abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86972170
Heeft hij ook een schortje, Estrys? Dan zou ik me zorgen gaan maken. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86972207
Ach.. die van mij smeert zich in met creme, jat mijn oogschaduw, smeert dat op zijn wangen, loopt graag met kettingen terwijl hij "mooooooi" verzucht. Dat zegt ie trouwens ook als ik in BH sta ;-)

Maarre...handig hoor, Seb de schoonmaakman.
pi_86972333
smetvrees Seb?? :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86972762
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Ach.. die van mij smeert zich in met creme, jat mijn oogschaduw, smeert dat op zijn wangen, loopt graag met kettingen terwijl hij "mooooooi" verzucht. Dat zegt ie trouwens ook als ik in BH sta ;-)
Wat lief! O+
Leuk dat zo'n kindje steeds meer eigenheid krijgt, ik ben zo benieuwd waar Ko over een half jaar mee speelt.
pi_86972810
Hij heeft geen schortje, maar laat ik mijn moeder niet op ideeen brengen :{w
Seb helpt het allerliefste de hele dag mee in het huishouden. Poetsen, stofzuigen, was in de wasmachine, wasknijpers aangeven. Alleen ik ben het liefste niet de hele dag bezig met het huishouden :P Dat geeft nog weleens conflicten
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86972963
make up jatten, dat heeft Seb nog niet gedaan. Maar zo was ons achterneefje van bijna drie vorige week tijdens het oppassen boven aan het spelen. Tip: als het stil is dan is het niet goed :N Ik riep hem voor het eten. Komt ie beneden: zijn hele gezicht onder de mascara. Ik kwam niet meer bij. Vraag ik aan hem heb jij aan oma's mascara gezeten? Nee niet gedaan zegt hij ook nog met zijn meest onschuldige blik _O- Die vlekken in het tapijt zijn minder }:|
pi_86973476
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef oeke het volgende:

[..]

Wat lief! O+
Leuk dat zo'n kindje steeds meer eigenheid krijgt, ik ben zo benieuwd waar Ko over een half jaar mee speelt.
Ik wil je lief niet bang maken Oeke, maar auto's zijn hier veruit favoriet. En treinen, bussen, tractors.
pi_86973668
Hier ook alles op wielen favoriet: autooooooooooooooooooow O+
pi_86973933
Haha, dat zal vast gebeuren!
Momenteel is hier de portemonnee van mama favoriet, schroevendraaiers (echte, geen plastic :{ ) sleutels en bakjes om water in te doen of torens van de bouwen.

Ik weet nog dat mijn neefje anderhalf was en dat we wel een half uur op straat naar een graafmachine hebben staan kijken. Zo grappig vond ik die al zo duidelijke voorkeur.
pi_86974104
Ik denk dat ik Seb zijn liefde voor poetsen en auto's eens moet gaan combineren, bedenk ik me. Mijn auto moet nog gewassen. Jammer dat we dat bij ons nieuwe huis niet meer mogen (auto wassen), denk dat mijn auto anders altijd spik en span zou zijn :D
pi_86975512
Hoe is het gegaan Ingrid?
pi_86976013
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat ik Seb zijn liefde voor poetsen en auto's eens moet gaan combineren, bedenk ik me. Mijn auto moet nog gewassen. Jammer dat we dat bij ons nieuwe huis niet meer mogen (auto wassen), denk dat mijn auto anders altijd spik en span zou zijn :D
hahaha :D gebruik van maken nu hij het nog leuk vindt! :P

Amélie loopt! :D *O*
ineens. Nog niet echt overtuigend de hele kamer door, daar gaat kruipen nog te snel voor. Maar ze heeft het wel door nu. Voorheen als ze stond en ze verloor haar evenwicht dan liet ze zich vallen en ging kruipend verder, nu corrigeert ze zichzelf en zet dan stapjes.
Ik vind het zo knap :D ze is zo groot gelijk maar tegelijk is ze ineens weer zo klein zo rechtop haha

ze heeft alleen wel de neiging om zich te laten vallen als ze denkt dat ze er bijna is :X
zo van oh, jij vangt me wel hè? Ze heeft inmiddels begrepen dat de tafel haar niet vangt, dat papa traag van reactie is en dat mama geen uitschuifarmen heeft :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 september 2010 @ 12:56:38 #113
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86976780
Yay Amélietje *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86976801
Bodpa _O- O+
Seb :D Handig, zo'n hulp in de huishouding!
Welkom Driekus *O* Wat een mooi mannetje ben je O+
Amélie, wat goed, wat snel joh! *O*

Willow houdt het voorlopig nog bij af en toe een paar stapjes, maar wel steeds meer "expres" ofzo. Je ziet haar echt denken van: nu ga ik een stapje zetten!
(Oh en zoals Amélie denkt, heeft Willow ook al een keer de tafel en een keer de tvkast geknuffeld _O- Ja meis, je was er bijna..)
Maar nu komt tandje nummer 8 door en is het een grote brok ellende, 't arme kind heeft helemaal bavianenbillen van de irriterende spuitpoep. ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86976828
*O* Wat goed van Amelie! *O*
Haha, dat voorover laten vallen herken ik wel. Gewoon die laatste stapjes niet meer willen zetten. :D

Oh, wat gaat het toch snel allemaal, als we straks meeten, dan kunnen Ko en Amelie samen een ommetje gaan maken. O+

Estrys, dat vind ik een heel goed plan! Jammer dat het niet meer zo warm is, anders zou het helemaal leuk zijn!
Waarom mag je trouwens bij je nieuwe huis je auto niet wassen? :?
  woensdag 29 september 2010 @ 13:07:31 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86977153
Amelie :o *O* Yeah, knapperd!

Ik mag misschien niet klagen met 2 gezonde kids, maar ik moet t wel ff kwijt hoor... buh... de nachten blijven hier een beetje op en af. Vannacht was t weer bal van half 1 tot half 5 en de wekker ging om half 7. Ik voel me dus fijn zeg maar. Gemiddeld slapen we 1 nacht per week helemaal door....... :( ;( en ik wil dit niet meer hoor, echt nietmeer! Ik heb de hulp om me heen keihard nodig en schoonmama is er onzettend veel voor ons, maar ik wil dat gewoon niet meer en ik wil het zelf kunnen en ik wil mijn eigen dingen kunnen doen en niet afhankelijk zijn en en en.............. :'( :'( sorry.............
pi_86977255
*O* go Amélietje!!

Mikoxx, heb je kindival van vsm al eens geprobeerd?? :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:15:06 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86977413
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:

Mikoxx, heb je kindival van vsm al eens geprobeerd?? :*
Nope, want het ging een tijdje heel goed, tot ze de prikken kregen en da's nu zo'n vier weken geleden. Echt, iedere keer als wij denken: hehe, het wordt echt beter nu", dan gebeurt er weer iets. Afgelopen nacht was wel weer een toppunt. Manlief is niet zo van 'de middeltjes'. Gebruiken jullie t nu ook nog voor Tess?
pi_86977468
Poeh, zwaar hoor, Mikoxx.
Wat doen jullie nu in zo'n nacht?
  woensdag 29 september 2010 @ 13:18:54 #120
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_86977537
Heeft Ingrid al weer iets gepost?

* Noli. verder duimt *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:22:00 #121
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86977657
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef oeke het volgende:
Poeh, zwaar hoor, Mikoxx.
Wat doen jullie nu in zo'n nacht?
Vannacht ging het als volgt: (tijden zijn ongeveer hoor, had een slaaphoofd ;))
19.30 naar bed, allebei zonder gemopper slapen
00.30 M. wakker, speentje gegeven, blijft huilen. Na 15 min uit bed gepakt, vind ie heel gezellig. Luier gecheckt, drinken gegeven, van alles niks, dus weer in bed (ong 1.00u) --> huilen!
1.30 T. ook wakker, allebei huilen, even troosten, speentje geven. Ze blijven huilen allebei.
2.00. M. valt in slaap, T. moppert nog wat. Steeds 10 min stil en weer wakker zeg maar. Op een gegeven moment uit bed gehaald 2.30 u gok ik. Beetje drinken gegeven en 3.00 weer naar bed. Daarna bleef hij afwisselend 10 min slapen en mopperen (niet echt huilen), tot 4.30 al met al.

Schiet maar hoor, ik wil graaaaag tips!
pi_86977828
Tjee, wat een gedoe. En vooral omdat je chagerijnig wordt ervan 's nachts. Ik tenminste. :@
Ik heb niet echt tips, als Ko zo doet, dan drinkt hij aan de borst tot hij weer in slaap valt en dan schuif ik hem terug zijn bed in.
Lukt dat niet, dan laten we hem tussen ons in slapen.
En lukt dat ook niet dan krijgt hij een paracetamol.
Maar dat zijn voornamelijk dingen waar jij niks aan hebt.

Het enige wat ik kan bedenken is honger. Hebben ze geen honger?
pi_86977883
Mikoxx :* Ik wou dat ik een magische tip voor je had.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 29 september 2010 @ 13:35:03 #124
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_86978080
Oi.. Ik stamp er ook zo tussendoor..

Jeetje Mikoxx. Ik heb ook niet echt tips dus aan mij heb je ook niet veel. :*
Slapen ze op één kamer, worden ze wakker van elkaar misschien? T.essel lag vrij snel alleen op haar eigen kamertje omdat die gewoon al heel erg onrustig sliep door onze ademhaling.

En whiehoo voor Amelie! *O*
Maxi, Midi & Mini
pi_86978410
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef oeke het volgende:
*O* Wat goed van Amelie! *O*
Haha, dat voorover laten vallen herken ik wel. Gewoon die laatste stapjes niet meer willen zetten. :D

Oh, wat gaat het toch snel allemaal, als we straks meeten, dan kunnen Ko en Amelie samen een ommetje gaan maken. O+

Estrys, dat vind ik een heel goed plan! Jammer dat het niet meer zo warm is, anders zou het helemaal leuk zijn!
Waarom mag je trouwens bij je nieuwe huis je auto niet wassen? :?
in verband met de hemelwaterafvoer, het water gaat niet het riool in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
amelie *O* wat goed
pi_86978643
Mikoxx, we zijn er weer mee begonnen. Tess is zo onrustig. Tis homeopatisch, baadt het niet, het schaadt ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 29-09-2010 13:55:10 (:6) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86978737
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, we zijn er weer mee begonnen. Tess is zo onrustig. Tis homeopatisch, baadt het niet, het schaadt ook nier.
Dan zou ik het niet gebruiken :P
flauw
pi_86978874
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dan zou ik het niet gebruiken :P
flauw
:6
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86979413
Mikoxx ik weet precies wat je bedoelt. :*

Leander slaapt ook nog steeds niet door. Bij hem ligt het allemaal nog wel ingewikkeld maar we hebben hier eigenlijk ook altijd andere mensen in huis. Alleen de woensdagmiddag gelukkig niet. Leander moet door de weeks elke dag wel ergens heen en aangezien R of ik niet altijd kunnen is het of de gastouder (die gaat 1 keer in de week mee na gebarenles) of mijn schoonmoeder (die gaat 1 keer in de week met hem naar fysio) of mijn moeder ( die gaat 1 keer naar fysio en 1 keer naar gebaren). En zo is de hele week altijd iemand hier enzo. Tis allemaal heel erg druk en echt tijd voor jezelf is er niet meer bij. Gelukkig gaan we in december verhuizen en komt mijn schoonmoeder bij ons in. Die komt dan zonder werk te zitten en kan op deze manier ons een stuk opvangen en met Leander naar de fysio en gebaren. Zodat er niet steeds iemand anders mee gaat. Stuk rustiger voor ons en voor Leander.

En hoe gaat het verder met de kleine man. Vertel het maar even hier omdat ik veel pmmetjes krijg met de vraag hoe het gaat.
Het gaat wisselend. Het lopen gaat een stuk beter. En sleept zijn been niet meer zo achter zich aan. Hij buigt hem ook niet zoals het hoort maar neemt hem draaiend mee. Maar dankzij de fysio gaat het gewoon een heel stuk beter. We hopen dat ie volgend jaar zonder kan.
De gebaren gaat ook heel erg goed. Hij leert het snel maar als we te snel nieuwe gebaren aanbieden vergeet ie ook heel snel weer. Omdat het de vraag is hoeveel ie zou kunnen gaan onthouden en hoelang we met 1 gebaar bezig moeten zijn zitten we nu nog steeds in de uitprobeerfase. We merkten namelijk dat ie geleerde gebaren niet meer wist als ie een nieuwe had geleerd. Dat is dus nu allemaal beetje uitzoeken. Hij kan nu in princiepe 15 belangrijke gebaren en dan nog een paar "gewone".
Praten doet ie dus ook nog steeds niet. Hij zit nu op het niveau van een kind van 6 maand qau geluiden die ie maakt. We merken er nog geen verandering in. We blijven hopen dat dat nog komt.
Verder is ie heel leuk O+ Hij kan goed verstoppertje spelen en speelt nog steeds graag met auto's. Daar heeft ie er veel van omdat ie steeds niet meer weet waar ie ze neer zet. En om driftbuien te voorkomen :P Verder is het echt een dreumes. Ondeugend en lief O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_86985249
Tyler mag nog steeds niet naar huis en dat is *PIEP!*
Volgens hun is het nog niet veilig genoeg thuis.
pi_86985315
Nou Ingrid wat kut zeg. :{
  woensdag 29 september 2010 @ 16:26:17 #132
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86985322
Wat een naar bericht Ingrid. :*

Wat is de reden dat Tyler nog niet naar huis mag?
A grand adventure has begun.
pi_86985402
Sorry trouwens dat ik niet op de rest reageer.

Volgens hun ben ik misschien wel depressief, ik vind van niet. Wel enorm chago nu.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:29:14 #134
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86985461
Dat je sacherijnig bent kan ik heel goed begrijpen. Blijft hij dan nu onder toezicht van jeugdzorg staan? Wat zijn de verwachtingen verder?

Ik vind het zo rot voor jullie. :* :'(
A grand adventure has begun.
pi_86985613
Shit hee Ingrid.....wat hadden ze voor redenen ervoor? En kun je je daarin vinden?
Hoe staan je ouders hierin, want die staan mooi tussen 2 vuren in zo.

Mikoxx, pff wat naar zeg :'( ik kom je snel een echte knuffel brengen, helpt wel niet, maar och :*

We zijn vanmorgen op visite geweest naar alle kindjes en mama's van de zwangerschapsgym.....
En Lars was de grootste bandiet van allemaal :o :P
Score: 1 kannetje melk omver en 1 glas drinken....oeps :D
Maar.....hij is nog steeds de leukste :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86985691
Kunnen ze gewoon 'zomaar' zeggen dat je kind niet naar huis mag omdat jij misschien weleens depressief zou kunnen zijn? Zonder een diagnose van een arts kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat je depressief bent? En Kim dan? Die is toch wel gewoon thuis? En er is toch ook nog een vader in het geheel. Ik snap dr niks van

Wat frustrerend moet dit allemaal zijn voor jullie zeg :( en hoe moet het voor Tyler zijn :'(
pi_86985842
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler mag nog steeds niet naar huis en dat is *PIEP!*
Volgens hun is het nog niet veilig genoeg thuis.
Af en toe zou je toch denken dat bepaalde protocollen ietsje te ver doorslaan.
Gaan ze er echt van uit dat Kim de oorzaak is van Tylers gebroken arm?

Ik vind het erg vervelend voor jullie Ingrid, en wens jullie veel sterkte met het verdere verloop. :*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_86985861
Het is iig geen ots. Wel vrijwillig. Maar als we niet mee werken gaat het naar de rechter en grote kans dat het alsnog ots zou worden dan.
Tyler is te kwetsbaar nu met zn arm. Wij zijn te inconsequent, hebben te weinig structuur en ritme. Letten niet goed genoeg op volgens hun. Kim is soms heel druk en luistert slecht, is alleen maar door onze sculd zo etc. Waar we het niet allemaal mee eens zijn.
Kleine dingen worden uit verband gerukt.
We werken juist heel hard aan de punten. Hebben al een hele tijd hulp van Accare. Zijn voor Kim met picto's bezig. Letten juist heel goed op. Vooraal met structuur en ritme zijn we bezig. Daarvoor is oa Accare om mee te helpen.
Want we zijn zelf gewoon niet zo. Dus hebben we ook daar wat extra hulp bij nodig.
Ook gaat het vaak heel goed tussen hun samen.

En ik ben een jaar na de geboorte van Kim depressief geweest, daarom zal ik dat nu ook wel zijn of worden. Want de kans daarop is groot.
Toen Kim klein was ben ik een keer met haar van de trap gevallen, dat kwam ook weer boven. En natuurlijk de val van de trap van Tyler toen ging duwde niet express. En dat hij tijdens het spelen met Kim tegen de tafel viel. Wat ook wel logisch is hoor.
Pfff, misschien warrig. Kan zijn dat het wel een maand of nog langer duurt voordat hij thuis komt.
Wellicht heeft Djeez nog aanvullingen.
pi_86985961
\Wat een vreselijke situatie Ingrid.
pi_86986090
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Estrys het volgende:
Kunnen ze gewoon 'zomaar' zeggen dat je kind niet naar huis mag omdat jij misschien weleens depressief zou kunnen zijn? Zonder een diagnose van een arts kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat je depressief bent? En Kim dan? Die is toch wel gewoon thuis? En er is toch ook nog een vader in het geheel. Ik snap dr niks van

Wat frustrerend moet dit allemaal zijn voor jullie zeg :( en hoe moet het voor Tyler zijn :'(
Wel fijn om hier mijn/ons ei kwijt te kunnen!

Ze denken het volgens mij wel en omdat wij niet goed genoeg hebben opgelet is het gebeurd.
Ik moet verplicht naar een psychiater. Zsm gaan ze dat regelen.
Ohja, ik toonde niet genoeg emoties. :?

Kim is idd wel thuis. Het is ook erg verwarrend allemaal. Djeez heeft ook hulp voor zijn adhd en bijkomende problemen. Had hij allang aangevraagd zeg maar bij ggz. Kon pas december.
Nu met spoed tussendoor en heeft hij medicijnen erbij. En gesprek psychiater gehad en volgende week nog een gesprek. De rest volgt dan in december. (oa onderzoek of hij ook een vorm van autisme naast adhd heeft)

We hebben dus al snel hulp gezocht en doen er echt alles aan vinden wij.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:46:45 #141
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86986122
Ingrid, da's wel heftig zeg... sterkte!

Dank voor alle tips en virtuele hugs, het helpt wel om me een beetje weer 'up and running' te krijgen :P fijn! Honger lijkt het niet echt op, omdat de fles door M geweigerd wordt. Vanavond maar eens een slaapzakje met mouwtjes proberen, kijken of het te warm/te koud is misschien.....
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 16:54:08 #142
240917 Mula
pi_86986434
Ingrid, wat een rotsituatie! Wat ik me afvraag; mag je wel gewoon contact met Tyler hebben op het moment? Mag je hem gewoon zien of zijn daar ook eisen aan gesteld? Dat arme mannetje. ;( HOe leg je zo`n klein kind uit dat hij niet naar huis mag?
pi_86986502
Dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen zeg... Dat ze van alles van je denken en je je kind afpakken.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:00:45 #144
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86986671
Lastige situatie Ingrid! Echt, iets waar je alleen in nachtmerries serieus rekening mee houdt.

En mikoxx, ontzettend balen dat het slapen gewoon weer bal is. Als er ook maar iets 'is', dan uit dat zich meteen in slechte nachten, niet? Lijkt me niet dat het honger is, oid, maar gewoon verwerken van dingen, onrust etc. . Heel veel sterkte, en misschien toch gewoon dat homeopatische proberen...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 29 september 2010 @ 17:01:45 #145
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_86986706
:N
Schijnbaar is het in hun ogen dus nooit goed, wat je ook doet.. :{

Maareh dus wel een exemplaar met PMS?
:*
Maxi, Midi & Mini
pi_86986852
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Noli. het volgende:
:N
Schijnbaar is het in hun ogen dus nooit goed, wat je ook doet.. :{

Maareh dus wel een exemplaar met PMS?
:*
Bel maar ff als je tijd hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2010 @ 17:45:54 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86988318
ik heb je een pm gestuurd _Ingrid_ :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 29 september 2010 @ 18:07:41 #148
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86989157
Ingrid en Djeez ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen ook al kan ik me niet altijd vinden in jullie denken en doen lijkt me dit erg moeilijk om mee om te gaan. Meer dan een dikke knuffel vanuit hier geven kan ik niet.

Gaat het met Tyler wel goed bij je pap, mam en zusje?
pi_86991147
Tyler vind het gelukkig wel leuk bij mijn ouders en zusje.
We kwamen er gelukkig best vaak, dus voelt vast vertrouwd voor hem. Beter zo dan een pleeggezin oid.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:37:04 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86992677
Jee zeg, wat Noli. ook zegt is ook mijn eerste reactie, alsof ze daar altijd wel een reden hebben om Tyler niet naar huis te laten gaan :{
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')