Wat lief!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Ach.. die van mij smeert zich in met creme, jat mijn oogschaduw, smeert dat op zijn wangen, loopt graag met kettingen terwijl hij "mooooooi" verzucht. Dat zegt ie trouwens ook als ik in BH sta ;-)
Ik wil je lief niet bang maken Oeke, maar auto's zijn hier veruit favoriet. En treinen, bussen, tractors.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Leuk dat zo'n kindje steeds meer eigenheid krijgt, ik ben zo benieuwd waar Ko over een half jaar mee speelt.
hahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat ik Seb zijn liefde voor poetsen en auto's eens moet gaan combineren, bedenk ik me. Mijn auto moet nog gewassen. Jammer dat we dat bij ons nieuwe huis niet meer mogen (auto wassen), denk dat mijn auto anders altijd spik en span zou zijn
Nope, want het ging een tijdje heel goed, tot ze de prikken kregen en da's nu zo'n vier weken geleden. Echt, iedere keer als wij denken: hehe, het wordt echt beter nu", dan gebeurt er weer iets. Afgelopen nacht was wel weer een toppunt. Manlief is niet zo van 'de middeltjes'. Gebruiken jullie t nu ook nog voor Tess?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, heb je kindival van vsm al eens geprobeerd??
Vannacht ging het als volgt: (tijden zijn ongeveer hoor, had een slaaphoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef oeke het volgende:
Poeh, zwaar hoor, Mikoxx.
Wat doen jullie nu in zo'n nacht?
in verband met de hemelwaterafvoer, het water gaat niet het riool inquote:Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef oeke het volgende:Wat goed van Amelie!
![]()
Haha, dat voorover laten vallen herken ik wel. Gewoon die laatste stapjes niet meer willen zetten.![]()
Oh, wat gaat het toch snel allemaal, als we straks meeten, dan kunnen Ko en Amelie samen een ommetje gaan maken.![]()
Estrys, dat vind ik een heel goed plan! Jammer dat het niet meer zo warm is, anders zou het helemaal leuk zijn!
Waarom mag je trouwens bij je nieuwe huis je auto niet wassen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ameliewat goed
ti amo più di ieri ma meno di domani
Dan zou ik het niet gebruikenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, we zijn er weer mee begonnen. Tess is zo onrustig. Tis homeopatisch, baadt het niet, het schaadt ook nier.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet gebruiken![]()
flauw
Af en toe zou je toch denken dat bepaalde protocollen ietsje te ver doorslaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler mag nog steeds niet naar huis en dat is *PIEP!*
Volgens hun is het nog niet veilig genoeg thuis.
Wel fijn om hier mijn/ons ei kwijt te kunnen!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef Estrys het volgende:
Kunnen ze gewoon 'zomaar' zeggen dat je kind niet naar huis mag omdat jij misschien weleens depressief zou kunnen zijn? Zonder een diagnose van een arts kunnen ze toch zomaar niet zeggen dat je depressief bent? En Kim dan? Die is toch wel gewoon thuis? En er is toch ook nog een vader in het geheel. Ik snap dr niks van
Wat frustrerend moet dit allemaal zijn voor jullie zegen hoe moet het voor Tyler zijn
Bel maar ff als je tijd hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Noli. het volgende:![]()
Schijnbaar is het in hun ogen dus nooit goed, wat je ook doet..![]()
Maareh dus wel een exemplaar met PMS?
Psies, dat dus... Maakt het allemaal niet makkelijker, maar ik ga er maar vanuit dat niemand dit doet om 'mensen te pesten'. Kan onnodig zijn, maar dan willen ze dat eerst wel garanderen natuurlijk...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig.Ik vind het te lastig op op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.
Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal.
Ik snap het. Daarom moeten ze tegenwoordig ook dingen sneller onderzoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig.Ik vind het te lastig om op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.
Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal.
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Amélielopen, wow!
mikoxx, het klinkt echt heel zwaar, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Misschien kun je iets met het boekje dat Wupwup laatst aanraadde: Lekker slapen zonder huilen. Als je interesse hebt, zoek ik in m'n pm even de schrijfster voor je.
Ingrid, moeilijke situatie, heel naar voor jullie. Ik sluit me wel aan bij wat Sserpente zegt.
En misschien kun je het ook positief bekijken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al druk bezig om te structureren, te veranderen, hulp voor Kim en Djeez in te schakelen. Jullie zijn dus al op de goede weg, en je krijgt nu meer en sneller en gepaster de hulp die jullie nodig hebben. Sterkte iig, het lijkt me een heel moeilijke tijd.
Het was niet bagatelliserend bedoeld. Zoals je ziet, zeg ik ook dat het me heel moeilijk lijkt. Maar feit is wel dat ze nu meer hulp en handgrepen krijgen in versneld tempo. Dan kun je natuurlijk blijven focussen op de narigheid, maar je kunt ook proberen daarnaast alle hulp met beide handen aan te grijpen en de veranderingen te verwezenlijken die worden verwacht.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Jore het volgende:
[..]
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuis.
Het lijkt me meer iets wat je achteraf kunt zeggen, dat het toch wel goed is geweest, maar ik vind het op dit moment wat bagatelliserend eerlijkgezegd.
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Djeez het volgende:
Vanochtend bij de chirurg geweest. Hij keek Ingrid en mijn schoonvader vreemd aan, want er was niets vreemds te zien, het bot is al weer bijna aan elkaar gegroeid. Volgende week voor de zekerheid naar de orthopeed, om te kijken of er nog iets vreemds te zien is. Voor de verandering wordt er dan weer een foto gemaakt. Is alles dan inderdaad nog steeds goed, dan hoef hij nog maar twee weken in het gips en kan hij eindelijk eens naar huis.
Hier ook al? Ik hoopte dat dat digitaal wat minder minder was ivm het gebrek aan non-verbale communicatie en zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef seilram het volgende:
Serpente, lol, jij kunt altijd zo heerlijk uit de hoek komen.
Maar Djeez, dat klinkt positief!
Joep heeft een nieuwe pose. Hij staat, zakt een beetje door zijn bovenbenen, billen naar achter en gaat dan met zijn bovenlichaam draaienNet alsof iets zoekt! Nu alleen nog een hand boven zijn ogen tegen de zon en de pose is af
Jan had ook een klierdag hoor (zoals ik in 't peutertopic ook schreef: ik denk afreageren van 't psz en ws ook mijn hectische week mbt verhuizen, dat straal ik natuurlijk ook uit naar hem bedenk ik me net pas). Hij was zó moe vanavond om half zes dat hij gewoon omrolde van de slaap. Net hoorde ik m huilen, even (in t donker) gaan kijken, en hij ging meteen weer liggen en verder pitten zonder speenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:06 schreef Vicky het volgende:
Serpente, ik snap m ook niet.
Ik hoop dat Tess vannacht wel gaat slapen. Afgelopen nacht was zeer leuk.. NOT!
En madam was zeer gezellig vandaag
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Ik duim met je mee, Vicky, hopelijk slaapt Ko ook eens door. Dat kunnen we wel gebruiken.![]()
Zo schattig, ik vroeg vanmiddag om een kusje, krijg ik zo'n wangetje toegekeerd, en daarna het andere wangetje.
zo'n kus dus, maar dan ook met z'n tong erbijquote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ko
Wat schattig Oeke!
Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussenOf ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?
Fijn dat het gips er al zo snel af mag! Lijkt me zo irritant, blegh!
Moewahquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah!
dat doet Jan wel met knuffelen tegenwoordig! dan duwt ie z'n hoofd in je nek en hmmmmm murmelen danquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah!
Een beetje.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.
Ja wel een breuk natuurlijk, maar het is al bijna weer dicht gegroeid zeg maar.
De kinderorthopeed moet er nog maar naar kijken voor de zekerheid zei hij. Maar hij verwacht niks bijzonders.
Ws moet er dan dinsdag weer een foto gemaakt worden om te kijken hoe de stand is en of het er goed uit ziet.
Is dat allemaal ok, dan nog 2 weken wachten en het gips mag eraf.
Duidelijker zo?
hahaha hier ook zoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ko
Wat schattig Oeke!
Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussenOf ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond
Wat leuk, op dezelfde dag als Thijs!!!quote:
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
dat soort dingen ga ik vast nog enorm missen als ze groter is en niet meer wil, dat enorme knuffelige
Oeke dat klinkt heel leuk zegquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig.![]()
Wat heerlijk al dat knuffelen en kroelen. Hier gaan we elke avond papa een kusje geven. Dan is het weer dat wangetje van zijne koninklijke hoogheid en 'Moewah' En op je been of tegen je aan zitten is zo gezellig.![]()
Esmee, ging je een stukje lopen langs de bank?
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Vicky het volgende:
En ja hoor, mevrouw is weer compleet over de zeik en ontroostbaar... Wil niet in dr eigen bed, alleen maar bij mij. Ben het een beetje zat dat slaapgedrag.
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?
Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |