abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 19:53:39 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86993348
Ingrid, wat ik me afvraag, kan Kim niet met Tyler mee, zodat ze toch nog 'samen zijn'? Of is dat een heel gek idee? Ik vind het bizar, zoals jij het omschrijft vind ik de reden hiervan echt ver gezocht hoor
pi_86994193
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig. :') Ik vind het te lastig om op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.

Ingrid, veel sterkte en het beste voor jullie allemaal. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 29-09-2010 20:19:06 ]
  woensdag 29 september 2010 @ 20:12:15 #153
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86994307
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig. :') Ik vind het te lastig op op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.

Psies, dat dus... Maakt het allemaal niet makkelijker, maar ik ga er maar vanuit dat niemand dit doet om 'mensen te pesten'. Kan onnodig zijn, maar dan willen ze dat eerst wel garanderen natuurlijk...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86994543
Mikoxx, ik stuur je kerels even telepatisch een dosis goede nachtrust :* Dat dat doorslapen maar eens mag beginnen, ik kan me helemaal voorstellen hoe vreselijk vermoeiend dat moet zijn.

Ingrid, wat ontzettend naar dat Tyler niet naar huis mag. Gelukkig dat hij het wel naar zijn zin heeft verder. Weet je, ik vind dat ook lastig om er iets van te zeggen, ik ken je ook alleen maar "digitaal". Het lijkt me voor een moeder iig een vreselijke situatie. Ik denk zelf wel dat als je gewoon het beste doet wat je kunt, dat Tyler snel weer naar huis mag. Hoop dat het beetje overkomt.

Ow enne Innipin, dat verhaal van jou met het eten en zwaaien _O- Joep had dat in de supermarkt, toen wilde hij met het pinapparaat spelen wat van mij niet mocht, dus ik zei ook "Ja daaaag". Begint ie ook doodleuk te zwaaien :')

En *O* *O* *O* You go Amelie!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_86994735
O ja, vergeet ik helemaal Amelie! Ze loopt! Wat goed! Grappig dat je dat zegt, Huup, dat ze nu zowel groot als klein lijkt. Ervaar dat ook zo. :)
pi_86996074
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Tja, als Jeugdzorg weer eens te laat is, krijgen ze het verwijt onvoldoende ingegrepen te hebben en grijpen ze wel in, dan is het vast onnodig. :') Ik vind het te lastig om op basis van slechts een kant van het verhaal een oordeel te hebben.

Ik snap het. Daarom moeten ze tegenwoordig ook dingen sneller onderzoeken.

Kim mag niet teveel bij Tyler zijn omdat ze bang zijn dat er iets gebeurd. Iig zo vatten wij het op.
Niet dat het zeker is dat Kim hier iets mee te maken heeft gehad he.

Ik had nog een lief filmpje van Amelie gezien. O+
pi_86996326
Ingrid, ik sluit me aan bij Ssserpente, beter kan ik het niet zeggen. Maar wat enorm rot voor jou, voor Tyler, Kim en Djeez. Serkte!

Huup, je meisje is ineens groot! Wauw!

Mikkox, slapen je jongens op 1 kamer? Zou het helpen om ze anders apart te leggen? Tis maar een ideetje..Ik hoop voor je dat ze snel lekker gaan slapen.

Driekus maakt van tanden krijgen dan wel geen drama, maar hij wordt er wel miepig van. Huilt echt heel snel en is snel boos. En hij kan echt driftig worden, nu al. Wat moet dat worden later?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86997044
Mefke :@ vergat ik jou en Driekus helemaal te feliciteren! Alsnog van harte!! Dubbel van harte geloof ik hè! *O*
pi_86997441
Seilram thanks! Ja waarschijnlijk dubbel feest ja. Ben nog een beetje voorzichtig er mee, al voelt het wel goed.
pi_86998276
Ingrid, wat moeilijk moet dat zijn voor jullie vieren. ;(
Hopelijk lost het zich snel op ten goede voor iedereen. :*

Mikoxx, ik hoop op een paar goede nachten voor jullie om weer wat bij te komen. Hopelijk hebben ze de truc snel door. :*

Mefke, hier kijken wij elkaar ook af en toe aan. We houden ons hart soms vast voor de toekomst met ons kleine eigenwijze driftkopje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86998381
Amélie *O* lopen, wow!

mikoxx, het klinkt echt heel zwaar, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Misschien kun je iets met het boekje dat Wupwup laatst aanraadde: Lekker slapen zonder huilen. Als je interesse hebt, zoek ik in m'n pm even de schrijfster voor je.

Ingrid, moeilijke situatie, heel naar voor jullie. Ik sluit me wel aan bij wat Sserpente zegt.
En misschien kun je het ook positief bekijken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al druk bezig om te structureren, te veranderen, hulp voor Kim en Djeez in te schakelen. Jullie zijn dus al op de goede weg, en je krijgt nu meer en sneller en gepaster de hulp die jullie nodig hebben. Sterkte iig, het lijkt me een heel moeilijke tijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87000451
Ingrid, ik weet niet zo goed wat te zeggen :* heftig zeg! Hou jullie taai!

Mikoxx, wat een nachten :* .

Wij hebben vanmiddag schoenen voor Iris gekocht, alweer een maatje groter, 21 :o. Ze liep er zo op weg, het eerste paar dat we probeerden aan te doen was brullen. Tja toen was het wel duidelijk welke we moesten kiezen ;).
Fake it till you make it...
pi_87001669
Welkom Mefke en Driekus! Wat is het een mooi jochie zeg!

Amelie loopt *O* Wat goed!

Mikoxx dat klinkt niet als fijne nachten zeg ;( Helaas geen goede tip voor je, alleen heel veel sterkte-wensen.

En Ingrid wat is dit toch vreselijk voor jullie allemaal. Hopelijk komt er snel een goede oplossing :*
pi_87004077
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Amélie *O* lopen, wow!

mikoxx, het klinkt echt heel zwaar, kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Misschien kun je iets met het boekje dat Wupwup laatst aanraadde: Lekker slapen zonder huilen. Als je interesse hebt, zoek ik in m'n pm even de schrijfster voor je.

Ingrid, moeilijke situatie, heel naar voor jullie. Ik sluit me wel aan bij wat Sserpente zegt.
En misschien kun je het ook positief bekijken, hoe moeilijk ook. Jullie zijn al druk bezig om te structureren, te veranderen, hulp voor Kim en Djeez in te schakelen. Jullie zijn dus al op de goede weg, en je krijgt nu meer en sneller en gepaster de hulp die jullie nodig hebben. Sterkte iig, het lijkt me een heel moeilijke tijd.
Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuis :{ .
Het lijkt me meer iets wat je achteraf kunt zeggen, dat het toch wel goed is geweest, maar ik vind het op dit moment wat bagatelliserend eerlijkgezegd.

Hoe dan ook: heel veel sterkte Ingrid en Djeez!

Mikoxx, wat naar dat het slapen zo slecht gaat. Ik heb het wel vaker gezegd, het lijkt me echt heel zwaar als het ook nog eens twee kindjes betreft. Sterkte ermee!

Verder zie ik hier heel veel liefs en vrolijks voorbij komen O+ .
  woensdag 29 september 2010 @ 23:08:45 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87004159
Amelie! Knappe meid! *O*

Ingrid, sterkte ermee joh!
pi_87004539
MeNicole, ik wilde nog even zeggen dat je zo sterk klinkt.
Fijn dat je schoonmoeder jullie straks wat kan ontlasten en helpen.
En wat fijn dat Leander al zo goed kan lopen.
En de gebaren, wat geweldig! Hopelijk kan hij er toch steeds meer gaan onthouden.
Het lijkt me best zwaar maar volgens mij gaat er een hoop liefde om bij jullie, en daardoor klinkt het allemaal ook heel fijn! :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87012773
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Jore het volgende:

[..]

Hoewel ik het (heel erg) eens ben met het volgen van protocollen e.d. in dit soort gevallen en dat ik helemaal begrijp dat men tegenwoordig liever te vroeg dan te laat ingrijpt lijkt het me wel heel, heel moeilijk om het positief te bekijken als je middenin zo'n situatie zit. Je kindje nog een maand lang niet thuis :{ .
Het lijkt me meer iets wat je achteraf kunt zeggen, dat het toch wel goed is geweest, maar ik vind het op dit moment wat bagatelliserend eerlijkgezegd.

Het was niet bagatelliserend bedoeld. Zoals je ziet, zeg ik ook dat het me heel moeilijk lijkt. Maar feit is wel dat ze nu meer hulp en handgrepen krijgen in versneld tempo. Dan kun je natuurlijk blijven focussen op de narigheid, maar je kunt ook proberen daarnaast alle hulp met beide handen aan te grijpen en de veranderingen te verwezenlijken die worden verwacht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage donderdag 30 september 2010 @ 13:48:02 #168
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_87019330
Vanochtend bij de chirurg geweest. Hij keek Ingrid en mijn schoonvader vreemd aan, want er was niets vreemds te zien, het bot is al weer bijna aan elkaar gegroeid. Volgende week voor de zekerheid naar de orthopeed, om te kijken of er nog iets vreemds te zien is. Voor de verandering wordt er dan weer een foto gemaakt. Is alles dan inderdaad nog steeds goed, dan hoef hij nog maar twee weken in het gips en kan hij eindelijk eens naar huis.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_87034505
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Djeez het volgende:
Vanochtend bij de chirurg geweest. Hij keek Ingrid en mijn schoonvader vreemd aan, want er was niets vreemds te zien, het bot is al weer bijna aan elkaar gegroeid. Volgende week voor de zekerheid naar de orthopeed, om te kijken of er nog iets vreemds te zien is. Voor de verandering wordt er dan weer een foto gemaakt. Is alles dan inderdaad nog steeds goed, dan hoef hij nog maar twee weken in het gips en kan hij eindelijk eens naar huis.
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?

Fijn dat het gips er al zo snel af mag! Lijkt me zo irritant, blegh!
pi_87034661
Serpente, lol, jij kunt altijd zo heerlijk uit de hoek komen.

Maar Djeez, dat klinkt positief!

Joep heeft een nieuwe pose. Hij staat, zakt een beetje door zijn bovenbenen, billen naar achter en gaat dan met zijn bovenlichaam draaien :D Net alsof iets zoekt! Nu alleen nog een hand boven zijn ogen tegen de zon en de pose is af :7
pi_87034744
Serpente, ik snap m ook niet.

Ik hoop dat Tess vannacht wel gaat slapen. Afgelopen nacht was zeer leuk.. NOT!
En madam was zeer gezellig vandaag :N
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87034834
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef seilram het volgende:
Serpente, lol, jij kunt altijd zo heerlijk uit de hoek komen.

Maar Djeez, dat klinkt positief!

Joep heeft een nieuwe pose. Hij staat, zakt een beetje door zijn bovenbenen, billen naar achter en gaat dan met zijn bovenlichaam draaien :D Net alsof iets zoekt! Nu alleen nog een hand boven zijn ogen tegen de zon en de pose is af :7
Hier ook al? Ik hoopte dat dat digitaal wat minder minder was ivm het gebrek aan non-verbale communicatie en zo. :@

Balen, Vick. Lente is de laatste dagen ook erg vroeg wakker. En zelf kan ik erg moeilijk in slaap komen. :O

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 30-09-2010 20:20:30 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 20:12:25 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87034970
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:06 schreef Vicky het volgende:
Serpente, ik snap m ook niet.

Ik hoop dat Tess vannacht wel gaat slapen. Afgelopen nacht was zeer leuk.. NOT!
En madam was zeer gezellig vandaag :N
Jan had ook een klierdag hoor (zoals ik in 't peutertopic ook schreef: ik denk afreageren van 't psz en ws ook mijn hectische week mbt verhuizen, dat straal ik natuurlijk ook uit naar hem bedenk ik me net pas). Hij was zó moe vanavond om half zes dat hij gewoon omrolde van de slaap. Net hoorde ik m huilen, even (in t donker) gaan kijken, en hij ging meteen weer liggen en verder pitten zonder speen :o dan issie toch wel doodop lijkt me ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87035341
Ssserpente, lekker duidelijk toch? Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik er niets van snapte....
Mijn manneke heeft net even in de beco gezeten om te proberen. Heerlijk die friemelende vingertjes in je nek.
pi_87036494
We hadden hier tussen de middag een ware driftbui... Iris had het broodje van zuslief afgepakt en dat maakte ik even ongedaan. Op de grond liggen, krijsen tot ze bijna over haar nek ging. Uitpuilende rode ogen en er gewoon ook lekker in blijven hangen. Dramaqueen. Pfoeh, dit is echt een dame met pit en ze had vandaag niet helemaal haar dag, ik weet niet wat het was, maar ze was moe en mopperig.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')