Oeh!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:46 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Eerst even nog een vergadering om 9 uur en dan met mijn vader naar de ikea.
Kom, we gaan allemaal in Utrecht wonenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Copycat het volgende:
Er is ook niks tussen 'op straat leven' en 'in een miljoenenpand wonen'. Het een of het onvermijdelijke ander.
Een nieuw lacktafeltje en gewoon zooi graaien.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh!iets speciaal nodig of gewoon zooi graaien?
Ik kom ook echt bijna nooit meer bij IKEA. Eerst werkte ik er om de hoek, ging ik er nog af en toe lunchen met Moonah en in de pauze shoppen, maar nu moet ik iemand charteren. Dus ga ik maar nietquote:Op donderdag 23 september 2010 08:50 schreef liesje1979 het volgende:
Een nieuw lacktafeltje en gewoon zooi graaien.
Omdat ik geen auto heb kom ik nooit meer bij de Ikea.
En paps mompelde al iets over dat de rekening dan voor hun was oid.
Ok, fietsen, anders kom ik te laat.
Maar ... als jij naar je zus ging, dan kwam je mij toch oppikken en gingen we ballen happen bij IKEA?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef CarOnline het volgende:
I love mijn auto. Maar ik heb alles al van Ikea dus ik hoef niet meer. Zeker niet nu ze de ballen ook hier aan de overkant verkopen
Oh en mogge. Nog nieuws van Gert, Noek?
Leuk dat je het vraagt, CarO.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef CarOnline het volgende:
Oh en mogge. Nog nieuws van Gert, Noek?
Oh ja dat is ook zo. Nou ja, plan de herfstvakantie maar vrij danquote:Op donderdag 23 september 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... als jij naar je zus ging, dan kwam je mij toch oppikken en gingen we ballen happen bij IKEA?
Toch?
Zo naar fysio. Ga ik nu even mijn creditcard alvast voorspekken voor de reis die over 12 dagen aanvangt.
Een weekend kuuroord voor mij? Om bij te komen....quote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Benieuwd is naar de cadeautjes die voor "Fok! vrienden" worden meegenomen
Haha Santa Barbara, dat keek ik als ik ziek thuis was van school. Heel handig, je valt er zo weer in, ookal heb je een jaar gemist.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, CarO.![]()
*over naar onze verslaggever ter plaatse
[ afbeelding ]
Gert is momenteel in Santa Barbara. Ik durf dat wel te zeggen want ik denk niet dat mensen hem daar gaan stalken. Daar heeft die natuurlijk weer the time of his life. Hij is naar Hollywood geweest en dat was een alleraardigst oord. Alles gaat wel en het eten is vet maar wordt steeds beter naarmate de reis vordert naar andere plaatsen. The Walmart is huge en LA is filled met smog. Dus!
Lekker fietsweer idd, om 9u al 15 gradenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen op deze laatste zomerse dag van het jaar
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, CarO.![]()
*over naar onze verslaggever ter plaatse
[ afbeelding ]
Gert is momenteel in Santa Barbara. Ik durf dat wel te zeggen want ik denk niet dat mensen hem daar gaan stalken. Daar heeft die natuurlijk weer the time of his life. Hij is naar Hollywood geweest en dat was een alleraardigst oord. Alles gaat wel en het eten is vet maar wordt steeds beter naarmate de reis vordert naar andere plaatsen. The Walmart is huge en LA is filled met smog. Dus!
Met Cruz!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha Santa Barbara, dat keek ik als ik ziek thuis was van school. Heel handig, je valt er zo weer in, ookal heb je een jaar gemist.
Oh wat tof ook, Hollywood *kwijl*
Ik wil een kadootje uit Hollywood. Het ECHTE Hollywood.
Oh kut, daar was ie al he. Hmmm denk je dat ie even terug rijdt voor me?
Je mag hier wel een weekend komen logeren om wat bij te trekkenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een weekend kuuroord voor mij? Om bij te komen....
ik krijg van Gert de Nimbus 2010 in Amerikaanse uitvoering, die zijn zo snel wil je niet weten Teun, in Engeland werden ze geimpoteerd maar daar liep het als een trein dus zijn ze op, toen zei Gert, Heks jij krijgt zo een Amerikaanse van me dan maak jij de blitz in Amsterdam en omstreken bij je vrienden.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die blonde met die bolle ogen. Ik weet haar NAAM NIET MEER!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
Helen Helmink!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
Anders ik welquote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorstquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker fietsweer idd, om 9u al 15 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |