dus als mijn twitterwachtwoord fietspomp zou zijn kan ik het nergens over fietspompen meer hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.
Ik heb twee sterretjes, wil je mijn derde zien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.
Kinkyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerst tieten, nu sterretjes. Waar gaat het heen.
Gaarne.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb twee sterretjes, wil je mijn derde zien?
Schijnbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als mijn twitterwachtwoord fietspomp zou zijn kan ik het nergens over fietspompen meer hebben?
wtfquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sure.
Mij twitterwachtwoord is ************
Goeden grap.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
mijn twitterwachtwoord is
schaamhaarmetrodestrikjes#3
hey bij mij gaat het foutquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
mijn twitterwachtwoord is
schaamhaarmetrodestrikjes#3
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 gaat wat potloden meenemen naar de meet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjes
Wel naar de IKEA?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjes
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe waren de ballen van de hamstertjes?
[..]
whahaahah dat beloofd wat voor laterquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Naar geen enkele winkel waar ze die kleine potloodjes hebbenquote:
[..]
21quote:
Dat deed die bij mij met kadopapier, wat in die bakken staat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Naar geen enkele winkel waar ze die kleine potloodjes hebben
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puberquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whahaahah dat beloofd wat voor later
Aaaaaaaahquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat deed die bij mij met kadopapier, wat in die bakken staat.
Zat hij in zijn buggy en dan liep ik naar buiten had die weer een rol, ik met het schaamrood op mijn kaken weer terug naar binnen
Ik dacht onder de 6quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puber
Uhmquote:
oeh, gevaarlijke leeftijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puber
Hoe bekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zat hij in zijn buggy en dan liep ik naar buiten had die weer een rol, ik met het schaamrood op mijn kaken weer terug naar binnen
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meetquote:
Aw, gekkie, dat is toch niet gek met kindjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meet
Was het nog maar waarquote:
Nee joh ik lag dubbel, die meiden ook, iedere week hetzelfdequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, gekkie, dat is toch niet gek met kindjes
Ik ben bang dat ik nooit meer normaal naar een potlood kan kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meet
O my, mijn voorlandquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was het nog maar waar![]()
Sinds drie weken brugmug, ik zie haar gewoon veranderen ter plekke
Wat zijn de verschijnselen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Potlood gaat nog, maar een puntenslijperquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit meer normaal naar een potlood kan kijken
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?quote:
Auwquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Potlood gaat nog, maar een puntenslijper
Daar komt hij over 3 jaar pasquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?
Ik begreep het al niet, want bij de Ikea ligt nooit om elke hoek een potlood voor het grijpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jawelquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?
Dan weet je toch wel hoe kut school, ouders, huiswerk en leraren waren?quote:
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed dingquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Myraela het volgende:
Brugklas. Men. Ik hoop dat mijn kinderen zich niet zoals mij gaan gedragen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
De brugklas, ik weet nog wel, er was een jongen verliefd op mij, ik niet op hem, en toen had ie naar de Hitkrant geschreven hoe ie mij moest versieren.
De brugklas, ik weet nog wel, er was een jongen verliefd op mij, ik niet op hem, en toen had ie naar de Hitkrant geschreven hoe ie mij moest versieren.
okquote:
Nou precies weet ik het niet meer, tijdje geleden, maar ik weet nog wel dat het een desperate stukje was en dat die Tanja ( die toen die brieven deed beantwoorden) hem best wel had afgebrand.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat schreef hij?
En wat was het antwoord?
Ohoh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed ding
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan weet je toch wel hoe kut school, ouders, huiswerk en leraren waren?
En jij had medelijden met hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou precies weet ik het niet meer, tijdje geleden, maar ik weet nog wel dat het een desperate stukje was en dat die Tanja ( die toen die brieven deed beantwoorden) hem best wel had afgebrand.
oeioei als dat maar goed gaat dan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed ding
Ik gaf er niet veel aandacht aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En jij had medelijden met hem![]()
Dat was natuurlijk de bedoeling
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |