quote:Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Ik duim met je mee, Vicky, hopelijk slaapt Ko ook eens door. Dat kunnen we wel gebruiken.![]()
Zo schattig, ik vroeg vanmiddag om een kusje, krijg ik zo'n wangetje toegekeerd, en daarna het andere wangetje.
zo'n kus dus, maar dan ook met z'n tong erbijquote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ko
Wat schattig Oeke!
Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussenOf ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Waarom keek ie vreemd dan? En wat voor vreemds had ie dan verwacht?
Fijn dat het gips er al zo snel af mag! Lijkt me zo irritant, blegh!
Moewahquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah!
dat doet Jan wel met knuffelen tegenwoordig! dan duwt ie z'n hoofd in je nek en hmmmmm murmelen danquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Ja, ik krijg nooit een kusje, ik mag ze alleen maar geven. Hij maakt wel het bijpassende geluid trouwens: Moewah!
Een beetje.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
De chirurg vroeg zich af wat we kwamen doen omdat er niks bijzonders aan de hand is met zn arm volgens hem.
Ja wel een breuk natuurlijk, maar het is al bijna weer dicht gegroeid zeg maar.
De kinderorthopeed moet er nog maar naar kijken voor de zekerheid zei hij. Maar hij verwacht niks bijzonders.
Ws moet er dan dinsdag weer een foto gemaakt worden om te kijken hoe de stand is en of het er goed uit ziet.
Is dat allemaal ok, dan nog 2 weken wachten en het gips mag eraf.
Duidelijker zo?
hahaha hier ook zoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ko
Wat schattig Oeke!
Als ik Esmee een kusje vraag, mag ik haar voorhoofd kussenOf ik krijg een lekkere natte kledderzoen met open mond
Wat leuk, op dezelfde dag als Thijs!!!quote:
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
dat soort dingen ga ik vast nog enorm missen als ze groter is en niet meer wil, dat enorme knuffelige
Oeke dat klinkt heel leuk zegquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, doe nou niet. Nu wordt ik ook triestig.![]()
Wat heerlijk al dat knuffelen en kroelen. Hier gaan we elke avond papa een kusje geven. Dan is het weer dat wangetje van zijne koninklijke hoogheid en 'Moewah' En op je been of tegen je aan zitten is zo gezellig.![]()
Esmee, ging je een stukje lopen langs de bank?
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Vicky het volgende:
En ja hoor, mevrouw is weer compleet over de zeik en ontroostbaar... Wil niet in dr eigen bed, alleen maar bij mij. Ben het een beetje zat dat slaapgedrag.
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
het wordt beter vicky echt waar! heb je nu weinig aan, maar t wordt echt beter. Zit haar misschien iets dwars, een kiesje ofzo ?
Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
in dat geval zou ik niet te streng zijn naar dr toe .. juist blij zijn dat ze zich op haar manier kan uiten en laten merken dat ze zich niet lekker voelt ..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft een naar hoestje en piept/bromt met ademhalen. Denk dat ze niet helemaal lekker is.
Nee niet nodig. Ze voelt niet warm.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, ok. Ze voelt zich niet goed. Heb je haar wel getempt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |