abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87127064
Wat heerlijk, Vicks! *O*

Miss, wat gezellig soms he? *;

Heerlijk ook, Poppedein! *O*

Vanochtend was Ko om half 6 wakker, dat vond ik wel wat vroeg. Gelukkig lag P. boven te slapen, die kwam vannacht om 4 uur uit zijn werk. :X
Gelukkig wilde hij om 9.30 nog anderhalf uur slapen bij mama in het grote bed. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 12:07:46 #277
5428 crew  miss_sly
pi_87127636
Het was heel gezellig, oeke O+ zeker ook omdat ze dit keer even heeft gedronken, in slaap is gevallen en de hele nacht geslapen heeft. Niet telkens weer even een slokje waardoor ik ook niet aan slapen toe kom.
Maar intussen had ze toch niet genoeg geslapen, want ze ligt nu al weer 2 uur te pitten. Toen ik vroeg of ze moe was en zei dat ik haar in bed ging leggen, zei ze: Nee, nee :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87127799
Vicky woehoe *O*

en Poppedein ook *O* wat heerlijk, en wat kun je eraan toe zijn dan. Je hebt een hoop over voor je kleine mup en het gaat allemaal zoals het gaat maar na zo'n nachtje goed slapen besef ik altijd extra hoe móe ik eigk was.
Hoe gaat t verder met je meiske?

Oh Miss dat ken ik haha, lekker hyperen en stuiteren en vrolijk en gelijk in bed gaan staan en me aan kijken van :o wat doe jij nou?? ik hoef toch niet te gaan slapen?? slapen is voor :O ba- :z by's :Z
en dan vervolgens inderdaad een dikke 2 uur onder zeil :D

Mijn mup drinkt melk! *O* zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:24:35 #279
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87137589
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef huuphuup het volgende:
Mijn mup drinkt melk! *O* zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Huup, was nog vergeten te zeggen dat mevrouw hier pas goed melk ging drinken toen ik helemaal gestopt ben met afkolven. Daarvoor was het net als bij jou prut. Misschien is het wel een beetje dat ze pas genoegen nemen met het 'mindere' als je pas echt helemaal gestopt bent met het 'betere'. ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87138569
Oh, wat fijn, Huup! *O*
Is het gewoon vanzelf opgelost! Dat verbaast me, hoe vaak dingen zich vanzelf oplossen bij die kleintjes van ons. O+

Leuke middag gehad in Artis, Miss?

Wij hadden een leuke middag in de kinderboerderij, het was feest voor dierendag!
Dat wist ik helemaal niet.
Ballonnen, een clown en gezellig druk! Hij heeft heerlijk gespeeld, de geitjes geaaid, andere kindjes geaaid, en heel veel zand gegooid! :)
Nu ligt hij uitgepoept in bed, dus ik kan even ongestoord koken. Fijn is dat.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 19:13:58 #281
5428 crew  miss_sly
pi_87141198
Wat goed huup *O*

Klinkt als een heerlijke middag, oeke! Ik ben toch wel erg benieuwd naar die kinderboerderij van jou :Y

in Artis was het ook erg leuk. Senna heeft heerlijk rondgewandeld, de dieren bekeken (vooral de olifanten, giraffen en de vale gieren :? ) waren interessant. Na een lekker rondje Artis zijn we met een omweg naar huis gewandeld zodat Senna in de buggy lekker even kon slapen. Wat was het toch heerlijk weer O+ Morgen schijnt het weer zo te worden *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:05:38 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87143095
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 08:49 schreef Vicky het volgende:
Ik zeg maar 1 ding!
19.15 - 6.30 *O*
:'( :N :z :Y

*O* voor VSM! *O*
Wij hebben het er vandaag even 'goed' over gehad en ik ga t morgen halen :Y Ben benieuwd...

Ik lees meer mama's en kindjes die vandaag zo heerlijk genoten hebben van het heerlijke zonnetje! Ook wij zijn lekker naar de dierentuin gegaan, megadruk, maar ach, t was wel weer even leuk. Ze krijgen ook echt steeds meer aandacht voor de dieren, leuk is dat! -O- *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:07:02 #283
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87143149
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregen :? En zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
pi_87143789
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregen :? En zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
ja, van VSM zelf gekregen. Ik heb ze van de week even gebeld want de een zei je moet ze 1 week geven en een ander zei weer 2 weken. VSM zelf zegt 4 weken lang geven en dan stoppen. Dan moet het lijf het weer "overnemen" zeg maar.

*O* wat super Huup!! *O* Go Amelietje!! *O*

Miss, klinkt als eenheerlijk dagje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 oktober 2010 @ 20:36:56 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87144370
ik heb met mijn dochter destijds kindival gebruikt, en dat werkte prima. t is lang geleden, maar achteraf blijkt dus dat ze ook slaapmedicatie (lichaamseigen stof dat wel) nodig heeft. Ze heeft adhd, en sliep geen enkele nacht normaal door .. met kindival sliep ze iig een stuk rustiger destijds.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87145191
Klinkt goed miss, en Mikoxx ook naar de dierentuin. Heerlijk met dit weer. :Y

Wat fijn dat dat middel zo goed lijkt te werken, Vicky. :)

Huup, terwijl ik net een heerlijke poepluier aan het verschonen was, vroeg ik me af hoe de poepsituatie nu bij jullie is. Gaat het beter? Of kost het nog steeds veel pijn en moeite?
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:57:24 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_87145421
:O
Wij hebben een drukke, vermoeiende dag achter de rug. We hebben heerlijk buiten in het zonnetje Driekus zijn verjaardag gevierd. En het manneke is echt enorm verwend. Enorm veel speelgoed, kleren, nike-gympen met fluorgele veters en een trainingsjackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. We gaan speelgoed naar boven leggen, had expres wat duplo gevraagd waar ie dan nu wel niet veel mee doet, maar straks wel. En natuurlijk zijn wishbonebike, hij snapte het principe meteen, maar hij kon net niet hard genoeg afzetten met zijn voetjes. In de achteruit ging wel. Hij ligt nu net op bed. Ben benieuwd, het was net nog niet stil.

Tess die slaapt *O* Driekus slaapt wel goed, maar wordt wel tussendoor 'wakker' . Hij wordt niet echt wakker, maar kreunt en gaat op z'n knietjes schudden in bed. Dat is dan ook meteen de reden dat ie dan alles nat plast. Heeeerlijk. En boos dat ie wordt als je em dan wakker maakt. Dat doe ik dus ook alleen maar als ie echt nat is, want zo'n boos jochie vroeg in de ochtend is ook niet alles.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87146005
Gefeliciteerd Mefke, met je mooie kereltje!
Leuke dag gehad dus! En flink verwend, zo hoort het ;)

en Ko zo lekker gespeeld op de kinderboerderij, heerlijk!

Wij hebben vanmiddag lekker gefietst, even langs de plek waar ze ons huis gaan bouwen (is nu nog vooral onkruid :') ) ijsje gegeten (lars rozijntjes ;) ), naar de speeltuin, en op weg naar huis patatjes meegenomen.
Lars die kaant die patatjes toch weg! :Y) En maar niet te spreken over die frikandel die er nog achteraan kwam :9~
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87146362
Fijn dat jullie een toffe dag hebben gehad Mefke :)

Oeks :D
Het ging probleemloos eigenlijk, vanaf het moment dat ze flesvoeding krijgt hebben we nergens meer een probleem mee gehad. Sinds een dag of 2 heeft ze wel wat hardere keutels, ik gok er op dat ze wat meer moet drinken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87147760
Dat klinkt als een leuke dag, Mefke! Geniet maar lekker na. :)

Ook een fijne dag gehad dus, Karin. Lekker, fietsen in het zonnetje.

Oh, dat is fijn, Huup. Hier hebben we sinds de bijvoeding wat meer werd ook geen last meer, alhoewel ik nu vaak vind dat het te dun is. En maak ik me daar weer zorgen over. :')
pi_87148142
Ik vind de dikte van de poep altijd lastig in te schatten. Het wordt geplet en vaak zit er ook plas bij.

Hoevaak poept Ko, Oek? Lente nu minstens twee keer per dag. Eigenlijk altijd direct na de ochtendvoeidng en 's middags nog een keer. :%
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:41:54 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87148203
Even een :W hallo van ons na een heerlijk weekend.
De waterpokjes zijn nog slechts korstjes, en Thomas blijft er ook goed van af. Ik weet niet zeker of het aan de kidsclin ligt die we gebruikt hebben, maar hij lijkt weinig jeuk gehad te hebben.
Gisteren zijn we met oma naar de dierentuin geweest, de eerste keer voor Thomas. Dat was echt heel leuk. Als je dan andere ouders ziet lopen met kleintjes daar, dan kan ik niet wachten totdat Thomas ook zo ver is. Dat lijkt me zo leuk!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_87148316
Ko heeft een tijd echt drolletjes gehad, gewoon zoals het hoort, maar nu is het meestal heel plakkerig en zit het overal, als een spuitluier ofzo. Maar dan dikker. :')
Hij poept soms 2 keer soms 3 keer en soms niet. :s)
Vaak na het avondeten en soms 's ochtends.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:47:31 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87148528
Bij Thomas varieert het van drolletjes (soms iets te hard naar mijn zin, lijkt me pijnlijk) naar plakkerig, naar dun. Ik wijt het eigenlijk altijd maar aan zijn verteringgsysteempje dat nog met van alles moet leren omgaan, en besteed er verder eigenlijk weinig aandacht aan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_87148606
och troost je, ik doe het al 26 jaar :Y) so far voor de tmi :+
Nee te dun tsja, lastig maar ik heb begrepen dat het echt waterdun moet zijn voordat het diarree heet bij kleintjes.

Over of het wel of niet hoort als keutels dat weet ik dus nog zo net niet. Wederom uit de categorie too much info, ik heb zoiets zelf nooit. Ik zeg niet dat ik doorlopend aan de dunne ben, maar het zit er niet ver vanaf. Nou heeft mijn lactose-gezever daar wel mee te maken, maar ik heb er verder geen last van. en het scheelt me aambeien tijdens de zwangerschap :+
Amélie heeft dus ook een hele tijd van die dikkere-dan-spuitpoep luiers gehad en nu sinds een dag of 2 echt van die keutels.

Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87149114
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef huuphuup het volgende:
Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Oh nee, hij heeft alles! Moet nog 4 kiezen maar die komen geloof ik pas rond zijn 2de verjaardag. }:|
Thanks voor de info, het is ook wel een onderwerp voor de zondagavond. :{
Ik ga er maar vanuit dat het gewoon goed zit, het verandert alleen om de zoveel tijd en daar raak ik van in de war. :P

Ca.ra, fijn dat jullie een lekker weekend hadden. En dat Thomas bijna van de waterpokken af is! :)
pi_87149171
Oh, en ik wil dat mijn kind gaat slapen. Hij is zo wakker alsof hij een snuif speed heeft genomen. :X
pi_87149405
Oh is ie dan niet juist moe?
Hier wil Amélie nog wel eens tegen de muren langs omhoog stuiteren als ze erg moe is :') zie ze dan maar eens in slaap te krijgen dat dan weer wel... uitdagingen enzo... -O-

schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me. Ze is er keurig om 7 uur ofzo ingegaan maar werd wakker en wilde niet meer slapen. Tsja. Dan niet ofzo, denk ik?
Ik ruik ook iets dubieus nu :') dus ik wacht wel even tot ze klaar is, dan maar een schone luier, slaapzak aan kijken of ze nog wat wil drinken en hopen dat ze dan wel weer gaat slapen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:04:10 #299
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87149720
Foei, wat een stout stinkend pakketje :)

Ik was nog vergeten: Thomas geeft tegenwoordig kushandjes bij het naar bed brengen. Te schattig!
En hij deed vandaag voor het eerst zelf de chauffeur en een van de blokjes in de vormenstoof-bus. En dan ging hij voor zichzelf klappen. O+
pi_87149943
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh is ie dan niet juist moe?
Ja, heel moe!
quote:
schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me.
Ha, hier staat meneer ook met mijn sleutelbos in zo'n laag slot te poeren.
Hij wil ook niet aan de borst, daar wordt hij meestal wel rustig van.
En ik wil zo graag een wijntje drinken. ;(
En rust!
Nouja, het duurt niet lang meer, ik laat hem maar een beetje uitrazen. 2 dutjes op een dag is echt teveel slaap, dat is duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')