Gewoon d evrouw penetreren lijkt me een betere test.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus Miauw![]()
Dan moet je de balzak even in het ijs leggen. Krimpt het vanzelf
En sowieso moet er ook een beetje druk van boven zijn natuurlijk, anders rolt het potlood weg. Dus het kan nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Maar wat als je nou een gigantische balzak hebt en een tiny penis? Dan klopt de test niet!
Sjeuzesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha
Maar wat als je nou een gigantische balzak hebt en een tiny penis? Dan klopt de test niet!
Ja uhuh, whateverquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mens, sjut up en kijk in de spiegel en ga een bril halen.
Ja, daar is het zo dat als je een potlood in je anus stopt en hij valt er uit, dan heb je een uitgelubberde aars en heb je de test niet gehaald.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar is het zo dat als je een potlood in je anus stopt en hij valt er uit, dan heb je een uitgelubberde aars en heb je de test niet gehaald.
Gek wiefquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar is het zo dat als je een potlood in je anus stopt en hij valt er uit, dan heb je een uitgelubberde aars en heb je de test niet gehaald.
OMGquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee moet er niet aan denken, als ze gaan hangen gaan ze hangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gek wief![]()
Wat wil je dan, jetsers van plastic ter hoogte zoals Jokertje ze aanwijst?
Op je stoel?quote:
puntenslijperquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Het is vrijdag en de hormonen vliegen in het rond als men nu een puntenslijper ziet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Het is vrijdag en de hormonen vliegen in het rond als men nu een puntenslijper ziet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Die klinkt beter dan de mijnequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pietluttige lul op grote balzak ....fill me in
Ik zat meer aan een prullenbak te denken. Of de borsten van een willekeurige dame, maar ik gok dat ik snel op het matje moet komen bij de sexual harrasment pandaquote:
quote:
Omdat hij anders valt?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jij ziet er nog fantastisch uit. Het was gewoon potloodnijd van mijn kant
hahahaahahaha jeetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo vrij op Vrijdag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
The Voice of Hollandquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
benny, welke show moet ik vanavond kijken?
quote:
Ik wil het denk ik niet eens wetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De puntenslijpertest is er eentje die je maar één keer probeert...![]()
.
Och als ze 2 mm dalen is er geen tiet over boordquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee moet er niet aan denken, als ze gaan hangen gaan ze hangen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och als ze 2 mm dalen is er geen tiet over boord
Oh, ik zag het eventjes voor mequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
Tekenles krijgt in topic een heel andere betekenis.
Daarom ben ik afgehaakt na week 2 POPquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Ik vind het gewoon prettiger kijken zonder al die slechte audities, niet dat er nu alleen maar goede zijn maar het is een stuk serieuzer dan POP
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och als ze 2 mm dalen is er geen tiet over boord
OMGquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
Tekenles krijgt in topic een heel andere betekenis.
Ja wou het net vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk je morgen ook Popstars mee terug?
Ja, en ik ben ook niet zo dol op die vervolgrondes van POP. Vind er nog steeds te veel matige deelnemers bij zitten en het boeit me niet meer zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Ik vind het gewoon prettiger kijken zonder al die slechte audities, niet dat er nu alleen maar goede zijn maar het is een stuk serieuzer dan POP
Ja snap ik, dus ik zou voor VoH gaan, het is allemaal net iets meer serieus, alleen jammer van Jeroen maar goed we moeten op iets of iemand zeikenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik afgehaakt na week 2 POP
Het duurt inderdaad ook wel erg langquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook niet zo dol op die vervolgrondes van POP. Vind er nog steeds te veel matige deelnemers bij zitten en het boeit me niet meer zo.
Maar als ze dat niet gedaan had, dan was het misschien al bij 'r 20ste afgelopen met de bh-loze dagen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eigenlijk is het sowieso bullshit om een test die bedoelt is om te kijken of tienermeiden een BH moeten te gaan gebruiken om te zien je hangers hebt
Want volgens die test had Kally dus tot haar >30e geen BH gehoeven
nee, dankzij die bh staan ze nu nog rechtopquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eigenlijk is het sowieso bullshit om een test die bedoelt is om te kijken of tienermeiden een BH moeten te gaan gebruiken om te zien je hangers hebt
Ja duhhh, ik heb er trouwens nog geen 1 nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |