Mikoxx ik weet precies wat je bedoelt.
Leander slaapt ook nog steeds niet door. Bij hem ligt het allemaal nog wel ingewikkeld maar we hebben hier eigenlijk ook altijd andere mensen in huis. Alleen de woensdagmiddag gelukkig niet. Leander moet door de weeks elke dag wel ergens heen en aangezien R of ik niet altijd kunnen is het of de gastouder (die gaat 1 keer in de week mee na gebarenles) of mijn schoonmoeder (die gaat 1 keer in de week met hem naar fysio) of mijn moeder ( die gaat 1 keer naar fysio en 1 keer naar gebaren). En zo is de hele week altijd iemand hier enzo. Tis allemaal heel erg druk en echt tijd voor jezelf is er niet meer bij. Gelukkig gaan we in december verhuizen en komt mijn schoonmoeder bij ons in. Die komt dan zonder werk te zitten en kan op deze manier ons een stuk opvangen en met Leander naar de fysio en gebaren. Zodat er niet steeds iemand anders mee gaat. Stuk rustiger voor ons en voor Leander.
En hoe gaat het verder met de kleine man. Vertel het maar even hier omdat ik veel pmmetjes krijg met de vraag hoe het gaat.
Het gaat wisselend. Het lopen gaat een stuk beter. En sleept zijn been niet meer zo achter zich aan. Hij buigt hem ook niet zoals het hoort maar neemt hem draaiend mee. Maar dankzij de fysio gaat het gewoon een heel stuk beter. We hopen dat ie volgend jaar zonder kan.
De gebaren gaat ook heel erg goed. Hij leert het snel maar als we te snel nieuwe gebaren aanbieden vergeet ie ook heel snel weer. Omdat het de vraag is hoeveel ie zou kunnen gaan onthouden en hoelang we met 1 gebaar bezig moeten zijn zitten we nu nog steeds in de uitprobeerfase. We merkten namelijk dat ie geleerde gebaren niet meer wist als ie een nieuwe had geleerd. Dat is dus nu allemaal beetje uitzoeken. Hij kan nu in princiepe 15 belangrijke gebaren en dan nog een paar "gewone".
Praten doet ie dus ook nog steeds niet. Hij zit nu op het niveau van een kind van 6 maand qau geluiden die ie maakt. We merken er nog geen verandering in. We blijven hopen dat dat nog komt.
Verder is ie heel leuk

Hij kan goed verstoppertje spelen en speelt nog steeds graag met auto's. Daar heeft ie er veel van omdat ie steeds niet meer weet waar ie ze neer zet. En om driftbuien te voorkomen

Verder is het echt een dreumes. Ondeugend en lief