Ja liep gelukkig goed af, en weet het zelf niet meerquote:
Deze Heeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks gedaan
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef kitao het volgende:
mag je hier af en toe ook een clipje plaatsen ?
deze gaat over drinken.
latersssssquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja liep gelukkig goed af, en weet het zelf niet meer
Ben er weer ff tussenuit, even vriendje thuisbrengen, jongste slaapt op de bank dus oma komt even bij hem zitten![]()
Tot zo
Geen idee, en ja ik had wel wat gedronken ja dat dachten wij naderhand ook, maar mooi was het niet, draaide helemaal doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat er uiteindelijk in heeft gezeten?
Zal wel de combi met drank geweest zijn dat je zo opgefokt ervan werd dan
Have fun en eet smakelijkquote:
Nogal, hij is het er helemaal niet mee eens en zelfs enigzins over de rooie gegaan vandaag begreep ik van mijn vrouw. Maar het vocht wil niet uit zijn lichaam (deels eigenschuld)quote:
Tosso Kallyquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben er weer ff tussenuit, even vriendje thuisbrengen, jongste slaapt op de bank dus oma komt even bij hem zitten![]()
Tot zo
Maar die beweegt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef crv het volgende:
[..]
Deze Heeft [ afbeelding ] gemaakt
[ afbeelding ] ©
heb je een vriendjequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Tot zo
Misschien speed, en daar heel gevoelig voor (samen met drank).quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, en ja ik had wel wat gedronken ja dat dachten wij naderhand ook, maar mooi was het niet, draaide helemaal door
quote:
Tot straks Kallybeepquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Tot zo
Yep, GHB schijnt smaak en geurloos te zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
GHB is toch het meeste gangbare middel om in iemands drank te doen? Speed zou ook niet helemaal oplossen.
Mwah als jij in een hartstikke donkere toko staat en je hebt al een "dicht" glas (niet doorzichtig), boh dat kan wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
GHB is toch het meeste gangbare middel om in iemands drank te doen? Speed zou ook niet helemaal oplossen.
dat wel,quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal cool die bewegende van mij![]()
Oh ja, smaak was ik al vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Yep, GHB schijnt smaak en geurloos te zijn
Zoek dan eens een afbeelding van de oude versiequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat wel,
maar ik heb toen bewust voor die oude gekozen omdat ik dit model niet mooi vindt (technisch daarentegen is het een briljante auto)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |