abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87039952
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef DJMO het volgende:
ook dat idd N_Z .. ik heb mezelf moeten dwingen om Jan te laten huilen als het puur van vermoeidheid was. Ik had dan echt een kookwekker naast me liggen die ik op vijf minuten zette. die vijf minuten waren voor mij pers. wel echt de grens, als ik langer liet huilen werd het hysterisch en hielp het laten huilen ook niet meer. Het gaat pas sinds de laatste maanden steeds beter het herkennen van wanneer hij me uitdaagt en wanneer hij jankt om zijn zin te krijgen.

Ach ja, tegen de tijd dat de volgende in deze fase komt zit Jan op school hopelijk :+
Gisteren heeft Julian dus echt een tijdje gehuild zonder dat ik het in de gaten had. M'n vriend heeft dus vaker de gewoonte de baby-foon uit te zetten als ie beneden is: 'Ja, we weten dat ie huilt'
Dat wist ik dus niet, tot we hem beneden boven de tv uit hoorden komen.

Echt, waarom heb je dat ding anders! o|O
pi_87040221
Kussende kindjes O+. Hier wordt soms een voorhoofd toegestoken, maar dat is het dan ook wel ;).

Fijn om te lezen dat er meer dreumessen zijn die zo driftig kunnen zijn.
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 21:51:35 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87040232
dat is wel sneu idd :{ ik heb tegenwoordig de gewoonte om steeds als ik Jan op bed gelegd heb de babyfoon te controleren of hij wel aanstaat (mijn man heeft die gewoonte dus ook, aangezien hij op de bank slaap op dit moment, we slapen nog met z'n drieeen op één kamer, en kleine wordt anders om vijf uur wakker van johan's wekker en hij houdt mij wakker met gesnurk enzo).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87040893
De babyfoon hoeft alleen aan als Julian in bed ligt en wij beneden nog op zijn. Hij heeft wel z'n eigen kamer en wij ook, naast elkaar.
Ik las dat je binnenkort een huis hebt DJMO, is wel fijn dan dat je niet meer allemaal samen of op de bank hoeft te liggen. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 22:04:31 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87041067
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
De babyfoon hoeft alleen aan als Julian in bed ligt en wij beneden nog op zijn. Hij heeft wel z'n eigen kamer en wij ook, naast elkaar.
Ik las dat je binnenkort een huis hebt DJMO, is wel fijn dan dat je niet meer allemaal samen of op de bank hoeft te liggen. :)
mjuh, ik heb nu ook wel een woning, maar dan heb ik een echt grote mensen huis O+ voor mijn gevoel :Y
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87042213
Amelie loopt! *O* En thijs ook! *O* goed zeg!
Gaat hard ineens dan he!

En Ko die wangetjes toesteekt voor een kusje O+
Lars kust alleen maar met poppen :')
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 30 september 2010 @ 22:52:01 #207
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87043628
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Lars kust alleen maar met poppen :')
Same here, maar wel met passie en overgave! MWAH!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 30 september 2010 @ 22:54:45 #208
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87043759
Hoest nu met Tess, Vicky? Slaapt ze?

Driftbuien :X herkenbaar :X
Het wordt gelukkig wel iets minder nu, Maarten kan duidelijker maken wat hij dan wél wil ipv alleen maar blèren en schreeuwen.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_87044314
Vicky slaapt Tess inmiddels?

Ik hoor mijn dreumes nog zeeeeer regelmatig hele verhalen houden uit haar kamer :X De grote stervende zwaan ligt inmiddels naast me op de bank. Ben nu al anderhalf uur bezig en ik kom er gewoon niet achter of het nou echt is of niet :X Dus dan bonjour ik d'r ook niet zomaar weer terug haar bed in. Gelukkig was mijn vriend onderweg naar huis. Ik ben echt altijd de l*l als ze ziek worden of een rotnacht hebben, dan is hij altijd net weg o|O
pi_87049552
Tess is uiteindelijk rond 23.00 naar dr eigen bed gegaan en ze werd zowaar pas om 6.20 wakker!! Ik a vaker klagen ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87049563
Amélie en Thijs lopen! *O*

Oef, al die onrustig slapende kindjes... :O
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:21:44 #212
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87050023
Thijs *O* Jij ook al aan de wandel!

Vicky, dat is toch een hele mooie nacht geworden uiteindelijk! Fijn :*
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:26:43 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87050091
ik had vannacht ook een uitzonderlijke nacht :@ van half zes/kwart voor zes gisterenavond tot tien voor acht vanmorgen :@ volgens mij had hij duidelijk wat slaap in te halen :') :@

ik zeg dit overigens niet om te pochen, jan is altijd een goede slaper geweest en daar ben ik blij om, maar voor mijn gevoel waren de laatste weken hier ook behoorlijk k*t.

vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:21:21 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87050907
Ik heb Esmee tot half 1 horen ta-ta-ta-en en Linde besloot vanaf half 1 haar maag leeg te gooien. Het was dus echt en ze ligt nu nog ziek op de bank... :O
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:27:54 #215
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_87051026
Oh dat klinkt heel gezellig Stiemie. Sterkte met je zieke dame...
pi_87051094
Oef stiemie :X beterschap voor Linde :*

MeNicole fijn dat het zo goed gaat met Leander en mooi dat jullie een prettige werkbare situatie kunnen creeren straks.

[ Bericht 1% gewijzigd door huuphuup op 01-10-2010 09:45:14 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:43:49 #217
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87051395
Stiemie :{ Esmee beterschap :*

Vicky, voor Tess een goede nacht, maar ik vind hem nog vrij kort hoor.

Hier ook een jongetje dat heeft uitgeslapen :) Maarten was heel even om half 6 aan het huilen maar kunnen troosten en hij is weer gaan slapen tot half 9. We zitten nu ook pas aan ons ontbijt met c_/
DJMO uitslapen is gewoon lekker :)
pi_87051416
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:43 schreef Marie79 het volgende:
Stiemie :{ Esmee beterschap :*

Vicky, voor Tess een goede nacht, maar ik vind hem nog vrij kort hoor.

Hier ook een jongetje dat heeft uitgeslapen :) Maarten was heel even om half 6 aan het huilen maar kunnen troosten en hij is weer gaan slapen tot half 9. We zitten nu ook pas aan ons ontbijt met c_/
DJMO uitslapen is gewoon lekker :)
ze lag om 19.00 en werd toen dus wakker om 21.30. Ze is een uurtje wakker geweest en is toen bij me in slaap gevallen maar ze bleef onrustig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:46:18 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87051448
:D Linde is ziek, maar die hield Esmee wakker. Vandaar dat Esmee om half 1 nog wakker was. Maar Esmee gaat zo naar de opvang en Linde ligt thuis ziek op de bank ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:46:53 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87051459
O, dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat ze gisteravond een hele tijd wakker was geweest!
pi_87051480
Och, wat sneu voor Linde! Beterschap voor je meisje Stiemie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:50:05 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87051541
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:46 schreef Stiemie het volgende:
:D Linde is ziek, maar die hield Esmee wakker. Vandaar dat Esmee om half 1 nog wakker was. Maar Esmee gaat zo naar de opvang en Linde ligt thuis ziek op de bank ;)
:D Ik zit dus gewoon heerlijk half te lezen, blijkt maar weer Teletubbies staan aan, is dat een excuus :P

Nieuwe poging:
Beterschap voor Linde :*
pi_87055755
Jemig zeg, ben ik een paar dagen aan het werk, loop ik ineens enorm achter :o

Amélie en Thijs aan het lopen *O*

:* voor alle zieke kindjes en ook voor alle mama's van slecht slapende kindjes..

Hier gaat het redelijk, Timo is niet meer echt ziek maar ook niet echt fit. Hij slaapt ineens héél veel overdag maar 's nachts toch wat minder nog.. En net ook weer zn mond vol bloed, dus er is echt weer iets gaande qua tanden/kiezen. Maar verder kan hij héérlijk spelen en is hij super vrolijk en lekker knuffelig O+ En ook heel goed in kusjes geven, maar dan wel mét tandjes :X
pi_87058094
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Chan het volgende:
Jemig zeg, ben ik een paar dagen aan het werk, loop ik ineens enorm achter :o

Amélie en Thijs aan het lopen *O*
En Willow ook hoor ;( Sinds vorige week, maar ik denk dat bijna iedereen dat gemist heeft hier :') sorry sorry ik wil echt niet zo iemand zijn die verwacht dat iedereen op me reageert, maar dit was zoiets groots en bijna niemand zei er wat van :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87058228
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef innepin het volgende:

[..]

En Willow ook hoor ;( Sinds vorige week, maar ik denk dat bijna iedereen dat gemist heeft hier :') sorry sorry ik wil echt niet zo iemand zijn die verwacht dat iedereen op me reageert, maar dit was zoiets groots en bijna niemand zei er wat van :@
Hoera, dat jouw dochertje ook loopt! *O* *O* *O*

Julian kan wel lopen, maar durft niet/heeft geen zin. Af en toe staat ie uit zichzelf op, doet een stapje of twee en laat zich weer door de knieen zakken. Hij is heeeel voorzichtig. Aan één vinger loopt ie heel soepel en snel mee, prachtig in evenwicht, maar zo gauw ik loslaat wordt ie onzeker. Ik verheug me in ieder geval op het moment dat het echt gaat gebeuren.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:11:36 #226
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_87058290
Pst n_z het is een dochtertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:11:37 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87058293
pssst Willow is een meisje :P

Innepin *O* *O* *O* voor wandelende Willow *O* *O* *O*

(ook voor Amélie en thijs ofcourse *O* *O* *O*

vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:12:15 #228
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_87058321
Pst het is Amelie met een streepje.
pi_87058335
Oh shit, wat een blunder. Sorry. :@
pi_87058922
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh shit, wat een blunder. Sorry. :@
_O- hahahahahaha!

Sorry voor de aandachttrekkerij verder en bedankt dat jullie er even op reageren O+

Willow doet 't ook nog heel voorzichtig en heel af en toe hoor. De ene keer twee stapjes, dan ineens tien, dan gewoon weer laten vallen op d'r kont en verder kruipen. Maar toch! O+
pi_87059363
Willow *O*
Fake it till you make it...
pi_87061384
Speciaal voor Willow: *O* !

Ik vond/vind het zoveel leuker sinds Lieuwe loopt. Dat gescharrel is zo lief, eerst die onzekere stapjes en later 'kun je ook heel hard?' en nu begint 'ie met op z'n tenen lopen, of hele rare grote clownspassen, of achteruit lopen O+ . En je kunt veel makkelijker naar buiten vind ik, naar speeltuintjes enzo. Ze zijn ineens zo echt kind!
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:43:03 #233
5428 crew  miss_sly
pi_87061821
Willow *O*

sorry innepin, had het wel gelezen maar idd niet gereageerd, maar wat goed he *O*

Ik vind dat lopen echt helemaal geweldig O+ Niet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch O+ Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is :D En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien :') en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.

Vandaag voor het eerst op vrijdag naar het kdv. Natuurlijk heeft ze nog geen idee van dagen enzo, maar ik ahd echt het idee toen ik haar wegbracht dat ze zoiets had van WTF ik ben hier kortgeleden al geweest, wat doe ik er nu al weer :?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87062134
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Willow *O*

sorry innepin, had het wel gelezen maar idd niet gereageerd, maar wat goed he *O*

Ik vind dat lopen echt helemaal geweldig O+ Niet altijd handig, want ze wil dus ook veel lopen als we boodschappen gaan doen, ofzo, maar zo schattig. En dan het dansen, fantasatisch O+ Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is :D En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien :') en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.

Vandaag voor het eerst op vrijdag naar het kdv. Natuurlijk heeft ze nog geen idee van dagen enzo, maar ik ahd echt het idee toen ik haar wegbracht dat ze zoiets had van WTF ik ben hier kortgeleden al geweest, wat doe ik er nu al weer :?
Senna is ook nog best klein, dat vind ik helemáál superschattig. Een kindje van nog geen 80 centimeter wat danst en doet O+ .
pi_87062356

Meldt O+

Ze loopt nog niet, maar ze staat wel en soms zelfs met losse handjes (tot ze het zelf merkt), ze kruipt wel als de snelste, is dol op knuffelen, eten, boekjes lezen, poesjes aaien, haar papapapapa, op de foto gezet worden en is vrolijk vanaf de allereerste seconde van wakker worden. Mijn kleine grote meisje O+
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:01:47 #236
5428 crew  miss_sly
pi_87062564
Jore, ruim gemeten 73 cm :D

Xenia, is jouw kleine meisje al een dreumes? Nee joh, dat kan niet! In mijn gedachten blijft Xeentje altijd een klein popje, die wordt niet groter en gaat niet staan en lopen en brabbelen :o
Gefeliciteerd met je mooie meisje :*
pi_87062602
quote:
Wat schattig O+
Ik neem me nu meteen voor ook wat vaker de radio thuis aan te zetten. Kijken of Xeentje binnenkort ook wil dansen. We zetten nu wel af en toe de K3 dvd aan en dan gaan we samen dansen *O*
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:04:49 #238
5428 crew  miss_sly
pi_87062694
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef Xenia het volgende:

[..]

Wat schattig O+
Ik neem me nu meteen voor ook wat vaker de radio thuis aan te zetten. Kijken of Xeentje binnenkort ook wil dansen. We zetten nu wel af en toe de K3 dvd aan en dan gaan we samen dansen *O*
Ze heeft zelfs favorieten :Y Laatst zat ze bij me op de bank, boekje lezen, terwijl de radio nog aanstond, wipt ze ineens van de bank af om te gaan dansen :D

Wij hebben vaak Efteling radio aanstaan, hoewel ik me heb voorgenomen ook eens radio 3 ofzo aan te gaan zetten. Werken aan d ealgemene muzieksmaak enzo :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:06:32 #239
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87062769
Welkom Xenia en gefeliciteerd met je meisje *O*

Aaaa Stiemie, veel beterschap voor je mupke :*

Enne Willow *O* *O* heb ik dan zo over jou heengelezen meis :* Maar dat is zeker een dubbele vermelding waard hoor!

Miss_sly :D dan kan ze met Joep komen carnavallen in maart :7

HIer een kereltje met diarree... alweer ;( Twee weken terug ook een hele week aan de dunne geweest, verder niet ziek en goed eten. En nu weer. Vandaag al twee keer alles vol, dus maar onder de douche gezet en schone kleren aan. Maar tis zo sneu, zelfs als een scheet laat dan zit er drap in zijn pamper.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:07:26 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87062815
Eftelingradio? Wat mis ik? :o
Is dat overal?
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:12:29 #241
5428 crew  miss_sly
pi_87063059
Ow ja, beterschap voor Linde! Hoe is het nu met haar?

Ik heb schaap al gewaarschuwd dat er volgend jaar iig een middag kindercarnaval gevierd gaat worden :D hij is er nog niet enthousiast over :P

BE, wee tik niet. Wij hebben UPC met babypakket en dan zit het op de kabel. Is echt wel leuk, hoor, met 4 keer per dag een sprookjesvertelling, verhalen van de Sprookjesboom en liedjes over sprookjes, kinderliedjes, maar ook K3, Kinderen voor Kinderen en wat Nederlandstalige meuk. NIet alles vind ik even leuk, maar het is wel aardig met zo'n kleintje in huis. En natuurlijk regelmatig muziekjes tussendoor van de paddenstoelen, carnaval festival, fata morgana, etc. Het is van 7-19 uur, iedere dag.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:14:54 #242
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_87063174
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Eftelingradio? Wat mis ik? :o
Is dat overal?
Bij mij zit het bij Ziggo ook op de kabel :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:18:26 #243
5428 crew  miss_sly
pi_87063350
pi_87063458
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, is jouw kleine meisje al een dreumes? Nee joh, dat kan niet! In mijn gedachten blijft Xeentje altijd een klein popje, die wordt niet groter en gaat niet staan en lopen en brabbelen :o
Gefeliciteerd met je mooie meisje :*
Haha ja het groeit gewoon door. Het verbaast me zelf ook iedere keer weer moet ik eerlijk toegeven :o
Maar ondanks dat is ze nog steeds wel een klein popje van net 8,4 kilo.

Eftelingradio klinkt heel leuk. Ik ga er ook eens naar zoeken.

Seilram, niet fijn die diarree :{ Gelukkig verder niet ziekjes. Is hij misschien pas ingeent? Daar krijgt Xeentje altijd diarree van.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:21:11 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87063468
Hmmm... ik zal eens gaan kijken. Is weer eens wat anders dan voor de zoveelste keer VOF de Kunst. ;)
pi_87064136
Xenia :o Jij al hier? :o
Gefeliciteerd! *O*
pi_87065096
Willow ook al aan het lopen?? Dat heb ik helemaal gemist dan! *O* ook voor Willow!

Xenia van harte met Xeentje *O* wat vliegt de tijd zeg!

Wat gaan al jullie kinders weer hard zeg! Timo houdt er zo zijn eigen tempo op na :P

Pff heeft iemand hier misschien een tip? Timo bijt me de hele tijd.. En ik zeg dus elke keer Auw, en leg uit dat het pijn doet en dat hij het daarom niet mag doen en zo.. maar hij vindt het alleen maar heel erg lollig en doet het vooral nog vaker als ik auw zeg.. Maar ik ben het eigenlijk wel echt spuugzat nu :{ Dus.. hoe leer ik het hem af?..
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:04:48 #248
5428 crew  miss_sly
pi_87065258
Chan, vervelend is dat. Senna heeft da took een tijdje gedaan. Eerst deed ik ook wat jij deed, maar dat maakte weinig indruk. Toen heb ik een tijdje Auw gezegd, dat mag niet en haar meteen op de grond gezet ofzo en afstand gecreeerd, fysiek dus. Verder niet heel boos gedaan ofzo, maar wel consequent weggezet. Nu doet ze het eigenlijk al een hele tijd niet meer, alleen gisteren ineens een keertje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:06:36 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87065322
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:00 schreef Chan het volgende:
Willow ook al aan het lopen?? Dat heb ik helemaal gemist dan! *O* ook voor Willow!

Xenia van harte met Xeentje *O* wat vliegt de tijd zeg!

Wat gaan al jullie kinders weer hard zeg! Timo houdt er zo zijn eigen tempo op na :P

Pff heeft iemand hier misschien een tip? Timo bijt me de hele tijd.. En ik zeg dus elke keer Auw, en leg uit dat het pijn doet en dat hij het daarom niet mag doen en zo.. maar hij vindt het alleen maar heel erg lollig en doet het vooral nog vaker als ik auw zeg.. Maar ik ben het eigenlijk wel echt spuugzat nu :{ Dus.. hoe leer ik het hem af?..
jan heeft dat ook een (hele) poos gedaan, toen wegzetten niet hielp, gaf ik 'm elke keer als hij beet een piekje tegen zijn wang aan. klinkt misschien zielig, en is niet wat je wil als ouder, maar bij jan was het het enige wat werkte. praten, uitleggen au zeggenhielp allemaal niet , t werd er alleen maar erger door :{

pi_87065459
Chan, ik meld me ook met een bijtertje/krabbertje... Nee zeggen/roepen werkt niet. Als ze me krabt haar arm vastpakken helpt ook niet. Ze gaat alleen maar lachen :') Dus ik zet haar nu inderdaad gewoon op de grond een paar meter verderop en loop even naar de keuken ofzo. Dan gaat zij in standje driftbui maar da's dan jammer.
pi_87069338
Willow, super!!!!!

En huup, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87069875
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef McLaura het volgende:
Willow, super!!!!!

:?
volgens mij haal je me nu door de war met iemand anders :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87070092
quote:
En dan het dansen, fantasatisch O+ Dan vraag ik 's ochtends "zal ik de radio aanzetten" en dan rent ze al naar de radio en staat er al voor te dansen voor er ook nog maar muziek te horen is :D En idd na het eerste gescharrel komt nu het overige lopen. Ze verloochent haar Brabantse roots iig niet, want mevrouw kan zo meedoen met carnaval: handjes in de lucht, lopen/dansen en dan rondjes draaien :') en sinds een paar dagen loopt ze soms ook op haar tenen.
O+
pi_87071288
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt:
quote:
WillowAmélie, super!!!!!

En huupinnepin, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
:P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:09:36 #255
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87073892
Lol Innepin en *O* voor *O* Willow *O* Ik heb het wel gelezen dacht ik en ik weet per god niet meer of ik wel of niet gereageerd had

Een lopend kindje naast je is zóóó leuk! Het is gewoon net echt O+ (ja, dat denk ik nog steeds soms)
pi_87075200
Oh Innepin....sowwy :@ Hurray! *O* Willow loopt!
en je hebt gelijk hoor, het is ook iets groots, en dat is erg jammer dat je dan niet gehoord wordt.

Xenia, wat heb je toch een mooi meisje! O+ Gefeliciteerd met haar verjaardag! *O*
Doe mij eens even een pm met haar naam (als je wilt) ik weet nog dat ik het zo'n mooie naam vond en nu ben ik hem vergeten, en dat iiriteert met mateloos :@

Zieke kindjes :* snel beter worden hoor!!

Seilram, ik heb zo gelachen om je verhaal in die winkel met de vrije opvoeding _O-
Geweldige actie!
Ik wou dat ik dat soort dingen durfde :P

haha zei ik gister toch dat Lars alleen poppen kustte?
Vandaag kreeg ik er 1!! Een echte! Met open mond. O+
Mijn mama zag het en die moest bijna huilen ervan :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:30:04 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87077580
lief he zo'n kusje karin? O+

Jan is weer naar de kapper geweest, één groot feest vond hij het, tot de kapper de föhn pakte _O-

voor:

en na:

pi_87089762
Heb ik al *O* voor een stappende Willow gedaan?? Geeeen idee dussuh *O* Go Willow!! *O*

:') mijn dreumes is tv verslaafd :')
Mevrouw liep vanmorgen de woonkamer in, ging voor de tv staan, stak haar vingertje uit en zei: mam mam mam die!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:27:21 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87090238
Herkenbaar hoor... Maarten pakt gewoon de afstandsbediening :')
pi_87090561
Hoe zat dat nou met slaapzakjes? Hoeveel ruimte moet er onderin nog zijn zeg maar?

Ik had er eentje in 90 cm en ik dacht dat we daar nou wel ff mee vooruit konden met haar 74 cm, maar ze zit er met haar voetjes tegenaan aan de onderkant, hij is dus flink gekrompen in de was. Ik heb er nog een liggen in maat 110 cm, maar die heeft weer geen mouwen.
Is dat een punt dat ze met haar voetjes er tegenaan komt aan de onderkant? Of beter toch maar een grotere bijkopen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87090612
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87090630
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Tis geen probleem hoor maar ik denk net dat het heel lekker ligt.
Ja dat bedacht ik me dus vanmorgen, kan toch nie lekker liggen :')
Maar B. zegt weer dat het niet uit moet maken dus nu twijfel ik :P Ik wil sowieso 2 slaapzakken hebben liggen, in geval van projectielspugen enzo :') dus dan misschien toch maar gewoon eentje met mouwen erbij kopen in een grotere maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87092411
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat heb ik nou altijd met jou en Innepin... sorry!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_87092477
quote:
Willow, super!!!!!

Ik bedoelde wel Willow, super!!!!!

En Inne, als ik het gelezen had, had ik zeker gereageerd. Knap van je meidje!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:55:55 #265
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87096564
Kindercarnaval lijkt me ook leuk miss_sly. Ik denk dat we hier gewoon dik ingepakt weer naar optocht gaan... dat vind ik zelf altijd carnaval genoeg :D Hopelijk Joep ook, en anders heeft ie dikke pech :+ Doe ik thuis wel een keer de polonaise met hem.

Jan, staat je goed dat nieuwe haar! Had je gewoon ff je oude kapsel met eten besmeurd!! Tja, toen moest je wel naar de kapper :D

Karin, ja zelf zou ik zoiets ook echt niet durven, maar ik vergeet het echt nooit meer! En lief he, die zoentjes O+
pi_87116310
OMG DJMO die eerste foto van Jan, met al die etensresten in z'n haar :o _O- Leuk kort koppie zo hoor!

McLaura, tis al goed hoor ;) :*

Willow heeft vandaag haar eerste playdate gehad _O- Ik had een moeder uit de buurt leren kennen met een zoontje van een paar maanden ouder dus die kwamen op bezoek. Zó schattig, die twee gingen alles delen (eten, drinken, speelgoed) en continu achter elkaar aan racen, als de ene wegging kroop de ander er vliegensvlug achterna :D O+ Lief O+
pi_87119051
Ah ja carnaval. Seb mag/moet dit keer ook verkleden voor het Kdv. Denk dat hij zelf het liefst als K3 gaat of Bumba. Maar heb mijn moeder al laten weten dan ze hetzelfde clownspak mag maken als voor mij vroeger. Ze heeft het patroon nog! Kan niet wachten om hem in zo'n cute pakkie te hijsen.

Jan staat je goed! Seb gaat over een week, zijn haar hangt in zijn ogen en het is zo lang dat de krul weg is. Dus stukje er af en hopelijk weer wat krul. Hoewel langer haar mij
voorkeur heeft, dus maar klein stukje korter.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_87124704
Ik zeg maar 1 ding!
19.15 - 6.30 *O*
:'( :N :z :Y

*O* voor VSM! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 3 oktober 2010 @ 09:34:12 #269
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_87125050
*O* Voor Tess die geslapen heeft *O*
pi_87125176
Tess *O* Woohoo!
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:13:51 #271
5428 crew  miss_sly
pi_87126393
Wat goed van Tess *O*
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
pi_87126532
Ohhh Vicky wat heerlijk zeg!! Go Tess!! *O*

Hier ook voor t eerst sinds alweer enige tijd een nacht zonder ook maar 1 enkele onderbreking...mennn wat word je dan uitgeslapen wakker 's ochtends! heerlijk!

[ Bericht 19% gewijzigd door Poppedein op 03-10-2010 11:26:12 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87126619
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed van Tess *O*
En is dit de eerste keer dat je die VSM hebt gebruikt?
Nee hadden het al een keer eerder gebruokt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:27:24 #274
5428 crew  miss_sly
pi_87126672
En toen niet hetzelfde resultaat? Dus het is geen garantie dat het helpt?

Wij hebben al een aantal maanden een netjes doorslapende Senna, maar afgelopen week is ze wat moeilijker. Al een paar keer toch wakker worden en pas weer gaan slapen na wat bv, maar afgelopen nacht ging ze niet slapen toen ze om 12 uur wakker werd, dus heeft ze de rest van de nacht tussen ons in gelegen en als een roosje geslapen tot 7.15 :D
pi_87126928
Ja ook wel hetzelfde resultaat en toen zijn we gestopt omdat het goed ging met slapen. We gebruiken het nu een kleine week en het gaat nu weer goed. Kreeg van VSM de tip om het nu 4w te gebruiken en dan te kijken hoe het gaat zonder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_87127064
Wat heerlijk, Vicks! *O*

Miss, wat gezellig soms he? *;

Heerlijk ook, Poppedein! *O*

Vanochtend was Ko om half 6 wakker, dat vond ik wel wat vroeg. Gelukkig lag P. boven te slapen, die kwam vannacht om 4 uur uit zijn werk. :X
Gelukkig wilde hij om 9.30 nog anderhalf uur slapen bij mama in het grote bed. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 12:07:46 #277
5428 crew  miss_sly
pi_87127636
Het was heel gezellig, oeke O+ zeker ook omdat ze dit keer even heeft gedronken, in slaap is gevallen en de hele nacht geslapen heeft. Niet telkens weer even een slokje waardoor ik ook niet aan slapen toe kom.
Maar intussen had ze toch niet genoeg geslapen, want ze ligt nu al weer 2 uur te pitten. Toen ik vroeg of ze moe was en zei dat ik haar in bed ging leggen, zei ze: Nee, nee :D
pi_87127799
Vicky woehoe *O*

en Poppedein ook *O* wat heerlijk, en wat kun je eraan toe zijn dan. Je hebt een hoop over voor je kleine mup en het gaat allemaal zoals het gaat maar na zo'n nachtje goed slapen besef ik altijd extra hoe móe ik eigk was.
Hoe gaat t verder met je meiske?

Oh Miss dat ken ik haha, lekker hyperen en stuiteren en vrolijk en gelijk in bed gaan staan en me aan kijken van :o wat doe jij nou?? ik hoef toch niet te gaan slapen?? slapen is voor :O ba- :z by's :Z
en dan vervolgens inderdaad een dikke 2 uur onder zeil :D

Mijn mup drinkt melk! *O* zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:24:35 #279
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87137589
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef huuphuup het volgende:
Mijn mup drinkt melk! *O* zomaar ineens.
Of nouja drinken is een groot woord. Ze eet het meer haha. Het is net of ze er kleine hapjes van neemt ofzo en dan een beetje kauwen en dan weer een slok. Maar goed, de fles overdag is nu dus gewoon koemelk. We maken het poeder nog op voor de nachtflessen en daarna gaan we daar ook maar over op koemelk.
Huup, was nog vergeten te zeggen dat mevrouw hier pas goed melk ging drinken toen ik helemaal gestopt ben met afkolven. Daarvoor was het net als bij jou prut. Misschien is het wel een beetje dat ze pas genoegen nemen met het 'mindere' als je pas echt helemaal gestopt bent met het 'betere'. ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87138569
Oh, wat fijn, Huup! *O*
Is het gewoon vanzelf opgelost! Dat verbaast me, hoe vaak dingen zich vanzelf oplossen bij die kleintjes van ons. O+

Leuke middag gehad in Artis, Miss?

Wij hadden een leuke middag in de kinderboerderij, het was feest voor dierendag!
Dat wist ik helemaal niet.
Ballonnen, een clown en gezellig druk! Hij heeft heerlijk gespeeld, de geitjes geaaid, andere kindjes geaaid, en heel veel zand gegooid! :)
Nu ligt hij uitgepoept in bed, dus ik kan even ongestoord koken. Fijn is dat.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 19:13:58 #281
5428 crew  miss_sly
pi_87141198
Wat goed huup *O*

Klinkt als een heerlijke middag, oeke! Ik ben toch wel erg benieuwd naar die kinderboerderij van jou :Y

in Artis was het ook erg leuk. Senna heeft heerlijk rondgewandeld, de dieren bekeken (vooral de olifanten, giraffen en de vale gieren :? ) waren interessant. Na een lekker rondje Artis zijn we met een omweg naar huis gewandeld zodat Senna in de buggy lekker even kon slapen. Wat was het toch heerlijk weer O+ Morgen schijnt het weer zo te worden *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:05:38 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87143095
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 08:49 schreef Vicky het volgende:
Ik zeg maar 1 ding!
19.15 - 6.30 *O*
:'( :N :z :Y

*O* voor VSM! *O*
Wij hebben het er vandaag even 'goed' over gehad en ik ga t morgen halen :Y Ben benieuwd...

Ik lees meer mama's en kindjes die vandaag zo heerlijk genoten hebben van het heerlijke zonnetje! Ook wij zijn lekker naar de dierentuin gegaan, megadruk, maar ach, t was wel weer even leuk. Ze krijgen ook echt steeds meer aandacht voor de dieren, leuk is dat! -O- *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:07:02 #283
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87143149
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregen :? En zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
pi_87143789
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef mikoxx het volgende:
Ah, die tip van vier weken ga ik even onthouden. Heb je die tip van vsm zelf gekregen :? En zijn er toevallig ook meer ervaringsdeskundigen? Baad het niet..... , of?
ja, van VSM zelf gekregen. Ik heb ze van de week even gebeld want de een zei je moet ze 1 week geven en een ander zei weer 2 weken. VSM zelf zegt 4 weken lang geven en dan stoppen. Dan moet het lijf het weer "overnemen" zeg maar.

*O* wat super Huup!! *O* Go Amelietje!! *O*

Miss, klinkt als eenheerlijk dagje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 oktober 2010 @ 20:36:56 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87144370
ik heb met mijn dochter destijds kindival gebruikt, en dat werkte prima. t is lang geleden, maar achteraf blijkt dus dat ze ook slaapmedicatie (lichaamseigen stof dat wel) nodig heeft. Ze heeft adhd, en sliep geen enkele nacht normaal door .. met kindival sliep ze iig een stuk rustiger destijds.

pi_87145191
Klinkt goed miss, en Mikoxx ook naar de dierentuin. Heerlijk met dit weer. :Y

Wat fijn dat dat middel zo goed lijkt te werken, Vicky. :)

Huup, terwijl ik net een heerlijke poepluier aan het verschonen was, vroeg ik me af hoe de poepsituatie nu bij jullie is. Gaat het beter? Of kost het nog steeds veel pijn en moeite?
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:57:24 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_87145421
:O
Wij hebben een drukke, vermoeiende dag achter de rug. We hebben heerlijk buiten in het zonnetje Driekus zijn verjaardag gevierd. En het manneke is echt enorm verwend. Enorm veel speelgoed, kleren, nike-gympen met fluorgele veters en een trainingsjackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. We gaan speelgoed naar boven leggen, had expres wat duplo gevraagd waar ie dan nu wel niet veel mee doet, maar straks wel. En natuurlijk zijn wishbonebike, hij snapte het principe meteen, maar hij kon net niet hard genoeg afzetten met zijn voetjes. In de achteruit ging wel. Hij ligt nu net op bed. Ben benieuwd, het was net nog niet stil.

Tess die slaapt *O* Driekus slaapt wel goed, maar wordt wel tussendoor 'wakker' . Hij wordt niet echt wakker, maar kreunt en gaat op z'n knietjes schudden in bed. Dat is dan ook meteen de reden dat ie dan alles nat plast. Heeeerlijk. En boos dat ie wordt als je em dan wakker maakt. Dat doe ik dus ook alleen maar als ie echt nat is, want zo'n boos jochie vroeg in de ochtend is ook niet alles.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87146005
Gefeliciteerd Mefke, met je mooie kereltje!
Leuke dag gehad dus! En flink verwend, zo hoort het ;)

en Ko zo lekker gespeeld op de kinderboerderij, heerlijk!

Wij hebben vanmiddag lekker gefietst, even langs de plek waar ze ons huis gaan bouwen (is nu nog vooral onkruid :') ) ijsje gegeten (lars rozijntjes ;) ), naar de speeltuin, en op weg naar huis patatjes meegenomen.
Lars die kaant die patatjes toch weg! :Y) En maar niet te spreken over die frikandel die er nog achteraan kwam :9~
pi_87146362
Fijn dat jullie een toffe dag hebben gehad Mefke :)

Oeks :D
Het ging probleemloos eigenlijk, vanaf het moment dat ze flesvoeding krijgt hebben we nergens meer een probleem mee gehad. Sinds een dag of 2 heeft ze wel wat hardere keutels, ik gok er op dat ze wat meer moet drinken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87147760
Dat klinkt als een leuke dag, Mefke! Geniet maar lekker na. :)

Ook een fijne dag gehad dus, Karin. Lekker, fietsen in het zonnetje.

Oh, dat is fijn, Huup. Hier hebben we sinds de bijvoeding wat meer werd ook geen last meer, alhoewel ik nu vaak vind dat het te dun is. En maak ik me daar weer zorgen over. :')
pi_87148142
Ik vind de dikte van de poep altijd lastig in te schatten. Het wordt geplet en vaak zit er ook plas bij.

Hoevaak poept Ko, Oek? Lente nu minstens twee keer per dag. Eigenlijk altijd direct na de ochtendvoeidng en 's middags nog een keer. :%
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:41:54 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87148203
Even een :W hallo van ons na een heerlijk weekend.
De waterpokjes zijn nog slechts korstjes, en Thomas blijft er ook goed van af. Ik weet niet zeker of het aan de kidsclin ligt die we gebruikt hebben, maar hij lijkt weinig jeuk gehad te hebben.
Gisteren zijn we met oma naar de dierentuin geweest, de eerste keer voor Thomas. Dat was echt heel leuk. Als je dan andere ouders ziet lopen met kleintjes daar, dan kan ik niet wachten totdat Thomas ook zo ver is. Dat lijkt me zo leuk!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_87148316
Ko heeft een tijd echt drolletjes gehad, gewoon zoals het hoort, maar nu is het meestal heel plakkerig en zit het overal, als een spuitluier ofzo. Maar dan dikker. :')
Hij poept soms 2 keer soms 3 keer en soms niet. :s)
Vaak na het avondeten en soms 's ochtends.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:47:31 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87148528
Bij Thomas varieert het van drolletjes (soms iets te hard naar mijn zin, lijkt me pijnlijk) naar plakkerig, naar dun. Ik wijt het eigenlijk altijd maar aan zijn verteringgsysteempje dat nog met van alles moet leren omgaan, en besteed er verder eigenlijk weinig aandacht aan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_87148606
och troost je, ik doe het al 26 jaar :Y) so far voor de tmi :+
Nee te dun tsja, lastig maar ik heb begrepen dat het echt waterdun moet zijn voordat het diarree heet bij kleintjes.

Over of het wel of niet hoort als keutels dat weet ik dus nog zo net niet. Wederom uit de categorie too much info, ik heb zoiets zelf nooit. Ik zeg niet dat ik doorlopend aan de dunne ben, maar het zit er niet ver vanaf. Nou heeft mijn lactose-gezever daar wel mee te maken, maar ik heb er verder geen last van. en het scheelt me aambeien tijdens de zwangerschap :+
Amélie heeft dus ook een hele tijd van die dikkere-dan-spuitpoep luiers gehad en nu sinds een dag of 2 echt van die keutels.

Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87149114
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef huuphuup het volgende:
Is er niet toevallig weer iets van een kiesje/tandje op komst?
Oh nee, hij heeft alles! Moet nog 4 kiezen maar die komen geloof ik pas rond zijn 2de verjaardag. }:|
Thanks voor de info, het is ook wel een onderwerp voor de zondagavond. :{
Ik ga er maar vanuit dat het gewoon goed zit, het verandert alleen om de zoveel tijd en daar raak ik van in de war. :P

Ca.ra, fijn dat jullie een lekker weekend hadden. En dat Thomas bijna van de waterpokken af is! :)
pi_87149171
Oh, en ik wil dat mijn kind gaat slapen. Hij is zo wakker alsof hij een snuif speed heeft genomen. :X
pi_87149405
Oh is ie dan niet juist moe?
Hier wil Amélie nog wel eens tegen de muren langs omhoog stuiteren als ze erg moe is :') zie ze dan maar eens in slaap te krijgen dat dan weer wel... uitdagingen enzo... -O-

schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me. Ze is er keurig om 7 uur ofzo ingegaan maar werd wakker en wilde niet meer slapen. Tsja. Dan niet ofzo, denk ik?
Ik ruik ook iets dubieus nu :') dus ik wacht wel even tot ze klaar is, dan maar een schone luier, slaapzak aan kijken of ze nog wat wil drinken en hopen dat ze dan wel weer gaat slapen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:04:10 #299
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87149720
Foei, wat een stout stinkend pakketje :)

Ik was nog vergeten: Thomas geeft tegenwoordig kushandjes bij het naar bed brengen. Te schattig!
En hij deed vandaag voor het eerst zelf de chauffeur en een van de blokjes in de vormenstoof-bus. En dan ging hij voor zichzelf klappen. O+
pi_87149943
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh is ie dan niet juist moe?
Ja, heel moe!
quote:
schrale troost er staat hier een klein pakketje vanuit de hoek van de kamer met mijn sleutelbos in de handjes heel enthousiast te zwaaien naar me.
Ha, hier staat meneer ook met mijn sleutelbos in zo'n laag slot te poeren.
Hij wil ook niet aan de borst, daar wordt hij meestal wel rustig van.
En ik wil zo graag een wijntje drinken. ;(
En rust!
Nouja, het duurt niet lang meer, ik laat hem maar een beetje uitrazen. 2 dutjes op een dag is echt teveel slaap, dat is duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')