abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86896440
Het vorige deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) #74

De dreumessen:

21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 02-10-2010 18:19:57 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86896450
Met een warm welkom voor Rocks en Rocker *O*
pi_86896796
Welkom Rocka en zoon *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 september 2010 @ 13:14:10 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86897115
welkom Rocka en Zoon *O* gefeliciteerd *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86897418
Rocka en Rocker, welkom! *O* Wat een mooi menneke is het toch, hij heeft nog steeds dat mooie fijne gezichtje, hoewel ie wel al meer een echt knullenkoppie krijgt. Hij lijkt wel wat meer op z'n grote broer inmiddels, heb ik het idee...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86897552
joehoe! Klein Rockertje is 1!!! Hoera Hoera!!!

Oef Huup, slechte nachten....ik trek dat altijd zo slecht, maar hoe gaat het met jou? hou je het vol zo?
Och en dat schorre stemmetje, klinkt meteen zo sneu he... :*

Timo gelukkig weer wat beter te pas, en wat heeft hij al veel tanden!

Leuk contrast met Esmee, was Linde ook zo laat met tanden? ik vond Lars al laat met zijn ruim 11 maand...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86897683
Rocks welkom!! *O* van harte nogmaals met je kleine rocker O+ fijne dag vandaag :*

Karin ik hou het wel vol hoor :) het is geluk bij ongeluk dat ik nu toch niet meer mn bed uit hoef voor werk enzo, dus ik slaap 's morgens gewoon iets langer door en ik loop overdag een stapje minder hard, gaat best zo. Ik vind het alleen voor haar zelf ook zo vervelend, ze zou denk ik veel sneller opknappen na wat nachten goed slapen, maar dat kun je niet afdwingen natuurlijk dus sja.

En dat stemmetje _O- B. heeft het er ontzettend moeilijk mee, hij kan er echt niet tegen hahaha. Echt hoor, papa's prinsesje :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86897944
Rocka en dreumes, welkom *O* :)
Fake it till you make it...
pi_86899054
*O* Mijn dreumes is al een hele tijd zelf aan het spelen met de koekjestrommel!
Ze stopt steeds het ronde vormpje in het goede gat!! *O*
*TROTS*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86899436
Rocka gefeliciteerd! *O*
  maandag 27 september 2010 @ 14:31:31 #11
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86899847
Gefeliciteerd Rocka en L. en welkom hier bij de dreumesen *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 27 september 2010 @ 14:33:38 #12
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86899946
Rocka gefeliciteerd!

En huup wat een gekwakkel allemaal toch!

De dame hier is druk bezig met kettinkjes, haarbanden en een telefoon. Zucht... Had/heeft wel 'pink eye' vorige week, in combinatie met een verkoudheidje. Nu aan de oogdroppels, en daar blijft ze, na te hebben uitgevonden dat het toch niet zoveel pijn doet, gewoon rustig voor zitten...

Wanneer stopten jullie trouwens met de fles? Den arts vindt het hoogste tijd om daarmee te stoppen, maar ze hangt zo graag met de fles voor slapengaan op de bank enzo. Nu kan ze heel netjes uit bekertjes drinken (als ze dat wil), maar ik vind het zo makkelijk eigenlijk. Puur eigenbelang dus, maar misschien niet zo gezond (tandjes ed). Ze drinkt nauwelijks uit tuitbekers, rietjesbekers ed, alleen dus 2 flesjes per dag. (18 maanden)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86900168
Meike heeft nog heel lang een flesje gehad savonds, gewoon zo'n klein sapflesje met melk erin (150cc ofzo?) Vond ze ook altijd lekker.
Op vakantie is het flesje in het oventje gesmolten :@ :') en nu heeft ze dus geen flesje meer savonds.
(en meike is dus al 3 he)
Als je het nog graag wilt geven gewoon niet tegen de arts zeggen, wat niet weet wat niet deert.

Goed ja van Tess! Knap!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 september 2010 @ 14:42:01 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86900338
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Basboussa het volgende:
Rocka gefeliciteerd!

En huup wat een gekwakkel allemaal toch!

De dame hier is druk bezig met kettinkjes, haarbanden en een telefoon. Zucht... Had/heeft wel 'pink eye' vorige week, in combinatie met een verkoudheidje. Nu aan de oogdroppels, en daar blijft ze, na te hebben uitgevonden dat het toch niet zoveel pijn doet, gewoon rustig voor zitten...

Wanneer stopten jullie trouwens met de fles? Den arts vindt het hoogste tijd om daarmee te stoppen, maar ze hangt zo graag met de fles voor slapengaan op de bank enzo. Nu kan ze heel netjes uit bekertjes drinken (als ze dat wil), maar ik vind het zo makkelijk eigenlijk. Puur eigenbelang dus, maar misschien niet zo gezond (tandjes ed). Ze drinkt nauwelijks uit tuitbekers, rietjesbekers ed, alleen dus 2 flesjes per dag. (18 maanden)
Jan krijgt nog een papfles 'smorgens, en 's avonds een pyamapapje, ook uit de fles. De rest drinkt hij uit bekers of tuitbekers. ik kijk als hij een jaar of twee is geweest wel eens om daar mee te stoppen. K heb geen zin in drama, en nu zeker niet, omdat we waarschijnlijk gaan verhuizen binnenkort. en wat karin zegt: wat niet weet wat niet deert ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86900773
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan krijgt nog een papfles 'smorgens, en 's avonds een pyamapapje, ook uit de fles. De rest drinkt hij uit bekers of tuitbekers. ik kijk als hij een jaar of twee is geweest wel eens om daar mee te stoppen. K heb geen zin in drama, en nu zeker niet, omdat we waarschijnlijk gaan verhuizen binnenkort. en wat karin zegt: wat niet weet wat niet deert ...
Wie hou je dan voor de gek? Die arts zegt het toch niet om te pesten? Ik ben niet anti fles, hoor, maar vind dit argument wel een beetje gek.

Ik zit me ook wel eens af te vragen wanneer en hoe we hier met de fles moeten stoppen. Lente krijgt nog borstvoeding, ook op het kdv een afgekolfd en opgewarmd flesje. Is het gek om hier nog even mee door gaan of is het handiger om het koud uit een (tuit)beker te geven. Hoe doen 'normale' :P kindjes van één dat die koeienmelk drinken? Toch ook gewoon uit een beker?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 september 2010 @ 14:52:22 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86900889
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Wie hou je dan voor de gek? Die arts zegt het toch niet om te pesten? Ik ben niet anti fles, hoor, maar vind dit argument wel een beetje gek.

Ik zit me ook wel eens af te vragen wanneer en hoe we hier met de fles moeten stoppen. Lente krijgt nog borstvoeding, ook op het kdv een afgekolfd en opgewarmd flesje. Is het gek om hier nog even mee door gaan of is het handiger om het koud uit een (tuit)beker te geven. Hoe doen 'normale' :P kindjes van één dat die koeienmelk drinken? Toch ook gewoon uit een beker?
ik houd niemand voor de gek. vind ik niet althans, Jan drinkt toch keurig uit een beker en / of tuitbeker? dat hij vooral 's avonds nog behoefte heeft aan die fles, geen arts kan mij ervan overtuigen dat het goed is om je kind iets te onthouden wat hem kalmeert/helpt rustiger te worden voor het slapen gaan. (en dat doet het bij Jan dus wel iig, zonder fles is hij veel drukker en kan dan dus niet in slaap vallen)

pi_86901024
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

hmm nou het is een advies lijkt me, mag natuurlijk zelf weten of ik het opvolg of niet.

Ik zie het slechte er niet zo van in, binnen 1 minuut is dat flesje leeg, hoe slecht kan dat nou zijn?

ik volg niet alle adviezen van het cb op, zoals bijv dat de speen weg moet bij de leeftijd van 1 jaar.
Prima dat ze die adviezen geven, maar ik HOEF ze niet op te volgen.

Bij ons op het kdv drinken de kindjes bijna allemaal (dit zijn kindjes vanaf 15 maanden) melk koud uit een tuitbeker of gewone beker trouwens.
Maar thuis krijgen ze vaak nog een flesje voor het slapen gaan, ook vooral omdat het zo'n knus moment is, even lekker rustig bij je liggen het flesje drinken.
pi_86901698
Dus als je het verzwijgt voor de arts, is het niet slecht voor de tanden? :P Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen toen ik vroeg wie je dan voor de gek houdt.

Maar ik snap het wel, hoor, zit ook maar een beetje te trollen. ;) Als Lente het volgend jaar nog fijn vindt om voor het slapen een flesje te drinken, krijgt ze het ws ook gewoon. Maar dat zou ik dan wel gewoon tegen de arts zeggen. :)
pi_86901804
Trol! ;-)

Ik zeg het dan liever niet, krijg dan een preek en daar heb ik toch geen zin in.
Ze geven ook hele goeie adviezen waar ik wel wat mee doe, en dingen die ik anders wil doen die doe ik anders.

Daarbij, ik zie niet in wat er slecht aan is om voor het slapen gaan een flesje melk te drinken.
Als het nou een half uur zou duren?.....
pi_86901945
Senna krijgt ook een pyjamapapje voor het slapen gaan. Erna gaan we naar haar kamertje, slaapzak aan, tandenpoetsen en dan nog een slokje bv als toetje. Na de pap dus even poetsen werkt hier prima, dus daarvoor is het geen probleem. Ik hou mezelf tenminste voor dat bv niet zo slecht is voor de tandjes, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Ik ben vergeten het op het cb te zeggen, laatste keer, maar ik vind het idee "wat niet weet wat niet deert" een beetje onzin. Je hoeft het niet op te volgen, dergelijk advies, maar als je dat niet doet, hoef je dat toch niet stiekem te doen :? Gewoon zeggen dat je het anders aanpakt, lijkt me.
pi_86902111
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Trol! ;-)

Ik zeg het dan liever niet, krijg dan een preek en daar heb ik toch geen zin in.
Ze geven ook hele goeie adviezen waar ik wel wat mee doe, en dingen die ik anders wil doen die doe ik anders.

Daarbij, ik zie niet in wat er slecht aan is om voor het slapen gaan een flesje melk te drinken.
Als het nou een half uur zou duren?.....
Bij Senna duurt het wel eens lang, hoor. TEnmsinte, het drinken eerst, en dan nog even hangen voor ze klaar is om naar bed te gaan. Waarom zou het in jouw ogen een probleem zijn als het een half uur duurt?

Ik geloof dat ik niet zo begrijp wat het probleem is :')

Ik geloof dat Senna soms op ohet kdv ook nog wel eens een flesje krijgt rond 15 uur (wel kv inmiddels, want ik kolf niet meer). Geen probleem toch als dat nog goed gaat?
pi_86902799
Amber heeft tot ruim 3 's avonds een fles melk met honing gedronken, lekker slaapmutsje :D Verder dronk ze wel gewoon uit een beker hoor.
Tess krijgt nu ook 's avodns nog een fles melk met pap erin. 's ochtens ook nog een fles en verder een bekertje of rietjesbeker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86904466
Iris drinkt 's morgens en voor ze 's middags gaat slapen een flesje met melk. Verder drinkt ze uit een rietjesbeker en tussen de middag een beetje uit een beker om te oefenen.

Mirte heeft tot aan onze vakantie van de zomer 's morgens haar melk nog uit een fles met tuit gehad, vond ze lekker. Terwijl ze de rest eigenlijk allemaal uit een beker dronk. Toen we op vakantie gingen hebben we de fles niet meegenomen voor haar en daarna ook niet meer gegeven. Ze drinkt haar melk nog wel warm 's morgens (bijna 3 nu).

Is het niet zo dat ze van de fles af willen voor de mondmotoriek en omdat het slecht voor de tanden is als een kindje constant slokjes blijft nemen uit een fles? Ik heb zelf zoiets als ze ook uit andere bekers drinken en niet constant maar kleine slokjes nemen, zal het allemaal best wel los lopen. Want qua slecht voor de tanden kan ik me niet voorstellen dat uit een fles drinken schadelijker zou zijn dan uit een beker, maar goed ik heb er niet voor geleerd ;).
pi_86904585
Ingrid, hadden jullie vandaag gesprek in het ziekenhuis over Tyler?
pi_86904705
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef Nijna het volgende:
Iris drinkt 's morgens en voor ze 's middags gaat slapen een flesje met melk. Verder drinkt ze uit een rietjesbeker en tussen de middag een beetje uit een beker om te oefenen.

Mirte heeft tot aan onze vakantie van de zomer 's morgens haar melk nog uit een fles met tuit gehad, vond ze lekker. Terwijl ze de rest eigenlijk allemaal uit een beker dronk. Toen we op vakantie gingen hebben we de fles niet meegenomen voor haar en daarna ook niet meer gegeven. Ze drinkt haar melk nog wel warm 's morgens (bijna 3 nu).

Is het niet zo dat ze van de fles af willen voor de mondmotoriek en omdat het slecht voor de tanden is als een kindje constant slokjes blijft nemen uit een fles? Ik heb zelf zoiets als ze ook uit andere bekers drinken en niet constant maar kleine slokjes nemen, zal het allemaal best wel los lopen. Want qua slecht voor de tanden kan ik me niet voorstellen dat uit een fles drinken schadelijker zou zijn dan uit een beker, maar goed ik heb er niet voor geleerd ;).
klopt!

O+ Tess heeft leren springen O+
Als je nu eeeen tweeee drieee HOPPA zegt gooit ze haar armen omhoog en doet ze een springbeweging O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86904933
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef bodpa09 het volgende:
Ingrid, hadden jullie vandaag gesprek in het ziekenhuis over Tyler?
Tyler is niet meer in het ziekenhuis, ook niet thuis. Maar bij mijn ouders.
En woensdag 9.15 is het gesprek bij Jeugdzorg zelf. Met de mensen van jeugdzorg, Accare, wij, mijn ouders en zusje en mijn goede vriendin komt ook. En wellicht iemand van school, ggz, ziekenhuis en weet ik veel wat nog meer.
Ze hadden gezegd dat we goede vrienden en directe buren ook mee mogen nemen. Dit vinden mijn ouders en zusje wat vreemd. Maar goed, als hun het zeggen dan mag het en doe ik dat.
pi_86905455
Rocka wat een mooie foto zeg O+

quote:
Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Chan het volgende:
Stiemie ik vroeg me al af hoe je dat met eten doet voor Esmee, maar alleen maar zachte dingen dus? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, Timo heeft haast zn complete gebit al :o (hij moet de 4 achterste kiezen nog en zn onderste hoektanden, maar die onderste hoektanden lijken al een klein beetje in aantocht ook..)
Eigenlijk eet ze zowat alles gewoon mee: pasta, broodkorstjes, risotto, pannenkoeken, plakjes kaas, koekjes etc. Ik heb niet echt het idee dat ze er heel veel last van heeft. Alleen bv harde pistoletjes geef ik niet zo snel. Dan krijgt ze een zacht broodje. En kijk het heeft natuurlijk ook voordelen. Na de laatste fles hoeven wij lekker geen tandjes te poetsen ;)
pi_86905782
Succes morgen Ingrid en dat wordt volgens mij volle bak, zoveel mensen!

Tess springt *O* leuk. Iris probeert dat ook ;).

Hahaha Stiemie, dat is wel handig dat je nog niet hoeft te poetsen.

Iemand trouwens nog poets tips? Want Iris wil het graag zelf doen en dat schiet eigenlijk niet echt op... maar als wij het doen dan draait ze haar hoofd weg en gaat ze raar doen, alsof ze half vermoord wordt ofzo... :o
pi_86905959
Finn krijgt voor het slapen gaan een flesje kv 180 cc. Vicky en Karin wanneer zijn jullie over gegaan op gewone verse melk? Dat vraag ik me eigenlijk al een tijdje af of ik die kv niet gewoon kan vervangen voor verse melk. Verder krijgt hij 's ochtends nog bv, maar ik heb het idee dat dat een beetje op zn eind is. Overdag drinkt hij uit een rietjesbeker of een gewone beker.

Miss, hier zeiden ze op het cb dat ik moest stoppen met de nachtvoedingen bv omdat het slecht is voor de tandjes. Nou heeft Finn zelf besloten om te gaan doorslapen (en daarna heel vroeg wakker te zijn), dus die nachtvoeding is vanzelf komen te vervallen.

Tess wat knap!!
pi_86906024
FTA, met een maand of 14. Mijn pakken kv waren allemaal op en ik had geen zin om nieuwe te kopen. Ben toen ik overgegaan op verse melk. Tess had al vaker verse melk gedronken en vond het heerlijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86906101
Wij "mochten" van het cb ook al overgaan op gewone melk, maar mevrouw vindt het blijkbaar niet lekker want na 1 slokje slingert ze de fles met gewone melk weg }:| Dus daar moeten we nog even een oplossing voor bedenken en tot die tijd krijgt ze maar gewoon nutrilon 3
pi_86906124
wat als je m nou aanlengt met wat water stiemie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86906174
melk met water? Tsja ze vindt het gewoon vies lijkt wel. En ik geef 'r groot gelijk want lust ook geen melk. Maar ik ga het aanlengen eens proberen!
pi_86906297
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stiemie het volgende:
melk met water? Tsja ze vindt het gewoon vies lijkt wel. En ik geef 'r groot gelijk want lust ook geen melk. Maar ik ga het aanlengen eens proberen!
of eventueel een heel klein beetje chocolademelkpoeder erdoor... beetje de smaak maskeren :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86906486
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef Stiemie het volgende:
Wij "mochten" van het cb ook al overgaan op gewone melk, maar mevrouw vindt het blijkbaar niet lekker want na 1 slokje slingert ze de fles met gewone melk weg }:| Dus daar moeten we nog even een oplossing voor bedenken en tot die tijd krijgt ze maar gewoon nutrilon 3
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stiemie het volgende:
herkenbaar _O-

Wij gaan voorlopig dus gewoon door met geven van nr 3 melk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86906492
Welkom Rocker! Wat een mooi jongetje ben jij toch. O+

We zijn weer terug van de tuin. Een tikje weemoedig, echt afscheid van de zomer genomen, van de plek waar Ko zo heerlijk kan spelen en leerde lopen.
Tenminste het voelt nu als een afscheid. Maar we gaan natuurlijk weer terug om alles nog af te maken en dan volgende zomer nog meer te genieten. :Y

Ik moet er even weer inkomen hier. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86906643
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

of eventueel een heel klein beetje chocolademelkpoeder erdoor... beetje de smaak maskeren :D
Oh nee hoor, dat wil ik echt niet. Tuurlijk zal ze dat vast wel lekker vinden (ik ook namelijk), maar dan kan ik net zo goed ranja ofzo gaan geven. Van mij hoeft ze niet perse melk te drinken. Thee ofzo is ook goed. Binnenkort maar eens gaan proberen :)
pi_86913821
FTA, hier nog geen verse melk hoor, Lars heeft koemelkallergie, dus die blijft voorlopig nog op de pepti.

Miss, ik bedoelde wat ze hier ook al aangaven dat langdurig sabbelen op een fles wellicht wel schadelijk is voor de tandjes.
Als avondritueel zie ik er echt geen kwaad in :N

Whehe ik heb zo'n komisch duo hier O+ ...Meike en Lars beginnen echt met elkaar te spelen, Meike voert Lars zogenaamde hapjes, en Lars zegt haar vanalles na! Ik hoorde vandaag klanken voorbij komen waarvan ik dacht: :? die had ik nog niet eerder gehoord!
En dan gaat Meike even in haar keukentje spelen, 2 tellen later staat Lars ernaast met een pan in zijn hand....echt zo snoepig!
pi_86913871
wat schattig Karin!! Hier wordt ook flink met elkaar gespeeld, nou ja vooral gestoeid. Tess duikt regelmatig boven op Amber _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86914235
haha Tess! het kan haar ook niet gek genoeg he!
ik moet Meike soms nog wel even erop wijzen dat Lars nog klein is, en nog niet alles kan.
Vandaag wilde ze met hem gaan lopen, had ze zijn handjes vast, en liet ze hem ineens los.
Klabats, keihard met zijn koppie op de vloer..... :{
En daarna heel verdrietig: "ik deed het niet expres mama...."
Deed ze ook niet hoor, maar dat soort dingen kunnen hier dus nog niet eigenlijk.
Gelukkig kwam ze daarna met haar toverlamp (zo'n lichgevend geval uit het circus) op de proppen, die mag Lars normaal echt niet hebben, maar nu kreeg hij hem als troost....dat vond ik superlief van haar! O+
pi_86914306
Hoe gekker hoe beter bij Tess al moet ik Amber ook wel eens terugroepen hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86916679
Rocka van harte gefeliciteerd met je mooie Rocker! *O*

Hah Stiemie dat is inderdaad wel een voordeel van nog geen tandjes hebben :D En toch handig dat ze bijna alles mee kan eten.

Nijna wij poetsen Timo's tandjes altijd eerst zelf en daarna mag hij het zelf doen. Hij heeft een fase gehad dat hij deed alsof hij vermoord werd tijdens het poetsen en wat een beetje hielp is dat de ene hem in de houdgreep had en ondertussen zo vrolijk mogelijk liedjes zong en de ander zo snel mogelijk zn tandjes poetste.. En dan ligt hij dus plat op zn rug. Ik zet m ook wel eens tegen me aan met zn achterhoofd, gewoon op schoot dus zegmaar, en dan zn hoofd wat naar achteren kantelen en mn hand op zn voorhoofd om zn hoofd vast te klemmen.
Gelukkig is de fase nu weer voorbij en is tandjes poetsen helemaal het einde :D

Timo krijgt helemaal geen fles meer, hij kreeg tot een maand geleden of zo overdag nog afgekolfde melk uit een fles, maar nu drinkt hij alleen nog 's ochtends en 's avonds bij mij. Verder drinkt hij vooral uit een rietjesbeker en af en toe uit een gewone open beker. Tuitbekers snapt hij niet, en ik trouwens ook niet :P

Tess aan het springen! Knap :D

Timo liet mij net helemaal versteld staan trouwens, we hebben een vormenstoof met 3 verschillende vormen en hij deed al wel met moeite af en toe een blokje erdoor, maar vanavond gingen ineens alle blokjes achter elkaar er in :D (waarbij ik wel moet helpen met door welk gat ze moeten), op 1 blokje na, dat ging niet goed en werd meteen boos weggesmeten :o
pi_86930802
Leuk zeg al die spelende kindjes die ineens allerlei dingen kunnen *O*
pi_86931571
Timo wat knap!! :o hihi en wat een temper ;)
Wat kun je dan zelf verbaasd zijn ineens hè Chan? Ze worden groot onze kleintjes.

Ahw Karin wat lief van Meike O+ dan is ze toch ineens ook wel heel grote zus op zo'n manier, als ze hem dan zo gaat troosten enzo. Keilief O+

Amélie heeft gisteravond een fles gehad om 11 uur en ze heeft daarna de hele nacht doorgetukt :o Ik ben er gewoon een beetje gaar van zoveel slaap ineens hahaha. Ik was er al uit vanmorgen, dus gelijk maar een fles klaargezet want de ervaring is inmiddels dat dat niet samengaat, baby met honger op stand luchtalarm en dan op je gemak een flesje maken :P Dus tijdens het verschonen had ze zelf de fles vast, kukelt ze erna gewoon weer in slaap -O- dacht ik net even gezellig te gaan knuffelen met r enzo }:|
Dus nu ligt ze weer in bed. :') en ik hoop dat ze bijtijds wakker is want we moeten over een uur weg naar de vk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86931970
oh wa theerlijk Huup!

Ik heb een klein dreumesje met verlatingsangst :{
Ze was vannacht zo ontzettend onrustig. Eerst bi jons in bed gelegen, maar ze was zo aan het kloten. Toen terug naar d'r eigen bed, ik liep weg en het was huilen. Heb ruim een half uur bij d'r gezeten en toen was ze in slaap gevallen. Ik sta op en ja hoor, wakker. M. heeft een tuinstoelkussen gepakt en is bij d'r op de grond gaan liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86932590
Amélie, lekker doorgeslapen! Goedzo!

Vicky, arme kleine meid :*.
pi_86933118
Lekker Huup, dat ze zo geslapen heeft!

Aaa Tess toch, arm ding. Maar ik lees wel dat je kunt springen! Kan Joep niet op les komen hahaha, die doet zo zijn best, maar het lukt nog niet echt.

Chan, heel herkenbaar, dat gooien met een blokje van de vormenstoof als het niet gelijk lukt hahaha.

Rocka, gefeliciteerd en welkom!

Oeke, welkom terug hahaha. Je hebt iig wel iets om lekker naar uit te kijken.

Karin, lief dat ze zo leuk samen spelen!

Joep gaat voortaan op de grond liggen en rondjes draaien als ik vraag "Ga je breakdancen?" hahahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_86933339
Seilram, we kunnen ze wel een keer naast elkaar zetten :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:36:13 #49
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86937525
Och Tess, het is ook helemaal niet leuk om alleen te moeten slapen :*

Hier een dreumes die verschrikkelijk jaloers kan zijn zeg... Maarten had sowieso zijn ochtend al niet en we waren even op het kdv om afscheid te nemen van één van zijn vaste leidsters (gaat bij een ander kdv werken) en er ging een ander jongetje naast me zitten, nou meteen huilen en bij mij op schoot willen. Hij had het totaal niet bij het baby'tje van mijn vriendin maar nu :?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86939411
Oh Vicky, dat hadden wij ook vannacht. Huilen en uiteindelijk tussen ons in slaap vallen.
Nu heb ik hoofdpijn. Ik lig dan toch niet echt ontspannen.

Marie, dat is bijzonder om te zien he? Die heftige emoties bij je kleintje. O+

Karin, wat gezellig, zo broer en zus samen aan de speel. *;

Leuk he Chan? Dat verrast me ook steeds, ineens kunnen ze weer iets. Zo was Ko een tijd terug ineens een toren aan het bouwen. Ik viel gewoon van mijn stoel.

He, wat heerlijk zo'n lange nacht, Huup. :Y

Grappig trouwens dat ik nu ontdek dat er ook echt verschil tussen kinderboerderijen is.
We hebben maar ontzettend veel geluk met onze stadsboerderij op loopafstand, vind ik.
Veel speelmogelijkheden, veel speelgoed, veel dieren, veel aai-uurtjes en leuke mensen.

De 2 boerderijen vlakbij het tuinhuis, vielen zo enorm tegen. :{
Er was in een van die boerderijen trouwens een kindje van een jaar of 3 met een speel-mitrailleur. :r
Ko liep lekker te keutelen met een gieter naar het jongetje toe en dat jongetje gaf vervolgens een schop tegen Ko zijn gietertje. :o
En die moeder deed of zei er niets van. Ik werd dus wel even boos. Geen baby's schoppen. }:|
Bah, ik was er meteen klaar mee.
Ko vond het trouwens helemaal niet vervelend.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')