abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86961500
Driekus!!! Dag grote man!! Gefeliciteerd! *O*

Mijn kleine ding blaatte me vandaag ineens na toen ik "shit" zei...*sittttttttt*....uhhhhh :@ we zijn dus bij de let op je woorden fase beland ;)

En vanavond toen ze voor de 3e keer achter elkaar haar eten weer uit haar mond liet vallen, maar wel steeds zat te azen op een volgend hapje zei ik "Nou uhhh Lena, zo is t klaar hoor, daaaaaaaaaag*, met als gevolg dat ze dr handje opstak, zwaaide en *dadahhh* terugzei... ze begint dus ook al wat te puberen geloof ik :') ;)

Oh oh oh en en ze stond ineens zomaar los vandaag nadat ze steeds dat stukje durf mistte! zomaar ineens toen ik net de camera in mn handen had om een foto van haar nieuwe winterjasje te maken! *klik!* Of het was een toevalstreffer omdat ze door de dikke grote stijve winterjas dacht dat ze vastgehouden werd natuurlijk ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-09-2010 22:45:59 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86961575
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik vandaag thuiskwam van het werk kwam ze op me afgerend "mama" met een blije lach O+
Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!
pi_86962313
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Heeeeerlijk Miss!! Dan mag de wereld vergaan op dat moment, maar ohhh wat moet dat heerlijk zijn!
Dát dus O+

wat een heerlijke postings miss en poppedein O+ daar doe je het toch voor?

Mn filmpje is gelukt :D
totaal niet boeiend verder maar dit is mn meiske gewoon, zo lekker rustig aan het spelen, blokje dr in, rammen, hmm gaat niet dicht, dan maar weer alle blokjes eruit enzo. Alles uiteraard in opperste concentratie enzo :D
ze leek zo groot ineens.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86962547
Ja hallo zeg, dat moet je vooral ook 1 grote staart achter op haar hoofd maken, en óf ze dan groot lijkt!! :o
Heeeerlijk Huups! Wat jammer toch dat je die gave vaak verliest om je zo heerlijk bezig te kunnen houden met kleine simpele dingen! dat soort op dat moment uit het leven gegrepen filmpjes en foto's vind ik de allermooiste! en volgens mij zit er een superdiepe bodem in de curverbak :P het geluid komt een halve seconden later dan het blokje, ik mistte nog net de echo echo echo ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:47:44 #80
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86962710
Hoi mef en driekus!!! *O* Van harte nog! :)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86962787
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:44 schreef Poppedein het volgende:
Ja hallo zeg, dat moet je vooral ook 1 grote staart achter op haar hoofd maken, en óf ze dan groot lijkt!! :o
Heeeerlijk Huups! Wat jammer toch dat je die gave vaak verliest om je zo heerlijk bezig te kunnen houden met kleine simpele dingen! dat soort op dat moment uit het leven gegrepen filmpjes en foto's vind ik de allermooiste! en volgens mij zit er een superdiepe bodem in de curverbak :P het geluid komt een halve seconden later dan het blokje, ik mistte nog net de echo echo echo ;)
komt vast van de webcamcamcam :') :P
een en ander is ook gewoon onder de bank geeindigd hoor en onder de tafel enzo. Het werd redelijk lukraak naar achter gesmeten, zo van 'daar stond die bak ongeveer toch?'

van wie zuo ze die opruimskills hebben? :')

@Oeke, die balletjes uit het kleertjestopic heb ik ook van kruidvat inderdaad rollerballs ofzo, volgens mij van playskool? of wat anders? hmm, ik weet het niet meer. Ik dacht een euro of 5 of 6 ofzo en inderdaad met beestjes erin die dan ronddraaien. Mijn favoriet is de hamster in zn renrad :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:48:59 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86962794
Leuk filmpje idd Huup, gewoon dat heerlijke rommelen dat ze kunnen doen! O+
Ik vind het wel eens jammer hier dat Oscar daar niet altijd de kans voor krijgt omdat Sasha vaak mee wil doen.
Andersom krijgt Sasha ook niet altijd de kans om lekker even met de trein te spelen hoor. ;)
Maar de box is hier nog steeds goed in gebruik om de mannen wat rust te geven. :Y
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:50:54 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86962909
Heel leuk en herkenbaar dat filmpje :Y
Zo lekker kneuterig. Maar eigenlijk ook heel knap als je weet dat ze nu al diepte en alles kunnen inschatten met pakken en wegleggen en een aantal dingen tegelijk kunnen doen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:52:24 #84
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86962981
Wat lekker Huup. Juist die gewone alledaagse dingen zijn later zo dierbaar.

Thomas is in waterpokken-fase-drie aanbeland, vanochtend waren de eerste korstjes verschenen. Aan de ene kant ziet het er erger uit, die donkere korstjes steken duidelijk af. Maar aan de andere kant zie je wel dat de huid rondom de waterpokken er kalmer uit ziet, dus dat is fijn. De koorts is weer achter de rug. Gisteren was het maar een zielig hoopje, dat het grootste deel van de dag tegen mijn moeder aangeplakt heeft gezeten. Ze was zo lief om vandaag nog een keer te komen, zodat hij nog een dagje thuis kon blijven van het kinderdagverblijf. Maar vanochtend zat hij al duidelijk weer lekkerder in zijn velletje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86963053
hahaha we bekijken het filmpje net op B.'s pc en daar is ook die echo. Wtf :D alsof het 3 meter naar beneden gegooid wordt inderdaad :D
dat is op mijn laptop heul niet hahaha

Ja BE dat bedacht ik me ook pas, de volgende zal een stuk minder rustig zomaar op een kleedje in de kamer kunnen dreutelen in het begin enzo. Dat wordt weer een hele nieuwe manier vinden straks om daar mee om te gaan enzo. Gaat vast vanzelf maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86963451
Dat filmpje O+

Fijn dat Thomas weer aan het opknappen is, Ca.ra!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86964054
Fijn dat Thomas zich alweer wat beter voelt Ca.ra. En lief van je moeder. :Y

Heerlijk jullie liefdevolle posts. Dat zelf spelen is zo herkenbaar. Dingetjes eruit halen en er weer in.
Hier zijn sleutels ook erg populair. En dan proberen de kastdeur op slot te doen. O+

En mama zeggen en jou bedoelen. O+ Smelt.
Ko prikt P. ook vaak in zijn schouder met zijn wijsvingertje en dan zegt hij op dringende toon: Mama, mama.
Maar vandaag zei hij ineens een paar keer papa.
Alsof er nu toch eenonderscheid gaat komen tussen P. en mij. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86969458
Zonder wat gelezen te hebben wil ik jullie vragen om zo te duimen dat het gesprek goed gaat en Tyler weer thuis komt. 9.15 moeten we er zijn. Kan wel 2 uur duren zeiden ze.
pi_86969877
Ik duim voor jullie Ingrid!

Wat eem schattig filmpje huup!

Oeke, geweldig is dat he. Vanochtend in bed werd ik wakker doordat Finn naast me zat en zachtjes mama mama mama zei O+

Finn loopt vaak rond in huis met een bakje of boodschappentas en dan stopt hij daar alles in wat hij tegen komt en leuk vindt. Laatst waren we de afstandsbediening kwijt, die had hij in zijn koffertje gestopt :)
pi_86970232
Haha FTA wat schattig! :D O+
en je weet gelijk waar je moet zoeken als je wat kwijt bent :Y) zo kijk ik inderdaad eerst in dat bakje van het fietsje en anders in die blauwe bak. Geheid dat het daar inzit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 september 2010 @ 09:13:38 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86970263
Oscar stopt alles door het kattenluikje. :D Ik breek regelmatig mijn nek als ik de bijkeuken in stap.
Zijn fles, legoblokjes, stapelbekers, alles wat past gaat naar buiten.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:15:30 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86970312
Ik denk aan jullie Ingrid :*
Fijn dat Thomas weer beter gaat :)
Wekom Driekus *O*

Leuk hè, al die spelende kindjes. (leuk filmpje Huup) Maarten kan ook zo lekker spelen met bijv. blokjes of autootjes. Helaas ziet hij dan weer dingen waar hij níet aan mag komen en gaat op ontdekkingstocht...

*gaap* Maarten is wat snotterig en vannacht was hij dus wakker geworden van ws. een snotneus. Nadat eerst W. en toen ik hem getroost had en zijn snotneus afgeveegd was hij later weer aan het huilen. Toen maar tussen ons in in bed, maar dat was in eerste instantie ook niet echt een succes. Aan het kletsen en op een gegeven moment lag hij overdwars bij W. in zijn buik te trappelen. Daarna is hij wel in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik wakker, toen was Maarten bezig van bed af te kruipen en zei achter elkaar: "ikke bath, ikke bath" (hij bedoelde natuurlijk: "ik wil van bed af". We hebben gelukkig een rustig dagje voor de boeg :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 29 september 2010 @ 09:17:52 #93
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86970368
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar stopt alles door het kattenluikje. :D Ik breek regelmatig mijn nek als ik de bijkeuken in stap.
Zijn fles, legoblokjes, stapelbekers, alles wat past gaat naar buiten.
Maarten ruimt zijn potloden op in een doos die nog bij ons in de woonkamer staat...
pi_86970388
Lief als ze mama zeggen :Y Dat doet Seb nooit, die zegt alleen maar papaaaaaaaaaa tegen zijn vader (en alle plaatjes die hij tegenkomt, alles is papaaaaaaa) Hij begint wel wear andere klanken te maken in zijn brabbelen. hij zegt wel drinken, eten en worst _O- en tractor (je woont in een boerendorp of niet) en natuurlijk autooooooooooow. En hij is helemaaaaal niet ondeugend :N O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Estrys op 29-09-2010 09:24:25 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86970391
*O* zonder al te erge drama's zijn hier tand 3 & 4 nu echt door, tand 5 & 6 volgen waarschijnlijk morgen.
FTA, klinkt heel schattig en praktisch. Weet je tenminste waar je moet zoeken.
Hoe gaan kindjes trouwens los staan? Wij laten Driekus nu telkens even los staan als we em neer zetten, maar hij maakt verder geen aanstalten om het zelf te doen als ie zelf gaat staan. Laten ze de tafel gewoon los of gaan ze echt vanuit hurk omhoog ofzo? Ik kan me er even niets bij voorstellen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86970453
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:
*O* zonder al te erge drama's zijn hier tand 3 & 4 nu echt door, tand 5 & 6 volgen waarschijnlijk morgen.
FTA, klinkt heel schattig en praktisch. Weet je tenminste waar je moet zoeken.
Hoe gaan kindjes trouwens los staan? Wij laten Driekus nu telkens even los staan als we em neer zetten, maar hij maakt verder geen aanstalten om het zelf te doen als ie zelf gaat staan. Laten ze de tafel gewoon los of gaan ze echt vanuit hurk omhoog ofzo? Ik kan me er even niets bij voorstellen...
Dat verschilt per kindje, kan allebei. Bij Seb duurde het enorm lang, die was erg onzeker en bang om te vallen. Volgens mij liet hij ineens de tafel los, eerst per ongeluk. Daarna werd hij wat zekerder van zijn zaak.
Zijn loopauto heeft hem wel enorm geholpen daarbij :Y
  woensdag 29 september 2010 @ 09:23:46 #97
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86970470
Tanden voor Driekus :)
Bij Maarten duurde het ook lang voor hij echt ging lopen, we hebben denk ik wel 2 maanden tegen elkaar gezegd: "nú gaat hij vast zo lopen". En met staan deed hij volgens mij alleen vast houden, tot hij ging lopen dus.

Estrys, herkenbare foto :D Maarten die trekt alleen het wc papier gelijk de wc in om dan door te kunnen trekken :D As we speak was hij net (gelukkig alleen maar) de wc aan het doortrekken :D
pi_86970730
Isabeau en ik komen ons hier over twee weekjes aansluiten, maar ik lees vast mee. Ben ik vast op de hoogte enzo :D

Nou ja, dat wilde ik even melden :W
pi_86971136
Haha Estrys, die van mij zegt dus alleen maar mama, tegen papa, tegen een koe in de wei, tegen een auto... En ik, elke keer als hij mama zegt, ja Ko?
De aanhouder wint, hoop ik...

Zo schattig al die kleine gewoontes van je kindje. Ko stopt graag sleutels door de opening van het badkamerkastje.

quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:23 schreef Marie79 het volgende:
Estrys, herkenbare foto :D Maarten die trekt alleen het wc papier gelijk de wc in om dan door te kunnen trekken :D As we speak was hij net (gelukkig alleen maar) de wc aan het doortrekken :D
Oh, zo hebben wij meerdere verstoppingen gehad. }:| Nu staat het wc-papier heel hoog.

Hey Sorboo! :W
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86972028
Ons kind loopt de hele dag met de kruimelzuiger rond en met een doekje om dingen schoon te maken, is er iets mis met hem denken jullie? :P Het is wel schoon, dat wel. Geen kruimeltje op de grond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')