quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou hij kwam gisteren volgens mij binnen en ik was 'm vergeten tot vandaag.

Met sla en rijstwafels en cola light.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt het hele weekend er stevig tegenaan?

Als je nou eens een paar keer geen boodschappen doet heb je gewoon geld voor de TAL-meet jah!quote:

EXTRA INFO Deze kosten betaal je op het park: 1,10 toeristenbelasting (p.p.p.n.) / 2,35quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[Gratis] Weekendje weg, wel vandaag weg!

Zumba dvd's downloaden en je kunt gratis lessen, thuis voor de tv of pcquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met sla en rijstwafels en cola light.

Dat is vrij normaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
EXTRA INFO Deze kosten betaal je op het park: 1,10 toeristenbelasting (p.p.p.n.) / 2,35
milieuheffing (per nacht) / 8,50 lakenpakket (p.p.) / 16,- servicekosten (
eindschoonmaak)

Lakenpakket hoeft niet, lijkt me... de rest.. ach ja, dat hoort erbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
EXTRA INFO Deze kosten betaal je op het park: 1,10 toeristenbelasting (p.p.p.n.) / 2,35
milieuheffing (per nacht) / 8,50 lakenpakket (p.p.) / 16,- servicekosten (
eindschoonmaak)

Eindschoonmaak ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lakenpakket hoef niet... de rest.. ach ja, dat hoort erbij

Je kan toch gewoon de nummers naar het toestel kopieren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn vader die nu boos op me is omdat hij zijn nummers opnieuw in moet gaan voeren op zijn nieuwe sim

Boodschapjes is van mijn mama's geld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je nou eens een paar keer geen boodschappen doet heb je gewoon geld voor de TAL-meet jah!

Hoe?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de nummers naar het toestel kopieren?

Niet altijd, hier wel zie ik idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoort bij de servicekosten he...

Geen boodschappen dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()
Net even boodschappen gedaan, sta je dan met een lege beurs en een pinautomatenstoring

Ojaaaa, dat was in het nieuws! Nu wel alles binnen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()
Net even boodschappen gedaan, sta je dan met een lege beurs en een pinautomatenstoring

Je doet boodschappen in dezelfde winkel als Bennyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()

Was landelijk, blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je doet boodschappen in dezelfde winkel als Benny

Jawel, ze hadden briefjes liggen voor een eenmalige machtiging, dus dat scheelde alweer. Alleen de mensen in de rij worden dan zo chagerijnig omdat het zo lang duurtquote:

Kan alleen het mobieltje niet vinden, hij heeft hem ergens neer gegooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ergens in het contacten menu bij opties heb je vaak keuzes SIM <-> Toestel

Ons land gaat kapoooot jonguh... de Belgen vallen ons aan via het pinsysteem om vervolgens bommen te plaatsen op stations. We gaan eraanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Zeroku het volgende:
Haha, de helft van mijn klas staat in Tilburg stil wegens een bommelding.

Hey hoiquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef MissBitchy het volgende:
Middag![]()

Gewoon met je tieten schudden, worden ze vanzelf rustig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jawel, ze hadden briefjes liggen voor een eenmalige machtiging, dus dat scheelde alweer. Alleen de mensen in de rij worden dan zo chagerijnig omdat het zo lang duurt

Kan jij de nummers dan niet voor hem invoeren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan alleen het mobieltje niet vinden, hij heeft hem ergens neer gegooit

Ja, machtiging getekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, dat was in het nieuws! Nu wel alles binnen?

Een "verdacht koffertje" tegenwoordig is alles verdacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Zeroku het volgende:
Haha, de helft van mijn klas staat in Tilburg stil wegens een bommelding.

Oh okeequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was landelijk, blijkbaar.
Maar volgens het bericht is nu alles weer opgelost

Met een klein b-cupje valt niet zoveel te schuddenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon met je tieten schudden, worden ze vanzelf rustig.

Ik was er niet bij, dus geen idee wat het wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een "verdacht koffertje" tegenwoordig is alles verdacht.

Iedere hulp is meegenomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Met een klein b-cupje valt niet zoveel te schudden

quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ons land gaat kapoooot jonguh... de Belgen vallen ons aan via het pinsysteem om vervolgens bommen te plaatsen op stations. We gaan eraan

Wat zegt je spiegelbeeld?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te denken of ik nog iets te snacken moet kopen voor vanavond.

Was op de radio.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dus geen idee wat het was.

*krak*quote:

Dat heb ik dus wel gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:

Hmhm, zoiets had ik wel gehoord van een koffer, net ff iemand aan de lijn gehad. Maar geen idee wie het daar heeft neergezet etc.quote:

quote:

Zeven jaar ongelukquote:

Ja, wat lekkersquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:

quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
Huh? WTF?
De nummers staan ook niet meer op de oude SIM?

Dat scheelt, dan zit er eindelijk eens een einde aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |