quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo neem ik mijn dochter nooit meer mee naar de karwei. Moest wat klusspullen hebben, kom thuis, de jongedame leegt haar zakken, 33!! van die potloodjes
21quote:
Dat deed die bij mij met kadopapier, wat in die bakken staat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Naar geen enkele winkel waar ze die kleine potloodjes hebben
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puberquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whahaahah dat beloofd wat voor later
Aaaaaaaahquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat deed die bij mij met kadopapier, wat in die bakken staat.
Zat hij in zijn buggy en dan liep ik naar buiten had die weer een rol, ik met het schaamrood op mijn kaken weer terug naar binnen
Ik dacht onder de 6quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puber
Uhmquote:
oeh, gevaarlijke leeftijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Pff, laten we eerst nu maar even overleven. Bijna dertien en nu al het schoolvoorbeeld van een puber
Hoe bekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zat hij in zijn buggy en dan liep ik naar buiten had die weer een rol, ik met het schaamrood op mijn kaken weer terug naar binnen
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meetquote:
Aw, gekkie, dat is toch niet gek met kindjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meet
Was het nog maar waarquote:
Nee joh ik lag dubbel, die meiden ook, iedere week hetzelfdequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, gekkie, dat is toch niet gek met kindjes
Ik ben bang dat ik nooit meer normaal naar een potlood kan kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ik aan dit topic denken tijdens de meet
O my, mijn voorlandquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was het nog maar waar![]()
Sinds drie weken brugmug, ik zie haar gewoon veranderen ter plekke
Wat zijn de verschijnselen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was het nog maar waar![]()
Sinds drie weken brugmug, ik zie haar gewoon veranderen ter plekke
Potlood gaat nog, maar een puntenslijperquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit meer normaal naar een potlood kan kijken
Je hebt zelf nooit in de brugklas gezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |