Ik ga wel ff een blokje omquote:
Haal die prive-foto van mij eens snel wegquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haal die prive-foto van mij eens snel weg
Thanks, ik had net honger, maar die verdwijnt nu spontaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ http://content.imagesocket.com/images/moobs8f2.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ afbeelding ]
Grrrrrr ja dat zag ik gisterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw, er komt de laatste tijd veel spam van je twitter af.Heb ik verder bij nog niemand anders gezien.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ afbeelding ]
Je had het over poker. Ik helemaal opleven, is het spam.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grrrrrr ja dat zag ik gisteren![]()
Patrique ha dhet ook geloof ik
JEZUS wat geil.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Voor jou Zeroku
[ afbeelding ]
Password aangepast, kijken of het ophoudt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw, er komt de laatste tijd veel spam van je twitter af.Heb ik verder bij nog niemand anders gezien.
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je had het over poker. Ik helemaal opleven, is het spam.
Je kunt je Twitterwachtwoord ook nergens meer zeggen, kijk: ************quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Password aangepast, kijken of het ophoudt.
Eerst tieten, nu sterretjes. Waar gaat het heen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt je Twitterwachtwoord ook nergens meer zeggen, kijk: ************
wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt je Twitterwachtwoord ook nergens meer zeggen, kijk: ************
is een kerelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Koen66 het volgende:
zijn die pics echt, lijkt meer op een erg zwaar behaarde meid
Verder naar benedenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerst tieten, nu sterretjes. Waar gaat het heen.
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.quote:
dus als mijn twitterwachtwoord fietspomp zou zijn kan ik het nergens over fietspompen meer hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.
Ik heb twee sterretjes, wil je mijn derde zien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het wachtwoord van je Twitteraccount is voortaan overal beveiligd, het worden automatisch sterretjes.
Kinkyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerst tieten, nu sterretjes. Waar gaat het heen.
Gaarne.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb twee sterretjes, wil je mijn derde zien?
Schijnbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als mijn twitterwachtwoord fietspomp zou zijn kan ik het nergens over fietspompen meer hebben?
wtfquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sure.
Mij twitterwachtwoord is ************
Goeden grap.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
mijn twitterwachtwoord is
schaamhaarmetrodestrikjes#3
hey bij mij gaat het foutquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Koen66 het volgende:
mijn twitterwachtwoord is
schaamhaarmetrodestrikjes#3
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 gaat wat potloden meenemen naar de meet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjes
Wel naar de IKEA?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjes
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe waren de ballen van de hamstertjes?
[..]
whahaahah dat beloofd wat voor laterquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |