abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87069338
Willow, super!!!!!

En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87069875
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!

:?
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87070092
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
En dan het dansen, fantasatisch O+ Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is :D En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien :') en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.
O+
pi_87071288
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt:
quote:
WillowAmélie, super!!!!!

En huupinnepin, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
:P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:09:36 #255
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87073892
Lol Innepin en *O* voor *O* Willow *O* Ik heb het wel gelezen dacht ik en ik weet per god niet meer of ik wel of niet gereageerd had

Een lopend kindje naast je is zóóó leuk! Het is gewoon net echt O+ (ja, dat denk ik nog steeds soms)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_87075200
Oh Innepin....sowwy :@ Hurray! *O* Willow loopt!
en je hebt gelijk hoor, het is ook iets groots, en dat is erg jammer dat je dan niet gehoord wordt.

Xenia, wat heb je toch een mooi meisje! O+ Gefeliciteerd met haar verjaardag! *O*
Doe mij eens even een pm met haar naam (als je wilt) ik weet nog dat ik het zo'n mooie naam vond en nu ben ik hem vergeten, en dat iiriteert met mateloos :@

Zieke kindjes :* snel beter worden hoor!!

Seilram, ik heb zo gelachen om je verhaal in die winkel met de vrije opvoeding _O-
Geweldige actie!
Ik wou dat ik dat soort dingen durfde :P

haha zei ik gister toch dat Lars alleen poppen kustte?
Vandaag kreeg ik er 1!! Een echte! Met open mond. O+
Mijn mama zag het en die moest bijna huilen ervan :D
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:30:04 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87077580
lief he zo'n kusje karin? O+

Jan is weer naar de kapper geweest, één groot feest vond hij het, tot de kapper de föhn pakte _O-

voor:

en na:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87089762
Heb ik al *O* voor een stappende Willow gedaan?? Geeeen idee dussuh *O* Go Willow!! *O*

:') mijn dreumes is tv verslaafd :')
Mevrouw liep vanmorgen de woonkamer in, ging voor de tv staan, stak haar vingertje uit en zei: mam mam mam die!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:27:21 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87090238
Herkenbaar hoor... Maarten pakt gewoon de afstandsbediening :')
pi_87090561
Hoe zat dat nou met slaapzakjes? Hoeveel ruimte moet er onderin nog zijn zeg maar?

Ik had er eentje in 90 cm en ik dacht dat we daar nou wel ff mee vooruit konden met haar 74 cm, maar ze zit er met haar voetjes tegenaan aan de onderkant, hij is dus flink gekrompen in de was. Ik heb er nog een liggen in maat 110 cm, maar die heeft weer geen mouwen.
Is dat een punt dat ze met haar voetjes er tegenaan komt aan de onderkant? Of beter toch maar een grotere bijkopen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87090612
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87090630
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
Ja dat bedacht ik me dus vanmorgen, kan toch nie lekker liggen :')
Maar B. zegt weer dat het niet uit moet maken dus nu twijfel ik :P Ik wil sowieso 2 slaapzakken hebben liggen, in geval van projectielspugen enzo :') dus dan misschien toch maar gewoon eentje met mouwen erbij kopen in een grotere maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87092411
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat heb ik nou altijd met jou en Innepin... sorry!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_87092477
quote:
Willow, super!!!!!

Ik bedoelde wel Willow, super!!!!!

En Inne, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:55:55 #265
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87096564
Kindercarnaval lijkt me ook leuk miss_sly. Ik denk dat we hier gewoon dik ingepakt weer naar optocht gaan... dat vind ik zelf altijd carnaval genoeg :D Hopelijk Joep ook, en anders heeft ie dikke pech :+ Doe ik thuis wel een keer de polonaise met hem.

Jan, staat je goed dat nieuwe haar! Had je gewoon ff je oude kapsel met eten besmeurd!! Tja, toen moest je wel naar de kapper :D

Karin, ja zelf zou ik zoiets ook echt niet durven, maar ik vergeet het echt nooit meer! En lief he, die zoentjes O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_87116310
OMG DJMO die eerste foto van Jan, met al die etensresten in z'n haar :o _O- Leuk kort koppie zo hoor!

McLaura, tis al goed hoor ;) :*

Willow heeft vandaag haar eerste playdate gehad _O- Ik had een moeder uit de buurt leren kennen met een zoontje van een paar maanden ouder dus die kwamen op bezoek. Zó schattig, die twee gingen alles delen (eten, drinken, speelgoed) en continu achter elkaar aan racen, als de ene wegging kroop de ander er vliegensvlug achterna :D O+ Lief O+
pi_87119051
Ah ja carnaval. Seb mag/moet dit keer ook verkleden voor het Kdv. Denk dat hij zelf het liefst als K3 gaat of Bumba. Maar heb mijn moeder al laten weten dan ze hetzelfde clownspak mag maken als voor mij vroeger. Ze heeft het patroon nog! Kan niet wachten om hem in zo'n cute pakkie te hijsen.

Jan staat je goed! Seb gaat over een week, zijn haar hangt in zijn ogen en het is zo lang dat de krul weg is. Dus stukje er af en hopelijk weer wat krul. Hoewel langer haar mij
voorkeur heeft, dus maar klein stukje korter.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_87124704
Ik zeg maar 1 ding!
19.15 - 6.30 *O*
:'( :N :z :Y

*O* voor VSM! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 3 oktober 2010 @ 09:34:12 #269
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87125050
*O* Voor Tess die geslapen heeft *O*
pi_87125176
Tess *O* Woohoo!
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:13:51 #271
5428 crew  miss_sly
pi_87126393
Wat goed van Tess *O*
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87126532
Ohhh Vicky wat heerlijk zeg!! Go Tess!! *O*

Hier ook voor t eerst sinds alweer enige tijd een nacht zonder ook maar 1 enkele onderbreking...mennn wat word je dan uitgeslapen wakker 's ochtends! heerlijk!

[ Bericht 19% gewijzigd door Poppedein op 03-10-2010 11:26:12 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87126619
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed van Tess *O*
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
Nee hadden het al een keer eerder gebruokt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:27:24 #274
5428 crew  miss_sly
pi_87126672
En toen niet hetzelfde resultaat? Dus het is geen garantie dat het helpt?

Wij hebben al een aantal maanden een netjes doorslapende Senna, maar afgelopen week is ze wat moeilijker. Al een paar keer toch wakker worden en pas weer gaan slapen na wat bv, maar afgelopen nacht ging ze niet slapen toen ze om 12 uur wakker werd, dus heeft ze de rest van de nacht tussen ons in gelegen en als een roosje geslapen tot 7.15 :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87126928
Ja ook wel hetzelfde resultaat en toen zijn we gestopt omdat het goed ging met slapen. We gebruiken het nu een kleine week en het gaat nu weer goed. Kreeg van VSM de tip om het nu 4w te gebruiken en dan te kijken hoe het gaat zonder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')