Ja gast weet ik veel, ik weet niet eens over wat voor mobieltje je het hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef pgrferrari het volgende:
LL, de nummers staan nu wel opeens op de SIM, hoe kopieer je ze nou naar het mobieltje?
Sim -> mobieltje kiezen ergens als een importoptie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef pgrferrari het volgende:
LL, de nummers staan nu wel opeens op de SIM, hoe kopieer je ze nou naar het mobieltje?
Ja je gaat echt uit je pannetje als je het verkruimelt en opsnuift héquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik een mentos verslaving aan het opbouwen ben
Die benik wel kwijt na een pallet met die troep op een stagebedrijf die we als cadeau kregen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
Echt wel... ik zag net roze olifantjes en heb net een heel gesprek met Jantje Beton gehoudenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je gaat echt uit je pannetje als je het verkruimelt en opsnuift hé
Misschien geilt hij op redheads?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Het weekend is weer begonnen en de buurman draait "Lady in Red'.
Wat is dat toch?
Hij gaat op zaterdag potloden testen bij de hoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Het weekend is weer begonnen en de buurman draait "Lady in Red'.
Wat is dat toch?
Booh ik heb bij mijn vorige trip de potloodtest bij Majoor Boszhard gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt wel... ik zag net roze olifantjes en heb net een heel gesprek met Jantje Beton gehouden
Even 60 seconden op 800 watt in de magnetron doet soms de stoffige elektroden en vastgeroeste circuits weer loskomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
Elke menuutje afgezocht, maar kan niks vinden.![]()
Het is z'on oud model Siemens.
en..en?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Booh ik heb bij mijn vorige trip de potloodtest bij Majoor Boszhard gedaan
Gofferquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even 60 seconden op 800 watt in de magnetron doet soms de stoffige elektroden en vastgeroeste circuits weer loskomen.
Zijn potlood bleef kleven aan een ragquote:
Hij blijft meteen klem zitten natuurlijk. En bij 2 anderen gebieden waar ik het testte viel zelfs een permanent marker er zo uitquote:
Oh my, wat had jij op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Booh ik heb bij mijn vorige trip de potloodtest bij Majoor Boszhard gedaan
Het lied heet toch geen 'Lady redhead'quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien geilt hij op redheads?
Zou het met veel plezier doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even 60 seconden op 800 watt in de magnetron doet soms de stoffige elektroden en vastgeroeste circuits weer loskomen.
Ze had een WOKNOK?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij blijft meteen klem zitten natuurlijk. En bij 2 anderen gebieden waar ik het testte viel zelfs een permanent marker er zo uit
Scherp +1quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lied heet toch geen 'Lady redhead'
jij bent verschrikkelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij blijft meteen klem zitten natuurlijk. En bij 2 anderen gebieden waar ik het testte viel zelfs een permanent marker er zo uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |