Psies, dat dus... Maakt het allemaal niet makkelijker, maar ik ga er maar vanuit dat niemand dit doet om 'mensen te pesten'. Kan onnodig zijn, maar dan willen ze dat eerst wel garanderen natuurlijk...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig.Ik vind het te lastig op op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.
Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal.
Ik snap het. Daarom moeten ze tegenwoordig ook dingen sneller onderzoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig.Ik vind het te lastig om op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.
Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal.
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Amélielopen, wow!
mikoxx, het klinkt echt heel zwaar, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Misschien kun je iets met het boekje dat Wupwup laatst aanraadde: Lekker slapen zonder huilen. Als je interesse hebt, zoek ik in m'n pm even de schrijfster voor je.
Ingrid, moeilijke situatie, heel naar voor jullie. Ik sluit me wel aan bij wat Sserpente zegt.
En misschien kun je het ook positief bekijken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al druk bezig om te structureren, te veranderen, hulp voor Kim en Djeez in te schakelen. Jullie zijn dus al op de goede weg, en je krijgt nu meer en sneller en gepaster de hulp die jullie nodig hebben. Sterkte iig, het lijkt me een heel moeilijke tijd.
Het was niet bagatelliserend bedoeld. Zoals je ziet, zeg ik ook dat het me heel moeilijk lijkt. Maar feit is wel dat ze nu meer hulp en handgrepen krijgen in versneld tempo. Dan kun je natuurlijk blijven focussen op de narigheid, maar je kunt ook proberen daarnaast alle hulp met beide handen aan te grijpen en de veranderingen te verwezenlijken die worden verwacht.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Jore het volgende:
[..]
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuis.
Het lijkt me meer iets wat je achteraf kunt zeggen, dat het toch wel goed is geweest, maar ik vind het op dit moment wat bagatelliserend eerlijkgezegd.
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Djeez het volgende:
Vanochtend bij de chirurg geweest. Hij keek Ingrid en mijn schoonvader vreemd aan, want er was niets vreemds te zien, het bot is al weer bijna aan elkaar gegroeid. Volgende week voor de zekerheid naar de orthopeed, om te kijken of er nog iets vreemds te zien is. Voor de verandering wordt er dan weer een foto gemaakt. Is alles dan inderdaad nog steeds goed, dan hoef hij nog maar twee weken in het gips en kan hij eindelijk eens naar huis.
Hier ook al? Ik hoopte dat dat digitaal wat minder minder was ivm het gebrek aan non-verbale communicatie en zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef seilram het volgende:
Serpente, lol, jij kunt altijd zo heerlijk uit de hoek komen.
Maar Djeez, dat klinkt positief!
Joep heeft een nieuwe pose. Hij staat, zakt een beetje door zijn bovenbenen, billen naar achter en gaat dan met zijn bovenlichaam draaienNet alsof iets zoekt! Nu alleen nog een hand boven zijn ogen tegen de zon en de pose is af
Jan had ook een klierdag hoor (zoals ik in 't peutertopic ook schreef: ik denk afreageren van 't psz en ws ook mijn hectische week mbt verhuizen, dat straal ik natuurlijk ook uit naar hem bedenk ik me net pas). Hij was zó moe vanavond om half zes dat hij gewoon omrolde van de slaap. Net hoorde ik m huilen, even (in t donker) gaan kijken, en hij ging meteen weer liggen en verder pitten zonder speenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:06 schreef Vicky het volgende:
Serpente, ik snap m ook niet.
Ik hoop dat Tess vannacht wel gaat slapen. Afgelopen nacht was zeer leuk.. NOT!
En madam was zeer gezellig vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |