Met Cruz!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha Santa Barbara, dat keek ik als ik ziek thuis was van school. Heel handig, je valt er zo weer in, ookal heb je een jaar gemist.
Oh wat tof ook, Hollywood *kwijl*
Ik wil een kadootje uit Hollywood. Het ECHTE Hollywood.
Oh kut, daar was ie al he. Hmmm denk je dat ie even terug rijdt voor me?
Je mag hier wel een weekend komen logeren om wat bij te trekkenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een weekend kuuroord voor mij? Om bij te komen....
ik krijg van Gert de Nimbus 2010 in Amerikaanse uitvoering, die zijn zo snel wil je niet weten Teun, in Engeland werden ze geimpoteerd maar daar liep het als een trein dus zijn ze op, toen zei Gert, Heks jij krijgt zo een Amerikaanse van me dan maak jij de blitz in Amsterdam en omstreken bij je vrienden.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Benieuwd is naar de cadeautjes die voor "Fok! vrienden" worden meegenomen
Die blonde met die bolle ogen. Ik weet haar NAAM NIET MEER!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
Helen Helmink!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Cruz! En hoe heette zijn vrouw ook weer? Die was dood en toch weer niet! Of ben ik in de war met een andere zeep?
Anders ik welquote:Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Benieuwd is naar de cadeautjes die voor "Fok! vrienden" worden meegenomen
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorstquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker fietsweer idd, om 9u al 15 graden.
Haha ja met Cruz en er was iets met een grot, waar ze in verstopt waren of vast zaten. Heel indrukwekkend, ik weet het 16 jaar later nogquote:Op donderdag 23 september 2010 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Met Cruz!![]()
![]()
Zo slecht!
Ik hoop dat hij de kadootjes kon vinden want de smog was echt heel erg schreef hij. Misschien reed hij zo stilletjes ons kadootje voorbij.![]()
As the world turns stopt.
Het is weer oh oh cherso dagquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we vanavond niet ER, zet het ff neer voor Noek
Heeft ook weer zo zn charmequote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorst
Ohjaquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
doet me eraan denken dat ik nog 2 afleveringen PC / PR moet kijken.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:vergeten we vanavond niet ER, zet het ff neer voor Noek
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Geniet er maar van, over 2 weken verwacht ik nachtvorst
Geen boete?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
En nu ben je boos op jezelf. Neem ik aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Word ik godverredomme de trein uirgezet door een één of andere bitcherige conductrice omdat ik vergeten ben m'n 5-retourkaart af te stempelen
No nein non nee!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deurquote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht over twee weken tropische temperaturen.
Ze zijn allemaal gestorven in de grot. Het was afschuwelijk. Ook die slechterik, Mason.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja met Cruz en er was iets met een grot, waar ze in verstopt waren of vast zaten. Heel indrukwekkend, ik weet het 16 jaar later nog
Zou je dat terug kunnen vinden? Wil wel weten of ze eruit zijn gekomen...
Waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Marrije het volgende:
Ook toevallig, had net de ongediertebestrijding aan de deur
dat kijk ik niet, want ik versta ze amperquote:
Jij valt op bitcherige types toch? Heb je een date?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker
*gniffelquote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef remlof het volgende:
2981 was hert treinnummer, ik ga een klacht indienen. Krijg gvd alle treinkaartjes vergoed, kon de hele batterij van september laten zien inclusief aankoopbonnetjes. "Dan mag u hem op dit station laten afstempelen" "ja maar dan haal ik deze trein niet meer, want dat stempelding zit onderaan de trap, of wacht u op mij?" "nee". En ook meteen op haar fluit blazen toen ik de trein uit was hè. Smerige bitch, staat al te lang droog zeker
Jadieja!quote:
Zeg me... Dat het niet zo is!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gestorven in de grot. Het was afschuwelijk. Ook die slechterik, Mason.
Gadverdamme, ik weet de naam Mason nog. Die had een baard!![]()
de laatste afleveringquote:Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jadieja!
Prachtig acteerwerk ook
ken ik uit me hoofd, bijna alle nummers van Frankquote:Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg me... Dat het niet zo is!
*onverstaanbaar gebrabbel*
Mooi he, Frank Boeijen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg me... Dat het niet zo is!
*onverstaanbaar gebrabbel*
Mooi he, Frank Boeijen.
Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Met hun "laatse kans" en "dan hebben ze een probleem". Ja, wát dán??quote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
AMSTERDAM - Verspreid door Amsterdam bevinden zich ongeveer 1500 woningen waar zogenoemde asogezinnen worden ondergebracht nadat ze in hun vorige buurt voor (extreme) overlast hebben gezorgd.
Aan deze speciale woningen zijn hulpprogramma's gekoppeld in een poging het overlastgevende gedrag tot het verleden te laten behoren.
Vrijwel alle grotere woningcorporaties in Amsterdam hebben dergelijke huizen in hun bestand. Eigen Haard bezit bijvoorbeeld 251 van deze woningen en verhuist binnenkort een 'Tokkie-gezin' uit de Willem Molegraaffstraat in Slotermeer naar een dergelijk huis. "Het is altijd lastig als blijkt dat een huurder niet op zijn plek blijkt te zitten in de huidige woning. Iedereen heeft recht op een dak boven zijn hoofd, maar sommige mensen blijken echter begeleiding nodig te hebben omdat hun woongedrag leidt tot overlast voor de omwonenden. Dat gaat bijvoorbeeld om mensen met een psychiatrische aandoening en/of een verslavingsprobleem of huurders die al eerder hun woning kwijt zijn geraakt omdat zij ernstige overlast veroorzaakten. Om deze burgers een laatste kans te bieden en er tegelijkertijd voor te zorgen dat ze hulp accepteren, sluiten we huurcontracten met de zorgaanbieders als HVO Querido en het Leger des Heils", vertelt Eigen Haard-woordvoerder Wim de Waard.
Het idee achter deze samenwerking is dat de instantie een dwangmiddel heeft om deze mensen te dwingen hulp te accepteren en zich aan bepaalde regels te houden. Zo mogen de verstoten 'Tokkies' uit Slotermeer geen honden meer houden, omdat zij deze niet corrigeren en de viervoeters met hun geblaf overlast veroorzaken in de buurt.
Het voordeel hiervan voor de woningcorporatie is dat zij niet langer verantwoordelijk is voor het woongedrag van de huurder. Die ligt dan bij de hulpinstantie.
Jaap Fransman, directeur van hulpinstantie HVO Querido, zegt: "Het enige voordeel voor ons is dat we het betreffende gezin onze hulp kunnen opleggen. Als ze dat namelijk niet accepteren, hebben ze een probleem."
Nah, trek het je niet aan meid!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, Frank met zijn douchegordijn. Wat een spreker is die man.
![]()
Kweenie wat maar het klinkt zo alsof erover nagedacht is. Prachtig!![]()
Nu staan die hartjes echt net niet onder elkaar. Kudt!
Kudos voor het feit dat het lijkt op iets wat evt een oplossing kan zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waar ik dus erg benieuwd naar ben is wat er gebeurt als dit alles niet helpt. Ik gok op PvdA gesprekjes.![]()
ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid, maar alles blijft bij het oude, tot hij weer naar huis rijd.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
"Op zoek naar het geluk in Kronenburgpark. Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man..."
ik wilde net zeggen, op de wat dan: in een kartonnen doos onder de brugquote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Kudos voor het feit dat het lijkt op iets wat evt een oplossing kan zijn.
Het gevolg is dan uiteindelijk dat ze uit hun huis worden geplaatst en op straat komen te staan zoals zoveel psychiatrische patiënten en verslaafden, lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |