quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sowieso lijkt het me dat het ding in 90% van de gevallen wel blijft hangen toch? wat is de gemiddelde cup-grootte in NL? C ofzo? En van natura moet het ook ietsjes 'hangen' natuurlijk. Zo recht vooruit ziet er ook niet uit, zeker niet als >B zijn. Dus dan blijft het toch al snel hangen?
Ik vind het maar een rare test. Al heb je dus grote borsten die helemaal niet (erg) hangen dan zak je al
Het is ook een beetje een onzintest. Gewoon om vrouwen onderling onzeker te maken ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sowieso lijkt het me dat het ding in 90% van de gevallen wel blijft hangen toch? wat is de gemiddelde cup-grootte in NL? C ofzo? En van natura moet het ook ietsjes 'hangen' natuurlijk. Zo recht vooruit ziet er ook niet uit, zeker niet als >B zijn. Dus dan blijft het toch al snel hangen?
Ik vind het maar een rare test. Al heb je dus grote borsten die helemaal niet (erg) hangen dan zak je al
En wat kost dat nou?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb C en er blijft bij mij geen potlood hangen hoor
Ik test het altijd met een Russisch standje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die potloodtest, had ik ook nog nooit van gehoord.
Nou, het werktequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een onzintest. Gewoon om vrouwen onderling onzeker te maken ofzo.
Schatje je hebt het of hebt het nietquote:
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb C en er blijft bij mij geen potlood hangen hoor
Neeeeeee.quote:
Wrijf het er nog maar even in bij de overige dames ja. harteloos ben je. Har-te-loos!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje je hebt het of hebt het niet
Noh gekkerdquote:
Welnee onzin allemaal, iedereen heeft andere borsten en iedere man houdt van andere borstenquote:
Ik ben blij voor Kally en haar boobies.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar even in bij de overige dames ja. harteloos ben je. Har-te-loos!
Ja ik heb nooit anders beweerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar even in bij de overige dames ja. harteloos ben je. Har-te-loos!
Ja idd, en een borst hoort toch gewoon ietsjes te hangen, of hoe noem je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Maar volgens mij kun je met een hoop tieten dat potlood gewoon klemmen.
God wat een onderwerp
Niet iedere manquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee onzin allemaal, iedereen heeft andere borsten en iedere man houdt van andere borsten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben blij voor Kally en haar boobies.
Jawel die vallen dan op platte borstenquote:
Je weet dat de mannen variant is om de grootte/dikte van de penis te meten en dat je hem tussen penis en balzak moet klemmen? En als hij dus valt je een micro-penis hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Bij mij bleef het potlood niet hangen... ik ben geslaagd
Oh dan is het toch een andere test dan de potloodtest in het homocircuit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
"Als je een potlood horizontaal onder je borsten plaatst en hij valt op de grond dan ben je geslaagd, blijft hij onder je borsten hangen dan ben je gezakt"
Nee nee nee nee, kijk daar gaat het mis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja idd, en een borst hoort toch...
Sorry mevrouwquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, kijk daar gaat het mis.
Dat is aan de vrouwen om te zeggen wat die borst hoort te doen
als ik maar zacht val op borsten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel die vallen dan op platte borsten![]()
Of spiegeleitjes
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, kijk daar gaat het mis.
Dat is aan de vrouwen om te zeggen wat die borst hoort te doen
Onder je jeweetwel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Bij mij bleef het potlood niet hangen... ik ben geslaagd
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan is het toch een andere test dan de potloodtest in het homocircuit.
hahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat de mannen variant is om de grootte/dikte van de penis te meten en dat je hem tussen penis en balzak moet klemmen? En als hij dus valt je een micro-penis hebt?
Of theezakjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel die vallen dan op platte borsten![]()
Of spiegeleitjes
ff getest... hij bleef hangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat de mannen variant is om de grootte/dikte van de penis te meten en dat je hem tussen penis en balzak moet klemmen? En als hij dus valt je een micro-penis hebt?
Jezus Miauwquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Maar wat als je nou een gigantische balzak hebt en een tiny penis? Dan klopt de test niet!
Dan ben je een PLOGBKLquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Maar wat als je nou een gigantische balzak hebt en een tiny penis? Dan klopt de test niet!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
pomtiedom...morgenochtendquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
En ik zit nu trots te doen en dan opeens slaat de zwaartekracht toe en blijft hij wel hangen![]()
Slechts een kwestie van tijd
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan is het toch een andere test dan de potloodtest in het homocircuit.
Mens, sjut up en kijk in de spiegel en ga een bril halen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
En ik zit nu trots te doen en dan opeens slaat de zwaartekracht toe en blijft hij wel hangen![]()
Slechts een kwestie van tijd
quote:
Gewoon d evrouw penetreren lijkt me een betere test.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus Miauw![]()
Dan moet je de balzak even in het ijs leggen. Krimpt het vanzelf
En sowieso moet er ook een beetje druk van boven zijn natuurlijk, anders rolt het potlood weg. Dus het kan nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Sjeuzesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Ja uhuh, whateverquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mens, sjut up en kijk in de spiegel en ga een bril halen.
Ja, daar is het zo dat als je een potlood in je anus stopt en hij valt er uit, dan heb je een uitgelubberde aars en heb je de test niet gehaald.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar is het zo dat als je een potlood in je anus stopt en hij valt er uit, dan heb je een uitgelubberde aars en heb je de test niet gehaald.
Gek wiefquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar is het zo dat als je een potlood in je anus stopt en hij valt er uit, dan heb je een uitgelubberde aars en heb je de test niet gehaald.
OMGquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee moet er niet aan denken, als ze gaan hangen gaan ze hangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gek wief![]()
Wat wil je dan, jetsers van plastic ter hoogte zoals Jokertje ze aanwijst?
Op je stoel?quote:
puntenslijperquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Het is vrijdag en de hormonen vliegen in het rond als men nu een puntenslijper ziet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Het is vrijdag en de hormonen vliegen in het rond als men nu een puntenslijper ziet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Die klinkt beter dan de mijnequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pietluttige lul op grote balzak ....fill me in
Ik zat meer aan een prullenbak te denken. Of de borsten van een willekeurige dame, maar ik gok dat ik snel op het matje moet komen bij de sexual harrasment pandaquote:
quote:
Omdat hij anders valt?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jij ziet er nog fantastisch uit. Het was gewoon potloodnijd van mijn kant
hahahaahahaha jeetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo vrij op Vrijdag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
The Voice of Hollandquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
benny, welke show moet ik vanavond kijken?
quote:
Ik wil het denk ik niet eens wetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De puntenslijpertest is er eentje die je maar één keer probeert...![]()
.
Och als ze 2 mm dalen is er geen tiet over boordquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee moet er niet aan denken, als ze gaan hangen gaan ze hangen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och als ze 2 mm dalen is er geen tiet over boord
Oh, ik zag het eventjes voor mequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
Tekenles krijgt in topic een heel andere betekenis.
Daarom ben ik afgehaakt na week 2 POPquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Ik vind het gewoon prettiger kijken zonder al die slechte audities, niet dat er nu alleen maar goede zijn maar het is een stuk serieuzer dan POP
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och als ze 2 mm dalen is er geen tiet over boord
OMGquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
Tekenles krijgt in topic een heel andere betekenis.
Ja wou het net vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk je morgen ook Popstars mee terug?
Ja, en ik ben ook niet zo dol op die vervolgrondes van POP. Vind er nog steeds te veel matige deelnemers bij zitten en het boeit me niet meer zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Ik vind het gewoon prettiger kijken zonder al die slechte audities, niet dat er nu alleen maar goede zijn maar het is een stuk serieuzer dan POP
Ja snap ik, dus ik zou voor VoH gaan, het is allemaal net iets meer serieus, alleen jammer van Jeroen maar goed we moeten op iets of iemand zeikenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik afgehaakt na week 2 POP
Het duurt inderdaad ook wel erg langquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook niet zo dol op die vervolgrondes van POP. Vind er nog steeds te veel matige deelnemers bij zitten en het boeit me niet meer zo.
Maar als ze dat niet gedaan had, dan was het misschien al bij 'r 20ste afgelopen met de bh-loze dagen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eigenlijk is het sowieso bullshit om een test die bedoelt is om te kijken of tienermeiden een BH moeten te gaan gebruiken om te zien je hangers hebt
Want volgens die test had Kally dus tot haar >30e geen BH gehoeven
nee, dankzij die bh staan ze nu nog rechtopquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eigenlijk is het sowieso bullshit om een test die bedoelt is om te kijken of tienermeiden een BH moeten te gaan gebruiken om te zien je hangers hebt
Ja duhhh, ik heb er trouwens nog geen 1 nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
De liveshows van Popstars zijn het leukstquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook niet zo dol op die vervolgrondes van POP. Vind er nog steeds te veel matige deelnemers bij zitten en het boeit me niet meer zo.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als ze dat niet gedaan had, dan was het misschien al bij 'r 20ste afgelopen met de bh-loze dagen.
Dus datquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee, dankzij die bh staan ze nu nog rechtop
Je bent toos tietloos?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duhhh, ik heb er trouwens nog geen 1 nodig
Ja doe maar vond je bijdrage in het topic erg gezellig en leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik loop sowieso al hopeloos achter bij POP.
Vanavond denk ik VOH
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als ze dat niet gedaan had, dan was het misschien al bij 'r 20ste afgelopen met de bh-loze dagen.
vrijdag 24 september 2010 @ 14:40:15quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee, dankzij die bh staan ze nu nog rechtop
Lezen Pheno lezen, cup Cquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik loop sowieso al hopeloos achter bij POP.
Vanavond denk ik VOH
tieten, renballen, what's in a name. maar je geheim is dus hamstersquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
Oke en nu ga ik de hamsters in hun renballen stoppen en hun kooi schoonmaken
Meeeeh ik las dat je hun ballen ging schoonmaken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
Oke en nu ga ik de hamsters in hun renballen stoppen en hun kooi schoonmaken
Zonder ons?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ja maar, gewoon vanaf de bank, zonder laptop. Met 2 poezen en vriendin
Owquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ja maar, gewoon vanaf de bank, zonder laptop. Met 2 poezen en vriendin
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
tieten, renballen, what's in a name. maar je geheim is dus hamsters
Het zijn meisjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meeeeh ik las dat je hun ballen ging schoonmaken.
Je zou de anus het derde oog van een homo kunnen noemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
Maar wat is in deze context een oogpotlood?
Mijn cola wat doe je?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
Maar wat is in deze context een oogpotlood?
quote:
quote:
Ik neem potloden mee.quote:
2 seconden, nieuwe recordquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
vrijdag 24 september 2010 @ 14:40:15
vrijdag 24 september 2010 @ 14:40:17
Ik benzinestiften.quote:
Zuipen en schreeuwen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog maar 3 weken idd
Maar wat gaan we nou precies doen?
Gewoon naar een kroeg ofzo, beetje drinken en later karaoke?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog maar 3 weken idd
Maar wat gaan we nou precies doen?
Ik zoek het wel op youtube.quote:
Ik heb nu al zoveel verhalen gehoord dat ik het overzicht ook wel een beetje kwijt benquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon naar een kroeg ofzo, beetje drinken en later karaoke?Ik weet het niet.
Als aids een topic was...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
Arme myr: 48 uur in de ban zijn van FOK!...
Ach die gaan het hele weekend rampeneren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
Arme myr: 48 uur in de ban zijn van FOK!...
Je weet het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach die gaan het hele weekend rampeneren.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen potloodtest, maar een gehele tekentafel?quote:
DAGGERENquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me meestal bedrogen als ik een pakje krijg met een baksteen er in, jij niet?>quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Benny! Ik open zojuist de envelop met de steen! Met een kaart
. Omg wat tof weer
.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Benny! Ik open zojuist de envelop met de steen! Met een kaart
. Omg wat tof weer
.
Het is allerminst een baksteen jongeh! Het is een hele speciale steen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me meestal bedrogen als ik een pakje krijg met een baksteen er in, jij niet?>
quote:
Ja, nou hij kwam gisteren volgens mij binnen en ik was 'm vergeten tot vandaagquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Graag gedaan
Nu pas?
Ik had 'm maandag al op de post gedaan...
je kunt het hele weekend er stevig tegenaan?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou hij kwam gisteren volgens mij binnen en ik was 'm vergeten tot vandaag.
Met sla en rijstwafels en cola light.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt het hele weekend er stevig tegenaan?
Als je nou eens een paar keer geen boodschappen doet heb je gewoon geld voor de TAL-meet jah!quote:
EXTRA INFO Deze kosten betaal je op het park: 1,10 toeristenbelasting (p.p.p.n.) / 2,35quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[Gratis] Weekendje weg, wel vandaag weg!
Zumba dvd's downloaden en je kunt gratis lessen, thuis voor de tv of pcquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met sla en rijstwafels en cola light.
Dat is vrij normaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
EXTRA INFO Deze kosten betaal je op het park: 1,10 toeristenbelasting (p.p.p.n.) / 2,35
milieuheffing (per nacht) / 8,50 lakenpakket (p.p.) / 16,- servicekosten (
eindschoonmaak)
Lakenpakket hoeft niet, lijkt me... de rest.. ach ja, dat hoort erbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
EXTRA INFO Deze kosten betaal je op het park: 1,10 toeristenbelasting (p.p.p.n.) / 2,35
milieuheffing (per nacht) / 8,50 lakenpakket (p.p.) / 16,- servicekosten (
eindschoonmaak)
Eindschoonmaak ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lakenpakket hoef niet... de rest.. ach ja, dat hoort erbij
Je kan toch gewoon de nummers naar het toestel kopieren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn vader die nu boos op me is omdat hij zijn nummers opnieuw in moet gaan voeren op zijn nieuwe sim
Boodschapjes is van mijn mama's geld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je nou eens een paar keer geen boodschappen doet heb je gewoon geld voor de TAL-meet jah!
Hoe?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de nummers naar het toestel kopieren?
Niet altijd, hier wel zie ik idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoort bij de servicekosten he...
Geen boodschappen dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()
Net even boodschappen gedaan, sta je dan met een lege beurs en een pinautomatenstoring
Ojaaaa, dat was in het nieuws! Nu wel alles binnen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()
Net even boodschappen gedaan, sta je dan met een lege beurs en een pinautomatenstoring
Je doet boodschappen in dezelfde winkel als Bennyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()
Was landelijk, blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je doet boodschappen in dezelfde winkel als Benny
Jawel, ze hadden briefjes liggen voor een eenmalige machtiging, dus dat scheelde alweer. Alleen de mensen in de rij worden dan zo chagerijnig omdat het zo lang duurtquote:
Kan alleen het mobieltje niet vinden, hij heeft hem ergens neer gegooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens in het contacten menu bij opties heb je vaak keuzes SIM <-> Toestel
Ons land gaat kapoooot jonguh... de Belgen vallen ons aan via het pinsysteem om vervolgens bommen te plaatsen op stations. We gaan eraanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Zeroku het volgende:
Haha, de helft van mijn klas staat in Tilburg stil wegens een bommelding.
Hey hoiquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()
Gewoon met je tieten schudden, worden ze vanzelf rustig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jawel, ze hadden briefjes liggen voor een eenmalige machtiging, dus dat scheelde alweer. Alleen de mensen in de rij worden dan zo chagerijnig omdat het zo lang duurt
Kan jij de nummers dan niet voor hem invoeren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan alleen het mobieltje niet vinden, hij heeft hem ergens neer gegooit
Ja, machtiging getekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, dat was in het nieuws! Nu wel alles binnen?
Een "verdacht koffertje" tegenwoordig is alles verdacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Zeroku het volgende:
Haha, de helft van mijn klas staat in Tilburg stil wegens een bommelding.
Oh okeequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was landelijk, blijkbaar.
Maar volgens het bericht is nu alles weer opgelost
Met een klein b-cupje valt niet zoveel te schuddenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon met je tieten schudden, worden ze vanzelf rustig.
Ik was er niet bij, dus geen idee wat het wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een "verdacht koffertje" tegenwoordig is alles verdacht.
Iedere hulp is meegenomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Met een klein b-cupje valt niet zoveel te schudden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ons land gaat kapoooot jonguh... de Belgen vallen ons aan via het pinsysteem om vervolgens bommen te plaatsen op stations. We gaan eraan
Wat zegt je spiegelbeeld?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te denken of ik nog iets te snacken moet kopen voor vanavond.
Was op de radio.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dus geen idee wat het was.
*krak*quote:
Dat heb ik dus wel gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
Hmhm, zoiets had ik wel gehoord van een koffer, net ff iemand aan de lijn gehad. Maar geen idee wie het daar heeft neergezet etc.quote:
quote:
Zeven jaar ongelukquote:
Ja, wat lekkersquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
Huh? WTF?
De nummers staan ook niet meer op de oude SIM?
Dat scheelt, dan zit er eindelijk eens een einde aan.quote:
Dan zijn ze niet van de telefoon naar de sim gekopieerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
Huh? WTF?
Carona's niet vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik moet ook zo boodschappen doen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan zit er eindelijk eens een einde aan.
Joah... dat hoort erbij op vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
Mooi... das dan ook weer opgelostquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De Belgen hebben mijn simkaarten gemollesteert
En het is hetzelfde toestel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
Huh? WTF?
Nee nou moet ik ze allemaal in gaan voerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... das dan ook weer opgelost
Inderdaad. Straks ook nog ff kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... dat hoort erbij op vrijdag
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het is hetzelfde toestel?
Zoiets houdt je van de straatquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee nou moet ik ze allemaal in gaan voeren
Ik kom nooit op straatquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zoiets houdt je van de straat
Zou je eens moeten doen, er gaat een wereld voor je openquote:
Vind het raarquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je het stuk gemaakt als ze dus niet op het toestel en niet op de oude sim staan
Nou nog een WOKNOK die voor hem open gaat en die jongen is ook weer tevreequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, er gaat een wereld voor je open
Was maar een fopje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, er gaat een wereld voor je open
Bob de Sloperquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je het stuk gemaakt als ze dus niet op het toestel en niet op de oude sim staan
'dan heb je het stuk gemaakt'quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joahquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nog een WOKNOK die voor hem open gaat en die jongen is ook weer tevree
Ik heb ook geen weegschaal.quote:
Dit....quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee nou moet ik ze allemaal in gaan voeren
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zoiets houdt je van de straat
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nog een WOKNOK die voor hem open gaat en die jongen is ook weer tevree
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een weegschaal, dat vind ik wel voldoende
je moet nog veel leren. Dat geluid maakt een WOKNOK nietquote:
We hebben een kennerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet nog veel leren. Dat geluid maakt een WOKNOK niet
Carnivoor en eten elke lul op die ze zien?quote:
Ik ook.quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Carnivoor en eten elke lul op die ze zien?
* MissBitchy verdringt uit alle macht een mental imagequote:
Daarom heb ik een PS3quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Zeroku het volgende:
Echt PS5 zuipt echt alle processen leeg.
quote:
80 keer zoveel betalen voor dezelfde prestatiesquote:
Afgezet worden op marktplaatsquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
80 keer zoveel betalen voor dezelfde prestaties
Ja gast weet ik veel, ik weet niet eens over wat voor mobieltje je het hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef pgrferrari het volgende:
LL, de nummers staan nu wel opeens op de SIM, hoe kopieer je ze nou naar het mobieltje?
Sim -> mobieltje kiezen ergens als een importoptie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef pgrferrari het volgende:
LL, de nummers staan nu wel opeens op de SIM, hoe kopieer je ze nou naar het mobieltje?
Ja je gaat echt uit je pannetje als je het verkruimelt en opsnuift héquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik een mentos verslaving aan het opbouwen ben
Die benik wel kwijt na een pallet met die troep op een stagebedrijf die we als cadeau kregen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
Echt wel... ik zag net roze olifantjes en heb net een heel gesprek met Jantje Beton gehoudenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je gaat echt uit je pannetje als je het verkruimelt en opsnuift hé
Misschien geilt hij op redheads?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Het weekend is weer begonnen en de buurman draait "Lady in Red'.
Wat is dat toch?
Hij gaat op zaterdag potloden testen bij de hoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Het weekend is weer begonnen en de buurman draait "Lady in Red'.
Wat is dat toch?
Booh ik heb bij mijn vorige trip de potloodtest bij Majoor Boszhard gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt wel... ik zag net roze olifantjes en heb net een heel gesprek met Jantje Beton gehouden
Even 60 seconden op 800 watt in de magnetron doet soms de stoffige elektroden en vastgeroeste circuits weer loskomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
Elke menuutje afgezocht, maar kan niks vinden.![]()
Het is z'on oud model Siemens.
en..en?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Booh ik heb bij mijn vorige trip de potloodtest bij Majoor Boszhard gedaan
Gofferquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even 60 seconden op 800 watt in de magnetron doet soms de stoffige elektroden en vastgeroeste circuits weer loskomen.
Zijn potlood bleef kleven aan een ragquote:
Hij blijft meteen klem zitten natuurlijk. En bij 2 anderen gebieden waar ik het testte viel zelfs een permanent marker er zo uitquote:
Oh my, wat had jij op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Booh ik heb bij mijn vorige trip de potloodtest bij Majoor Boszhard gedaan
Het lied heet toch geen 'Lady redhead'quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien geilt hij op redheads?
Zou het met veel plezier doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even 60 seconden op 800 watt in de magnetron doet soms de stoffige elektroden en vastgeroeste circuits weer loskomen.
Ze had een WOKNOK?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij blijft meteen klem zitten natuurlijk. En bij 2 anderen gebieden waar ik het testte viel zelfs een permanent marker er zo uit
Scherp +1quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lied heet toch geen 'Lady redhead'
jij bent verschrikkelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij blijft meteen klem zitten natuurlijk. En bij 2 anderen gebieden waar ik het testte viel zelfs een permanent marker er zo uit
Omgquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel een WOK, verder was het zo droog als de Sahara.
En de marker viel er toch meteen uit...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef crv het volgende:
Onwijs druk, en nu zie ik dat ik ook nog eens de tietendiscussie heb gemist![]()
hahaha wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef crv het volgende:
Onwijs druk, en nu zie ik dat ik ook nog eens de tietendiscussie heb gemist![]()
Karma is a bitchquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat er spontaan wat lampen knappen als je straks thuis komt
quote:
Leg er een potlood op.quote:
Het ziet eruit alsof dat stokbrood verkracht wordtquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof dat stokbrood verkracht wordt
lekker droogquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof dat stokbrood verkracht wordt
WODNOKquote:
K.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |