abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86939981
Je wordt geclaimed Marie ;)

Oeke, hier was dat zondag in het zwembad. Er was een jongetje, ook van een jaar of 3 die al het speelgoed (wat van het zwembad zelf is) voor zichzelf wilde. Toen Joep een waterrad pakte, wat dat kereltje bij zijn verzameling had gelegd, kreeg Joep een douw. Moederlief zat ernaast en zei niets. Ik vond dat ook heel raar, ik dacht: nou als Joep ooit zoiets doet, dan krijgt ie het wel te horen hoor. Dus heb ik het ventje verteld dat het speelgoed voor iedereen was en Joep ook best iets mocht pakken en hij Joep zeker niet hoefde te duwen. Zegt die moeder: ja hij zit in een egoistische fase... Ja! Ik merk het, doe er wat aan!
Niet mieten! Door gieten!
pi_86940224
Jemig, wat een stomme opmerking. Hij zal toch moeten leren delen, anders duurt de egoistische fase zijn leven lang. :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86941746
Lekker excuus... "ja hij zit in een egoistische fase"...:{.
Ik zou mn kind vertellen dat anderen ook met dat speelgoed mogen spelen...

Over delen gesproken... de oudste deelt haar gebrek aan slaap met Iris...
Ze ligt namelijk zo luid te kletsen en zingen enzo in bed dat ik regelmatig reacties uit Iris haar kamer hoor komen ;). En eigenlijk had ik gehoopt dat het nog even rustig zou zijn boven...
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:10:47 #54
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86942832
Over het hele fles gebeuren: ik ben dus gisteren de fles kwijtgeraakt. Het hele huis (appartement, is niet zooooooooo groot) doorgezocht en het is dus echt verdwenen, prullenbak gekeken, wasgoed, alles gehad, maar geen fles. Kind is uiteindelijk zonder flesje heel rustig gaan slapen en ook 's nachts was er verder geen probleem toen ik met een beker met een beetje melk kwam aanzetten. Nu even kijken of ze wel de juiste hoeveelheid vloeistof binnenkrijgt op een dag (ze dronk nogal wat melk, vindt ze lekker), en zien hoe het vandaag en morgen gaat, anders heeft mijn 'probleem' zich vanzelf opgelost.

Bizar!

En vervelende kindjes! Bah! Dochter hier kan er ook wel wat van: NO! gillen als er ook maar wat kinderen op 'haar' speelgoed afkomen... Ach, ze maakt nog weinig indruk, en vindt het eigenlijk wel best als ze het wel pakken, maar ik hou het zeker in de gaten. Zie haar zo een tik verkopen of iemand aan de haren trekken. Nu is ze vorige week zelf geslagen door een meisje. Vond ik eigenlijk wel goed.... (Niet van het meisje, maar weet de prinses ook weer even haar plaats in deze wereld ;) )
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86943975
haha basboussa nou kijk aan :D soms lost het zich zomaar vanzelf op :P
maar wel mooi dat er geen drama van kwam, dat flesje, dat had toch vervelend geweest.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86944497
Oeke en seilram wat stom zeg :o

Hier hebben soms ook vreselijk irritante ouders bij de kinderboerderij. Dan komt Linde met haar loopfietsje (dat gaat wat sneller dan lopen) en dan hou ik dat steeds bij me in de buurt. En toch zijn er dan kindjes die erop gaan zitten (begrijpelijk want ze snappen soms nog niet dat het niet de bedoeling is) en dan vragen ouders wel eens of die kindjes er een rondje op mogen maken. Nou ja liever niet dus. Je kan ook zo het park in fietsen en dan is Linde haar fietsje kwijt.

Bovendien heb ik al eens erg laaaaang moeten wachten op een kindje dat er niet meer afwilde en die dus van zijn moeder steeds "nou nog 1 rondje dan" mocht. Of het is een kind van 6 en die is dat ding meteen helemaal aan het afraggen terwijl Linde er zo zuinig op is.

Die opmerkingen die ik dan krijg :o En laatst zei iemand dus: "nou het mag toch wel heel even?" terwijl ik dus al nee had gezegd en ze haar kind er gewoon ondertussen opzette. Heb maar even gevraagd of ze slechthorend was :X
pi_86944742
Echt waar Stiemie :o ongelooflijk... Kan je het fietsje anders niet gewoon met zo'n kettingslot ergens vastzetten zodat je dat misschien niet hebt? Irritant lijkt me.
Fake it till you make it...
pi_86944975
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef Nijna het volgende:
Echt waar Stiemie :o ongelooflijk... Kan je het fietsje anders niet gewoon met zo'n kettingslot ergens vastzetten zodat je dat misschien niet hebt? Irritant lijkt me.
Nu ik Esmee bij mooi weer ook op de grond kan zetten zodat ze rond kan scharrelen, zet ik de loopfiets gewoon in de wagen :) Is dat ook opgelost.

Helaas houdt het wonen vlakbij de binnenstad ook in dat er veel ouders zijn die denken dat hun kind eeeehhh....heel bijzonder is. Echt we hebben al een paar keer gedoe gehad omdat er een Roderick/Willemijn in zijn/haar egoistische periode zat. En het was dan vaak niet echt de vraag van wie ze dat hadden :P
pi_86945797
Stiemie :D . Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...

Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad _O- . Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
pi_86945861
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef seilram het volgende:
Stiemie :D . Weet je, ik ben echt niet zo iemand die snel andere ouders aanspreekt of veroordeelt. Ik ga er vanuit dat iedereen het beste met zijn kinderen voor heeft, maar soms...

Geheel offtopic even... ik weet nog dat ik zelf een jaar of 14 of 15 was en ik stond in de rij bij de supermarkt. Achter mij stond een moeder met een jongetje. Dat jongetje zat in het zitje van de winkelwagen en zat bij een oudere mevrouw telkens in haar kar te graaien. Die moeder zei er niets van. Toen zei die oudere mevrouw op een moment tegen die moeder dat ze dat niet op prijs stelde en of ze niet tegen haar zoontje kon zeggen dat dat niet mocht. Moeder reageerde: ik geef mijn kind een vrije opvoeding, hij moet zelf zijn grenzen leren opzoeken. In de rij naast ons stond een man die het hele gebeuren had aangezien. Hij pakte een pak melk uit zijn mandje, maakte het open en goot het zo over het hoofd van die moeder.. met de opmerking: zo'n opvoeding heb ik ook gehad _O- . Echt, ik kwam niet meer bij, ik zal het ook nooit meer vergeten.
:o :o :o Wat erg :o :o :o Maar een geweldige reactie van die man! _O-
pi_86945967
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Helaas houdt het wonen vlakbij de binnenstad ook in dat er veel ouders zijn die denken dat hun kind eeeehhh....heel bijzonder is. Echt we hebben al een paar keer gedoe gehad omdat er een Roderick/Willemijn in zijn/haar egoistische periode zat. En het was dan vaak niet echt de vraag van wie ze dat hadden :P
_O- hahaha
mens ik kom niet meer bij :D

Maar belachelijk zeg... dat mensen daar dan ook serieus een discussie over aan durven te gaan :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86946463
quote:

Geweldig! Zulk soort dingen komen vaak wel in me op, maar uitvoeren is weer een heel ander verhaal. :D
pi_86947569
quote:

Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt? ;)
pi_86947661
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hé, dat verhaal heb ik vaker gehoord! Of is dit de tweede keer dat je het op Fok vertelt? ;)
Zou goed kunnen hoor, dat ik het eerder heb verteld :D Mijn lief begint ook al te zuchten als ie het hoort hahaha. Hoe is het met Julian eigenlijk?
pi_86948381
Goed hoor. Lief en ondeugend, de hele dag lekker in de 'weer'. Alleen nog niet aan het praten en lopen. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:01:42 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86953799
quote:

Wat een briljante actie! :D
pi_86955489
Goede actie van die man!
pi_86959025
even zonder bij te lezen: wij zijn er!

Statistieken:
praten: nuh, niet verstaanbaar
kruipen: ja
staan: ja
lopen: alleen achter een kar oid, kruipen gaat veeeeel sneller
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86959236
Mefke, dat kan niet hoor!! Jij bent pasgeleden bevallen!! :o

*O* gefeliciteerd!!0
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86960008
haha seilram, wat een verhaal :D

mefke :o welkom! Wat is je mannetje mooi O+ Gefeliciteerd *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86961063
ah gos driekus O+
wat een leuk mannetje is het toch! :D zo vrolijk O+

gefeliciteerd mefke! leuke dag gehad?

ik ben een filmpje aan het uploaden, echt al uren ofzo, omdat B. steeds zonder het aan te kondigen de modem reset waardoor mn upload weer stopt. :') ik ben benieuwd of ie dit keer wel goed gaat of dat ik weer zo'n stom filmpje op double-speed heb :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86961207
Driekus en Mefke, welkom! *O*
Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! En jij ook Mefke, met je eerste verjaardag als mama!

Haha, Seilram, wat moet dat een indruk op je gemaakt hebben! _O-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86961370
*dubbel*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:24:57 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86961423
Mefke, wat een leuk ventje zeg! O+
pi_86961468
Ik kan me nog dagelijks verwonderen over alles wat ze kan, en wat ze zo ineens weer leert, hebben jullie dat ook?
Toen ik vandaag thuiskwam van het werk kwam ze op me afgerend "mama" met een blije lach O+ Na een dikke knuffel gaan we dan even samen spelen. En dan loopt ze te dansen, op haar teentjes te dartelen, doet stappetappetappetap met haar speelgoedjes, komt een beestej brengen dat ik een kusje moet geven, draait rondjes op een muziekje dat alleen in haar hoofd aanwezig is O+
Volgens mij heeft ze altijd muziek in haar hoofd, want ze danst bijna altijd :D
En vertellen, ow jee, het mondje staat niet stil. Ik versta er nog errug weinig van :D maar aan de intonatie kun je horen dat ze echt iets vertelt. De zin heeft ook een einde, te horen aan de toon. En dan kijkt ze je aan met een uitdrukking die hoort bij het verhaal: blij, ernstig, grappig, lief.

Ik vond de baby geweldig en lief en mooi, maar wat is dit een nog leukere fase O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')