Het is best handig soms.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Bij Myr kan je er een hele tekentafel op leggen
Doei.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar huis, al dit gepraat over tieten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje watjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, ik trek het hier niet meer.
Oh, ik dacht FOK!quote:
Je zou willen dat ik aan je tieten zatquote:
Trekzequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, ik trek het hier niet meer.
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Pics van tieten in PM of topic als ik thuis ben
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
Ohw, en Koen je moet ook ff kijken in ONZ... daar heeft ze een topic geopend waar we suggesties kunnen doen voor de namen....
Tis wel een beetje jammer dat er dagelijks tieten voorbij komen, maar lekkere mannen... ho maar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
PMquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Ik wel, mijn vent nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou willen dat ik aan je tieten zat
Maar ik heb deze gedaan:quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die wou ik net naar LL sturen via PM
quote:
Komt door Bellaaids met haar potloodtest.quote:
Oh jezusquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik heb deze gedaan:
[ afbeelding ]
Jesusquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik heb deze gedaan:
[ afbeelding ]
nee, die hing er anders bij.quote:
Na-apertquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[ http://img4.imageshack.us/img4/5416/moobs1.jpg&t=1]afbeelding ]
Uitstellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
Waarom komt er altijd op het laatste moment mail?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja je bent een lichtend voorbeeld
Goe dplan, ik ben er weg van.quote:
Daar krijg ik een spontane droogloper van zegquote:
quote:
Ik ga wel ff een blokje omquote:
Haal die prive-foto van mij eens snel wegquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haal die prive-foto van mij eens snel weg
Thanks, ik had net honger, maar die verdwijnt nu spontaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ http://content.imagesocket.com/images/moobs8f2.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ afbeelding ]
Grrrrrr ja dat zag ik gisterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw, er komt de laatste tijd veel spam van je twitter af.Heb ik verder bij nog niemand anders gezien.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ afbeelding ]
Je had het over poker. Ik helemaal opleven, is het spam.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grrrrrr ja dat zag ik gisteren![]()
Patrique ha dhet ook geloof ik
JEZUS wat geil.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ afbeelding ]
Password aangepast, kijken of het ophoudt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw, er komt de laatste tijd veel spam van je twitter af.Heb ik verder bij nog niemand anders gezien.
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je had het over poker. Ik helemaal opleven, is het spam.
Je kunt je Twitterwachtwoord ook nergens meer zeggen, kijk: ************quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Password aangepast, kijken of het ophoudt.
Eerst tieten, nu sterretjes. Waar gaat het heen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt je Twitterwachtwoord ook nergens meer zeggen, kijk: ************
wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt je Twitterwachtwoord ook nergens meer zeggen, kijk: ************
is een kerelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Koen66 het volgende:
zijn die pics echt, lijkt meer op een erg zwaar behaarde meid
Verder naar benedenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerst tieten, nu sterretjes. Waar gaat het heen.
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.quote:
dus als mijn twitterwachtwoord fietspomp zou zijn kan ik het nergens over fietspompen meer hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.
Ik heb twee sterretjes, wil je mijn derde zien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.
Kinkyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerst tieten, nu sterretjes. Waar gaat het heen.
Gaarne.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb twee sterretjes, wil je mijn derde zien?
Schijnbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als mijn twitterwachtwoord fietspomp zou zijn kan ik het nergens over fietspompen meer hebben?
wtfquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sure.
Mij twitterwachtwoord is ************
Goeden grap.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
mijn twitterwachtwoord is
schaamhaarmetrodestrikjes#3
hey bij mij gaat het foutquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
mijn twitterwachtwoord is
schaamhaarmetrodestrikjes#3
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 gaat wat potloden meenemen naar de meet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjes
Wel naar de IKEA?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjes
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe waren de ballen van de hamstertjes?
[..]
whahaahah dat beloofd wat voor laterquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Naar geen enkele winkel waar ze die kleine potloodjes hebbenquote:
[..]
21quote:
Dat deed die bij mij met kadopapier, wat in die bakken staat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Naar geen enkele winkel waar ze die kleine potloodjes hebben
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puberquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whahaahah dat beloofd wat voor later
Aaaaaaaahquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat deed die bij mij met kadopapier, wat in die bakken staat.
Zat hij in zijn buggy en dan liep ik naar buiten had die weer een rol, ik met het schaamrood op mijn kaken weer terug naar binnen
Ik dacht onder de 6quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puber
Uhmquote:
oeh, gevaarlijke leeftijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puber
Hoe bekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zat hij in zijn buggy en dan liep ik naar buiten had die weer een rol, ik met het schaamrood op mijn kaken weer terug naar binnen
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meetquote:
Aw, gekkie, dat is toch niet gek met kindjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meet
Was het nog maar waarquote:
Nee joh ik lag dubbel, die meiden ook, iedere week hetzelfdequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, gekkie, dat is toch niet gek met kindjes
Ik ben bang dat ik nooit meer normaal naar een potlood kan kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meet
O my, mijn voorlandquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was het nog maar waar![]()
Sinds drie weken brugmug, ik zie haar gewoon veranderen ter plekke
Wat zijn de verschijnselen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Potlood gaat nog, maar een puntenslijperquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit meer normaal naar een potlood kan kijken
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?quote:
Auwquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Potlood gaat nog, maar een puntenslijper
Daar komt hij over 3 jaar pasquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?
Ik begreep het al niet, want bij de Ikea ligt nooit om elke hoek een potlood voor het grijpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jawelquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?
Dan weet je toch wel hoe kut school, ouders, huiswerk en leraren waren?quote:
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed dingquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Myraela het volgende:
Brugklas. Men. Ik hoop dat mijn kinderen zich niet zoals mij gaan gedragen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
De brugklas, ik weet nog wel, er was een jongen verliefd op mij, ik niet op hem, en toen had ie naar de Hitkrant geschreven hoe ie mij moest versieren.
De brugklas, ik weet nog wel, er was een jongen verliefd op mij, ik niet op hem, en toen had ie naar de Hitkrant geschreven hoe ie mij moest versieren.
okquote:
Nou precies weet ik het niet meer, tijdje geleden, maar ik weet nog wel dat het een desperate stukje was en dat die Tanja ( die toen die brieven deed beantwoorden) hem best wel had afgebrand.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat schreef hij?
En wat was het antwoord?
Ohoh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed ding
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan weet je toch wel hoe kut school, ouders, huiswerk en leraren waren?
En jij had medelijden met hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou precies weet ik het niet meer, tijdje geleden, maar ik weet nog wel dat het een desperate stukje was en dat die Tanja ( die toen die brieven deed beantwoorden) hem best wel had afgebrand.
oeioei als dat maar goed gaat dan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik gaf er niet veel aandacht aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En jij had medelijden met hem![]()
Dat was natuurlijk de bedoeling
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel best
Ik ook wel, maar zo praat bijna 90%.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel best
Hij zit nog in het proces, hij ziet de verschijnselen zelf nietquote:
Daarom hou ik mijn hart ook vastquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeioei als dat maar goed gaat dan he
je weet precies wat er gaat komen
Als je er zelf iets in herkent is het enigzins nog wel prettig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
wat verwacht je met zo'n titel ?quote:
Idemquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zit nog in het proces, hij ziet de verschijnselen zelf niet
Dit is een verkapte Seks SC.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
wat verwacht je met zo'n titel ?
waar gaat dit over eigenlijk , welk talent wordt gezocht ?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zit nog in het proces, hij ziet de verschijnselen zelf niet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
welke dame het meeste op d'r tieten kan balancerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Wie het beste over sex kan pratenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:
Dat was Lola en die is er niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke dame het meeste op d'r tieten kan balanceren
Dat is de charme. Al had ATWT meer schwung.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
Die kutintro van The Bold is na 100 jaar ook nog steeds hetzelfde
als ze je over 100 jaar opgraven geheid ook nog steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
Oh mai kotttttttt, RITS en BROEK.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
Waarschijnlijk op zijn werkquote:
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mai kotttttttt, RITS en BROEK.
Oh TORN
Dat zegt mijn oma altijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mai kotttttttt, RITS en BROEK.
Oh TORN
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi, waar kan ik me inschrijven ?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze je over 100 jaar opgraven geheid ook nog steeds
dat wordt Huppelmuts.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke dame het meeste op d'r tieten kan balanceren
Je tornt je rits uit je broekquote:
My name is...... Lolo Ferrariquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was Lola en die is er niet meer
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je er zelf iets in herkent is het enigzins nog wel prettig.
Als je zelf heel kalm bent en je dochter is niveautje 'niet te houden' dan valt dat volgens mij veel rauwer op je dak
Ik roep Kitao nu al tot winnaar uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.
Wees blij als het alleen roken is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ook![]()
Ja, en daar sta je dan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
My name is...... Lolo Ferrari
ideeo voor volgende show
O dat deed ik dan ook wel weer, maar verder kwam ik erachter dat als ik eerlijk zei hoe of wat, ik meer mochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ook![]()
Ja, en daar sta je dan
Geen idee, maar ik gok dat ze nu allemaal al kijken zoals Simone uit Popstars...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan is die Rits van Pisces wel een mummie,
ow wacht dat is hij nu al
Is dat niet iets waar alles mee begint? Been there, done that zeg maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij als het alleen roken is.
I know, maar je moet ergens beginnenquote:
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, en daar sta je dan
Bedankt , leuk om een uitnodiging te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Is dat niet iets waar alles mee begint? Been there, done that zeg maar
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Onzin, dat kind heeft hoe kut het ook is gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.
die Bold en Beautiful gasten zijn intussen toch allemaal al 60+ als ze niet al deaud zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok dat ze nu allemaal al kijken zoals Simone uit Popstars...
Rollende ogen, wenkbrauw from side to side en beetje vreemd uit de bakkes kijken.
Botox, love it
Ik vind het zo zonde als ik kijk naar de vrienden van mij die roken, alle ouders waren/zijn rokers.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, en daar sta je dan
Mwa, het viel mij wel op dat de kinderen die stiekem moesten roken vaak nog verder gingen dan de kinderen die het mochten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jou aan het stalken.quote:
Ik heb haar een paar foto'tjes laten zien van rokerslongen, heeft veel meer effectquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.
Nee is ook zo, maar de meeste beginnen wel met een joint voordat ze wat anders nemen, de meeste he niet allemaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.
Jawel, tegen een jaar of 12/13quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
Maar serieus die van mij van 6 is nu al zo vreselijk dwars, dat gaat toch niet nog erger worden
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodig
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, tegen een jaar of 12/13.
Dat is geen toeval, dat is een stukje voorbeeld dat ze meekrijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde als ik kijk naar de vrienden van mij die roken, alle ouders waren/zijn rokers.
Zal wel toeval zijn hoor, maar toch.Jammer vind ik dat.
In Rotterdam-topic, Singles en nu hier. Het word wel verdacht meneertje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jou aan het stalken.
(maar niet heus , ik zag dit langs flitsen op actieve topics)
Ach welneequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodig
Geen last vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ligt er aan of je uberhaupt gevoelig bent voor verslavingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar de meeste beginnen wel met een joint voordat ze wat anders nemen, de meeste he niet allemaal
Dat denk jijquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar foto'tjes laten zien van rokerslongen, heeft veel meer effect![]()
Hoop ik
Bij mij is't vanaf een jaar of 15/16 pas echt rechtgetrokken zeg maarquote:
Nou leg die peuk dan neerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is geen toeval, dat is een stukje voorbeeld dat ze meekrijgen
Dat werkt iig een heel stuk beter dan 'geen zakgeld'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Ik heb zelf nog nooit gerookt, en ook nooit gewilt.
Houden zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Ik heb zelf nog nooit gerookt, en ook nooit gewilt.
Dat was een grapje Kallyquote:
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan of je uberhaupt gevoelig bent voor verslavingen
sommigen kunnen het zonder problemen handelen, anderen weet je dat het fout gaat
Maak jij die dan, jij bent normaal zo serieusquote:
Dat heb ik dus allemaal nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks anders
Was dat maar zo makkelijk, bij de laatste stoppoging rukte ik de keukenkastjes van de muren en gaf mijn lief me een peuk omdat er anders totaal geen land met mij te bezeilen vielquote:
Hier idem dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks anders
Overal wat ik vrijwel voor het eerst probeer kom ik jouw snoetje tegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
In Rotterdam-topic, Singles en nu hier. Het word wel verdacht meneertje.
Ja iemand moet het toch zijn in TALquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak jij die dan, jij bent normaal zo serieus
Ik rook niet (heeft me nooit kunnen boeien), maar ben er ook niet tegen ofzo. Roken moet mogen vind ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha je hebt geen vrienden. XD ^^^^quote:
Offence taken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou eigenlijk nooit een partner willen hebben die rookt![]()
Roken![]()
(No offense voor de rokers hier)
verkeerde cr-v pgrquote:
Ik drink met mate(n)quote:
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mijquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha je hebt geen vrienden. XD ^^^^
Deze grapjes zag ik niet, ik herhaal NIET, aankomen.quote:
Relax, het is vrijdag, morgen kun je uitslapenquote:
Ow, dat is minderquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mij
quote:
Gets, sterktequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
verkeerde cr-v pgr![]()
ik heb het oude model wat veel mooier en stoerder is
jammer, mijn schoonpa moet in het ziekenhuis blijven en wij moeten van alles regelen morgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Relax, het is vrijdag, morgen kun je uitslapen.
Enig idee wat er uiteindelijk in heeft gezeten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mij
Lekker eten.quote:
Ik zou echt boos worden als iemand dat zou doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Of, da's is wel kutquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
jammer, mijn schoonpa moet in het ziekenhuis blijven en wij moeten van alles regelen morgen
Ja liep gelukkig goed af, en weet het zelf niet meerquote:
Deze Heeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks gedaan
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef kitao het volgende:
mag je hier af en toe ook een clipje plaatsen ?
deze gaat over drinken.
latersssssquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja liep gelukkig goed af, en weet het zelf niet meer
Ben er weer ff tussenuit, even vriendje thuisbrengen, jongste slaapt op de bank dus oma komt even bij hem zitten![]()
Tot zo
Geen idee, en ja ik had wel wat gedronken ja dat dachten wij naderhand ook, maar mooi was het niet, draaide helemaal doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat er uiteindelijk in heeft gezeten?
Zal wel de combi met drank geweest zijn dat je zo opgefokt ervan werd dan
Have fun en eet smakelijkquote:
Nogal, hij is het er helemaal niet mee eens en zelfs enigzins over de rooie gegaan vandaag begreep ik van mijn vrouw. Maar het vocht wil niet uit zijn lichaam (deels eigenschuld)quote:
Tosso Kallyquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben er weer ff tussenuit, even vriendje thuisbrengen, jongste slaapt op de bank dus oma komt even bij hem zitten![]()
Tot zo
Maar die beweegt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef crv het volgende:
[..]
Deze Heeft [ afbeelding ] gemaakt
[ afbeelding ] ©
heb je een vriendjequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Tot zo
Misschien speed, en daar heel gevoelig voor (samen met drank).quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, en ja ik had wel wat gedronken ja dat dachten wij naderhand ook, maar mooi was het niet, draaide helemaal door
quote:
Tot straks Kallybeepquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Tot zo
Yep, GHB schijnt smaak en geurloos te zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
GHB is toch het meeste gangbare middel om in iemands drank te doen? Speed zou ook niet helemaal oplossen.
Mwah als jij in een hartstikke donkere toko staat en je hebt al een "dicht" glas (niet doorzichtig), boh dat kan wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
GHB is toch het meeste gangbare middel om in iemands drank te doen? Speed zou ook niet helemaal oplossen.
dat wel,quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal cool die bewegende van mij![]()
Oh ja, smaak was ik al vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Yep, GHB schijnt smaak en geurloos te zijn
Zoek dan eens een afbeelding van de oude versiequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat wel,
maar ik heb toen bewust voor die oude gekozen omdat ik dit model niet mooi vindt (technisch daarentegen is het een briljante auto)
Naar dat soort dingen (technisch dus) kijk ik nooit, let er alleen maar op of ik er wel stoer uitzie in die autoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat wel,
maar ik heb toen bewust voor die oude gekozen omdat ik dit model niet mooi vindt (technisch daarentegen is het een briljante auto)
Lekker, mail ff een stukje deze kant opquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vers gebakken appeltoart voor vanavond
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Naar dat soort dingen (technisch dus) kijk ik nooit, let er alleen maar op of ik er wel stoer uitzie in die auto![]()
Daarom rij ik waarschijnlijk ook VW
ow dat uou ik ook wel eens willenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoek dan eens een afbeelding van de oude versie
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
DAS AUTOquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
VW Hippiebus is stoer & een VW kever
Wat is een spuisel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef crv het volgende:
[..]
mijn fobo ?
het is model 2006
met sidebars en vleugel, maar dat lukt je niet om te vinden![]()
Ik heb echt in geen maanden appeltaart gegeten, dus ben ook aardig in m'n sasquote:
quote:
appeltaart wel, maar VERSE appeltaart, damn da's long ago.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt in geen maanden appeltaart gegeten, dus ben ook aardig in m'n sas
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
CRV,
Is dit de oude versie?
[ afbeelding ]
Tettenbarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedenk dan maar vast een goede TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |