Ik rook niet (heeft me nooit kunnen boeien), maar ben er ook niet tegen ofzo. Roken moet mogen vind ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks anders
Haha je hebt geen vrienden. XD ^^^^quote:
Offence taken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou eigenlijk nooit een partner willen hebben die rookt![]()
Roken![]()
(No offense voor de rokers hier)
verkeerde cr-v pgrquote:
Ik drink met mate(n)quote:
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mijquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha je hebt geen vrienden. XD ^^^^
Deze grapjes zag ik niet, ik herhaal NIET, aankomen.quote:
Relax, het is vrijdag, morgen kun je uitslapenquote:
Ow, dat is minderquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mij
quote:
Gets, sterktequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
verkeerde cr-v pgr![]()
ik heb het oude model wat veel mooier en stoerder is
jammer, mijn schoonpa moet in het ziekenhuis blijven en wij moeten van alles regelen morgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Relax, het is vrijdag, morgen kun je uitslapen.
Enig idee wat er uiteindelijk in heeft gezeten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mij
Lekker eten.quote:
Ik zou echt boos worden als iemand dat zou doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Of, da's is wel kutquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
jammer, mijn schoonpa moet in het ziekenhuis blijven en wij moeten van alles regelen morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |