Auwquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Potlood gaat nog, maar een puntenslijper
Daar komt hij over 3 jaar pasquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?
Ik begreep het al niet, want bij de Ikea ligt nooit om elke hoek een potlood voor het grijpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was het nog maar waar![]()
Sinds drie weken brugmug, ik zie haar gewoon veranderen ter plekke
Jawelquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?
Dan weet je toch wel hoe kut school, ouders, huiswerk en leraren waren?quote:
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed dingquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Myraela het volgende:
Brugklas. Men. Ik hoop dat mijn kinderen zich niet zoals mij gaan gedragen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
De brugklas, ik weet nog wel, er was een jongen verliefd op mij, ik niet op hem, en toen had ie naar de Hitkrant geschreven hoe ie mij moest versieren.
De brugklas, ik weet nog wel, er was een jongen verliefd op mij, ik niet op hem, en toen had ie naar de Hitkrant geschreven hoe ie mij moest versieren.
okquote:
Nou precies weet ik het niet meer, tijdje geleden, maar ik weet nog wel dat het een desperate stukje was en dat die Tanja ( die toen die brieven deed beantwoorden) hem best wel had afgebrand.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat schreef hij?
En wat was het antwoord?
Ohoh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed ding
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan weet je toch wel hoe kut school, ouders, huiswerk en leraren waren?
En jij had medelijden met hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou precies weet ik het niet meer, tijdje geleden, maar ik weet nog wel dat het een desperate stukje was en dat die Tanja ( die toen die brieven deed beantwoorden) hem best wel had afgebrand.
oeioei als dat maar goed gaat dan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed ding
Ik gaf er niet veel aandacht aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En jij had medelijden met hem![]()
Dat was natuurlijk de bedoeling
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |