quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!
En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
En dan het dansen, fantasatischDan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is
En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien
en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.
Ik denk dat ze bedoelt:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
WillowAmélie, super!!!!!
En huupinnepin, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
Ja dat bedacht ik me dus vanmorgen, kan toch nie lekker liggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
Dat heb ik nou altijd met jou en Innepin... sorry!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders
Ik bedoelde wel Willow, super!!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!
En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
Nee hadden het al een keer eerder gebruokt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed van Tess
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |