Wat lief!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Ach.. die van mij smeert zich in met creme, jat mijn oogschaduw, smeert dat op zijn wangen, loopt graag met kettingen terwijl hij "mooooooi" verzucht. Dat zegt ie trouwens ook als ik in BH sta ;-)
Ik wil je lief niet bang maken Oeke, maar auto's zijn hier veruit favoriet. En treinen, bussen, tractors.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Leuk dat zo'n kindje steeds meer eigenheid krijgt, ik ben zo benieuwd waar Ko over een half jaar mee speelt.
hahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat ik Seb zijn liefde voor poetsen en auto's eens moet gaan combineren, bedenk ik me. Mijn auto moet nog gewassen. Jammer dat we dat bij ons nieuwe huis niet meer mogen (auto wassen), denk dat mijn auto anders altijd spik en span zou zijn
Nope, want het ging een tijdje heel goed, tot ze de prikken kregen en da's nu zo'n vier weken geleden. Echt, iedere keer als wij denken: hehe, het wordt echt beter nu", dan gebeurt er weer iets. Afgelopen nacht was wel weer een toppunt. Manlief is niet zo van 'de middeltjes'. Gebruiken jullie t nu ook nog voor Tess?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, heb je kindival van vsm al eens geprobeerd??
Vannacht ging het als volgt: (tijden zijn ongeveer hoor, had een slaaphoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef oeke het volgende:
Poeh, zwaar hoor, Mikoxx.
Wat doen jullie nu in zo'n nacht?
in verband met de hemelwaterafvoer, het water gaat niet het riool inquote:Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef oeke het volgende:Wat goed van Amelie!
![]()
Haha, dat voorover laten vallen herken ik wel. Gewoon die laatste stapjes niet meer willen zetten.![]()
Oh, wat gaat het toch snel allemaal, als we straks meeten, dan kunnen Ko en Amelie samen een ommetje gaan maken.![]()
Estrys, dat vind ik een heel goed plan! Jammer dat het niet meer zo warm is, anders zou het helemaal leuk zijn!
Waarom mag je trouwens bij je nieuwe huis je auto niet wassen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ameliewat goed
ti amo più di ieri ma meno di domani
Dan zou ik het niet gebruikenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, we zijn er weer mee begonnen. Tess is zo onrustig. Tis homeopatisch, baadt het niet, het schaadt ook nier.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet gebruiken![]()
flauw
Af en toe zou je toch denken dat bepaalde protocollen ietsje te ver doorslaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler mag nog steeds niet naar huis en dat is *PIEP!*
Volgens hun is het nog niet veilig genoeg thuis.
Wel fijn om hier mijn/ons ei kwijt te kunnen!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Estrys het volgende:
Kunnen ze gewoon 'zomaar' zeggen dat je kind niet naar huis mag omdat jij misschien weleens depressief zou kunnen zijn? Zonder een diagnose van een arts kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat je depressief bent? En Kim dan? Die is toch wel gewoon thuis? En er is toch ook nog een vader in het geheel. Ik snap dr niks van
Wat frustrerend moet dit allemaal zijn voor jullie zegen hoe moet het voor Tyler zijn
Bel maar ff als je tijd hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Noli. het volgende:![]()
Schijnbaar is het in hun ogen dus nooit goed, wat je ook doet..![]()
Maareh dus wel een exemplaar met PMS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |