Ik ook wel, maar zo praat bijna 90%.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel best
Hij zit nog in het proces, hij ziet de verschijnselen zelf nietquote:
Daarom hou ik mijn hart ook vastquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeioei als dat maar goed gaat dan he
je weet precies wat er gaat komen
Als je er zelf iets in herkent is het enigzins nog wel prettig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die meid van mij is mij in het kwadraat, en dat is geen goed ding
wat verwacht je met zo'n titel ?quote:
Idemquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht, misschien omdat ik ook niet zo'n relpuber was, ik vond het wel best
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zit nog in het proces, hij ziet de verschijnselen zelf niet
Dit is een verkapte Seks SC.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
wat verwacht je met zo'n titel ?
waar gaat dit over eigenlijk , welk talent wordt gezocht ?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zit nog in het proces, hij ziet de verschijnselen zelf niet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
welke dame het meeste op d'r tieten kan balancerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Wie het beste over sex kan pratenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:
Dat was Lola en die is er niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke dame het meeste op d'r tieten kan balanceren
Dat is de charme. Al had ATWT meer schwung.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
Die kutintro van The Bold is na 100 jaar ook nog steeds hetzelfde
als ze je over 100 jaar opgraven geheid ook nog steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
Oh mai kotttttttt, RITS en BROEK.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
Waarschijnlijk op zijn werkquote:
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mai kotttttttt, RITS en BROEK.
Oh TORN
Dat zegt mijn oma altijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mai kotttttttt, RITS en BROEK.
Oh TORN
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi, waar kan ik me inschrijven ?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze je over 100 jaar opgraven geheid ook nog steeds
dat wordt Huppelmuts.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke dame het meeste op d'r tieten kan balanceren
Je tornt je rits uit je broekquote:
My name is...... Lolo Ferrariquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was Lola en die is er niet meer
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je er zelf iets in herkent is het enigzins nog wel prettig.
Als je zelf heel kalm bent en je dochter is niveautje 'niet te houden' dan valt dat volgens mij veel rauwer op je dak
Ik roep Kitao nu al tot winnaar uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.
Wees blij als het alleen roken is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ook![]()
Ja, en daar sta je dan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
My name is...... Lolo Ferrari
ideeo voor volgende show
O dat deed ik dan ook wel weer, maar verder kwam ik erachter dat als ik eerlijk zei hoe of wat, ik meer mochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ook![]()
Ja, en daar sta je dan
Geen idee, maar ik gok dat ze nu allemaal al kijken zoals Simone uit Popstars...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan is die Rits van Pisces wel een mummie,
ow wacht dat is hij nu al
Is dat niet iets waar alles mee begint? Been there, done that zeg maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij als het alleen roken is.
I know, maar je moet ergens beginnenquote:
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, en daar sta je dan
Bedankt , leuk om een uitnodiging te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Is dat niet iets waar alles mee begint? Been there, done that zeg maar
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Onzin, dat kind heeft hoe kut het ook is gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.
die Bold en Beautiful gasten zijn intussen toch allemaal al 60+ als ze niet al deaud zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok dat ze nu allemaal al kijken zoals Simone uit Popstars...
Rollende ogen, wenkbrauw from side to side en beetje vreemd uit de bakkes kijken.
Botox, love it
Ik vind het zo zonde als ik kijk naar de vrienden van mij die roken, alle ouders waren/zijn rokers.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, en daar sta je dan
Mwa, het viel mij wel op dat de kinderen die stiekem moesten roken vaak nog verder gingen dan de kinderen die het mochten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jou aan het stalken.quote:
Ik heb haar een paar foto'tjes laten zien van rokerslongen, heeft veel meer effectquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.
Nee is ook zo, maar de meeste beginnen wel met een joint voordat ze wat anders nemen, de meeste he niet allemaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.
Jawel, tegen een jaar of 12/13quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
Maar serieus die van mij van 6 is nu al zo vreselijk dwars, dat gaat toch niet nog erger worden
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodig
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, tegen een jaar of 12/13.
Dat is geen toeval, dat is een stukje voorbeeld dat ze meekrijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde als ik kijk naar de vrienden van mij die roken, alle ouders waren/zijn rokers.
Zal wel toeval zijn hoor, maar toch.Jammer vind ik dat.
In Rotterdam-topic, Singles en nu hier. Het word wel verdacht meneertje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jou aan het stalken.
(maar niet heus , ik zag dit langs flitsen op actieve topics)
Ach welneequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als je van wiet in versnelling 'trage neger' komt, dan heb je na het weekend als compensatie wel weer cocaine speed nodig
Geen last vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ligt er aan of je uberhaupt gevoelig bent voor verslavingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar de meeste beginnen wel met een joint voordat ze wat anders nemen, de meeste he niet allemaal
Dat denk jijquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar foto'tjes laten zien van rokerslongen, heeft veel meer effect![]()
Hoop ik
Bij mij is't vanaf een jaar of 15/16 pas echt rechtgetrokken zeg maarquote:
Nou leg die peuk dan neerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is geen toeval, dat is een stukje voorbeeld dat ze meekrijgen
Dat werkt iig een heel stuk beter dan 'geen zakgeld'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Ik heb zelf nog nooit gerookt, en ook nooit gewilt.
Houden zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Ik heb zelf nog nooit gerookt, en ook nooit gewilt.
Dat was een grapje Kallyquote:
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan of je uberhaupt gevoelig bent voor verslavingen
sommigen kunnen het zonder problemen handelen, anderen weet je dat het fout gaat
Maak jij die dan, jij bent normaal zo serieusquote:
Dat heb ik dus allemaal nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks anders
Was dat maar zo makkelijk, bij de laatste stoppoging rukte ik de keukenkastjes van de muren en gaf mijn lief me een peuk omdat er anders totaal geen land met mij te bezeilen vielquote:
Hier idem dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan roken, lust graag een drankje, neem zo nu en dan een joint maar verder nooit willen gaan, ik wil niet de controle verliezen dus durf niks anders
Overal wat ik vrijwel voor het eerst probeer kom ik jouw snoetje tegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
In Rotterdam-topic, Singles en nu hier. Het word wel verdacht meneertje.
Ja iemand moet het toch zijn in TALquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Maak jij die dan, jij bent normaal zo serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |