Gisteren heeft Julian dus echt een tijdje gehuild zonder dat ik het in de gaten had. M'n vriend heeft dus vaker de gewoonte de baby-foon uit te zetten als ie beneden is: 'Ja, we weten dat ie huilt'quote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef DJMO het volgende:
ook dat idd N_Z .. ik heb mezelf moeten dwingen om Jan te laten huilen als het puur van vermoeidheid was. Ik had dan echt een kookwekker naast me liggen die ik op vijf minuten zette. die vijf minuten waren voor mij pers. wel echt de grens, als ik langer liet huilen werd het hysterisch en hielp het laten huilen ook niet meer. Het gaat pas sinds de laatste maanden steeds beter het herkennen van wanneer hij me uitdaagt en wanneer hij jankt om zijn zin te krijgen.
Ach ja, tegen de tijd dat de volgende in deze fase komt zit Jan op school hopelijk
mjuh, ik heb nu ook wel een woning, maar dan heb ik een echt grote mensen huisquote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
De babyfoon hoeft alleen aan als Julian in bed ligt en wij beneden nog op zijn. Hij heeft wel z'n eigen kamer en wij ook, naast elkaar.
Ik las dat je binnenkort een huis hebt DJMO, is wel fijn dan dat je niet meer allemaal samen of op de bank hoeft te liggen.
Same here, maar wel met passie en overgave! MWAH!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars kust alleen maar met poppen
ze lag om 19.00 en werd toen dus wakker om 21.30. Ze is een uurtje wakker geweest en is toen bij me in slaap gevallen maar ze bleef onrustig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:43 schreef Marie79 het volgende:
StiemieEsmee beterschap
Vicky, voor Tess een goede nacht, maar ik vind hem nog vrij kort hoor.
Hier ook een jongetje dat heeft uitgeslapenMaarten was heel even om half 6 aan het huilen maar kunnen troosten en hij is weer gaan slapen tot half 9. We zitten nu ook pas aan ons ontbijt met
![]()
DJMO uitslapen is gewoon lekker
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:46 schreef Stiemie het volgende:Linde is ziek, maar die hield Esmee wakker. Vandaar dat Esmee om half 1 nog wakker was. Maar Esmee gaat zo naar de opvang en Linde ligt thuis ziek op de bank
En Willow ook hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Chan het volgende:
Jemig zeg, ben ik een paar dagen aan het werk, loop ik ineens enorm achter![]()
Amélie en Thijs aan het lopen![]()
Hoera, dat jouw dochertje ook loopt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
[..]
En Willow ook hoorSinds vorige week, maar ik denk dat bijna iedereen dat gemist heeft hier
sorry sorry ik wil echt niet zo iemand zijn die verwacht dat iedereen op me reageert, maar dit was zoiets groots en bijna niemand zei er wat van
![]()
quote:
Senna is ook nog best klein, dat vind ik helemáál superschattig. Een kindje van nog geen 80 centimeter wat danst en doetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Willow![]()
sorry innepin, had het wel gelezen maar idd niet gereageerd, maar wat goed he
Ik vind dat lopen echt helemaal geweldigNiet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch
Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is
En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien
en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.
Vandaag voor het eerst op vrijdag naar het kdv. Natuurlijk heeft ze nog geen idee van dagen enzo, maar ik ahd echt het idee toen ik haar wegbracht dat ze zoiets had van WTF ik ben hier kortgeleden al geweest, wat doe ik er nu al weer
Wat schattigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat lopen echt helemaal geweldigNiet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch
Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is
En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien
Ze heeft zelfs favorietenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef Xenia het volgende:
[..]
Wat schattig
Ik neem me nu meteen voor ook wat vaker de radio thuis aan te zetten. Kijken of Xeentje binnenkort ook wil dansen. We zetten nu wel af en toe de K3 dvd aan en dan gaan we samen dansen
Bij mij zit het bij Ziggo ook op de kabelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Eftelingradio? Wat mis ik?
Is dat overal?
Haha ja het groeit gewoon door. Het verbaast me zelf ook iedere keer weer moet ik eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, is jouw kleine meisje al een dreumes? Nee joh, dat kan niet! In mijn gedachten blijft Xeentje altijd een klein popje, die wordt niet groter en gaat niet staan en lopen en brabbelen
Gefeliciteerd met je mooie meisje
jan heeft dat ook een (hele) poos gedaan, toen wegzetten niet hielp, gaf ik 'm elke keer als hij beet een piekje tegen zijn wang aan. klinkt misschien zielig, en is niet wat je wil als ouder, maar bij jan was het het enige wat werkte. praten, uitleggen au zeggenhielp allemaal niet , t werd er alleen maar erger doorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:00 schreef Chan het volgende:
Willow ook al aan het lopen?? Dat heb ik helemaal gemist dan!ook voor Willow!
Xenia van harte met Xeentjewat vliegt de tijd zeg!
Wat gaan al jullie kinders weer hard zeg! Timo houdt er zo zijn eigen tempo op na![]()
Pff heeft iemand hier misschien een tip? Timo bijt me de hele tijd.. En ik zeg dus elke keer Auw, en leg uit dat het pijn doet en dat hij het daarom niet mag doen en zo.. maar hij vindt het alleen maar heel erg lollig en doet het vooral nog vaker als ik auw zeg.. Maar ik ben het eigenlijk wel echt spuugzat nuDus.. hoe leer ik het hem af?..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!
En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
En dan het dansen, fantasatischDan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is
Ik denk dat ze bedoelt:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
WillowAmélie, super!!!!!
En huupinnepin, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
Ja dat bedacht ik me dus vanmorgen, kan toch nie lekker liggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
Dat heb ik nou altijd met jou en Innepin... sorry!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders
Ik bedoelde wel Willow, super!!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!
En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
Nee hadden het al een keer eerder gebruokt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed van Tess
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
Huup, was nog vergeten te zeggen dat mevrouw hier pas goed melk ging drinken toen ik helemaal gestopt ben met afkolven. Daarvoor was het net als bij jou prut. Misschien is het wel een beetje dat ze pas genoegen nemen met het 'mindere' als je pas echt helemaal gestopt bent met het 'betere'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef huuphuup het volgende:
Mijn mup drinkt melk!zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Wij hebben het er vandaag even 'goed' over gehad en ik ga t morgen halenquote:
ja, van VSM zelf gekregen. Ik heb ze van de week even gebeld want de een zei je moet ze 1 week geven en een ander zei weer 2 weken. VSM zelf zegt 4 weken lang geven en dan stoppen. Dan moet het lijf het weer "overnemen" zeg maar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregenEn zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. We gaan speelgoed naar boven leggen, had expres wat duplo gevraagd waar ie dan nu wel niet veel mee doet, maar straks wel. En natuurlijk zijn wishbonebike, hij snapte het principe meteen, maar hij kon net niet hard genoeg afzetten met zijn voetjes. In de achteruit ging wel. Hij ligt nu net op bed. Ben benieuwd, het was net nog niet stil.
Tess die slaaptDriekus slaapt wel goed, maar wordt wel tussendoor 'wakker' . Hij wordt niet echt wakker, maar kreunt en gaat op z'n knietjes schudden in bed. Dat is dan ook meteen de reden dat ie dan alles nat plast. Heeeerlijk. En boos dat ie wordt als je em dan wakker maakt. Dat doe ik dus ook alleen maar als ie echt nat is, want zo'n boos jochie vroeg in de ochtend is ook niet alles.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Oh nee, hij heeft alles! Moet nog 4 kiezen maar die komen geloof ik pas rond zijn 2de verjaardag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef huuphuup het volgende:
Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Ja, heel moe!quote:
Ha, hier staat meneer ook met mijn sleutelbos in zo'n laag slot te poeren.quote:schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |