abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87037267
Ik duim met je mee, Vicky, hopelijk slaapt Ko ook eens door. Dat kunnen we wel gebruiken. :)

Zo schattig, ik vroeg vanmiddag om een kusje, krijg ik zo'n wangetje toegekeerd, en daarna het andere wangetje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87037337
Lief oeks!!
Oei Nijna, pittige dame!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 20:58:52 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87037381
ahwww oeke O+ (hier krijg je een lik over je gezicht als je om een kus vraagt :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87037382
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Ik duim met je mee, Vicky, hopelijk slaapt Ko ook eens door. Dat kunnen we wel gebruiken. :)

Zo schattig, ik vroeg vanmiddag om een kusje, krijg ik zo'n wangetje toegekeerd, en daarna het andere wangetje. O+
O+ Ko O+ Wat schattig Oeke!

Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussen :D Of ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond :9
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:02:32 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87037559
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussen :D Of ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond :9
zo'n kus dus, maar dan ook met z'n tong erbij :X papa zegt altijd dat moet je doen als je zestien bent :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87037589
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah! O+
pi_87037610
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?

Fijn dat het gips er al zo snel af mag! Lijkt me zo irritant, blegh!
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.
Ja wel een breuk natuurlijk, maar het is al bijna weer dicht gegroeid zeg maar.
De kinderorthopeed moet er nog maar naar kijken voor de zekerheid zei hij. Maar hij verwacht niks bijzonders.
Ws moet er dan dinsdag weer een foto gemaakt worden om te kijken hoe de stand is en of het er goed uit ziet.
Is dat allemaal ok, dan nog 2 weken wachten en het gips mag eraf.
Duidelijker zo?
pi_87037754
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah! O+
Moewah O+ Ik krijg alleen een kusje als het mevrouw de dreumes zo uitkomt hoor en meestal in dat dan in dezelfde actie waarin ze mijn bril probeert te grijpen }:|

Esmee roept de hele dag "nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee!" Drie keer raden wat ze de hele dag hoort omdat ze nu ze kan staan ineens overal bij kan O-) Ze trok laatst bijna de plant omver en vanmiddag ging mijn laptop bijna van tafel :X Oh en ze liep gewoon een paar pasjes langs de bank O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:07:07 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87037776
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
dat doet Jan wel met knuffelen tegenwoordig! dan duwt ie z'n hoofd in je nek en hmmmmm murmelen dan O+ O+

pi_87037899
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.
Ja wel een breuk natuurlijk, maar het is al bijna weer dicht gegroeid zeg maar.
De kinderorthopeed moet er nog maar naar kijken voor de zekerheid zei hij. Maar hij verwacht niks bijzonders.
Ws moet er dan dinsdag weer een foto gemaakt worden om te kijken hoe de stand is en of het er goed uit ziet.
Is dat allemaal ok, dan nog 2 weken wachten en het gips mag eraf.
Duidelijker zo?
Een beetje. :)

Was dit een extra afspraak dan bij de chirurg? Moest dat van Jeugdzorg of zo? En waarom dan toch nog langs de kinderorthopeed?
pi_87038077
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:

[..]

hahaha hier ook zo O+
wat schattig toch die kussende kindjes!

Amélie is echt een kroelkip, ze komt heel vaak bij me staan om even mn been of mn arm een kusje te geven en als ik bij haar op de grond kom zitten om te spelen dan komt ze echt bij me staan en dan moet ik haar vasthouden en dan wil ze knuffelen enzo :D keischattig O+
En dan gaat ze rustig verder met spelen terwijl ze op mn been zit ofzo. <3

dat soort dingen ga ik vast nog enorm missen als ze groter is en niet meer wil, dat enorme knuffelige ;(
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87038108
Kusjes zijn zo leuk en lief! Kreeg ik vandaag nog met een dikke knuffel. O+
En driftbuien heeft Tyler ook wel. Dat hadden ze in het ziekenhuis wel door. Nee vind hij niet leuk om te horen.
Mijn ouders hebben het ook wel ondervonden. Echt de leeftijd dus.
pi_87038164
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Amélie loopt! :D *O*

Wat leuk, op dezelfde dag als Thijs!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87038202
Ingrid, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..... Hopelijk komt het allemaal goed : met jou, met Tyler, met Kim en met Djeez!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87038241
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
dat soort dingen ga ik vast nog enorm missen als ze groter is en niet meer wil, dat enorme knuffelige ;(
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig. ;(

Wat heerlijk al dat knuffelen en kroelen. Hier gaan we elke avond papa een kusje geven. Dan is het weer dat wangetje van zijne koninklijke hoogheid en 'Moewah'
En op je been of tegen je aan zitten is zo gezellig. :Y

Esmee, ging je een stukje lopen langs de bank? *O*
pi_87038367
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig. ;(

Wat heerlijk al dat knuffelen en kroelen. Hier gaan we elke avond papa een kusje geven. Dan is het weer dat wangetje van zijne koninklijke hoogheid en 'Moewah' En op je been of tegen je aan zitten is zo gezellig. :Y

Esmee, ging je een stukje lopen langs de bank? *O*
Oeke dat klinkt heel leuk zeg O+

Thijs ook al lopen *O*

Esmee wil iets meer dan ze kan dus die zie ik de hele dag optrekken en weer op haar luier ploffen (of op haar hoofd stuiteren :X )
pi_87039306
En ja hoor, mevrouw is weer compleet over de zeik en ontroostbaar... Wil niet in dr eigen bed, alleen maar bij mij. Ben het een beetje zat dat slaapgedrag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:39:01 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87039453
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Vicky het volgende:
En ja hoor, mevrouw is weer compleet over de zeik en ontroostbaar... Wil niet in dr eigen bed, alleen maar bij mij. Ben het een beetje zat dat slaapgedrag.
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?

pi_87039517
Julian heeft vaak ook van die buien. Ik merk wel dat als ik zelf moe ben en wat eerder toegeef dat ik 'm eerder in bed neem met als gevolg dat we nog langer wakker zijn allemaal. Hij is veel te onrustig en kan niet slapen bij ons in bed en dan komt toch weer het moment dat ie naar z'n eigen bedje toe moet...Met een nog langer drama tot gevolg. :P
Gisteren was ik dus wel consequent en is hij na 20 minuten heel hard huilen in een diepe slaap gevallen tot de volgende ochtend 8.30. Maar het is vaak moeilijk hoor!
pi_87039635
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87039715
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt? ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:44:27 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87039762
ook dat idd N_Z .. ik heb mezelf moeten dwingen om Jan te laten huilen als het puur van vermoeidheid was. Ik had dan echt een kookwekker naast me liggen die ik op vijf minuten zette. die vijf minuten waren voor mij pers. wel echt de grens, als ik langer liet huilen werd het hysterisch en hielp het laten huilen ook niet meer. Het gaat pas sinds de laatste maanden steeds beter het herkennen van wanneer hij me uitdaagt en wanneer hij jankt om zijn zin te krijgen.

Ach ja, tegen de tijd dat de volgende in deze fase komt zit Jan op school hopelijk :+

pi_87039794
Hier is het ook feest. Linde had gedroomd en werd huilend wakker. Niet te bedaren, helemaal van de kaart en vooral niet zeggen wat er is he }:| Tsja en als ze dan samen op 1 kamer slapen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:46:00 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87039855
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

in dat geval zou ik niet te streng zijn naar dr toe .. juist blij zijn dat ze zich op haar manier kan uiten en laten merken dat ze zich niet lekker voelt .. :*

pi_87039873
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt? ;)
Nee niet nodig. Ze voelt niet warm.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')