Dat zegt mijn oma altijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mai kotttttttt, RITS en BROEK.
Oh TORN
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi, waar kan ik me inschrijven ?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze je over 100 jaar opgraven geheid ook nog steeds
dat wordt Huppelmuts.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke dame het meeste op d'r tieten kan balanceren
Je tornt je rits uit je broekquote:
My name is...... Lolo Ferrariquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was Lola en die is er niet meer
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je er zelf iets in herkent is het enigzins nog wel prettig.
Als je zelf heel kalm bent en je dochter is niveautje 'niet te houden' dan valt dat volgens mij veel rauwer op je dak
Ik roep Kitao nu al tot winnaar uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.
Wees blij als het alleen roken is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ook![]()
Ja, en daar sta je dan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
My name is...... Lolo Ferrari
ideeo voor volgende show
O dat deed ik dan ook wel weer, maar verder kwam ik erachter dat als ik eerlijk zei hoe of wat, ik meer mochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik rook., en dat al sinds ik 13 ben. Belt ze mij vandeweek op, mam, wat zou je ervan vinden als ik rook? Ik aan alle kanten steigeren, krijg je doodleuk terug, je kan het me niet verbieden want jullie doen het ook![]()
Ja, en daar sta je dan
Geen idee, maar ik gok dat ze nu allemaal al kijken zoals Simone uit Popstars...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan is die Rits van Pisces wel een mummie,
ow wacht dat is hij nu al
Is dat niet iets waar alles mee begint? Been there, done that zeg maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij als het alleen roken is.
I know, maar je moet ergens beginnenquote:
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, en daar sta je dan
Bedankt , leuk om een uitnodiging te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon meeposten, wie het vieste kan posten die blijft.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Is dat niet iets waar alles mee begint? Been there, done that zeg maar
Ik denk dat het heel erg overdreven wordt, sommige mensen doen net alsof je van wiet meteen op cocaine overstapt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Onzin, dat kind heeft hoe kut het ook is gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze geen zakgeld meer krijgt of iets dergelijks.
die Bold en Beautiful gasten zijn intussen toch allemaal al 60+ als ze niet al deaud zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok dat ze nu allemaal al kijken zoals Simone uit Popstars...
Rollende ogen, wenkbrauw from side to side en beetje vreemd uit de bakkes kijken.
Botox, love it
Ik vind het zo zonde als ik kijk naar de vrienden van mij die roken, alle ouders waren/zijn rokers.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, en daar sta je dan
Mwa, het viel mij wel op dat de kinderen die stiekem moesten roken vaak nog verder gingen dan de kinderen die het mochten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |