc aan het doortrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |