abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86734135
:+ of zoiets
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86734160
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet :{w
Ik zou bijna willen zeggen "Wij moeten samen nog Pizza eten", maar dat zeg ik bij nader inzien toch maar niet. Krijg het geheid morgen weer om mijn oren hier |:(

En fipo
pi_86734166
*O* Remlof, kom er maar in *O*
  woensdag 22 september 2010 @ 23:29:42 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_86734191
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
*O* Remlof, kom er maar in *O*
* remlof schuift er in
pi_86734201
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee, al die serieverkrachters enzo die op internet zwerven, ik bedank :{w
Remlof en ik komen samen Heksie, doen we een trio :P
pi_86734205
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef remlof het volgende:

[..]

* remlof schuift er in
pas maar op >:)
pi_86734224
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Remlof en ik komen samen Heksie, doen we een trio :P
he ja gezellig :O
pi_86734243
* Gaat samen met een FA spinrag weg raggen en bezemsteel verstoppen >:) :P
pi_86734288
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

he ja gezellig :O
Ja duh, als je nu al slaperig wordt van enkel de tekst, dan schiet het niet op hè }:|
  woensdag 22 september 2010 @ 23:31:53 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_86734289
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat samen met een FA spinrag weg raggen en bezemsteel verstoppen >:) :P
Nah, dat is gemeen :{w
pi_86734322
Ik doe 'm nog een keer, hij is gewoon goed vind ik :Y

pi_86734348
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Nah, dat is gemeen :{w
Ok, ok, ik blijf dan wel weer alleen thuis ;(
  woensdag 22 september 2010 @ 23:35:14 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_86734419
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ok, ok, ik blijf dan wel weer alleen thuis ;(
Ok, ga ik wel alleen naar heksie B-)
pi_86734424
Alhoewel deze ook wel heel aardig is

pi_86734495
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik doe 'm nog een keer, hij is gewoon goed vind ik :Y

pppffftt mooi Teun, beetje Whitin Temtetion ( al vind ik haar beter zingen) de zangeres van W Temtetion bedoel ik

pi_86734685
maar jongens, ik zeg slaap lekker straks en droom maar fijn :Z :W
pi_86734754
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

pppffftt mooi Teun, beetje Whitin Temtetion ( al vind ik haar beter zingen) de zangeres van W Temtetion bedoel ik

Beetje wel hè :Y

Slaap lekker Heks, ik duik er ook in :Y)
De rest veel plezier :W
pi_86734797
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:
Trusten heksje ;)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_86734833
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Beetje wel hè :Y

Slaap lekker Heks, ik duik er ook in :Y)
De rest veel plezier :W
Ciao Teun, ik pleur eerst nog een pizza in de oven. Ci vediamo :D
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 22 september 2010 @ 23:53:12 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_86734999
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:
Truste hexz0r :* :W
pi_86735062
Nog even het volgende:

Een kennis, wonend in Roemenië is vandaag met een NOS crew op stap geweest (Rroma zijn een hot item lately). Plaats delict; Bucarest.

We spreken over het jaar 2000, dan is het volgende aan de hand;
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)n_maar_verliezers_op
quote:
Uitkoop Roma levert alleen maar verliezers op
Van onze verslaggever Toine Heijmans op 06 oktober '00, 00:00, bijgewerkt 20 januari '09, 13:05

Zes ton kregen de Roma enkele maanden geleden van de gemeente Driebergen, op voorwaarde dat ze zich niet meer in die plaats of elders in de regio zouden vestigen. Nu lijden ze nog steeds kou op een voormalig voetbalveld. En de betrokken loco-burgemeester is haar baan kwijt.

Er is ooit gevoetbald op dit gras, maar nu staan er vijf caravans in de rook van een kampvuur. Uit de grootste en glimmendste van drie Mercedessen waait Joegoslavische muziek, zigeunermuziek: hier op een veld aan de rand van De Bilt wonen de Roma die nu al weken door de provincie zwerven. Hier mogen ze een week of anderhalf blijven, zodat het probleem kan worden opgelost.

Het probleem ligt in Poero's wagen. Poero is de aanspreektitel van Wlasko Nicolic, familie-oudste en spreekbuis namens de groep. Met zijn vrouw Elisabeth voedt hij de acht kinderen op van zijn overleden zoons en nu wonen ze met z'n tienen in de caravan. Daar bewaart hij het contract, drie velletjes A 4. Het is zijn zwaarbewaakte geheim. Niemand mag de papieren zien. Dat is op aandringen van hemzelf zo geregeld in een aparte paragraaf.

De velletjes, op gemeentelijk briefpapier, vatten samen wat de bedoeling is. De Roma zullen zich nooit meer op het grondgebied van Driebergen-Rijsenburg vestigen. Ze zullen ook nooit meer aanspraak maken op een standplaats elders in de regio. In ruil krijgen ze zes ton, door Wlasko te verdelen onder de gezinnen. Hoeveel gezinnen dat zijn, is onbekend. Bij het contract is een lijst gevoegd met tien namen en handtekeningen. Die zijn in de gauwigheid door Wlasko bij elkaar gezocht. Een aantal ondertekenaars woonde in Driebergen, een aantal niet.

Sommigen staan nu in De Bilt, anderen zijn vertrokken. 'Het moest snel', zegt Nicolic. 'We hadden een dag om te beslissen.'

De handtekeningen worden gezet op 12 april in het Betuwse dorpje Ingen, op kantoor bij de juridisch adviseur die het contract had gemaakt. Wlasko Nicolic komt met zijn advocaat E. Olof en een stel Roma-mannen. De Driebergse loco-burgemeester R. van de Kletersteeg komt alleen. Ze maken een praatje, koetjes en kalfjes, de burgemeester vraagt waar de Roma nu naartoe gaan. Ze zullen wel zien.

Van de Kletersteeg leidt Driebergen nog geen twee weken; burgemeester R. van Rappard trad op 1 juli terug. Van de Kletersteeg maakt zich weinig zorgen. Ze weet dat ze een gevaarlijk spel speelt, dat de overeenkomst buiten de gemeenteraad om wordt getekend. Maar er is geen alternatief, daarvan is het hele college overtuigd.

Al maanden is het oorlog op het woonwagenterrein aan de Sportlaan in Driebergen, waar de familie Nicolic was neergestreken.

De groep, of althans een deel ervan, kwam uit Utrecht. Wlasko zegt daar meer dan twintig jaar te hebben gewoond. Volgens anderen is hij pas drie jaar in Nederland, overgekomen uit Italië omdat hij na de dood van zijn vader 'poero' stamoudste werd.

In het kamp aan de Sportlaan is een plek over. Maar de Sportlaan is geen gelukkige keuze. Jarenlang al wordt het kamp bewoond door de woonwagenfamilie Bakker, die ontstemd is over de komst van de Roma. Het wordt ruzie. Begin juli loopt die zo uit de hand, dat juridisch adviseur R. Dobbelsteijn Bisschops waarschuwt voor schietpartijen. Als er niets gebeurt, menen hij en het college, vallen er doden.

Een gemeentelijke projectgroep moet de situatie sussen. Dobbelsteijn zit daarin, de wijkchef van de politie, maar ook P. Wit van bureau Broekhuizen & Wit, dat al jaren het kamp aan de Sportlaan beheert namens de gemeente. Het beheert ook woonwagenkampen in de rest van de regio, en in Limburg - veel gemeenten laten het werk over aan particuliere bureaus als het zijne, wegens gebrek aan kennis of mankracht.

De projectgroep bedenkt meer dan vijftien mogelijke oplossingen. De Roma kunnen met bestuursdwang van de Sportlaan worden gehaald, via een noodbevel dat politie-optreden rechtvaardigt. Maar dat is onmogelijk, concludeert het college. Bestuursdwang mag alleen als de weken voorafgaand aan de situatie waarschuwingen zijn uitgedeeld en dat is onder oud-burgemeester Van Rappard niet gebeurd.

Een andere optie is het uitkopen van de familie-Bakker. Maar zij willen niet weg. Lange gesprekken volgen over de vraag of dan de Roma uitgekocht moeten worden. Uiteindelijk wordt voor die oplossing gekozen - omdat er volgens Van de Kletersteeg niets anders op zit.

De onderhandelingen worden geleid door Wit. Nicolic vraagt 1,2 miljoen. Hij krijgt zes ton. Over wat ze daarmee doen, wordt nauwelijks gesproken. Nicolic wil ergens buiten wonen en de projectgroep heeft al plannen bedacht: een lapje grond in Limburg, een boerderij in Twente, een twee-onder-een kap elders. In het contract staat er geen letter over.

'Ik dacht: wij hebben zoveel geld nu, verdomme, we kunnen alles kopen wat we willen!', zegt Nicolic, in een tuinstoel voor zijn caravan. 'Maar toen bleek dat het eigenlijk niks was. Voor dat geld koop ik geen huis.' Hij koopt een caravan, een Tabbert Baronesse 710, voor bijna veertigduizend gulden. Hij koopt een blauwe Mercedes 220D, tweedehands. 'Nu is het bijna op. Ik heb het geld verdeeld en zelf 85 duizend gulden gehouden. De rest is weg.'

Nicolic voelt zich verliezer. Van de Kletersteeg voelt zich verliezer; zelfs na haar aftreden als gevolg van de affaire blijft ze volhouden dat de uitkoop een goede oplossing was. Op het voormalige voetbalveld in De Bilt is het vuur gedoofd. 'Ik heb het koud', zegt Elisabeth Nicolic. 'Ik wil een huis.'
Afijn, we zijn nu tien jaar verder en diezelfde familie zit nu hier:
Lang leve de pret *O*
quote:
Utrecht huisvest lastig Roma-gezin in Rijksmonument

woensdag 22 september 2010 07:44

Een Romagezin dat al diverse keren vanwege overlast uit een huurhuis is gezet, mag van de gemeente in een Rijksmonument wonen. Utrecht heeft het huis opgekocht omdat er veel overlast is vanwege de verbreding van de A2.

Een van de leden van het Nicolich-gezin protesteert tegen de gemeente Utrecht Een van de leden van het Nicolich-gezin protesteert tegen de gemeente Utrecht

Lees ook het Elsevier-commentaar: Larmoyante ophef Brussel over 'zielige' Roma

Het gaat om de familie Nicolich, die bekendheid verwierf door met een caravan door de provincie Utrecht te zwerven. De familie werd diverse huurhuizen uitgezet vanwege harde muziek, vandalisme en burenruzie door dronkenschap. Daarnaast zijn er problemen met bureau Jeugdzorg.

Miljoenen
Het landhuis Rhijnshoek is volgens De Telegraaf miljoenen waard. Door wegwerkzaamheden aan de A2, vlakbij, kreeg de gemeente het huis in bezit.

Officieel moeten stichtingen de huizen van de gemeente verhuren en mag de gemeente dit niet zelf, om willekeur te voorkomen. Maar volgens de gemeente wordt het huis 'niet aan de huizenmarkt onttrokken' en mag de gemeente er zelf een bestemming voor zoeken.

De gemeente stuurde het gezin in 2007 nog weg, omdat ze zich 'voortdurend boven de wet stelden'. Vanwege de overlast kwam het gezin ook niet in aanmerking voor woonurgentie, vond Utrecht destijds.

Gevaarlijk
Volgens de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen (PvdA) zijn er tweehonderd tot vierhonderd Roma in Utrecht. Het beleid van de Franse president Nicolas Sarkozy, die Roma zonder identiteitsproblemen uitzet naar Roemenië en Bulgarije, noemde Wolfsen 'buitengewoon gevaarlijk'.

CDA-Kamerlid Mirjam Sterk zei gisteren de mogelijkheid van uitzetting voor werkloze of criminele Roma wel reëel te vinden.

Door Marlou Visser

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 00:03:53 ]
pi_86735709
Dit zijn ze dus :Y)

quote:
Roma-familie jaagt cameraploegen weg
Utrecht - De overlast veroorzakende Roma-familie Nicolich, die door de gemeente Utrecht in een peperduur monumentaal pand is gehuisvest, heeft vandaag twee cameraploegen bedreigd en weggejaagd. EenVandaag ziet als gevolg van de bedreiging af van de geplande reportage.

De Roma, die blijkbaar niet gediend zijn van enige mediabelangstelling, smeten de tv-camera van de actualiteitenrubriek in het water en bedreigden en verjoegen daarnaast een camerateam van Powned. De hoofdredactie van EenVandaag zegt de gang van zaken te betreuren, maar heeft omwille van de veiligheid van haar medewerkers besloten geen aandacht te besteden aan de zaak.

De mediabelangstelling volgt op een verhaal in De Telegraaf, waaruit blijkt dat het Romagezin drie jaar geleden vanwege overlast vanuit Leidsche Rijn in het miljoenenpand Rhijnshoek aan de Rijksstraatweg in de provinciehoofdstad werd ondergebracht. Volgens de gemeente is die verhuizing te verdedigen ,,omdat anders een gezin met jonge kinderen op straat zou komen te staan.'' Die uitleg wordt door de lokale VVD-fractie niet gepikt. De VVD eist opheldering.
Leuk huisje ;)
pi_86737933
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]

Leuk huisje ;)
[ afbeelding ]
Schandalig, maar niemand doet er direct wat aan.
Zoals ze er zijn ingetrokken zo zullen ze ook weer vertrekken met een hoop regeltjes en formulieren en wellicht een afkoopsom.
pi_86738318
:D w/ Home Sweet Home
Go hard or go home
pi_86738362
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]

Leuk huisje ;)
[ afbeelding ]
Ik zie die auto van ze niet voor de deur. :D
Bij de Telegraaf wel :P
pi_86738374
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

Schandalig, maar niemand doet er direct wat aan.
Zoals ze er zijn ingetrokken zo zullen ze ook weer vertrekken met een hoop regeltjes en formulieren en wellicht een afkoopsom.

Maar wat moet je dan?
Ik ben dan wel voor die containers eigenlijk. Daaaag, ga daar de boel maar lopen verstieren.
Ze in een rijksmonument duwen slaat ook echt nergens op. Dat is Flodder zonder Kees. Kudt dus.
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 08:42:09 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86738440
Wat een leuk huisje!
En ik zou het heus echt waar heel goed onderhouden!

Goedemorgen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86738477
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:42 schreef Copycat het volgende:
Wat een leuk huisje!
En ik zou het heus echt waar heel goed onderhouden!

Goedemorgen!
Ik zou je er echt zo in duwen hoor. Maar helaas, bezet!
Go hard or go home
  One tough cookie donderdag 23 september 2010 @ 08:46:30 #29
169210 liesje1979
pi_86738517
Goedemorgen.

Eerst even nog een vergadering om 9 uur en dan met mijn vader naar de ikea. :D
pi_86738524
DIverse malen uitgezet wegens oa vandalisme en dan zet je ze in een Rijksmonument?? 8)7
Ik ben uitgezet wegens onrechtmatig wonen maar mijn woning zag er nog puickend uit.
En mij stoppen ze in een schimmelend 1-kamer hokje _O-

Goeiemorgen :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86738560
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:46 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.

Eerst even nog een vergadering om 9 uur en dan met mijn vader naar de ikea. :D
Oeh! *O* iets speciaal nodig of gewoon zooi graaien? :9
  donderdag 23 september 2010 @ 08:49:16 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86738572
Er is ook niks tussen 'op straat leven' en 'in een miljoenenpand wonen'. Het een of het onvermijdelijke ander.
pi_86738590
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Copycat het volgende:
Er is ook niks tussen 'op straat leven' en 'in een miljoenenpand wonen'. Het een of het onvermijdelijke ander.
Kom, we gaan allemaal in Utrecht wonen O+
  One tough cookie donderdag 23 september 2010 @ 08:50:16 #34
169210 liesje1979
pi_86738599
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oeh! *O* iets speciaal nodig of gewoon zooi graaien? :9
Een nieuw lacktafeltje en gewoon zooi graaien. *O*
Omdat ik geen auto heb kom ik nooit meer bij de Ikea.
En paps mompelde al iets over dat de rekening dan voor hun was oid. :D

Ok, fietsen, anders kom ik te laat. :*
pi_86738760
In Roemenië leven gehaaide Rroma in dit soort woningen. Nee, niet de doorsnee zigeuner, die heeft het wel wat minder ruim, maar wel die gasten die bijvoorbeeld achter de verkoop van de daklozenkrant zitten en hun hele familie plus aanverwanten voor de AH dumpen om geld in te zamelen of muzikanten droppen met hetzelfde doel :Y)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 09:05:50 ]
  donderdag 23 september 2010 @ 08:59:15 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86738796
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:50 schreef liesje1979 het volgende:

Een nieuw lacktafeltje en gewoon zooi graaien. *O*
Omdat ik geen auto heb kom ik nooit meer bij de Ikea.
En paps mompelde al iets over dat de rekening dan voor hun was oid. :D

Ok, fietsen, anders kom ik te laat. :*
Ik kom ook echt bijna nooit meer bij IKEA. Eerst werkte ik er om de hoek, ging ik er nog af en toe lunchen met Moonah en in de pauze shoppen, maar nu moet ik iemand charteren. Dus ga ik maar niet :') .
  donderdag 23 september 2010 @ 09:23:38 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86739361
Dan gooi ik er nog even een lekker ochtendmuziekje in.
The Dalai Lama of the mic!

pi_86739401
I love mijn auto. Maar ik heb alles al van Ikea dus ik hoef niet meer. Zeker niet nu ze de ballen ook hier aan de overkant verkopen :9

Oh en mogge. Nog nieuws van Gert, Noek? :P
Screw them.
We're going home.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:26:49 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86739448
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef CarOnline het volgende:
I love mijn auto. Maar ik heb alles al van Ikea dus ik hoef niet meer. Zeker niet nu ze de ballen ook hier aan de overkant verkopen :9

Maar ... als jij naar je zus ging, dan kwam je mij toch oppikken en gingen we ballen happen bij IKEA?
Toch?

Zo naar fysio. Ga ik nu even mijn creditcard alvast voorspekken voor de reis die over 12 dagen aanvangt *O* .
pi_86739476
*O* goedemorgen *O*
pi_86739626
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef CarOnline het volgende:
Leuk dat je het vraagt, CarO. O+
*over naar onze verslaggever ter plaatse

Gert is momenteel in Santa Barbara. Ik durf dat wel te zeggen want ik denk niet dat mensen hem daar gaan stalken. Daar heeft die natuurlijk weer the time of his life. Hij is naar Hollywood geweest en dat was een alleraardigst oord. Alles gaat wel en het eten is vet maar wordt steeds beter naarmate de reis vordert naar andere plaatsen. The Walmart is huge en LA is filled met smog. Dus! w/
Go hard or go home
pi_86739646
Terug naar de studio, mogguh w/ c_/
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86739661
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ... als jij naar je zus ging, dan kwam je mij toch oppikken en gingen we ballen happen bij IKEA?
Toch?

Zo naar fysio. Ga ik nu even mijn creditcard alvast voorspekken voor de reis die over 12 dagen aanvangt *O* .
Oh ja dat is ook zo. Nou ja, plan de herfstvakantie maar vrij dan :P
Ofzo.
Screw them.
We're going home.
pi_86739679
*Benieuwd is naar de cadeautjes die voor "Fok! vrienden" worden meegenomen :Y
  donderdag 23 september 2010 @ 09:36:26 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86739680
Wanneer valt die?
Terwijl ik wacht op mijn nieuwe toegangscode vanwege te vaak verkeerd inloggen :+ .
pi_86739714
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een weekend kuuroord voor mij? Om bij te komen....
  donderdag 23 september 2010 @ 09:39:17 #47
104871 remlof
Europees federalist
pi_86739742
Goeiemorgen op deze laatste zomerse dag van het jaar :W
pi_86739747
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gert is momenteel in Santa Barbara. Ik durf dat wel te zeggen want ik denk niet dat mensen hem daar gaan stalken. Daar heeft die natuurlijk weer the time of his life. Hij is naar Hollywood geweest en dat was een alleraardigst oord. Alles gaat wel en het eten is vet maar wordt steeds beter naarmate de reis vordert naar andere plaatsen. The Walmart is huge en LA is filled met smog. Dus! w/
Haha Santa Barbara, dat keek ik als ik ziek thuis was van school. Heel handig, je valt er zo weer in, ookal heb je een jaar gemist.

Oh wat tof ook, Hollywood *kwijl*
Ik wil een kadootje uit Hollywood. Het ECHTE Hollywood.
Oh kut, daar was ie al he. Hmmm denk je dat ie even terug rijdt voor me? O-)
Screw them.
We're going home.
pi_86739751
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen op deze laatste zomerse dag van het jaar :W
Lekker fietsweer idd, om 9u al 15 graden _O_.
pi_86739778
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*O* Hollywood, wat maakt die Gert een gave vakantie
pi_86739835
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha Santa Barbara, dat keek ik als ik ziek thuis was van school. Heel handig, je valt er zo weer in, ookal heb je een jaar gemist.

Oh wat tof ook, Hollywood *kwijl*
Ik wil een kadootje uit Hollywood. Het ECHTE Hollywood.
Oh kut, daar was ie al he. Hmmm denk je dat ie even terug rijdt voor me? O-)
Met Cruz! :D :o :|W Zo slecht!

Ik hoop dat hij de kadootjes kon vinden want de smog was echt heel erg schreef hij. Misschien reed hij zo stilletjes ons kadootje voorbij. :'(

As the world turns stopt. :o
Go hard or go home
pi_86739848
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Een weekend kuuroord voor mij? Om bij te komen....
Je mag hier wel een weekend komen logeren om wat bij te trekken *)
pi_86739860
quote:
ik krijg van Gert de Nimbus 2010 in Amerikaanse uitvoering, die zijn zo snel wil je niet weten Teun, in Engeland werden ze geimpoteerd maar daar liep het als een trein dus zijn ze op, toen zei Gert, Heks jij krijgt zo een Amerikaanse van me dan maak jij de blitz in Amsterdam en omstreken bij je vrienden. :Y
pi_86739894
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 09:45:38 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86739915
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
  donderdag 23 september 2010 @ 09:46:04 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86739935
Best pijnlijk eigenlijk.
pi_86739963
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
Die blonde met die bolle ogen. Ik weet haar NAAM NIET MEER! ;(
Go hard or go home
pi_86739985
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Helen Helmink!
Screw them.
We're going home.
pi_86740020
quote:
Anders ik wel *O*
Screw them.
We're going home.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:50:02 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_86740049
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Lekker fietsweer idd, om 9u al 15 graden _O_.
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorst :{
pi_86740053
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef CarOnline het volgende:

Anders ik wel *O*
*O* *O* *O*
Go hard or go home
pi_86740092
:+ vergeten we vanavond niet ER, zet het ff neer voor Noek *O*
pi_86740116
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:42 schreef Noek het volgende:

[..]

Met Cruz! :D :o :|W Zo slecht!

Ik hoop dat hij de kadootjes kon vinden want de smog was echt heel erg schreef hij. Misschien reed hij zo stilletjes ons kadootje voorbij. :'(

As the world turns stopt. :o
Haha ja met Cruz en er was iets met een grot, waar ze in verstopt waren of vast zaten. Heel indrukwekkend, ik weet het 16 jaar later nog :')

Zou je dat terug kunnen vinden? Wil wel weten of ze eruit zijn gekomen... :{
Screw them.
We're going home.
pi_86740126
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
Het is weer oh oh cherso dag :o.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:52:40 #65
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86740127
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Heeft ook weer zo zn charme :Y
pi_86740137
quote:
Ohja *O* en Oh Oh Cherso... _O-
  donderdag 23 september 2010 @ 09:53:07 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_86740140
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen :(
  donderdag 23 september 2010 @ 09:53:21 #68
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86740151
quote:
doet me eraan denken dat ik nog 2 afleveringen PC / PR moet kijken.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:53:25 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86740154
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
*O*
Ik verwacht over twee weken tropische temperaturen *O* .

En nu fysio!
pi_86740165
deze Caro en Noek????
pi_86740181
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen :(
Geen boete?
  donderdag 23 september 2010 @ 09:54:29 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86740187
quote:
En nu ben je boos op jezelf. Neem ik aan.
pi_86740195
quote:
No nein non nee! :* Voor de les zeg ik het ook altijd even:" even doorfietsen, ER begint zo!"
En dan ben ik maar 20 minuten te laat maar die vul ik dan altijd met mijn hoofd in.
Go hard or go home
pi_86740198
quote:
:o sta je nu langs een rails, of hebben ze gewacht tot het volgende station en je er toen uit gemierterd
  donderdag 23 september 2010 @ 09:55:08 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86740205
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

*O*
Ik verwacht over twee weken tropische temperaturen *O* .

Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deur :D
pi_86740216
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha ja met Cruz en er was iets met een grot, waar ze in verstopt waren of vast zaten. Heel indrukwekkend, ik weet het 16 jaar later nog :')

Zou je dat terug kunnen vinden? Wil wel weten of ze eruit zijn gekomen... :{
Ze zijn allemaal gestorven in de grot. Het was afschuwelijk. Ook die slechterik, Mason.
Gadverdamme, ik weet de naam Mason nog. Die had een baard! (8> :o
Go hard or go home
pi_86740226
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Marrije het volgende:

Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deur :D
Waarom?
Go hard or go home
pi_86740246
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ohja *O* en Oh Oh Cherso... _O-
dat kijk ik niet, want ik versta ze amper -O- en de ondertiteling valt steeds weg.

er bestaat al DVD box of die komt uit, met ranzige nooit eerder vertoonde beelden, en ze willen ook een oh oh chersoo winterspeciaal maken las ik.
pi_86740250
quote:
Jij valt op bitcherige types toch? Heb je een date? *O*
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 09:59:37 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_86740344
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker :r
pi_86740395
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker :r
_O_ _O_

aai.gif 8-)

edit: je had jouw fluit moeten aanbieden om op te blazen :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 10:01:56 ]
pi_86740404
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
*gniffel :@
pi_86740416
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef Toverheks het volgende:
deze Caro en Noek????
Jadieja!
Prachtig acteerwerk ook O+
Screw them.
We're going home.
pi_86740433
Go hard or go home
pi_86740455
AMSTERDAM - Verspreid door Amsterdam bevinden zich ongeveer 1500 woningen waar zogenoemde asogezinnen worden ondergebracht nadat ze in hun vorige buurt voor (extreme) overlast hebben gezorgd.

Aan deze speciale woningen zijn hulpprogramma's gekoppeld in een poging het overlastgevende gedrag tot het verleden te laten behoren.

Vrijwel alle grotere woningcorporaties in Amsterdam hebben dergelijke huizen in hun bestand. Eigen Haard bezit bijvoorbeeld 251 van deze woningen en verhuist binnenkort een 'Tokkie-gezin' uit de Willem Molegraaffstraat in Slotermeer naar een dergelijk huis. "Het is altijd lastig als blijkt dat een huurder niet op zijn plek blijkt te zitten in de huidige woning. Iedereen heeft recht op een dak boven zijn hoofd, maar sommige mensen blijken echter begeleiding nodig te hebben omdat hun woongedrag leidt tot overlast voor de omwonenden. Dat gaat bijvoorbeeld om mensen met een psychiatrische aandoening en/of een verslavingsprobleem of huurders die al eerder hun woning kwijt zijn geraakt omdat zij ernstige overlast veroorzaakten. Om deze burgers een laatste kans te bieden en er tegelijkertijd voor te zorgen dat ze hulp accepteren, sluiten we huurcontracten met de zorgaanbieders als HVO Querido en het Leger des Heils", vertelt Eigen Haard-woordvoerder Wim de Waard.

Het idee achter deze samenwerking is dat de instantie een dwangmiddel heeft om deze mensen te dwingen hulp te accepteren en zich aan bepaalde regels te houden. Zo mogen de verstoten 'Tokkies' uit Slotermeer geen honden meer houden, omdat zij deze niet corrigeren en de viervoeters met hun geblaf overlast veroorzaken in de buurt.

Het voordeel hiervan voor de woningcorporatie is dat zij niet langer verantwoordelijk is voor het woongedrag van de huurder. Die ligt dan bij de hulpinstantie.

Jaap Fransman, directeur van hulpinstantie HVO Querido, zegt: "Het enige voordeel voor ons is dat we het betreffende gezin onze hulp kunnen opleggen. Als ze dat namelijk niet accepteren, hebben ze een probleem."
  donderdag 23 september 2010 @ 10:04:11 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_86740480
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

*gniffel :@
}:|
pi_86740494
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal gestorven in de grot. Het was afschuwelijk. Ook die slechterik, Mason.
Gadverdamme, ik weet de naam Mason nog. Die had een baard! (8> :o
Zeg me... Dat het niet zo is!
*onverstaanbaar gebrabbel*

Mooi he, Frank Boeijen.
Screw them.
We're going home.
pi_86740498
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Jadieja!
Prachtig acteerwerk ook O+
de laatste aflevering
pi_86740513
quote:
O+ !
pi_86740533
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mooi he, Frank Boeijen.
ken ik uit me hoofd, bijna alle nummers van Frank O+
pi_86740574
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mooi he, Frank Boeijen.
:D Oh ja, Frank met zijn douchegordijn. Wat een spreker is die man. O+
Kweenie wat maar het klinkt zo alsof erover nagedacht is. Prachtig! O+

Nu staan die hartjes echt net niet onder elkaar. Kudt! :r
Go hard or go home
pi_86740613
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
AMSTERDAM - Verspreid door Amsterdam bevinden zich ongeveer 1500 woningen waar zogenoemde asogezinnen worden ondergebracht nadat ze in hun vorige buurt voor (extreme) overlast hebben gezorgd.

Aan deze speciale woningen zijn hulpprogramma's gekoppeld in een poging het overlastgevende gedrag tot het verleden te laten behoren.

Vrijwel alle grotere woningcorporaties in Amsterdam hebben dergelijke huizen in hun bestand. Eigen Haard bezit bijvoorbeeld 251 van deze woningen en verhuist binnenkort een 'Tokkie-gezin' uit de Willem Molegraaffstraat in Slotermeer naar een dergelijk huis. "Het is altijd lastig als blijkt dat een huurder niet op zijn plek blijkt te zitten in de huidige woning. Iedereen heeft recht op een dak boven zijn hoofd, maar sommige mensen blijken echter begeleiding nodig te hebben omdat hun woongedrag leidt tot overlast voor de omwonenden. Dat gaat bijvoorbeeld om mensen met een psychiatrische aandoening en/of een verslavingsprobleem of huurders die al eerder hun woning kwijt zijn geraakt omdat zij ernstige overlast veroorzaakten. Om deze burgers een laatste kans te bieden en er tegelijkertijd voor te zorgen dat ze hulp accepteren, sluiten we huurcontracten met de zorgaanbieders als HVO Querido en het Leger des Heils", vertelt Eigen Haard-woordvoerder Wim de Waard.

Het idee achter deze samenwerking is dat de instantie een dwangmiddel heeft om deze mensen te dwingen hulp te accepteren en zich aan bepaalde regels te houden. Zo mogen de verstoten 'Tokkies' uit Slotermeer geen honden meer houden, omdat zij deze niet corrigeren en de viervoeters met hun geblaf overlast veroorzaken in de buurt.

Het voordeel hiervan voor de woningcorporatie is dat zij niet langer verantwoordelijk is voor het woongedrag van de huurder. Die ligt dan bij de hulpinstantie.

Jaap Fransman, directeur van hulpinstantie HVO Querido, zegt: "Het enige voordeel voor ons is dat we het betreffende gezin onze hulp kunnen opleggen. Als ze dat namelijk niet accepteren, hebben ze een probleem."
Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Met hun "laatse kans" en "dan hebben ze een probleem". Ja, wát dán??

Ik gok op PvdA gesprekjes. *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 10:09:10 #93
104871 remlof
Europees federalist
pi_86740660
"Op zoek naar het geluk in Kronenburgpark. Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man..."
pi_86740666
Bron de Telegraaf

'Wonen in landhuis geen pretje'

UTRECHT - Volgens een woordvoerder van de gemeente Utrecht is het echt geen pretje om in het miljoenenpand aan de Rijksstraatweg te wonen. De familie Nicolich, een Romafamilie, kreeg het huis toegewezen door de gemeente. Wegens overlast zijn ze meerdere malen uit een huurwoning gezet.

In de maatschappelijke opvang van Utrecht is geen woonruimte voor de Romafamilie beschikbaar. De gemeente heeft het landhuis in De Meern eerder via de stichting SSH aan studenten verhuurd, maar kan als eigenaar ook rechtstreeks verhuren, bijvoorbeeld aan een gezin met jonge kinderen dat anders op straat staat', meldt een persverklaring.

"Daarnaast hebben wij zorgplicht", stelt gemeentewoordvoerster Bredero. "We voeren een laatstekansbeleid. Als het gezin zich weer in de problemen werkt, wordt het voor ons lastig nog iets voor ze te betekenen."

Volgens Bredero is het geen pretje om in het huis aan de Rijksstraatweg te wonen. "Het ligt aan de rand van de stad aan een doodlopende weg. Overal om hen heen wordt gebouwd en geheid. Er wordt gedaan alsof ze in een fraai landgoed zijn gehuisvest, maar daar is geen sprake van. Ze staan onder streng toezicht."

Op de regionale nieuwswebsite De Nieuwe Utrechter stellen de broers Stefano en Guiseppe Nicolich dat de integratie van Roma in Utrecht is mislukt. Ze verwijten burgemeester Aleid Wolfsen de Romaproblematiek te bagatelliseren. Ook verzoeken de broers de gemeente in een open brief onderzoek te doen naar het functioneren van stichtingen Stade en Triana die hulp zouden bieden bij integratie. De twee zeggen te moeten bedelen om hulp die ze niet krijgen.

De broers bieden de brief morgen aan de gemeente aan. Na aandacht voor deze kwestie in De Telegraaf van gisteren kwamen andere media bij de probleemfamilie. Een cameraploeg van EenVandaag werd met de dood bedreigd. Een woedende bewoner smeet een tas met apparatuur in het water. Verslaggevers van De Telegraaf en van Pownews werden bedreigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 23-09-2010 10:20:44 ]
pi_86740676
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef Noek het volgende:

[..]

:D Oh ja, Frank met zijn douchegordijn. Wat een spreker is die man. O+
Kweenie wat maar het klinkt zo alsof erover nagedacht is. Prachtig! O+

Nu staan die hartjes echt net niet onder elkaar. Kudt! :r
Nah, trek het je niet aan meid!
Ik ga even de benen strekken. Tabee!
Screw them.
We're going home.
pi_86740726
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Ik gok op PvdA gesprekjes. *O*
Kudos voor het feit dat het lijkt op iets wat evt een oplossing kan zijn.
Het gevolg is dan uiteindelijk dat ze uit hun huis worden geplaatst en op straat komen te staan zoals zoveel psychiatrische patiënten en verslaafden, lijkt mij.
Go hard or go home
pi_86740760
Ik denk niet dat ik Oh Oh Cherso kijk hoor....heb het nu al gezien.... -O-
pi_86740769
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
"Op zoek naar het geluk in Kronenburgpark. Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man..."
ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid, maar alles blijft bij het oude, tot hij weer naar huis rijd.

dit is een mooie uitvoering

donderdag 23 september 2010 @ 10:12:26 #99
104871 remlof
Europees federalist
pi_86740781
Wil je wel de bron vermelden bij je gecopypaste berichten heksie? Anders worden die krantenmensen boos op Danny :{
  donderdag 23 september 2010 @ 10:13:13 #100
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86740802
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Het gevolg is dan uiteindelijk dat ze uit hun huis worden geplaatst en op straat komen te staan zoals zoveel psychiatrische patiënten en verslaafden, lijkt mij.
ik wilde net zeggen, op de wat dan: in een kartonnen doos onder de brug oO<
pi_86740818
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, maar ik geloof er niets van dat dat in de praktijk ook echt gebeurt. Want dan zitten ze met een stel misdragende zwervers op de straten van hun mooie gemeente, dat willen ze ws. ook niet. :Y)
pi_86740931
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Met hun "laatse kans" en "dan hebben ze een probleem". Ja, wát dán??

Ik gok op PvdA gesprekjes. *O*
nou Mera, 3 jaar gevochten met de woningbouw omdat ik zo een kut die helemaal de weg kwijt is onder me had wonen, 3 jaar heeft het geduurd en de woningbouw heeft het probleem gewoon verplaatst, ze woont nog ergens hier in de buurt zielig voor die bewoners.
echt elke nacht zat ze met een stok om een uur of 3 tegen het plafond te rammen tot dat ze hoorde dat ik er maar uit kwam, ja heb ook kids die moesten slapen, en later begon ze ook op de muur van de buurman te rammen, dat wijf was zo geflipt echt.

heb eieren tegen haar ramen gegooid en toen de politie gebeld,met de mededeling, de volgende keer krijgt ze een baksteen door haar raam, gelukkig heeft de buurtpolitie en de buurtbemiddeling me goed geholpen, daardoor zette ze ook toen de woningbouw onder druk en ook omdat de omliggende buren meetekende.
heb wat ellende gehad hoor.

heb nu een toppertje van een buurvrouw onder me wonen *O*
pi_86740963
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

Lijkt mij ook, maar ik geloof er niets van dat dat in de praktijk ook echt gebeurt. Want dan zitten ze met een stel misdragende zwervers op de straten van hun mooie gemeente, dat willen ze ws. ook niet. :Y)
De praktijk ligt op straat. Onder een brug en in het park.
Het is nl een faal dat er enorm veel psychiatrische patiënten gewoon op straat leven en een idee zoals dit zou misschien best een oplossing kunnen zijn. Je zou ze de kost moeten geven die uiteindelijk op straat belanden omdat ze tussen wal en schip zijn beland. Daarom vind ik het wel een goed idee, juist voor die doelgroep.
Go hard or go home
pi_86740976
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou Mera, 3 jaar gevochten met de woningbouw omdat ik zo een kut die helemaal de weg kwijt is onder me had wonen, 3 jaar heeft het geduurd en de woningbouw heeft het probleem gewoon verplaatst, ze woont nog ergens hier in de buurt zielig voor die bewoners.
echt elke nacht zat ze met een stok om een uur of 3 tegen het plafond te rammen tot dat ze hoorde dat ik er maar uit kwam, ja heb ook kids die moesten slapen, en later begon ze ook op de muur van de buurman te rammen, dat wijf was zo geflipt echt.

heb eieren tegen haar ramen gegooid en toen de politie gebeld, de volgende keer krijgt ze een baksteen door haar raam, gelukkig heeft de buurtpolitie en de buurtbemiddeling me goed geholpen, daardoor zette ze ook toen de woningbouw onder druk en ook omdat de omliggende buren meetekende.
heb wat ellende gehad hoor.
owja....de gestoorde onderbuurvrouw :D Dat was serieus een drama....gelukkig had ik mn laarzen met hakken aan toen ik bij je op bezoek kwam :P
pi_86741005
En de echte Tokkies moeten gewoon in containers gaan wonen. Dat is ook al eerder een discussiepunt geweest hier. :o :P
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 10:20:10 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_86741022
quote:
En terecht, dat linkse langharige tuig denkt dat de Nederlandse Spoorwegen een soort filantropische instelling is ofzo, betalen of eruit, regels zijn regels :7

AUSWEIS BITTE *O*

c_/
pi_86741026
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
Wil je wel de bron vermelden bij je gecopypaste berichten heksie? Anders worden die krantenmensen boos op Danny :{
ohhhhhh sorry remlof, dat het uit de telegraaf komt ga ik er gelijk bij zetten.
weet ik niet eens dat dat moet, maar zal het onthouden
pi_86741083
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

owja....de gestoorde onderbuurvrouw :D Dat was serieus een drama....gelukkig had ik mn laarzen met hakken aan toen ik bij je op bezoek kwam :P
hahhaa ken je je het nog herrineren, wat was dat wijf gestoord he, foto`s van me nemen toen ik mijn balkonnetje schoonmaakte oh en dan klapte ik altijd dicht zo boos was ik dan, dan kwam Yvonne en ja die trok der mond wel open tegen haar.
echt nachtmerrie`s van dat wijf.
pi_86741103
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef remlof het volgende:
Srsly? Hoe zit dat dan met afbeeldingen bijvoorbeeld?
Go hard or go home
pi_86741108
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Noek het volgende:

[..]

De praktijk ligt op straat. Onder een brug en in het park.
Het is nl een faal dat er enorm veel psychiatrische patiënten gewoon op straat leven en een idee zoals dit zou misschien best een oplossing kunnen zijn. Je zou ze de kost moeten geven die uiteindelijk op straat belanden omdat ze tussen wal en schip zijn beland. Daarom vind ik het wel een goed idee, juist voor die doelgroep.
Zeker is het ook een goed idee, maar ik zat me dus af te vragen wat er gebeurt met Tokkies die hun leven niet beteren ondanks alle goede ideeën. :)
pi_86741163
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:

[..]

ja ik wist het ook echt niet hoor Noek, maar Remlof, bij de youtubefilmpjes moet je dan laten zien dat het ook daar vandaan komt??/
pi_86741190
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zeker is het ook een goed idee, maar ik zat me dus af te vragen wat er gebeurt met Tokkies die hun leven niet beteren ondanks alle goede ideeën. :)
die sturen wij als laatste oplossing naar Klundert :+
pi_86741210
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oooh is dat het? _O-
pi_86741234
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:26 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Denk ut niet :+
http://www.telegraaf.nl/b(...)sterdam__.html?p=8,1
pi_86741239
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oooh is dat het? _O-
Vlakbij de bieb in containers.
Hoe bevalt het buurtje?
Go hard or go home
pi_86741314
Die monique Smit is ook erg blond geworden
pi_86741319
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:31 schreef Laysa het volgende:
Die monique Smit is ook erg blond geworden
Zien! 8-)
Go hard or go home
pi_86741330
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Zien! 8-)
RTL 4 in de gouden kooi :P
  donderdag 23 september 2010 @ 10:35:17 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_86741419
quote:

[..]

Als je je bij afbeeldingen aan de letter van de Wet houdt, dan kun je alleen nog maar eigen werk plaatsen en zelfs dan moet je oppassen met wat of wie je fotografeert.

Aardige samenvatting:

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
  donderdag 23 september 2010 @ 10:37:25 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_86741457
quote:

[..]

Die halen we weg als dat verzocht wordt. Maar bij artikelen echt graag de bron vermelden. Van Trouw mag je trouwens nooit meer dan 50 woorden ofzo overnemen.
pi_86741495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:32 schreef Laysa het volgende:

RTL 4 in de gouden kooi :P
6 meter lopen. Ja, doei! :(

quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Als je je bij afbeeldingen aan de letter van de Wet houdt, dan kun je alleen nog maar eigen werk plaatsen en zelfs dan moet je oppassen met wat of wie je fotografeert.

Aardige samenvatting:

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
Danny is weleens aangeklaagd, dat was nog wel een heel gedoe, ging ook om een foto.
Maar het is onmogelijk om het te verbieden op een forum zo groot als deze lijkt mij. Bronvermelding is netjes misschien maar verplicht?
Go hard or go home
pi_86741506
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef remlof het volgende:

Die halen we weg als dat verzocht wordt. Maar bij artikelen echt graag de bron vermelden. Van Trouw mag je trouwens nooit meer dan 50 woorden ofzo overnemen.
Wordt daar op gemod?
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 10:40:18 #123
104871 remlof
Europees federalist
pi_86741526
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Wordt daar op gemod?
Dat hoort wel ja.
pi_86741602
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef remlof het volgende:

Dat hoort wel ja.
Maar hoe weet men dan dat er maar 50 woorden van de Trouw mag worden overgenomen? Users weten het in elk geval niet en wil je het de mods makkelijk maken dan moeten zij het ook weten lijkt mij. Ik zie de mods al tellen want ik zie hier regelmatig een Trouw-artikel voorbij flitsen.
Wann jedoe man. :Y)
Go hard or go home
pi_86741653
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Noek het volgende:

[..]

[..]

Danny is weleens aangeklaagd, dat was nog wel een heel gedoe, ging ook om een foto.
Maar het is onmogelijk om het te verbieden op een forum zo groot als deze lijkt mij. Bronvermelding is netjes misschien maar verplicht?
:+
  donderdag 23 september 2010 @ 10:49:41 #126
241662 Jian
Well, well, well
pi_86741762
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Noek het volgende:

[..]

[..]

Vol had er een paar maanden terug ook één weet ik, hele toestand ook. Ik weet niet hoe dat is afgelopen. Volgens mij wordt er een hoop gedoogd omdat als je de letter van de Wet erbij neemt, bijna iedereen en zeker ook de kranten zich "schuldig" maken aan de overtreding van Portret- en Auteursrecht
  donderdag 23 september 2010 @ 10:50:06 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_86741776
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:42 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar hoe weet men dan dat er maar 50 woorden van de Trouw mag worden overgenomen? Users weten het in elk geval niet en wil je het de mods makkelijk maken dan moeten zij het ook weten lijkt mij. Ik zie de mods al tellen want ik zie hier regelmatig een Trouw-artikel voorbij flitsen.
Wann jedoe man. :Y)
Daar was een topic van Danny over in FC, zelfs nog in de tijd dat jij blauw was geloof ik :P
pi_86741831
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:50 schreef remlof het volgende:

Daar was een topic van Danny over in FC, zelfs nog in de tijd dat jij blauw was geloof ik :P
FC is dan ook leuker in je hoofd dan in het echt dus ik kan er maar zo overheen hebben gekeken. :+
Maar dan nog, users moeten het dan toch ook weten, zij plakken de artikelen van meer dan 50 woorden.
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 10:52:56 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86741850
Maar even hier neerzetten dan, omdat ik bij het bijlezen van het bloemetje voor Disana-topic zie dat er wat misverstanden lijken te ontstaan over iemand die "heel lief" een PM naar Spuitje gestuurd heeft met het aanbod de bloemen dan wel af te geven....

Toen ik gepost had dat als Disana behoefte had aan bezoek, dat ik dan wel een keer die kant op wilde gaan (eventueel met BQ), kreeg ik al vrij snel een PM van een user die meelurkt en ook meegedaan heeft aan de financiele ondersteuning van het bloemetje, maar die user heeft verder een account van goed een maand oud en heeft nog nooit ergens gepost... ze bood me aan mee te gaan op bezoek omdat ze toch in Groningen woonde, ik heb dat op voorhand al een beetje afgehouden omdat ik op dat moment niet eens wist A. of Disana wel behoefte had aan bezoek (niet dus), en B. of ze dan wel zat te wachten op iemand die ze helemaal niet kent van FOK!.

Toevallig sprak ik BQ dezelfde middag en wij vonden het op z'n minst een vreemd aanbod waarbij we ons afvroegen wat iemand bezielt zoiets voor te stellen...
Dat is waarschijnlijk waarom BQ dus gelijk reageerde op de post van Spuitje dat iemand "zo lief was geweest om aan te bieden"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 september 2010 @ 10:53:10 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86741859
Genezen verklaard en nog even een one for the road massage gehad *O* .
Omdat ik een modelpatiënt bleek. Na mijn vakantie (...) ga ik me meteen aanmelden voor Poweryoga. Overdag. Hand op mijn hart *O* .
  donderdag 23 september 2010 @ 10:53:59 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86741884
Lobasca?
pi_86741885
Het is schoon weer. Kan maar zo de laatste zijn van het jaar dus beter ga ik daar ras gebruik van maken.
Tjussies. :W
Go hard or go home
  donderdag 23 september 2010 @ 10:55:02 #133
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 23 september 2010 @ 10:55:51 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86741929
Ik denk dat die meneer ook kinds begint te worden.
pi_86742003
En groot gelijk dat BQ daar meteen probeerde een stokje voor te steken.

Als er iemand langs zou gaan, dan toch zeker iemand die Disana al langer kent via Fok! en niet iemand die sinds een maandje op Fok! zit en aangezien Disana duidelijk heeft aangegeven (voorlopig) niet op bezoek zit te wachten is het helemaal niet aan de orde.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 23 september 2010 @ 11:01:51 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86742095
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Lobasca?
Nou, dat denk ik niet, maar ik vind het op z'n minst vreemd als iemand die een posthistory van nul posts, en een account van na de opname van Disana heeft, mij per PM aanbiedt "mee te gaan" als BQ en ik op bezoek zouden gaan....

Als dan uit de diverse posts op te maken is dat Spuitje voor het ;aten bezorgen van die bloemen de echte naam van Disana heeft, er iets mis gaat bij het bezorgen door de bloemist, en zij vervolgens ook een "lief aanbod per PM krijgt" om die bloemen af te geven, dan vind ik het op z'n minst een vreemde combinatie....
En persoonlijk vind ik dat we Disana wel moeten beschermen tegen eventueel ramptoerisme.

Ik snap best dat het voor Spuitje als "lief" overkwam toen iemand aanbood die bloemen te gaan bezorgen, maar ik ben we heel nieuwsgierig of dat aanbod kwam van een user die we kennen, of van een postloze account, want in het laatste geval vind ik het vooral vreemd en vraag ik me af wat er achter zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  One tough cookie donderdag 23 september 2010 @ 11:03:43 #137
169210 liesje1979
pi_86742151
Eden.
Cruz en Eden als ik het mij goed herinner. :')
  donderdag 23 september 2010 @ 11:04:04 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86742170
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:58 schreef Deisyy het volgende:
En groot gelijk dat BQ daar meteen probeerde een stokje voor te steken.

Als er iemand langs zou gaan, dan toch zeker iemand die Disana al langer kent via Fok! en niet iemand die sinds een maandje op Fok! zit en aangezien Disana duidelijk heeft aangegeven (voorlopig) niet op bezoek zit te wachten is het helemaal niet aan de orde.
Dat dus, en dan was ik al blij dat ik BQ maandag gesproken had en haar dat verteld had...
Disana wil geen bezoek, en ik ga er vanuit dat ze zeker niet op bezoek zit te wachten van iemand die ze nog nooit een post heeft zien doen (wat ook niet kon omdat ze al in het ziekenhuis lag toen die user zich aanmeldde) en die kennelijk wel heel graag contact wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 11:05:11 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86742203
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Eden.
Cruz en Eden als ik het mij goed herinner. :')
Santa Barbara!!! Dat was idd een Cruz en Eden volgens mij.

Maar ik mis de link even :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86742213
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef Noek het volgende:

[..]

Vlakbij de bieb in containers.
Hoe bevalt het buurtje?
Ja, niet hè :') De buurt verandert niet ineens als ik er kom wonen.
Maar ik heb er nog redelijk minimaal last van, want overdag op kantoor en 's avonds gordijnen dicht en alles gesloten. Er hangt alleen een meur van alle honden en de bovenburen bemoeien zich óveral mee. Verder probeer ik zo min mogelijk contact te maken. :')
pi_86742223
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet, maar ik vind het op z'n minst vreemd als iemand die een posthistory van nul posts, en een account van na de opname van Disana heeft, mij per PM aanbiedt "mee te gaan" als BQ en ik op bezoek zouden gaan....

Als dan uit de diverse posts op te maken is dat Spuitje voor het ;aten bezorgen van die bloemen de echte naam van Disana heeft, er iets mis gaat bij het bezorgen door de bloemist, en zij vervolgens ook een "lief aanbod per PM krijgt" om die bloemen af te geven, dan vind ik het op z'n minst een vreemde combinatie....
En persoonlijk vind ik dat we Disana wel moeten beschermen tegen eventueel ramptoerisme.

Ik snap best dat het voor Spuitje als "lief" overkwam toen iemand aanbood die bloemen te gaan bezorgen, maar ik ben we heel nieuwsgierig of dat aanbod kwam van een user die we kennen, of van een postloze account, want in het laatste geval vind ik het vooral vreemd en vraag ik me af wat er achter zit.
Ik vind het niet lief, maar raar en eng.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:06:41 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86742242
quote:

Daarom denk ik dus juist wel in die richting.
Maar hoe dan ook, vond ik het direct al not done om een 'derde' die bloemen te laten bezorgen, ook al is het slechts aan de balie. Je weet niet wat je in 'huis' haalt en voor dit soort dingen zijn imo de reguliere kanalen gewoon de beste.
  One tough cookie donderdag 23 september 2010 @ 11:06:54 #143
169210 liesje1979
pi_86742247
quote:

[..]

Mee eens, maar aan de andere kant staat het adres van Disana al lang en breed all over the place, dus als mensen echt gekke bedoelingen hebben kunnen ze dat ook doen zonder het door ons betaalde bloemetje. ;)
  One tough cookie donderdag 23 september 2010 @ 11:07:54 #144
169210 liesje1979
pi_86742271
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Santa Barbara!!! Dat was idd een Cruz en Eden volgens mij.

Maar ik mis de link even :')
Was aan het teruglezen van vanmorgen ;)
pi_86742342
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
Maar even hier neerzetten dan, omdat ik bij het bijlezen van het bloemetje voor Disana-topic zie dat er wat misverstanden lijken te ontstaan over iemand die "heel lief" een PM naar Spuitje gestuurd heeft met het aanbod de bloemen dan wel af te geven....

Toen ik gepost had dat als Disana behoefte had aan bezoek, dat ik dan wel een keer die kant op wilde gaan (eventueel met BQ), kreeg ik al vrij snel een PM van een user die meelurkt en ook meegedaan heeft aan de financiele ondersteuning van het bloemetje, maar die user heeft verder een account van goed een maand oud en heeft nog nooit ergens gepost... ze bood me aan mee te gaan op bezoek omdat ze toch in Groningen woonde, ik heb dat op voorhand al een beetje afgehouden omdat ik op dat moment niet eens wist A. of Disana wel behoefte had aan bezoek (niet dus), en B. of ze dan wel zat te wachten op iemand die ze helemaal niet kent van FOK!.

Toevallig sprak ik BQ dezelfde middag en wij vonden het op z'n minst een vreemd aanbod waarbij we ons afvroegen wat iemand bezielt zoiets voor te stellen...
Dat is waarschijnlijk waarom BQ dus gelijk reageerde op de post van Spuitje dat iemand "zo lief was geweest om aan te bieden"
Dan nog kan je zo'n boodschap op tig manieren brengen.
pi_86742483
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dan nog kan je zo'n boodschap op tig manieren brengen.
Welke boodschap?
pi_86742524
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Deisyy het volgende:
Welke boodschap?
Dat 't mogelijkerwijs een een 'vreemd' aanbod is om de bloemen te brengen.
pi_86742669
*O* heb eredivisie live van me zoon gehad *O*
heeft ie net voor me besteld, de lieverd
pi_86742726
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
*O* heb eredivisie live van me zoon gehad *O*
heeft ie net voor me besteld, de lieverd
Zaterdag Twente - Ajax.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:23:10 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86742734
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op het moment dat het van iemand komt die een posthistory van nul komma nul heeft is het meer dan vreemd.
Overigens had die persoon het behalve in PM aan spuitje ook open en bloot kunnen posten....

Ik snap wel dat BQ gelijk zo reageerde, die schrok zich waarschijnlijk rot toen ze het bericht zag, en ik kan me voorstellen dat het een directe reactie was.

Ik weet niet of ze er later nog met Spuitje over gePM'd heeft, maar als dat zo is dan lijkt het erop dat Spuitje dat niet gewaardeerd heeft.

Hoe dan ook blijft het raar als iemand zo'n aanbod alleen maar per PM doet.... er wordt van alles in dat topic gepost, en dan in 3 dagen twee keer zo'n aanbod?? Sorry hoor, maar ik vind het niet eens alleen freaky, ik vind het simpelweg te ver gaan.... zeker als je bedenkt dat een wildvreemde dan dus zo even de naam van Disana zou scoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86742769
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Genezen verklaard en nog even een one for the road massage gehad *O* .
Omdat ik een modelpatiënt bleek. Na mijn vakantie (...) ga ik me meteen aanmelden voor Poweryoga. Overdag. Hand op mijn hart *O* .
^O^
  donderdag 23 september 2010 @ 11:24:23 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86742771
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mee eens, maar aan de andere kant staat het adres van Disana al lang en breed all over the place, dus als mensen echt gekke bedoelingen hebben kunnen ze dat ook doen zonder het door ons betaalde bloemetje. ;)
Ja, klopt, en waarom dan dus toch op zo'n zogenaamd legitieme manier proberen binnen te komen??
Het klopt simpelweg niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 11:25:04 #153
241662 Jian
Well, well, well
pi_86742789
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zaterdag Twente - Ajax.
Voorspelling Oop: 0-4 :+
pi_86742875
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zaterdag Twente - Ajax.
duurt 10 werkdagen voor het bezorgt wordt, maar geeft niet ben allang blij *O*
hij heeft voor hem zelf een kastje besteld dat hij ook alles kan opnemen enzo, ach de lieverd, maar betekent wel dat ie toch hier blijft wonen, hij zou op zich zelf gaan maar volgens mij heeft ie het nog steeds naar zijn zin bij mij :+
pi_86742979
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Er was even daarvoor al kenbaar gemaakt dat Disana niet op bezoek zit te wachten, dus BQ heeft gelijk dat ze er meteen bovenop sprong, voordat er via pm nog meer geregeld wordt met de nobele '' bloemenbezorger.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:31:23 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86743001
Zo... en nou ben ik aan het bijlezen...
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn nest en nog even een gepaste straf bedenken voor een spijbelende puber }:|

:W
Zelf een straf laten bedenken >:)

Dat vinden ze echt erg, en meestal bedenken ze wel iets wat ook echt erg is, omdat ze als de dood zijn dat de voorgestelde straf afgekeurd wordt en jij dan zelf met iets nog ergers komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 11:32:34 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86743038
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was even daarvoor al kenbaar gemaakt dat Disana niet op bezoek zit te wachten, dus BQ heeft gelijk dat ze er meteen bovenop sprong, voordat er via pm nog meer geregeld wordt met de nobele '' bloemenbezorger.
Mwah, niet "even" daarvoor... het was al meer dan 24 uur bekend dat ze geen bezoek wilde....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86743257
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
Zo... en nou ben ik aan het bijlezen...
[..]

Zelf een straf laten bedenken >:)

Dat vinden ze echt erg, en meestal bedenken ze wel iets wat ook echt erg is, omdat ze als de dood zijn dat de voorgestelde straf afgekeurd wordt en jij dan zelf met iets nog ergers komt.
We hadden hem van het weekend al zelf zijn straf laten bedenken, omdat hij 's nachts ongeoorloofd zat te internetten :')

En inderdaad, dat vond hij zo moeiljk want zette hij te laag in dan was bij bang dat we er met een zwaardere straf overheen kwam en hoog inzetten wilde hij natuurljk helemaal niet, dat zou zonde zijn. Maar wij zijn ook de slechtste niet en hebben hem er een dag over na laten denken. >:)

Uiteindelijk kwam hij met een gepaste straf, een hele week na het eten alleen de tafel afruimen en de vaatwaser inruimen.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:40:43 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86743316
Overigens zou ik het op huisarrest gooien, maar ik weet dan ook dat Jr. dat idd verschrikkelijk vond (dat was ook meestal zijn eigen voorstel bij een "kies je eigen straf" situatie) en huisarrest betekent bij mij ook geen TV en geen internet, playstation enz....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86743350
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
Uiteindelijk kwam hij met een gepaste straf, een hele week na het eten alleen de tafel afruimen en de vaatwaser inruimen.
Voor een uurtje snachts internetten :{?

Wat een regime ;(.
pi_86743411
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, niet "even" daarvoor... het was al meer dan 24 uur bekend dat ze geen bezoek wilde....
Ja ok, het is maar wat je onder 'even' verstaat ;)

Hoedanook, er is aangegeven dat ze het niet wilde, dat lijkt me dan toch duidelijk.
pi_86743480
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Voor een uurtje snachts internetten :{?

Wat een regime ;(.
Het was geen uurtje en het was stiekem op de mini-laptop, die hij midden in de nacht uit het kantoortje had gehaald omdat hij niet op zijn eigen pc mocht :')
  donderdag 23 september 2010 @ 11:46:22 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86743495
Porno for Pubers?
  donderdag 23 september 2010 @ 11:46:28 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86743497
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kijk ik niet, want ik versta ze amper -O- en de ondertiteling valt steeds weg.

er bestaat al DVD box of die komt uit, met ranzige nooit eerder vertoonde beelden, en ze willen ook een oh oh chersoo winterspeciaal maken las ik.
Dan mag je hopen dat die DVD-box wel ondertiteling heeft, maar wat dat betreft is NL echt een kutland, zelfs programma's die al eens volledig ondertiteld waren omdat ze door de publieke omroep werden uitgezonden (Kopspijkers bijvoorbeeld) hebben geen ondertiteling op de DVD :(

Echt, ze moeten hier eens in de leer gaan bij de BBC, daar kunnen ze ten eerste fatsoenlijk ondertitelen en loopt zelfs een live nieuwsprogramma maar 3 zinnen achter, ten tweede is de ondertiteling van vooraf opgenomen programma's altijd perfect.... en zijn de BBC DVD's altijd volledig ondertiteld te krijgen, zowel de gewone Engelse ondertiteling als die voor doven; compleet met "spannende muziek" "deur valt dicht" teksten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86743513
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het was geen uurtje en het was stiekem op de mini-laptop, die hij midden in de nacht uit het kantoortje had gehaald omdat hij niet op zijn eigen pc mocht :')
Wat was ie aan 't doen dan :D? MSN'en met iemand die hetzelfde deed :D?
pi_86743552
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
Porno for Pubers?
:D
pi_86743608
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wat was ie aan 't doen dan :D? MSN'en met iemand die hetzelfde deed :D?
Msn-en met een meisje die thuis totaal geen structuur en regels heeft, onder toezicht van Jeugdzorg staat en binnenkort begeleid gaat wonen.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:50:33 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86743637
quote:
[..]
Ah, fout bovenop een al geldende beperking.... tsja, dat is idd vragen om problemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86743639
quote:

[..]

Of gewoon zeggen ,,je blijft in vervolg met je poten van mijn spullen af.

Niet straffen, maar zeggen dat je die ene keer hem zal helpen, maar de volgende keer het zelf mag oplossen met school.
Dan leert hij gelijk zijn eigen gemaakte troubles op te lossen.
pi_86743737
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, fout bovenop een al geldende beperking.... tsja, dat is idd vragen om problemen.
Moah, ik vind het wel zoet. Hij mocht niet op z'n eigen pc en dat heeft-ie dus ook niet gedaan :)
pi_86743787
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Moah, ik vind het wel zoet. Hij mocht niet op z'n eigen pc en dat heeft-ie dus ook niet gedaan :)

Gelukkig komt hij niet op Fok!
  donderdag 23 september 2010 @ 11:55:38 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86743804
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef hondjes het volgende:

Of gewoon zeggen ,,je blijft in vervolg met je poten van mijn spullen af.

Niet straffen, maar zeggen dat je die ene keer hem zal helpen, maar de volgende keer het zelf mag oplossen met school.
Dan leert hij gelijk zijn eigen gemaakte troubles op te lossen.
Wat oplossen met school?
  donderdag 23 september 2010 @ 11:56:13 #173
241662 Jian
Well, well, well
pi_86743827
Ouders van Nu :')
pi_86743832
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Gelukkig komt hij niet op Fok!
Dat denk jij............... :D
pi_86743846
Goed gehandeld dus omtrent Disana....raar verhaal overigens
pi_86743850
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat oplossen met school?
Hij had toch gespijbeld of zit ik verkeerd. :o
  donderdag 23 september 2010 @ 11:58:24 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86743901
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef hondjes het volgende:
Ik was bij de laptop gebleven.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:59:00 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86743918
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
Ouders van Nu :')
Tsja, die doen het nooit goed, of ze straffen niet en dan worden ze als "lakse ouders" gezien die hun kutpubers maar overal mee laten wegkomen, of ze straffen wel en dan is het weer niet goed.

Vooralsnog weten we niet eens hoe oud de spijbelende puber van Deisyy is, maar zelfs als hij 16 zou zijn dan zou hij daarvoor van mij ook nog straf krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86743926
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
Ik ben wel blij dat we haar cadeautjes nu via het huisadres kunnen sturen. Ik hoorde gister dat een kaartje van mij er twee weken over gedaan had. -O-
pi_86743940
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef hondjes het volgende:

[..]

Dat denk jij............... :D
Zijn toetsenbord ligt achter in mijn auto :D
  donderdag 23 september 2010 @ 12:00:27 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86743975
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
Dat dus vooral....... raar verhaal, en dan geen drama maken omdat iemand probeert te voorkomen dat het erger wordt.

Dit is een beetje als iemand die een kind tegenhoudt dat de weg op wil rennen en vervolgens commentaar krijgt dat dat tegenhouden niet lief genoeg gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86743994
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja, die doen het nooit goed, of ze straffen niet en dan worden ze als "lakse ouders" gezien die hun kutpubers maar overal mee laten wegkomen, of ze straffen wel en dan is het weer niet goed.

Vooralsnog weten we niet eens hoe oud de spijbelende puber van Deisyy is, maar zelfs als hij 16 zou zijn dan zou hij daarvoor van mij ook nog straf krijgen.
Het jochie is 14 en ik ben nog steeds van opvatting dat ze op die leeftijd de 3 R-en nodig hebben ;)
pi_86744004
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat we haar cadeautjes nu via het huisadres kunnen sturen. Ik hoorde gister dat een kaartje van mij er twee weken over gedaan had. -O-
2 weken?!....damn....en ja het is handiger via dr thuisadres....want mocht er nu niemand thuis zijn dan kan er altijd iemand even voor hun 2en langs het postkantoor....
  donderdag 23 september 2010 @ 12:03:27 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86744084
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het jochie is 14 en ik ben nog steeds van opvatting dat ze op die leeftijd de 3 R-en nodig hebben ;)
Zeker als hij 14 is en 's nachts gaat zitten internetten terwijl er al sprake was van een sanctie vind ik het nog meevallen qua straf....

Om over het spijbelen nog maar niet te spreken :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86744109
Yo. :')
quote:
Hennepbos ontdekt bij woonwagenkamp

KLUNDERT - De politie heeft bij een geplande controle op een woonwagenkamp in Klundert donderdagochtend een hennepbos ontdekt. Op drie velden van in totaal ongeveer 7000 vierkante meter staan volgens de politie enkele duizenden hennepbomen die tot 2,5 meter groot zijn. Er zijn vier mensen aangehouden.

De politie ging naar het woonwagenkamp aan de Blauwe Hoefsweg na informatie over de teelt van hennep. In schuurtjes op het kamp zijn nog enkele honderden plantjes gevonden.
Een politiewoordvoerder spreekt over een bijzondere vondst. Volgens hem levert een hennepboom tot dertig keer de hoeveelheid van een hennepplant op.
De politie denkt dat de bomen in het voorjaar zijn ingezaaid. Ongeveer vijftien mensen zijn in opdracht van de gemeente Moerdijk (waar Klundert bijhoort) begonnen met het uitsteken van de bomen.
BRON: TELEGRAAF
  donderdag 23 september 2010 @ 12:05:35 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86744153
Woonwagenkamp en hennepkwekerijen horen toch bij elkaar als strand en zee?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:05:36 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86744155
OMG, hebben jullie zelfs een woonwagenkamp? :o

En een kruidenbos..... dat geeft het begrip "even een frisse neus halen" bij een zondagmiddagwandeling toch een heel andere betekenis :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86744162
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zeker als hij 14 is en 's nachts gaat zitten internetten terwijl er al sprake was van een sanctie vind ik het nog meevallen qua straf....

Om over het spijbelen nog maar niet te spreken :X
Dit mag hij dan wel weer lezen :D

Hij vind ons nl. nogal streng, maar ja welke 14-jarige puber vindt datniet van zijn ouders :')
pi_86744186
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
een soort van pleonasme, dit bericht :D
pi_86744190
Zal lekker ruiken daar
pi_86744207
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
OMG, hebben jullie zelfs een woonwagenkamp? :o

Jazeker, en de veel van die mensen zijn goeie kennissen van me. :')
pi_86744209
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef hondjes het volgende:

[..]

Hondjes, het is me razend spannend en intressant die linken van Paul is Dead, en ik denk zelf, maar dat vind ik dus, dat ze het zelf allemaal in elkaar geflanst hebben die Beatles, steeds teksten die er naar verwijzen, die elpeehoezen die toch vreemd in elkaar steken, als je niks te doen hebt moet je eens kijken wat Ian geplaatst had die linken.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:07:07 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86744211
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
Ja okay, maar een heel bos?? 7000 m² is toch een flink weiland hoor.... dat zie je niet zo even over het hoofd.

Zou die buitenwiet nou ook anders smaken dan die kunslicht wiet?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86744263
*O* en mijn dag kon niet beter beginnen, eredivisie live van zoon gehad en nu belt er iemand op of ik mee ga naar Ikea *O* dus toedeledoki met mijn toverstaf zwaai ik even jullie gedag :W
pi_86744279
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja okay, maar een heel bos?? 7000 m² is toch een flink weiland hoor.... dat zie je niet zo even over het hoofd.

Wiet van de kouwe grond :{w
  donderdag 23 september 2010 @ 12:09:37 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_86744291
Veel plezier in de ballenbak Heksie :W
pi_86744313
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef Toverheks het volgende:
*O* en mijn dag kon niet beter beginnen, eredivisie live van zoon gehad en nu belt er iemand op of ik mee ga naar Ikea *O* dus toedeledoki met mijn toverstaf zwaai ik even jullie gedag :W
:D Toeval.....ik denk het niet ;)
Veel plezier :W
pi_86744321
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Hondjes, het is me razend spannend en intressant die linken van Paul is Dead, en ik denk zelf, maar dat vind ik dus, dat ze het zelf allemaal in elkaar geflanst hebben die Beatles, steeds teksten die er naar verwijzen, die elpeehoezen die toch vreemd in elkaar steken, als je niks te doen hebt moet je eens kijken wat Ian geplaatst had die linken.
Zou best kunnen Heksie, want dat gebeurd bij alle muziek.
Ook bij Lady GaGa ,en de rest.................wat dan zogenaamd weer door Illuminatie wordt gedaan.

Ook bij Mj werd na zijn dood al zijn muziek uitgedokterd of er iets tussen stond
waarmee ze konden bewijzen of hij dood was of niet.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:10:34 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86744328
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit mag hij dan wel weer lezen :D

Hij vind ons nl. nogal streng, maar ja welke 14-jarige puber vindt datniet van zijn ouders :')
Dan nog iets wat hij wel mag lezen:

Bij mij was hij niet weggekomen met een weekje alleen de tafel afruimen en de vaatwasser inruimen.

En boeien dat hij je nogal streng vindt, al die lapzwansouders die alles maar goed vinden worden achteraf veel minder gewaardeerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86744330
quote:
Neem je wel een halfbloedje mee in een wandelwagen?
  donderdag 23 september 2010 @ 12:11:53 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86744370
quote:
Veel plezier :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86744373
quote:
Kottbullar eten? :P

Enjoy :W
pi_86744374
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:20 schreef Jian het volgende:

[..]

En terecht, dat linkse langharige tuig denkt dat de Nederlandse Spoorwegen een soort filantropische instelling is ofzo, betalen of eruit, regels zijn regels :7

AUSWEIS BITTE *O*

c_/
Jep, linkse mensen uit de trein mikken en al die rechtse gasten erin meppen, enkele reis, richting oosten, kedeng, kedeng....... *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 12:22:43 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_86744746
quote:
Vragen van de leden Wilders en Kortenoeven (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over de schandelijke uitlatingen van de Indonesische ambassadeur over PVV-leider Geert Wilders en de Nederlandse kiezers die op de PVV gestemd hebben.

1.)
Hebt u kennis genomen van het artikel ‘Bezoek uit Jakarta ondanks Wilders’ (*), waarin de Indonesische ambassadeur in Nederland, Yunus Effendi Habibie, beledigende uitspraken doet over de vermeende ondeskundigheid, de ‘haatzaaierij’ en het ‘schreeuwen’ en ‘blaffen’ van PVV-leider Geert Wilders; en waarin hij insinueert dat de Nederlanders die op de PVV hebben gestemd aan een ‘angstpsychose’ leiden?

2.)
Heeft de Indonesische ambassadeur namens de Indonesische regering gesproken?

3.)
Bent u met mij van mening dat de uitspraken van Habibie onjuist en ongepast zijn? Zo neen, waarom niet?

4.)
Bent u bereid ambassadeur Habibie te ontbieden om uw ongenoegen over deze uitspraken aan hem door te geven?

(*) Het Financieele Dagblad, 23 september 2010
_O-
  donderdag 23 september 2010 @ 12:27:59 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86744945
Wat is dat toch met die vrijheid van meningsuiting, en dat die vooral lijkt te moeten gelden voor degenen die die vrijheid zeggen te verdedigen....
Maar gut wat een drama als een ander zich van diezelfde vrijheid (binnen de geldende normen) bedient.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 12:32:35 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86745106
quote:
Ik zag 'm gisteren ergens voorbijkomen. Hij doet 'm echt geniaal na. Onverstaanbaar.
pi_86745210
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zag 'm gisteren ergens voorbijkomen. Hij doet 'm echt geniaal na. Onverstaanbaar.
Gister waren ze bij Paul de Leeuw en kreeg Jokertje een vraag waar geen begin en eind aanzat. Je kon het horen kraken in z'n bovenkamer.

De kids zijn nu toch maar eens op zoek gegaan naar iemand die hun belangen behartigd. RTL heeft een koopje aan hun gehad, zoveel is inmiddels duidelijk.
pi_86745241
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Volgens mij mag je wel altijd vrij quoten?
pi_86745250
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar tis best goed te doen B-) :+
  donderdag 23 september 2010 @ 12:38:30 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86745293
Buitenwiet is volgens mij minder sterk dan binnenwiet. Maar het is al even geleden dat ik me in die kringen bevond.
pi_86745318
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef remlof het volgende:
Ow Cc, EHV weer in het nieuws: CDA-raadslid: homoseksualiteit onnatuurlijk

CDA :r
Volledig eens is met mijnheer van het CDA en homoseksualiteit ook onnatuurlijk vindt. Maar dat is nog weer heel iets anders dan het verbieden of er een hekel aan hebben.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:41:01 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86745372
  donderdag 23 september 2010 @ 12:43:05 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86745426
Vandaag geen uitje met de honden, dan maar een broodje met een eitje.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:45:16 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86745504
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volledig eens is met mijnheer van het CDA en homoseksualiteit ook onnatuurlijk vindt. Maar dat is nog weer heel iets anders dan het verbieden of er een hekel aan hebben.
Als je stelt dat het onnatuurlijk is, dan zou het dus aangeleerd gedrag of een "ziekte" zijn die ingaat tegen het natuurlijke doen en laten van die persoon??

Wat voor de een onnatuurlijk is, kan voor de ander wel natuurlijk zijn....
Alleen voor een hetroseksueel is het onnatuurlijk gedrag, dat wil niet zeggen dat iedereen van nature hetroseksueel is, dat is alleen zoals sommige mensen het graag zouden zien, al dan niet gebaseerd op indoctrinatie van de kerk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86745657
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je stelt dat het onnatuurlijk is, dan zou het dus aangeleerd gedrag of een "ziekte" zijn die ingaat tegen het natuurlijke doen en laten van die persoon??

Wat voor de een onnatuurlijk is, kan voor de ander wel natuurlijk zijn....
Alleen voor een hetroseksueel is het onnatuurlijk gedrag, dat wil niet zeggen dat iedereen van nature hetroseksueel is, dat is alleen zoals sommige mensen het graag zouden zien, al dan niet gebaseerd op indoctrinatie van de kerk.
Er vanuit gaand dat alles wat leeft bezig is met instandhouding van de soort kan homoseksueel gedrag goed gekenmerkt worden als onnatuurlijk en/of afwijkend. Dat staat wat mij betreft compleet los van wat voor Kerk dan ook.
pi_86745723
Aangezien ik mij niet ga voortplanten ben ik dus ook onnatuurlijk.
pi_86745757
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er iets niet helemaal in de haak was met je had ik een hele tijd geleden al geconstateerd :P
pi_86745778
Denk dat het meer slaat op het feit dat de natuur het niet zo bedoeld heeft ivm de voortplanting. Maar we doen en zijn tegenwoordig eigenlijk bijna alléén maar dingen die de natuur niet zo bedoeld heeft, dus wat dat betreft is het puur stigmatiseren wat deze CDAmeneer doet. }:|

-edit, spuit 11, en dit:
quote:
pi_86745818
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat er iets niet helemaal in de haak was met je had ik een hele tijd geleden al geconstateerd :P
Ik had gehoopt dat ik slechts afwijkend was. No progress without deviation.
pi_86745875
quote:
En afwijkend :')
pi_86745891
Mooi ik ook *O*
pi_86745908
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En afwijkend :')
O, daar heb je je al bij neergelegd :D
pi_86745928
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ik slechts afwijkend was. No progress without deviation.
Er zit natuurlijk een verschil tussen wat je doet of laat en wie of wat je bent :Y)
pi_86745977
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

O, daar heb je je al bij neergelegd :D
That's my way of life. :7
pi_86746008
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een verschil tussen wat je doet of laat en wie of wat je bent :Y)
Da's een mooie voor op een tegeltje.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:01:04 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746025
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er vanuit gaand dat alles wat leeft bezig is met instandhouding van de soort kan homoseksueel gedrag goed gekenmerkt worden als onnatuurlijk en/of afwijkend. Dat staat wat mij betreft compleet los van wat voor Kerk dan ook.
Of de wereld redt zichzelf op deze wijze door niet iedere vorm zich onbeperkt te laten voortplanten, misschien is het doel van homoseksuelen juist wel dat ze zich niet voortplanten?

Maar als het niet aangeleerd is dan kan het voor die persoon nog steeds natuurlijk zijn, het is immers niet noodzakelijk dat iedereen zich voortplant.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 13:02:38 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746081
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maarre... hoe zit het met het feit dat jij je niet hebt voortgeplant en dat waarschijnlijk ook niet zult doen?
Heb je al die jaren volstrekt nutteloos en overbodig seks gehad dus? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746091
Door de eeuwen heen wordt het al gedaan. De Grieken en Romeinen lusten er wel pap van en het werd heel normaal gevonden.
Wat is normaal?
Nu is het gewoon zodat de meerderheid die hetero is, dus wordt dat als normaal ervaren.
Slaat het om, dan zijn hetero s in de minderheid en wordt als minder normaal beschouwd.

Laat iedereen maar gewoon dat doen, waar ze zich tot aangetrokken voelen, dan komt het allemaal wel goed.
pi_86746145
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maarre... hoe zit het met het feit dat jij je niet hebt voortgeplant en dat waarschijnlijk ook niet zult doen?
Heb je al die jaren volstrekt nutteloos en overbodig seks gehad dus? :o
Nou, als je het bedrijven van de liefde enkel en alleen neemt in het kader van voortplanting, dan is het vermoedelijk nutteloos geweest. Als je het wat ruimer pakt, dan heb ik, dankzij mijn tomeloze inzet, vele dames redelijk wat uren aangenaam verpozen gegeven. :7
pi_86746183
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nou, als je het bedrijven van de liefde enkel en alleen neemt in het kader van voortplanting, dan is het vermoedelijk nutteloos geweest. Als je het wat ruimer pakt, dan heb ik, dankzij mijn tomeloze inzet, vele dames redelijk wat uren aangenaam verpozen gegeven. :7
omg :')
pi_86746227
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of de wereld redt zichzelf op deze wijze door niet iedere vorm zich onbeperkt te laten voortplanten, misschien is het doel van homoseksuelen juist wel dat ze zich niet voortplanten?
Ja, ze zijn de redders van de wereld, daarom willen ze ook trouwen en kinderen van derden. 8)7

quote:
Maar als het niet aangeleerd is dan kan het voor die persoon nog steeds natuurlijk zijn, het is immers niet noodzakelijk dat iedereen zich voortplant.
Stelen is voor sommige dieven ook vast en zeker natuurlijk gedrag. Niet dat ik beide partijen over één kam wil scheren, gebruik het enkel als voorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 13:10:29 ]
  donderdag 23 september 2010 @ 13:08:04 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746261
En nu ben ik een beetje misselijk.
pi_86746274
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

omg :')
*)
pi_86746277
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Goh....Ik ook...
pi_86746281
quote:

[..]

:D Een echte altruïst.
pi_86746283
quote:
Vinger in je keel, dat helpt soms :Y
pi_86746301
quote:
Ei met ui?
  donderdag 23 september 2010 @ 13:09:27 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746309
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Goh....Ik ook...
Het zal wel heersen.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:10:20 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746349
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:

Ei met ui?
Nee: eentje met ham en eentje met kaas. Die waren dan weer wel smakelijk.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:10:46 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746363
quote:
[..]
Prima, dan komen we dus op het punt dat seks niet alleen de voortplanting als doel heeft, maar ook gewoon het fysiek aangename.... en homoseksuelen hebben nou eenmaal andere voorkeuren voor wat fysiek aangenaam bevonden wordt.

Overigens zijn een hoop hetroseksuele mannen ook absoluut niet vies van wat prostaat stimulatie, dus dat zou hen dan latent homoseksueel maken?
Het is immers geen ingang maar een uitgang.... maar ook binnen hetroseksuele relaties wordt die uitgang om diverse voorkeuren nogal eens als ingang gebruikt. Al die mannen die dat doen of laten doen dus latent homoseksueel?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746365
Ik klik ff niet Teun....Want mijn misselijkheid komt voort uit bijwerkingen....Om alvast maar iets de wereld uit te helpen....ik neem wel een pilletje :{
pi_86746368
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

*)
Typisch mannen gelul...
iets waar vrouwen om :r

Nooit meer zeggen... :N
  donderdag 23 september 2010 @ 13:11:33 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746390
Ik ben een latente homo.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:14:10 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746461
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, ze zijn de redders van de wereld, daarom willen ze ook trouwen en kinderen van derden. 8)7
Misschien willen ze wel trouwen en kinderen krijgen omdat ze helemaal niet graag "anders" willen zijn, maar er niets aan kunnen doen..... en ze vooral "anders" zijn omdat de samenleving ze als "anders" aanwijst?
quote:
Stelen is voor sommige dieven ook vast en zeker natuurlijk gedrag. Niet dat ik beide partijen over één kam wil scheren, gebruik het enkel als voorbeeld.
Ah... en nou een voorbeeld waarbij niemand benadeeld wordt, het is immers geen crimineel gedrag, het is "anders" dan wat de meute, vooral gebaseerd op een paar schrijfels die van bovenaf zouden zijn ingegeven, doet en vindt.... maar het is niet iets waarmee je een ander benadeelt of schade toebrengt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Prima, dan komen we dus op het punt dat seks niet alleen de voortplanting als doel heeft, maar ook gewoon het fysiek aangename.... en homoseksuelen hebben nou eenmaal andere voorkeuren voor wat fysiek aangenaam bevonden wordt.
Onzin, je draait het om. Seks heeft als doel dat je je voortplant. Daarom is het ook zo aangenaam en lekker (behalve dan bij de frigiden onder ons). Alles wat lekker is wil je veel en graag doen, het aangename is dus de trigger om het vooral niet te laten. Mensen zijn slim, willen wel het aangename maar niet de rest en hebben diverse oplossingen bedacht om het fijne te kunnen ervaren zonder consequenties.

quote:
Overigens zijn een hoop hetroseksuele mannen ook absoluut niet vies van wat prostaat stimulatie, dus dat zou hen dan latent homoseksueel maken?
Het is immers geen ingang maar een uitgang.... maar ook binnen hetroseksuele relaties wordt die uitgang om diverse voorkeuren nogal eens als ingang gebruikt. Al die mannen die dat doen of laten doen dus latent homoseksueel?
Huh :?
Je gaat nu echt wel heel veel rare dingen schrijven. Wat je ook doet of laat, welk middel je ook gebruikt, het uiteindelijke doel is ejaculatie en de natuur heeft dan het liefst dat een man een eicel bevrucht.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:16:08 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746523
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een latente homo.
Ik dacht al dat jij er op zou kicken als je prostaat gestimuleerd wordt :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746553
Volgens mij is je doel gewoon je zak legen op zijn tijd.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:17:10 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746557
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:

Ik dacht al dat jij er op zou kicken als je prostaat gestimuleerd wordt :Y
En dan kietel ik zijn G-spot.
pi_86746583
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen ingang? Waar moet je dan je zetpil laten :?
pi_86746591
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien willen ze wel trouwen en kinderen krijgen omdat ze helemaal niet graag "anders" willen zijn, maar er niets aan kunnen doen..... en ze vooral "anders" zijn omdat de samenleving ze als "anders" aanwijst?
[..]
Je bent aan het dwalen, je schreef dat ze homo zijn om de wereld te redden van de ondergang. Nu is het weer wat anders ;(

quote:
Ah... en nou een voorbeeld waarbij niemand benadeeld wordt, het is immers geen crimineel gedrag, het is "anders" dan wat de meute, vooral gebaseerd op een paar schrijfels die van bovenaf zouden zijn ingegeven, doet en vindt.... maar het is niet iets waarmee je een ander benadeelt of schade toebrengt.
Ga je nu enkel en alleen in op het voorbeeld of kan het ook nog inhoudelijk? Ga je mij nu aanvallen op iets waar ik eerder over schreef geen problemen mee te hebben?

Het gaat niet over schade of geen schade, ik schrijf enkel dat ik het onnatuurlijk gedrag vind, ze doen verder hun best maar :Y)
  donderdag 23 september 2010 @ 13:18:27 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746597
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Onzin, je draait het om. Seks heeft als doel dat je je voortplant. Daarom is het ook zo aangenaam en lekker (behalve dan bij de frigiden onder ons). Alles wat lekker is wil je veel en graag doen, het aangename is dus de trigger om het vooral niet te laten. Mensen zijn slim, willen wel het aangename maar niet de rest en hebben diverse oplossingen bedacht om het fijne te kunnen ervaren zonder consequenties.
En dus zouden er homoseksuelen kunnen zijn omdat de natuur als doel heeft dat zij zich niet voortplanten?
quote:
Huh :?
Je gaat nu echt wel heel veel rare dingen schrijven. Wat je ook doet of laat, welk middel je ook gebruikt, het uiteindelijke doel is ejaculatie en de natuur heeft dan het liefst dat een man een eicel bevrucht.
Ja, nou weet ik niet hoe jouw seksuele voorlichting verlopen is, maar als een man een vrouw anaal neemt dan komt dat sperma echt niet bij de eicel :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746601
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Onzin, je draait het om. Seks heeft als doel dat je je voortplant.
Moah. Bij mensen en sommige apensoorten is seks meer dan dat, heeft het ook vooral een sociale functie. Bij diersoorten waar dat niet het geval is wordt er ook alleen maar aan voortplanting gedaan wanneer het vrouwtje vruchtbaar en ontvankelijk is.
pi_86746618
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
Teun zijn doel of het doel van alle mannen?
pi_86746637
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
Ja, en voor de dames is het doel "Zijn portemonnee meenemen en shoppen!"
pi_86746650
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Teun zijn doel of het doel van alle mannen?
Ik denk bij heel veel mannen..
  donderdag 23 september 2010 @ 13:20:21 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746653
Het mannetje draait zich weer eens in allerlei domme bochten om 'anders' te zijn.
Verrekte homo!
pi_86746655
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

In jouw geval is het allebei. :+
  donderdag 23 september 2010 @ 13:20:38 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746665
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je bent aan het dwalen, je schreef dat ze homo zijn om de wereld te redden van de ondergang. Nu is het weer wat anders ;(
Nee, dat lees jij er graag in.... ik zei dat de wereld het niet nodig heeft dat iedereen zich voorplant en dat dit dus prima een eigen oplossing van de wereld zou kunnen zijn.
quote:
Ga je nu enkel en alleen in op het voorbeeld of kan het ook nog inhoudelijk? Ga je mij nu aanvallen op iets waar ik eerder over schreef geen problemen mee te hebben?

Het gaat niet over schade of geen schade, ik schrijf enkel dat ik het onnatuurlijk gedrag vind, ze doen verder hun best maar :Y)
Als je niet wilt dat ik op je voorbeeld inga, dan moet je een voorbeeld nemen wat gelijkwaardig is, en een bepaalde seksuele voorkeur vergelijken met crimineel gedrag is niet gelijkwaardig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 13:21:16 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86746693
Met alleen maar vrouwen in zijn leven die neuken om geld, niet om lekker.
pi_86746704
quote:

[..]

Mannen en vrouwen die er zo over denken moeten wel een heel slecht sexleven hebben :{
  donderdag 23 september 2010 @ 13:22:20 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746739
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan kietel ik zijn G-spot.
Oh, das voor hem ook lekker O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 13:23:15 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746778
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat is het volgende natuurlijk........ is prostitutie natuurlijk of onnatuurlijk?

En als het is om te kunnen overleven, is het dan natuurlijk??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746790
quote:

[..]

Jij weet helemaal niets van mij, niet hoe ik leef, niet wat ik uitgeef, helemaal niets,
Jouw beeld is vetroebeld ,door misschien een aantal vrouwen die je ontmoet hebt, maar laat mij daar buiten.
pi_86746862
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dus zouden er homoseksuelen kunnen zijn omdat de natuur als doel heeft dat zij zich niet voortplanten?
[..]
Nu ga je jezelf weer tegenspreken. Je schreef eerst "doel niet voortplanten", daarna "ze willen gelijk zijn aan hetero stellen" en nu weer "doel van niet voortplanten". 8)7

quote:
Ja, nou weet ik niet hoe jouw seksuele voorlichting verlopen is, maar als een man een vrouw anaal neemt dan komt dat sperma echt niet bij de eicel :N
Ah, je neem nu één van de man-vrouw varianten die als doel hebben dat men "lekker" wenst zonder verdere consequenties. Daar schreef ik al over toch, de slimheid van de mens?

Los van dat, voor zover mij bekend vinden de meeste vrouwen anaal verkeer (niet te verwarren met anale stimulatie) helemaal niet fijn en ervaren dat als nogal pijnlijk :Y)
  donderdag 23 september 2010 @ 13:25:50 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86746870
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mij, niet hoe ik leef, niet wat ik uitgeef, helemaal niets,
Jouw beeld is vetroebeld ,door misschien een aantal vrouwen die je ontmoet hebt, maar laat mij daar buiten.
Het gaat helemaal niet alleen over jou, maar over alle vrouwen hier, we hebben immers allemaal zijn creditcard als ultieme doel.

Ongeacht wat we er tegenover zetten, want dat is altijd te verwaarlozen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86746916
Maar goed: de conclusie is dat Pieter Storms een wijf is?
pi_86746929
quote:

[..]

Waar heb ik het meer over jou dan jij over mij :?
1. Doel mannen "zak legen" volgens Hondjes
2. Doel vrouwen "portemonnee legen" volgens ondergetekende

De ene stelling is net zo dom als de andere, daarom schreef ik hem ook :P
pi_86746967
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed: de conclusie is dat Pieter Storms een wijf is?
Jep :Y
pi_86746985
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In jouw geval is het allebei. :+
Als dat zo zou zijn is het wel weer slim :P
pi_86747067
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
:D Mevrouw "Kijk mij regelmatig eens interesting doen" denkt weer een "ingang" gevonden te hebben om steken te kunnen uitdelen :+
  donderdag 23 september 2010 @ 13:31:24 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86747073
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu ga je jezelf weer tegenspreken. Je schreef eerst "doel niet voortplanten", daarna "ze willen gelijk zijn aan hetero stellen" en nu weer "doel van niet voortplanten". 8)7
Okay, je leest kennelijk zonder enig gevoel voor nuance.... dat de wereld mogelijk als doel heeft hen zich niet te laten voortplanten heeft toch niets te maken met het feit dat de bewoners van diezelfde wereld mensen graag als "anders" neerzetten op basis van een paar voorkeuren waar niemand in feite wat mee te maken heeft, en dat het feit dat de wereld zichzelf op die manier overbevolking probeert te voorkomen wil niet zeggen dat zijzelf wellicht toch andere wensen hebben?
Het stikt inmiddels van de kinderen die er alleen maar zijn dankzij de medische wetenschap, en omdat hun ouders een kinderwens hadden, ongeacht het feit dat die kinderwens geen haalbare kaart was.

Dat wat de wereld bedoelt wordt al jaren achterhaald door de wetenschap.
quote:
Ah, je neem nu één van de man-vrouw varianten die als doel hebben dat men "lekker" wenst zonder verdere consequenties. Daar schreef ik al over toch, de slimheid van de mens?

Los van dat, voor zover mij bekend vinden de meeste vrouwen anaal verkeer (niet te verwarren met anale stimulatie) helemaal niet fijn en ervaren dat als nogal pijnlijk :Y)
Het ging om de eventuele latente homoseksualiteit, als een hetroseksuele man dus graag zijn vrouw anaal penetreert dan is hij dus een latentente homo?? Want om het genot van de vrouw, en het samenbrengen van de zaadcel en de eicel gaat het in dat geval iig niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86747111
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
Het mannetje draait zich weer eens in allerlei domme bochten om 'anders' te zijn.
Verrekte homo!
Jij bent toch ook anders? Je wil alleen maar een penis boven de 20 cm, da's best afwijkend hoor :Y
  donderdag 23 september 2010 @ 13:34:05 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86747170
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent toch ook anders? Je wil alleen maar een penis boven de 20 cm, da's best afwijkend hoor :Y
Godzijdank, dan ben ik ook anders....
Ik wil bijvoorbeeld weer geen penis waar een vent aan vast zit met een IQ van onder de 120 (8>
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86747199
Houden jullie er wel rekening mee dat Heksie dit allemaal moet teruglezen als ze terug is van de Ikea?
pi_86747255
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Leandra het volgende:
Godzijdank, dan ben ik ook anders....
Ik wil bijvoorbeeld weer geen penis waar een vent aan vast zit met een IQ van onder de 120 (8>
Je neemt eerst een testje af?
pi_86747294
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 23 september 2010 @ 13:39:03 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86747355
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja duh.... lijkt me logisch :7
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86747433
Dit onderwerp vraagt gewoon om een begeleidend muziekje van Nina Simone.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:49:03 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86747720
quote:

[..]

volgens mij was dat gewoon in het algemeen bedoeld hoor, niet specifiek op jou gericht
pi_86747804
ik ga ff eten tijdens deze discussie
  donderdag 23 september 2010 @ 13:52:33 #283
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86747848
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff eten tijdens deze discussie
goed plan, ik ben een kopje thee aan het maken.
Terwijl ik ff mn 'nieuwe' laptop uit probeer. Tot nu toe bevalt ie wel, maar ik vind m wel snel wat heet, maar dat kan door ouderdom komen?
  donderdag 23 september 2010 @ 13:53:29 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86747883
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
:D Mevrouw "Kijk mij regelmatig eens interesting doen" denkt weer een "ingang" gevonden te hebben om steken te kunnen uitdelen :+
Interesting doen? Je bedoelt het feit dat ik dingen gewoon zeg zoals ze zijn en dat het in jouw beperkte belevenswereld als interessantdoenerij wordt bestempeld? Tja, jouw gemis denk ik dan.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:56:42 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86748008
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Interesting doen? Je bedoelt het feit dat ik dingen gewoon zeg zoals ze zijn en dat het in jouw beperkte belevenswereld als interessantdoenerij wordt bestempeld? Tja, jouw gemis denk ik dan.
Trouwens; zou het niet veel meer een gevalletje "interessant doen" zijn geweest als je je iPhone, iPad en vakantie naar Indonesië zou betalen met een creditcard die niet van jou was, maar van een meneer die kennelijk zo suf is dat hij jou met zijn cc laat loslopen? :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86748045
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

goed plan, ik ben een kopje thee aan het maken.
Terwijl ik ff mn 'nieuwe' laptop uit probeer. Tot nu toe bevalt ie wel, maar ik vind m wel snel wat heet, maar dat kan door ouderdom komen?
ik heb mijn laptop meestal schuin op de bankleunig staan zopdat de hitte weg kan...Die van DK wordt ook altijd heel heet....en die is wel ouder dan de mijne :Y
pi_86748057
Ik ben gelukkig heel saai. Maar saaiheid is de nieuwe gezelligheid. Let maar op, over een jaar of wat zijn jullie net zo saai als ik. Eigenlijk ben ik dus heel avant-garde.

Nu even een scheet van mezelf ruiken.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:58:52 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86748099
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet alleen over jou, maar over alle vrouwen hier, we hebben immers allemaal zijn creditcard als ultieme doel.

Ongeacht wat we er tegenover zetten, want dat is altijd te verwaarlozen...
Nou, met dat seks heeft als doel voortplanting kan ik een eind mee gaan oO<
pi_86748101
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Trouwens; zou het niet veel meer een gevalletje "interessant doen" zijn geweest als je je iPhone, iPad en vakantie naar Indonesië zou betalen met een creditcard die niet van jou was, maar van een meneer die kennelijk zo suf is dat hij jou met zijn cc laat loslopen? :Y
Maar die weleens zijn zak heeft geleegd :D
pi_86748154
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay, je leest kennelijk zonder enig gevoel voor nuance.... dat de wereld mogelijk als doel heeft hen zich niet te laten voortplanten heeft toch niets te maken met het feit dat de bewoners van diezelfde wereld mensen graag als "anders" neerzetten op basis van een paar voorkeuren waar niemand in feite wat mee te maken heeft, en dat het feit dat de wereld zichzelf op die manier overbevolking probeert te voorkomen wil niet zeggen dat zijzelf wellicht toch andere wensen hebben?
Het stikt inmiddels van de kinderen die er alleen maar zijn dankzij de medische wetenschap, en omdat hun ouders een kinderwens hadden, ongeacht het feit dat die kinderwens geen haalbare kaart was.

Dat wat de wereld bedoelt heeft wordt al jaren achterhaald door de wetenschap.
[..]

Het ging om de eventuele latente homoseksualiteit, als een hetroseksuele man dus graag zijn vrouw anaal penetreert dan is hij dus een latentente homo?? Want om het genot van de vrouw, en het samenbrengen van de zaadcel en de eicel gaat het in dat geval iig niet.
1. Waarom heeft daar niemand iets mee te maken als men wel hardop loopt te roepen "Wij zijn homo en wij willen hetzelfde als een hetero?" Gelijkwaardig is in mijn ogen iets heel anders dan gelijk zijn. Ik wens ze veel succes met hun wensen, ze gaan hun gang maar, heb er geen hinder van en zeg alleen dat ik het onnatuurlijk gedrag vind. Eén en ander in het kader van de instandhouding van de soort, daar waar alles bij wat leeft om draait.

2. Het lijkt mij onzin als je schrijft dat homo's homo zijn omdat dat hun natuurlijk gedrag zou zijn in het kader van "de wereld willen redden". In ieder geval kun je het niet wetenschappelijk onderbouwen en heb je het vermoedelijk ter plekke verzonnen. Het principe "instandhouding van de soort" is een fenomeen dat daarentegen wel wetenschappelijk bewezen is en te onderbouwen valt.

3. Je haalt in één posting aan dat er zaken zijn dankzij de medische wetenschap en tegelijkertijd dat alles wat gedaan wordt door die wetenschap inmiddels achterhaald is. Ik kan daar niet zo heel veel mee.

Je stelling over anaal verkeer, daar kan ik al helemaal niets mee. Niet alles wat mensen doen is wat ze zijn en niet alles wat mensen zijn is wat ze doen. Uitzonderingen bevestigen immer regels maar niet het onderliggende principe.
pi_86748216
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

"Mijn beperkte belevenswereld", dat moet je dan maar hard maken met je ontzettend vastzitten in zogenaamd vooruitstrevend groepsgedrag :Y)
  FOK!Babe donderdag 23 september 2010 @ 14:02:35 #292
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86748235
:|W
  donderdag 23 september 2010 @ 14:06:34 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86748367
Kijk mij me eens afzetten! Zonder handjes!

In jouw belevingswereld zijn homo's tegennatuurlijk, vrouwen alleen seksueel als er geld tegenover staat en moet je vooral met je hoofdje onder het maaiveld blijven.
Maar dat is niet bekrompen hoor.
  donderdag 23 september 2010 @ 14:06:38 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86748370
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik heb mijn laptop meestal schuin op de bankleunig staan zopdat de hitte weg kan...Die van DK wordt ook altijd heel heet....en die is wel ouder dan de mijne :Y
ik heb er wel zo'n ven onder maar blijkbaar werkt dat niet zo goed bij deze laptop
pi_86748380
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
:|W
O gelukkig, ze hebben jou niet meegenomen O+ :D
pi_86748452
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik heb er wel zo'n ven onder maar blijkbaar werkt dat niet zo goed bij deze laptop
Mijn laptop wordt ook aardig warm, het beestje is wel al 4 jaar :')

Ik heb hem vaak op schoot en vooral als ik dunne of geen kleding eronder heb wordt het bloedheet.
  donderdag 23 september 2010 @ 14:09:25 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86748473
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1. Waarom heeft daar niemand iets mee te maken als men wel hardop loopt te roepen "Wij zijn homo en wij willen hetzelfde als een hetero?" Gelijkwaardig is in mijn ogen iets heel anders dan gelijk zijn. Ik wens ze veel succes met hun wensen, ze gaan hun gang maar, heb er geen hinder van en zeg alleen dat ik het onnatuurlijk gedrag vind. Eén en ander in het kader van de instandhouding van de soort, daar waar alles bij wat leeft om draait.
Als mensen zich niet zo druk zouden maken over wat een ander in de slaapkamer doet, en een ander daar niet op beoordeelt of veroordeelt dan hoeft die ander ook niet zo zijn best te doen om maar vooral "gewoon" te lijken..... dat "hetzelfde willen" komt voort uit eeuwen niet hetzelfde mogen, of zelfs maar niet jezelf mogen zijn.
quote:
2. Het lijkt mij onzin als je schrijft dat homo's homo zijn omdat dat hun natuurlijk gedrag zou zijn in het kader van "de wereld willen redden". In ieder geval kun je het niet wetenschappelijk onderbouwen en heb je het vermoedelijk ter plekke verzonnen. Het principe "instandhouding van de soort" is een fenomeen dat daarentegen wel wetenschappelijk bewezen is en te onderbouwen valt.
Nog een keer dan; Het zou kunnen zijn dat het een manier van de aarde is.....
Ik stel niet dat homoseksualiteit de oplossing is die de aarde zelf aandraagt om de overbevolking tegen te gaan, maar het zou wel een manier van zelfredzaamheid van de natuur kunnen zijn. Dat jij daarmee iedere keer zegt dat ik vind dat het een eigen oplossing van de wereld is, is jouw manier van lezen.
Ik sluit alleen niet uit dat het een manier is waarop de aarde zorgt dat iemand zich in principe niet voortplant.
quote:
3. Je haalt in één posting aan dat er zaken zijn dankzij de medische wetenschap en tegelijkertijd dat alles wat gedaan wordt door die wetenschap inmiddels achterhaald is. Ik kan daar niet zo heel veel mee.

Je stelling over anaal verkeer, daar kan ik al helemaal niets mee. Niet alles wat mensen doen is wat ze zijn en niet alles wat mensen zijn is wat ze doen. Uitzonderingen bevestigen immer regels maar niet het onderliggende principe.
Nee, natuurlijk kun je daar niets mee...... mijn vraag ging over latente homoseksualiteit.
Wederom hebben we er niets mee te maken wat een ander in de slaapkamer doet, maar als een hetroseksueel stel anale seks heeft, maakt dat de man dan een latente homo?

Dat was mijn vraag...... want dan heeft het ook helemaal niets meer met voortplanting of genot van de vrouw te maken, uitsluitend met het genot van de man.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 14:10:57 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86748527
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zet m altijd op z'n kant op de grond als ik even wat anders doe.

Pas de schoorsteenveger helemaal geschrokken: "Ik geloof dat je laptop gevallen is" :o :o :o

Oh, en ik heb tegenwoordig dat laptop geval ding van Ikea van ¤ 12,95 op m'n schoot liggen.... dat voorkomt wel dat m'n benen verbranden.

Deze, de Bräda (tegen gebraden benen).

Maar wel in het wit, en expres zelfs, dan zie je tenminste wanneer hij schoongemaakt moet worden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 september 2010 @ 14:15:36 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86748703
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef Leandra het volgende:

Wederom hebben we er niets mee te maken wat een ander in de slaapkamer doet, maar als een hetroseksueel stel anale seks heeft, maakt dat de man dan een latente homo?

Dat was mijn vraag...... want dan heeft het ook helemaal niets meer met voortplanting of genot van de vrouw te maken, uitsluitend met het genot van de man.
:o

Ik hou maar even wijselijk mijn mond. Staat ook interessanter.
pi_86748712
Waar is de tijd dat alles nog in max 1 alinea beschreven werd :|W. Die epossen, ik kan er niet mee omgaan.
  donderdag 23 september 2010 @ 14:17:37 #301
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')