Ik heb haar een paar foto'tjes laten zien van rokerslongen, heeft veel meer effectquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.
Nee is ook zo, maar de meeste beginnen wel met een joint voordat ze wat anders nemen, de meeste he niet allemaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.
Jawel, tegen een jaar of 12/13quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
Maar serieus die van mij van 6 is nu al zo vreselijk dwars, dat gaat toch niet nog erger worden
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodig
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, tegen een jaar of 12/13.
Dat is geen toeval, dat is een stukje voorbeeld dat ze meekrijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde als ik kijk naar de vrienden van mij die roken, alle ouders waren/zijn rokers.
Zal wel toeval zijn hoor, maar toch.Jammer vind ik dat.
In Rotterdam-topic, Singles en nu hier. Het word wel verdacht meneertje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jou aan het stalken.
(maar niet heus , ik zag dit langs flitsen op actieve topics)
Ach welneequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodig
Geen last vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ligt er aan of je uberhaupt gevoelig bent voor verslavingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar de meeste beginnen wel met een joint voordat ze wat anders nemen, de meeste he niet allemaal
Dat denk jijquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar foto'tjes laten zien van rokerslongen, heeft veel meer effect![]()
Hoop ik
Bij mij is't vanaf een jaar of 15/16 pas echt rechtgetrokken zeg maarquote:
Nou leg die peuk dan neerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is geen toeval, dat is een stukje voorbeeld dat ze meekrijgen
Dat werkt iig een heel stuk beter dan 'geen zakgeld'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Ik heb zelf nog nooit gerookt, en ook nooit gewilt.
Houden zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Ik heb zelf nog nooit gerookt, en ook nooit gewilt.
Dat was een grapje Kallyquote:
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan of je uberhaupt gevoelig bent voor verslavingen
sommigen kunnen het zonder problemen handelen, anderen weet je dat het fout gaat
Maak jij die dan, jij bent normaal zo serieusquote:
Dat heb ik dus allemaal nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks anders
Was dat maar zo makkelijk, bij de laatste stoppoging rukte ik de keukenkastjes van de muren en gaf mijn lief me een peuk omdat er anders totaal geen land met mij te bezeilen vielquote:
Hier idem dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks anders
Overal wat ik vrijwel voor het eerst probeer kom ik jouw snoetje tegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
In Rotterdam-topic, Singles en nu hier. Het word wel verdacht meneertje.
Ja iemand moet het toch zijn in TALquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak jij die dan, jij bent normaal zo serieus
Ik rook niet (heeft me nooit kunnen boeien), maar ben er ook niet tegen ofzo. Roken moet mogen vind ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha je hebt geen vrienden. XD ^^^^quote:
Offence taken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou eigenlijk nooit een partner willen hebben die rookt![]()
Roken![]()
(No offense voor de rokers hier)
verkeerde cr-v pgrquote:
Ik drink met mate(n)quote:
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mijquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha je hebt geen vrienden. XD ^^^^
Deze grapjes zag ik niet, ik herhaal NIET, aankomen.quote:
Relax, het is vrijdag, morgen kun je uitslapenquote:
Ow, dat is minderquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mij
quote:
Gets, sterktequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
verkeerde cr-v pgr![]()
ik heb het oude model wat veel mooier en stoerder is
jammer, mijn schoonpa moet in het ziekenhuis blijven en wij moeten van alles regelen morgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Relax, het is vrijdag, morgen kun je uitslapen.
Enig idee wat er uiteindelijk in heeft gezeten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is 1 x wat in mijn drankje gestopt, daar weet ik zelf niks meer van, maar verbouwde zo ongeveer de hele tent dus nee niks voor mij
Lekker eten.quote:
Ik zou echt boos worden als iemand dat zou doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Of, da's is wel kutquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
jammer, mijn schoonpa moet in het ziekenhuis blijven en wij moeten van alles regelen morgen
Ja liep gelukkig goed af, en weet het zelf niet meerquote:
Deze Heeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks gedaan
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef kitao het volgende:
mag je hier af en toe ook een clipje plaatsen ?
deze gaat over drinken.
latersssssquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja liep gelukkig goed af, en weet het zelf niet meer
Ben er weer ff tussenuit, even vriendje thuisbrengen, jongste slaapt op de bank dus oma komt even bij hem zitten![]()
Tot zo
Geen idee, en ja ik had wel wat gedronken ja dat dachten wij naderhand ook, maar mooi was het niet, draaide helemaal doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat er uiteindelijk in heeft gezeten?
Zal wel de combi met drank geweest zijn dat je zo opgefokt ervan werd dan
Have fun en eet smakelijkquote:
Nogal, hij is het er helemaal niet mee eens en zelfs enigzins over de rooie gegaan vandaag begreep ik van mijn vrouw. Maar het vocht wil niet uit zijn lichaam (deels eigenschuld)quote:
Tosso Kallyquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben er weer ff tussenuit, even vriendje thuisbrengen, jongste slaapt op de bank dus oma komt even bij hem zitten![]()
Tot zo
Maar die beweegt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef crv het volgende:
[..]
Deze Heeft [ afbeelding ] gemaakt
[ afbeelding ] ©
heb je een vriendjequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Tot zo
Misschien speed, en daar heel gevoelig voor (samen met drank).quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, en ja ik had wel wat gedronken ja dat dachten wij naderhand ook, maar mooi was het niet, draaide helemaal door
quote:
Tot straks Kallybeepquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Tot zo
Yep, GHB schijnt smaak en geurloos te zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
GHB is toch het meeste gangbare middel om in iemands drank te doen? Speed zou ook niet helemaal oplossen.
Mwah als jij in een hartstikke donkere toko staat en je hebt al een "dicht" glas (niet doorzichtig), boh dat kan wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
GHB is toch het meeste gangbare middel om in iemands drank te doen? Speed zou ook niet helemaal oplossen.
dat wel,quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal cool die bewegende van mij![]()
Oh ja, smaak was ik al vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Yep, GHB schijnt smaak en geurloos te zijn
Zoek dan eens een afbeelding van de oude versiequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat wel,
maar ik heb toen bewust voor die oude gekozen omdat ik dit model niet mooi vindt (technisch daarentegen is het een briljante auto)
Naar dat soort dingen (technisch dus) kijk ik nooit, let er alleen maar op of ik er wel stoer uitzie in die autoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
dat wel,
maar ik heb toen bewust voor die oude gekozen omdat ik dit model niet mooi vindt (technisch daarentegen is het een briljante auto)
Lekker, mail ff een stukje deze kant opquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vers gebakken appeltoart voor vanavond
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Naar dat soort dingen (technisch dus) kijk ik nooit, let er alleen maar op of ik er wel stoer uitzie in die auto![]()
Daarom rij ik waarschijnlijk ook VW
ow dat uou ik ook wel eens willenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoek dan eens een afbeelding van de oude versie
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
DAS AUTOquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
VW Hippiebus is stoer & een VW kever
Wat is een spuisel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef crv het volgende:
[..]
mijn fobo ?
het is model 2006
met sidebars en vleugel, maar dat lukt je niet om te vinden![]()
Ik heb echt in geen maanden appeltaart gegeten, dus ben ook aardig in m'n sasquote:
quote:
appeltaart wel, maar VERSE appeltaart, damn da's long ago.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt in geen maanden appeltaart gegeten, dus ben ook aardig in m'n sas
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
CRV,
Is dit de oude versie?
[ afbeelding ]
Tettenbarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedenk dan maar vast een goede TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |