quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sowieso lijkt het me dat het ding in 90% van de gevallen wel blijft hangen toch? wat is de gemiddelde cup-grootte in NL? C ofzo? En van natura moet het ook ietsjes 'hangen' natuurlijk. Zo recht vooruit ziet er ook niet uit, zeker niet als >B zijn. Dus dan blijft het toch al snel hangen?
Ik vind het maar een rare test. Al heb je dus grote borsten die helemaal niet (erg) hangen dan zak je al
Het is ook een beetje een onzintest. Gewoon om vrouwen onderling onzeker te maken ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sowieso lijkt het me dat het ding in 90% van de gevallen wel blijft hangen toch? wat is de gemiddelde cup-grootte in NL? C ofzo? En van natura moet het ook ietsjes 'hangen' natuurlijk. Zo recht vooruit ziet er ook niet uit, zeker niet als >B zijn. Dus dan blijft het toch al snel hangen?
Ik vind het maar een rare test. Al heb je dus grote borsten die helemaal niet (erg) hangen dan zak je al
En wat kost dat nou?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb C en er blijft bij mij geen potlood hangen hoor
Ik test het altijd met een Russisch standje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die potloodtest, had ik ook nog nooit van gehoord.
Nou, het werktequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een onzintest. Gewoon om vrouwen onderling onzeker te maken ofzo.
Schatje je hebt het of hebt het nietquote:
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb C en er blijft bij mij geen potlood hangen hoor
Neeeeeee.quote:
Wrijf het er nog maar even in bij de overige dames ja. harteloos ben je. Har-te-loos!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje je hebt het of hebt het niet
Noh gekkerdquote:
Welnee onzin allemaal, iedereen heeft andere borsten en iedere man houdt van andere borstenquote:
Ik ben blij voor Kally en haar boobies.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar even in bij de overige dames ja. harteloos ben je. Har-te-loos!
Ja ik heb nooit anders beweerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar even in bij de overige dames ja. harteloos ben je. Har-te-loos!
Ja idd, en een borst hoort toch gewoon ietsjes te hangen, of hoe noem je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Maar volgens mij kun je met een hoop tieten dat potlood gewoon klemmen.
God wat een onderwerp
Niet iedere manquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee onzin allemaal, iedereen heeft andere borsten en iedere man houdt van andere borsten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben blij voor Kally en haar boobies.
Jawel die vallen dan op platte borstenquote:
Je weet dat de mannen variant is om de grootte/dikte van de penis te meten en dat je hem tussen penis en balzak moet klemmen? En als hij dus valt je een micro-penis hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Bij mij bleef het potlood niet hangen... ik ben geslaagd
Oh dan is het toch een andere test dan de potloodtest in het homocircuit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
"Als je een potlood horizontaal onder je borsten plaatst en hij valt op de grond dan ben je geslaagd, blijft hij onder je borsten hangen dan ben je gezakt"
Nee nee nee nee, kijk daar gaat het mis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja idd, en een borst hoort toch...
Sorry mevrouwquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, kijk daar gaat het mis.
Dat is aan de vrouwen om te zeggen wat die borst hoort te doen
als ik maar zacht val op borsten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel die vallen dan op platte borsten![]()
Of spiegeleitjes
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, kijk daar gaat het mis.
Dat is aan de vrouwen om te zeggen wat die borst hoort te doen
Onder je jeweetwel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Bij mij bleef het potlood niet hangen... ik ben geslaagd
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan is het toch een andere test dan de potloodtest in het homocircuit.
hahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat de mannen variant is om de grootte/dikte van de penis te meten en dat je hem tussen penis en balzak moet klemmen? En als hij dus valt je een micro-penis hebt?
Of theezakjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel die vallen dan op platte borsten![]()
Of spiegeleitjes
ff getest... hij bleef hangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat de mannen variant is om de grootte/dikte van de penis te meten en dat je hem tussen penis en balzak moet klemmen? En als hij dus valt je een micro-penis hebt?
Jezus Miauwquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Maar wat als je nou een gigantische balzak hebt en een tiny penis? Dan klopt de test niet!
Dan ben je een PLOGBKLquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Maar wat als je nou een gigantische balzak hebt en een tiny penis? Dan klopt de test niet!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
pomtiedom...morgenochtendquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
En ik zit nu trots te doen en dan opeens slaat de zwaartekracht toe en blijft hij wel hangen![]()
Slechts een kwestie van tijd
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan is het toch een andere test dan de potloodtest in het homocircuit.
Mens, sjut up en kijk in de spiegel en ga een bril halen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
En ik zit nu trots te doen en dan opeens slaat de zwaartekracht toe en blijft hij wel hangen![]()
Slechts een kwestie van tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |